Z'n moraalquote:Op zondag 6 april 2025 15:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat liet Wout nou vallen in de afdaling?
Ik dacht z’n bril, maar dat was het niet zo te zien.quote:Op zondag 6 april 2025 15:08 schreef Hyaenidae het volgende:
'Wout kan zijn wagon aanpikken'quote:
Zijn iphone.quote:Op zondag 6 april 2025 15:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Jij hebt je bedenkingen?quote:Op zondag 6 april 2025 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Kan Lievijns even heel snel getarget test worden.
Ik gun hem een grote zege.quote:Op zondag 6 april 2025 15:08 schreef The_Undertone het volgende:
Ben niet zo'n WOUT-fan, maar jullie zijn wel heel streng.
Of een 5-jarig contract bij Cofidis ondertekenen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Kan Lievijns even heel snel getarget test worden.
Dat lijkt bijna een zekerheid inderdaadquote:Op zondag 6 april 2025 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Op de Koppenberg gaat Wout zijn Waterloo vinden.
Dit is ook wel zijn koersquote:Op zondag 6 april 2025 15:09 schreef wimderon het volgende:
Haller heeft ook wel benen vandaag. De enige uit de oorspronkelijke kopgroep die er nog bij zit. En (met Swift) met ook nog het meeste gedaan.
Van Aert weegt ruim 80 kg. Dan is het niet vreemd dat je het lastig op zo'n steile pukkel hebt.quote:Op zondag 6 april 2025 15:08 schreef wimderon het volgende:
Het blijft toch altijd bijzonder dat Van Aert, met zijn kwaliteiten, steevast moeite heeft op de Pater. Zelfs in zijn beste jaren.
Dat is wel zuur, nu zal Kopecky of VDB het zooitje wel winnen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:11 schreef Szura het volgende:
Kennelijk crash met oa ELB (abandon) en Wiebes
Gunstig voor LOTTE.quote:Op zondag 6 april 2025 15:11 schreef Szura het volgende:
Dat eerste is niet leuk.quote:Op zondag 6 april 2025 15:11 schreef Szura het volgende:
Puckquote:Op zondag 6 april 2025 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel zuur, nu zal Kopecky of VDB het zooitje wel winnen.
De kat die Vollering naar hier gestuurd heeft wordt prompt weer een stuk belachelijker.quote:Op zondag 6 april 2025 15:11 schreef Szura het volgende:
Daar is geen aanleiding voorquote:Op zondag 6 april 2025 15:12 schreef Godshand het volgende:
Zou bizar zijn als Jorgensson zou gaan winnen...
Benoot doet het nog wel goed.quote:Op zondag 6 april 2025 15:15 schreef Pistolero het volgende:
Visma zakt op hilarische wijze volledig door het ijs, dat verwacht je toch ook niet zeg.
Benoot kan hier podium rijden.quote:Op zondag 6 april 2025 15:15 schreef wimderon het volgende:
Benoot lijkt me de sterkste van de kopgroep.
Hoe verklaart dit dan zijn winst in de tour in een bergetappe met 2x ventoux?quote:Op zondag 6 april 2025 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Aert weegt ruim 80 kg. Dan is het niet vreemd dat je het lastig op zo'n steile pukkel hebt.
Die geeft teveel in verkeerde wedstrijden.quote:
Dat nog niet, maar hij viel helemaal stil leek het op het einde.quote:Op zondag 6 april 2025 15:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat ie een paar seconden verliest op Pogi en Tsjeu?
In de heuvelkoersen, de bergen en de vlakke ritten zijn ze in ieder geval een stuk beter.quote:Op zondag 6 april 2025 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Is België eigenlijk collectief wel eens eerder zo slecht geweest in hun wedstrijden als nu?
Doet team PatLef ook mee?quote:Op zondag 6 april 2025 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Is België eigenlijk collectief wel eens eerder zo slecht geweest in hun wedstrijden als nu?
Ik heb hem niet gezien inderdaad. Op de Pater zat ie er nog wel redelijk bij, we vrezen een val.quote:
We weten wie dit zegt!quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar gelukkig zakt Visma volledig door het ijs volgens 1 user!
Of gewoon niet goed genoeg?quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien inderdaad. Op de Pater zat ie er nog wel redelijk bij, we vrezen een val.
Toen zat hij met nobuddies in de kopgroep. Lindeman heeft ook wel 's een bergrit in een grote ronde gewonnen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe verklaart dit dan zijn winst in de tour in een bergetappe met 2x ventoux?
WOUT en Jorgenson gingen er meteen af maar kwamen uiteindelijk bijna tegelijk met Mads boven, dan doe je ook iets fout.quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar hij viel helemaal stil leek het op het einde.
voor het tijdperk Boonen waren ze geloof ik ook een paar jaar vrij matig , maar ik weet het niet meer zekerquote:Op zondag 6 april 2025 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik dacht er aan toen hij zo soepel de Oude Kwaremont op ging. Maar goed, ging minder soepel de Koppenberg op...quote:
Toch legde Van Aert Van der Poel geregeld op het rooster in de Koppenbergcross.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen zat hij met nobuddies in de kopgroep. Lindeman heeft ook wel 's een bergrit in een grote ronde gewonnen.
Als je in het stuk tussen de Paterberg en Koppenberg verdwijnt heb je iets meegemaakt.quote:
Ik zag 'm net dat gaatje naar groepje-Tiesj dichtrijden, vol in de wind. Ik zou wat meer doseren als ik de Sloveen was.quote:
Zou hij dan misschien een keer tactisch gaan koersen?quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vrees voor Pogi een San Remo scenario.
Hoezo? Die kunnen nu om en om gaan, dik overtalquote:
Jij beweert hier dat er afgelopen woensdag een tactische fout is gemaakt?quote:Op zondag 6 april 2025 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
In een groep met twintig man om beurten demarreren, maar tegen de eenling Powerless niet.
Had al niet mee willen doen vandaagquote:
Dat mag ook al niet meer?quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Pogacar is een pisvlek die bewust aanvalt als Mathieu even wat verder zit.
Maar laatste 5 km meestal wel bizar goed koersinzicht. Dus waarschijnlijk gewoon concentratie.quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Weer slecht gepositioneerd. Mathieu blijft matig koersinzicht hebben voor zo'n goede coureur.
Hoe durft hij niet eerst met Tsjeu te overleggen inderdaad!quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou nou nou nou.quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Tactiek, bahquote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een lul. Net Armstrong, die viel ook altijd aan als Ulrich net even te zwaar stond.quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Of Mathieu is beter dan toen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Pogi oogt niet zo indrukwekkend als 2 jaar terug, maar misschien dat hij toch een keer tactisch wat anders koers om Thieu te slopen
Mathieu is een pisvlek die gewoon niet fatsoenlijk kan positioneren. 100% legit van Pogacar.quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Rijdt waarschijnlijk dan weer lek op een cruciaal puntquote:Op zondag 6 april 2025 15:27 schreef Pistolero het volgende:
WOUT gaat wel gruwelijk op punt staan in Roubaix op deze manier.
Ja eensch.quote:Op zondag 6 april 2025 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had het idee dat Mathieu het wat moeilijker had op de Taaienberg.
Hij lijkt met zijn hoofd ergens anders te zitten (thuis, het volgende golf parcours of hij denkt aan 1 van zijn auto's)...quote:Op zondag 6 april 2025 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Weer slecht gepositioneerd. Mathieu blijft matig koersinzicht hebben voor zo'n goede coureur.
Mooi pogi op kop latenquote:Op zondag 6 april 2025 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu is aan het harken, Pogi gaat hem breken.
Dat leek wel inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2025 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had het idee dat Mathieu het wat moeilijker had op de Taaienberg.
Ook van Pogacar en Van der Poel.quote:
Tactisch lijkt mij dit niet de beste manier om VDP te verslaan.quote:Op zondag 6 april 2025 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Pogi oogt niet zo indrukwekkend als 2 jaar terug, maar misschien dat hij toch een keer tactisch wat anders koers om Thieu te slopen
Die missen een topper, in de breedte wel goed.quote:Op zondag 6 april 2025 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Visma begint een vermakelijke act te worden
Winnen onmogelijk dus dan maar gaan voor 3e plaats.quote:Op zondag 6 april 2025 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Pedersen neemt weer genoegen met een podiumplek, pff.
Wel als ze duur zijnquote:Op zondag 6 april 2025 15:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Even opgezocht wat Tudor is en dat blijken ouderwetse analoge horloges te zijn...
Net alsof daar nog een markt voor is.
Ze doen toch niks verkeerd?quote:Op zondag 6 april 2025 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Visma begint een vermakelijke act te worden
Jij bent niet echt de leukste thuis he?quote:Op zondag 6 april 2025 15:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Even opgezocht wat Tudor is en dat blijken ouderwetse analoge horloges te zijn...
Net alsof daar nog een markt voor is.
En hij kwam nog zo intelligent over vooraf.quote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomeen Kung gaat overnemen in een groep met drie Visma's.
Met de hersenen van Gerrans had Kung een heel ander palmares gehadquote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomeen Kung gaat overnemen in een groep met drie Visma's.
Classic Kung.quote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En hij kwam nog zo intelligent over vooraf.
Oh de prijzen zijn belachelijk zie ik nu idd, 5k voor een horloge.quote:
Küng is tactisch helemaal een onbenul ja. Qua brute kracht een van de beste renners in het peloton, maar ja.quote:
FTFYquote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Devolder het volgende:
[..]
Met de hersenen van Gerrans had Kung een heel ander palmares gehad
Ja haha nu over wielrennenquote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh de prijzen zijn belachelijk zie ik nu idd, 5k voor een horloge.
Wat heb je dan meer wat met een Garmin smartwatch van 1200 euro niet kan?
Luxemarkt gaat niet om functionaliteitquote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh de prijzen zijn belachelijk zie ik nu idd, 5k voor een horloge.
Wat heb je dan meer wat met een Garmin smartwatch van 1200 euro niet kan?
Zou hem graag eens bij een andere ploeg zien zitten. Kan nog wel een stap in zijn carrière maken.quote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Küng is tactisch helemaal een onbenul ja. Qua brute kracht een van de beste renners in het peloton, maar ja.
quote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga lachen om alle comments als Pedersen wint
Mesgodquote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga lachen om alle comments als Pedersen wint
Dat betwist ik toch ook niet?quote:Op zondag 6 april 2025 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Ik denk dat vrijwel niemand het hem zou misgunnen hier.
Daarom ben ik ook geen fan van Pogacar en ook niet van Mathieu. Die zijn allebei zo sterk dat ze geen hersenen nodig hebben.quote:Op zondag 6 april 2025 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Het is zo'n belediging hoe Pogacar koerst
Tactisch niveau van een nieuweling die z'n eerste koers rijdt: gEwOoN HarDeR TraPPeN DaN De ResT
Bijzonder dat hij Mathieu dan alsnog al meermaals verrast heeft.quote:Op zondag 6 april 2025 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Het is zo'n belediging hoe Pogacar koerst
Tactisch niveau van een nieuweling die z'n eerste koers rijdt: gEwOoN HarDeR TraPPeN DaN De ResT
Hoezo dat?quote:Op zondag 6 april 2025 15:29 schreef Devolder het volgende:
In een sprint is het voordeel van Thieu tegen Pogacar wel kleiner dan in San Remo. Ik moet het nog zien
Als die volgend jaar nou voor een ploeg kiest waarin een grote kopman zit kan hij misschien wat vaker profiteren.quote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Küng is tactisch helemaal een onbenul ja. Qua brute kracht een van de beste renners in het peloton, maar ja.
Bijzondere take.quote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Pogacar en ook niet van Mathieu. Die zijn allebei zo sterk dat ze geen hersenen nodig hebben.
Veel meer respect voor een type Mollema die alleen door perfect koersen een paar prachtige zeges heeft behaald.
Dat is/was ook geen tactisch meester.quote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij Mathieu dan alsnog al meermaals verrast heeft.
Nee, noem dan De Mohoor.quote:Op zondag 6 april 2025 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is/was ook geen tactisch meester.
Samen met Woutquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als die volgend jaar nou voor een ploeg kiest waarin een grote kopman zit kan hij misschien wat vaker profiteren.
Gelachenquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Pogacar en ook niet van Mathieu. Die zijn allebei zo sterk dat ze geen hersenen nodig hebben.
Veel meer respect voor een type Mollema die alleen door perfect koersen een paar prachtige zeges heeft behaald.
Veel zwaardere inspanning geleverd. Dan kan je met frisheid je kans wat verhogen. Zoals Asgreen ooit.quote:
Dat klopt maar er zat wel wat tactiek in bij Pogi zo leek hetquote:Op zondag 6 april 2025 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is/was ook geen tactisch meester.
Het lijkt er echt op.quote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef Szura het volgende:
Wout bezwijkt onder de druk van de Vlaamse media
Wappie Bokkemaquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |