Las dat die 2 het theater in gaan in november dit jaar, misschien dat ze er beiden wel even uitstappen tegen die tijd maar het lijkt me nu nog te vroeg daar al op in te gaan spelen in de verhaallijnen.quote:Op woensdag 30 april 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caroline De Bruijn En Erik de Vogel moeten zich wat meer laten gelden dat ze bepaalde onzin niet meer willen spelen.
Welnee, die zijn voor de GTST pr-machine gespannen. Ze mochten bij Boulevard vertellen over 35 jaar GTST in oktober. Blijkbaar net opgenomen en het voelt niet alsof het een verhaal is dat veel opbouw gaat kennen; eerder alsof het een standalone aflevering gaat zijn. Gaap.quote:Op woensdag 30 april 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caroline De Bruijn En Erik de Vogel moeten zich wat meer laten gelden dat ze bepaalde onzin niet meer willen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:56 schreef freaky40 het volgende:
Is die monteur van een paar dagen geleden die is ze vergeten er weer uit te laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
GTSTCourant vat het even samen:quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:37 schreef freaky40 het volgende:
Oja, nou lekker vaag ook weer dit. Hoe dan?!
quote:Vlak voor de geluiden begonnen, kreeg Nina onverwacht bezoek van een monteur voor haar cv-ketel. Ze kon zich de afspraak niet herinneren, maar liet de man toch binnen. Heeft hij iets gedaan waardoor ze constant geklop in haar woning hoort?
Het gaat al langere tijd niet goed met Nina. Een paar weken geleden werd op een Meerdijks juicekanaal gesuggereerd dat CS failliet was gegaan, terwijl Nina de zaak juist had verkocht aan Stefano. Nu probeert ze met een grote modeklus van de Amerikaanse Helen haar zakelijke imago op te krikken. Maar wat als deze opdracht mislukt? Zal het mysterieuze geklop haar alleen maar afleiden?
Inge schrama ging er uit vanwege een zeer zware burnout die na haar 2e zwangerschap is gekomen. Sindsdien hebben we haar niet meer op sociale media gezien behalve vinted als ze weer eens wat verkoopt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:33 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Hartstikke leuk natuurlijk dat er een heleboel oude personages terugkomen als Meerdijk straks 350 jaar bestaat (en de serie 35 jaar). Zal niet veel verder komen dan wat veredelde figuranten of een paar korte haastig in elkaar geflanste verhaaltjes. Wie komt er even terug en wie niet? Wie zouden jullie voor even terug willen zien in de serie?
Voor mij is het niet zo moeilijk: ik wil Sjors terug. Alleen de echte, gespeeld door Inge Schrama. Vijftien jaar in de serie om maar te verdwijnen met de stille trom, blijft onafgemaakt aanvoelen. Dan ben je toch echt te lang onderdeel van de serie geweest om helemaal negeert te worden. Heeft ze toch nog een soort afscheid, al is het maar een kort gastoptreden. Misschien wel de laatste mogelijkheid om zoiets te doen. GTST kennende gaat dat nooit gebeuren. Zie ze eerder Melissa Drost laten terugkeren. Laat Sjors dan maar weg, zeker als die vervelende Lana erbij is.
Met wie kunnen ze jou echt verrassen op positieve manier?
Klopt! Wist ik natuurlijk ook wel. Dat we haar nooit meer zagen is een reden waarom ik haar nog eens terug zou willen zien. Ze was ineens weg en ik was uiteindelijk niet tevreden met wat er daarna met de rol gebeurde.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:15 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Inge schrama ging er uit vanwege een zeer zware burnout die na haar 2e zwangerschap is gekomen. Sindsdien hebben we haar niet meer op sociale media gezien behalve vinted als ze weer eens wat verkoopt.
Dieter Jansen en Djuna Hachee als Jan en Petra van Edequote:Op donderdag 1 mei 2025 13:44 schreef Mr.Pomtip het volgende:
[..]
Wie zou voor jullie nou echt eens terug moeten keren, als kort gastoptreden?
Die monteur lijkt mij niet relevant. Die kwam voor de CV in hun huis, boven Sparks. Haar atelier waar ze dat gebonk hoort is weer beneden naast de ruimtes van Sparks. Je zou zeggen dat andere mensen dit gebonk ook horen, inclusief medewerkers.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTSTCourant vat het even samen:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat de schrijvers zowel Inge als Melissa laten terugkomen, om verwarring bij Lana te veroorzaken wie nu de echte moeder isquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:33 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Voor mij is het niet zo moeilijk: ik wil Sjors terug. Alleen de echte, gespeeld door Inge Schrama. Vijftien jaar in de serie om maar te verdwijnen met de stille trom, blijft onafgemaakt aanvoelen. Dan ben je toch echt te lang onderdeel van de serie geweest om helemaal negeert te worden. Heeft ze toch nog een soort afscheid, al is het maar een kort gastoptreden. Misschien wel de laatste mogelijkheid om zoiets te doen. GTST kennende gaat dat nooit gebeuren. Zie ze eerder Melissa Drost laten terugkeren. Laat Sjors dan maar weg, zeker als die vervelende Lana erbij is.
Met wie kunnen ze jou echt verrassen op positieve manier?
ZIet er spannend uit met Stefanoquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe maandpromo:
Bekijk deze YouTube-video
Het verhaal rond Sam lijkt dan toch nog een staartje te krijgen...
Omdat ze (nadat ze online werd afgemaakt for no reason waardoor La Nina op sterven na dood was) nu een grote opdracht heeft gekregen van Amerikaanse Helen in Zaandam New York waar veel op het spel staat, niet alleen voor haar imago maar ook qua tijd/geld.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:09 schreef Ceviche het volgende:
En eigenlijk snap ik die stress van haar ook niet. Bing zit dan wel in Spanje, maar een kind van haar ook. Nola is erg zelfstandig en die jongste gaat gewoon naar school. Haar werkplek is 10 meter van haar huis, ze is eigen baas dus veel vrijheid om haar schema in te richten, en geld is geen issue dus waarom die stress?
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Niels_ het volgende:
Kees Boot ook weer terug trouwens. Benieuwd voor hoe lang nu en of hij, in tegenstelling tot zijn vorige terugkeer, wél een volwassen verhaallijn krijgt. Een acteur met zijn staat van dienst verdient dat toch.
Eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.
Hij lijkt er wel op en het is net zo'n typische gladjakker zoals Nick Sanders.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.
Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Hij is toch zo'n enooooorm populaire influencer met allerlei lucratieve sponsordeals als LoffeeToffee?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Dus Steef heeft een Audi automaat. Waar betaalt hij dat dan van?
Ik hoop dat Troj blijft en Steef lekker een functie elders krijgt. Sinds dat ‘Steef’ gespeeld wordt door deze huidige acteur wens ik dit. Ik vind dat deze acteur gewoon een irritant hoofd heeft. Beetje arrogant en geniepig. En dat heeft niks met z’n rol te maken verder.quote:Op maandag 28 april 2025 03:38 schreef DumpTruck het volgende:
Ik hoop wel dat Troj blijft wat ze ook gaan doen met Noa.
Gewoon een chille gast en de acteur speelt de rol ook prima.
Z’n personage kan leuk zijn. Maar dan een andere acteur en even fatsoeneren.quote:Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Helemaal eens hiermee.
Die Steef mag er wat mij betreft echt zsm uit, wat een nietszeggend personage.
Misschien komt ‘Rosie’ nog terug om hier iets in te betekenen. Maar ik vrees ervoor dat zij alleen als escape diende voor Merel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.
Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genietenquote:
Die is van Marwan. Ze zeiden dat wel in de preview van de aflevering ervoor maar ik weet niet zeker of het ook in de aflevering zelf zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Dus Steef heeft een Audi automaat. Waar betaalt hij dat dan van?
Wie weet is zij de roerganger bij de familie Sanders. Janine heeft haar destijds toch in diskrediet gebracht?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Ik denk het wel want het komt de laatste jaren regelmatig voorbij recent nog Stefano en Andrea, Linda en Janine een paar jaar geleden nu weer Troy met Bisou, jaren daarvoor had je alleen de space cake voor de moord op Ludo en Job en Harmsen. Tegenwoordig gebeurt het ook vrij luchtig zonder gevolgen misschien zit er wel juist iemand in het team van schrijvers die het veel doet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking overquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Rik over Aysen: "Ik haatte haar echt. Ik heb haar zo gehaat.
En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."
Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik
En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen"Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
Denk vanwege 35e seizoen. Worden veel dingen uit het verleden bijgehaald zoals ook Nina met haar opname destijdsquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:17 schreef Japepk het volgende:
[..]
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking over
Wat Aysen en Rick seks ?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Rik over Aysen: "Ik haatte haar echt. Ik heb haar zo gehaat.
En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."
Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik
En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen"Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieusquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.
*Voor degenen die het niet weten: 'Poepen' betekent ne*ken in het Vlaams
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze teruggevraagd is. Dit is de 2e keer dat ze de soap de grond in schrijft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieus
Klopt, maar tijdens (of vlak daarna) heeft Rik het ook een keer met Aysen gedaan - die zich in diezelfde periode ook een paar keer door Job liet doorsmeren. Ik kan me nog een scène herinneren waarin vader en zoon er min of meer tegenover elkaar aan het pochen waren dat het ze allebei met haar hadden gedaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat Aysen en Rick seks ?
Hij ging toch met Janine toen hij vrij kwam.
Ja, jammer van de leeftijd. Maar jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Oh ik denk niet dat het echt Nick is / hoort te zijn. Maar het zou een klassieke soap-twist zijn als Nick erachter zit ofzo. En dat zou weer eens leuk zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:51 schreef Ceviche het volgende:
Er wordt zo slecht nagedacht over de verhaallijnen tegenwoordig, dat alles kan, maar ik denk het niet.
Dan zou Nick niet herkend worden door zijn eigen familie, en daarnaast zou Nick nu ook 20 jaar ouder moeten zijn.
Ik vind het te vergezocht.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
Vlogverhaallijn GTST eindelijk gestopt: Steef en Nola worden verliefd
Van Moord / poging tot doodslag weet ik het niet, maar je kan met best wat dingen op je strafblad prima een Verklaring Omtrent het Gedrag krijgen, zolang de baan waar je voor gaat maar geen direct verband heeft met je daad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
En ik vond het in de slipstream daarrond ook opmerkelijk dat Rikkemans ineens bang was dat zijn strafblad uit zou lekken waarbij hij dan ''alles kwijt zou raken''. Nu ben ik (gelukkig) niet helemaal mee met hoe dat werkt, maar het lijkt mij toch dat zijn strafblad (waar moord op staat) bij zijn vervroegde vrijlating niet in een digitale kluis is gestopt omdat ie in de bak een paar fitnesslesjes heeft gegevenDaarnaast heeft hij nu ook gewoon een huurhuis (of staat dat op naam van Shanti?) en een baan bij Sparks waarbij de eigenaar (Bing) een goede vriend is en weet wat-ie op zijn kerfstok heeft. Daarnaast kon Elisa blijkbaar makkelijk het hele verhaal online terugvinden dus hoezo zit Rik nu met samengeknepen billen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat de beeldkwaliteit van GTST, veel donkere scenes qua kleur en ze kicken op veel schaduweffecten wat de zichtbaarheid belemmert. Mooi dat ze de manier van opnemen hebben verbetert en dat het meer 'filmisch' er uit ziet tegenwoordig maar ik wordt moe van die donkere beelden met veel schaduw. Geen porem.
[ Bericht 5% gewijzigd door freaky40 op 13-05-2025 00:51:10 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vond Hoes eigenlijk de beste Morris. Putman absoluut de minste.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij de classics op videoland is het ook prut nu.
Eerst de geniale brand cliffhanger en nu een bult onzin met als dieptepunt Joris Putman.
Ook opvallend na Milan zijn vertrek komt de verkrachting verhaallijn volle vaart terug.
Zo'n storm loopt dit topic nu ook weer niet. Je kunt er in het posten over de classics rekening mee houden. Hierboven wordt gepost alsof die afleveringen nu op tv zijn (in theorie zijn ze dat ook, maar soit). Maar post er dan even bij welk seizoen het is ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Kan er niet een apart topic komen voor GTST Classics? Weet af en toe niet waarover het gaat omdat ik die classics (nog) niet kijk. Houdt het wel wat overzichtelijker met het huidige seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kan niet wachten tot ergens in begin augustus als Ludo zijn wraak neemt op Martine.
Het enige spannende als verhaallijn is Carel Kortenaer die een ziekte met zich meedraagt, en uiteindelijk zal overlijden. Waarbij Ludo meteen met Martine kan afrekenen.
Het was een leuke afrekening van Ludo, maar zoals je zegt was het erg simpel uitgevoerd in de verhaallijnen. De ondergang van Martine in die loods was wel één van de meeste bekeken scenes door mij. Maar toch vroeg ik me hierover af:quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Actrice die Elizabeth speelt is Rick Nicolet getrouwd met Rene van Asten ook een bekend acteur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
Eigenlijk was het de fans een paar jaar geleden die marcel wat meer wilden zienquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.
En terecht, want waar Marcel ogenschijnlijk 4 of 5 jaar hotelschool heeft gedaan en amper is doorgegroeid is Marwan de Rozemboom binnengesukkeld en in no time floormanager geworden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige keer was zijn avontuur met Billy de Palma. Wel leuk, isabella Laura Valerie altijd was hij de trouwe werknemer nu met Marwan laten ze hem bitchen.
Dat zei ik hier maanden geleden al een keer dat uitspelen van ludo en janine met die andrea en die makelaar was een typische maxime streek.quote:
Steef is echt het meest schijtpersonage dat ze hebben. Wat een stuk ongeluk, en niet op de leuke manier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:28 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Verdient Steef niet een enorme klap op zijn bek? Eerst twee lovers laten liegen, dan uit elkaar halen om geld aan te verdienen aan onnozele snoepjes (lekker gezond: het was toch een sportvlog?!), flink doordrammen en dan Nola zelf inpikken. En ze gaat daar gewoon in mee, alsof dat heel normaal is. Die Troj heeft zich wel laten kennen. Echt vrienden was hij in het begin ook niet met Steef, dus waarom het zo ver laten komen? De kaas is zo van zijn brood gegeten. Nola en Steef is geen goede combinatie en gaat het ook niet worden.
Ze doen ook steeds alsof het zo'n leuke jongen is, als hij (terecht) uitgekotst zou worden kan het nog wel interessant zijn dat dat personage niet zo politiek correct is.quote:Op zondag 25 mei 2025 04:18 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vrees het ergste / meest voorspelbare voor welke persoon ze terug brengen. Maar het zou wel "leuk" zijn als het gewoon Jessica is ofzo. Die heeft historie met Ludo, is relevant voor Julian en het zou in ieder geval niet (te) voorspelbaar zijn.
[..]
Steef is echt het meest schijtpersonage dat ze hebben. Wat een stuk ongeluk, en niet op de leuke manier.
Sinds wannabee manager Marwan een toon aanslaat die totaal niet hoort bij een zaak als de Rozenboom.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
Noud was bv ook vaak wel een beetje een lul, maar die was nog vermakelijk met goede kanten.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze doen ook steeds alsof het zo'n leuke jongen is, als hij (terecht) uitgekotst zou worden kan het nog wel interessant zijn dat dat personage niet zo politiek correct is.
Vooral dat met Laura was toch wel zo lelijk, ik snap niet dat dat zo snel vergeven en vergeten is. Nee, Steef is namelijk echt een leuke goede knul
Hoewel het jammer was dat ze dood ging en die ook verre van iconisch was, is Maxime wel gewoon in het ziekenhuis gestorven toch ? Zou zwaar onrealistisch zijn als die er weer staat zometeen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:51 schreef Niels_ het volgende:
Zouden ze Maxime nog eens uit de dood laten opstaan?
Bekijk deze YouTube-video
Maar rik zelf was toen 14 jaar oud. Dus dat klopt welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:41 schreef Niels_ het volgende:
Die nieuwe Bing lijkt echt 30 of zo. Hilarisch hoe soapkinderen en -ouders in het echt soms nog geen tien jaar van elkaar verschillen. Kan me herinneren dat de eerste acteur die Job speelde, Teun Kuilboer, nog geen tien jaar jonger was dan Ferri Somogyi. Rikkemans had voor zijn dertigste al een zoon die gewoon al van de middelbare school af wasEn zo zijn er wel meer voorbeelden.
Of Hafkamp...quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Nexum het volgende:
Ludo krijgt vrouwelijk bezoek. Denk dan toch Billy.
Of die Henriëtte weer? Die staat nog in de leader zag ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Nexum het volgende:
Ludo krijgt vrouwelijk bezoek. Denk dan toch Billy.
Die stierf toch bij een brand? Maar lichaam is volgens mij wel gevonden inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hoewel het jammer was dat ze dood ging en die ook verre van iconisch was, is Maxime wel gewoon in het ziekenhuis gestorven toch ? Zou zwaar onrealistisch zijn als die er weer staat zometeen.
Haar periode in de serie was wel een interessante, met de vele vetes die ze met Jan en alleman had. Echt een onuitstaanbaar personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |