We weten wie dit zegt!quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar gelukkig zakt Visma volledig door het ijs volgens 1 user!
Of gewoon niet goed genoeg?quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien inderdaad. Op de Pater zat ie er nog wel redelijk bij, we vrezen een val.
Toen zat hij met nobuddies in de kopgroep. Lindeman heeft ook wel 's een bergrit in een grote ronde gewonnen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe verklaart dit dan zijn winst in de tour in een bergetappe met 2x ventoux?
WOUT en Jorgenson gingen er meteen af maar kwamen uiteindelijk bijna tegelijk met Mads boven, dan doe je ook iets fout.quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar hij viel helemaal stil leek het op het einde.
voor het tijdperk Boonen waren ze geloof ik ook een paar jaar vrij matig , maar ik weet het niet meer zekerquote:Op zondag 6 april 2025 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Is België eigenlijk collectief wel eens eerder zo slecht geweest in hun wedstrijden als nu?
Ik dacht er aan toen hij zo soepel de Oude Kwaremont op ging. Maar goed, ging minder soepel de Koppenberg op...quote:
Toch legde Van Aert Van der Poel geregeld op het rooster in de Koppenbergcross.quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen zat hij met nobuddies in de kopgroep. Lindeman heeft ook wel 's een bergrit in een grote ronde gewonnen.
Als je in het stuk tussen de Paterberg en Koppenberg verdwijnt heb je iets meegemaakt.quote:
Ik zag 'm net dat gaatje naar groepje-Tiesj dichtrijden, vol in de wind. Ik zou wat meer doseren als ik de Sloveen was.quote:
Zou hij dan misschien een keer tactisch gaan koersen?quote:Op zondag 6 april 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vrees voor Pogi een San Remo scenario.
Hoezo? Die kunnen nu om en om gaan, dik overtalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |