Auto racen en sjoelenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Pogacar is wel lachwekkend. Want kan hij niet?
Bril van zijn vriendin geleend?quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom alles in wit en dan zo'n knalroze bril?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Pogacar Parijs-Roubaix wint kijk ik nooit meer naar wielrennen.
Als je op bent dan ben je opquote:Op zondag 6 april 2025 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hemeltergende G2-tactics, alsof het al niet erg genoeg is dat die walgelijke Pogacar op kop rijdt geven ze hem ook nog even een halve minuut cadeau.
Milaan-San Remo winnenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Veldrijdenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Sprinten, zie MSR.quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Zelfs dan zou je nog kunnen samenwerken, dat hebben ze geen moment gedaan.quote:
De hoeveelheid Pogacar-juichaapjes is echt niet te doen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Blij dat ik mijn account op CN definitief door de shredder gehaald heb.
In verschroeiende hitte rijden?quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweets van Mou gaan we hier NIET posten.quote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hoeveelheid Pogacar-juichaapjes is echt niet te doen.
Het is vooral de incel mod van dienst die mijn besluit aanwakkerde, maar mijn ignore list begon wel wat uit te puilen inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hoeveelheid Pogacar-juichaapjes is echt niet te doen.
Ik gun het varkensneus nog meer dan Van der Breggenquote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Om de dag af te maken zal die walgelijke varkensneus ook nog wel winnen. Heel WLR ziedend.
Ik gun Mou wel wat dingen, maar ik vrees dat ik gebanned ga worden als ik dat hier uitschrijf.quote:Op zondag 6 april 2025 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tweets van Mou gaan we hier NIET posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |