Ach, nog altijd beter dan het podium van de ronde moeten delen met Mozzato.quote:Op zondag 6 april 2025 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat Stuyven 2e gaat worden.
Ik wil zo kort mogelijk luisteren naar het mondelinge voorspel van Ruben en Inequote:Op zondag 6 april 2025 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Aankondiging: ik ben gezapt naar Canvas.
Ik gun WOUT een zege in Roubaix.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
De vorm van Wout vandaag zorgt ervoor dat de Vlaamse media all-in gaan komende week.
Dat gaat weer enorm smullen worden de komende week in de Vlaamse krantenquote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
De vorm van Wout vandaag zorgt ervoor dat de Vlaamse media all-in gaan komende week.
Een kinderhand is snel gevuld. Wel vermakelijk natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 6 april 2025 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Aankondiging: ik ben gezapt naar Canvas.
Zou me niet verbazen indien Visma volgende week (zonder steil gedoe) hun overwicht wel kan uitbuiten. Kans dat Van Aert daarvan profiteert, is dan misschien weer iets kleiner.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
WOUT in monstervorm die solo kop rijdt en op de allerlaatste strook lek rijdt. Ik zie het wel weer gebeuren.quote:
Alleen met zijn benen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou pogi een zak suiker kunnen optillen?
Dan hoop ik zowel voor WOUT as Karl dat er goede psychologische zorg wordt verleend.quote:Op zondag 6 april 2025 16:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WOUT in monstervorm die solo kop rijdt en op de allerlaatste strook lek rijdt. Ik zie het wel weer gebeuren.
Steef heeft het alvast genoteerd.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef franklop het volgende:
1. Pogacar
2. Pedersen
3. Van Aert
4. Van der Poel
5. Stuyven
Dat gaat het worden
Zouden ze een extra Vive le Velo gaan opzetten?quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat gaat weer enorm smullen worden de komende week in de Vlaamse kranten
Dat is wel waar.quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wout is teveel bezig met Sarah en baby'tjes maken.
De ploeg van Visma voor Roubaix is wel wanstaltig slecht hoor. Geen Jorgenson, geen Benoot, geen Laporte, een waardeloze van Baarle, etc, etc.quote:Op zondag 6 april 2025 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen indien Visma volgende week (zonder steil gedoe) hun overwicht wel kan uitbuiten. Kans dat Van Aert daarvan profiteert, is dan misschien weer iets kleiner.
Wat had een Lidl-Trek tegen een Pogi kunnen doen?quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef Szura het volgende:
Ik heb ‘wat heeft Lidl nu bereikt?!?!?’ alvast klaargezet na de tweede plek
Normaal is een tegenwind sprint met lage snelheid in het voordeel van Van der Poel maar die lijkt helemaal naar de klotequote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef franklop het volgende:
1. Pogacar
2. Pedersen
3. Van Aert
4. Van der Poel
5. Stuyven
Dat gaat het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |