Daarom ben ik ook geen fan van Pogacar en ook niet van Mathieu. Die zijn allebei zo sterk dat ze geen hersenen nodig hebben.quote:Op zondag 6 april 2025 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Het is zo'n belediging hoe Pogacar koerst
Tactisch niveau van een nieuweling die z'n eerste koers rijdt: gEwOoN HarDeR TraPPeN DaN De ResT
Bijzonder dat hij Mathieu dan alsnog al meermaals verrast heeft.quote:Op zondag 6 april 2025 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Het is zo'n belediging hoe Pogacar koerst
Tactisch niveau van een nieuweling die z'n eerste koers rijdt: gEwOoN HarDeR TraPPeN DaN De ResT
Hoezo dat?quote:Op zondag 6 april 2025 15:29 schreef Devolder het volgende:
In een sprint is het voordeel van Thieu tegen Pogacar wel kleiner dan in San Remo. Ik moet het nog zien
Als die volgend jaar nou voor een ploeg kiest waarin een grote kopman zit kan hij misschien wat vaker profiteren.quote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Küng is tactisch helemaal een onbenul ja. Qua brute kracht een van de beste renners in het peloton, maar ja.
Bijzondere take.quote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Pogacar en ook niet van Mathieu. Die zijn allebei zo sterk dat ze geen hersenen nodig hebben.
Veel meer respect voor een type Mollema die alleen door perfect koersen een paar prachtige zeges heeft behaald.
Dat is/was ook geen tactisch meester.quote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij Mathieu dan alsnog al meermaals verrast heeft.
Nee, noem dan De Mohoor.quote:Op zondag 6 april 2025 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is/was ook geen tactisch meester.
Samen met Woutquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als die volgend jaar nou voor een ploeg kiest waarin een grote kopman zit kan hij misschien wat vaker profiteren.
Gelachenquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Pogacar en ook niet van Mathieu. Die zijn allebei zo sterk dat ze geen hersenen nodig hebben.
Veel meer respect voor een type Mollema die alleen door perfect koersen een paar prachtige zeges heeft behaald.
Veel zwaardere inspanning geleverd. Dan kan je met frisheid je kans wat verhogen. Zoals Asgreen ooit.quote:
Dat klopt maar er zat wel wat tactiek in bij Pogi zo leek hetquote:Op zondag 6 april 2025 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is/was ook geen tactisch meester.
Het lijkt er echt op.quote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef Szura het volgende:
Wout bezwijkt onder de druk van de Vlaamse media
Wappie Bokkemaquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |