abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217497182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caroline De Bruijn En Erik de Vogel moeten zich wat meer laten gelden dat ze bepaalde onzin niet meer willen spelen.
Las dat die 2 het theater in gaan in november dit jaar, misschien dat ze er beiden wel even uitstappen tegen die tijd maar het lijkt me nu nog te vroeg daar al op in te gaan spelen in de verhaallijnen.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 30 april 2025 @ 02:46:06 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217497183
Zou het nog niet erg vinden ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 30 april 2025 @ 19:41:39 #103
436222 Japepk
Padvinder
pi_217502224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caroline De Bruijn En Erik de Vogel moeten zich wat meer laten gelden dat ze bepaalde onzin niet meer willen spelen.
Welnee, die zijn voor de GTST pr-machine gespannen. Ze mochten bij Boulevard vertellen over 35 jaar GTST in oktober. Blijkbaar net opgenomen en het voelt niet alsof het een verhaal is dat veel opbouw gaat kennen; eerder alsof het een standalone aflevering gaat zijn. Gaap.

https://www.televizier.nl(...)g#Echobox=1746010606
't Echte en 't ware!
pi_217503519
Meerdijk dat 350 jaar bestaat :') Net als dat De Koning in 2010 exact 20 jaar bestond, terwijl nu in het logo van De Koning oprichtingsdatum 1958 wordt gehanteerd zeker _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217504580
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 1 mei 2025 @ 02:59:55 #106
268260 Dr.Mikey
pi_217504828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:56 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die monteur van een paar dagen geleden die is ze vergeten er weer uit te laten.
R.I.P DTS.
pi_217506330
Oja, nou lekker vaag ook weer dit. Hoe dan?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217506500
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:37 schreef freaky40 het volgende:
Oja, nou lekker vaag ook weer dit. Hoe dan?!
GTSTCourant vat het even samen:

quote:
Vlak voor de geluiden begonnen, kreeg Nina onverwacht bezoek van een monteur voor haar cv-ketel. Ze kon zich de afspraak niet herinneren, maar liet de man toch binnen. Heeft hij iets gedaan waardoor ze constant geklop in haar woning hoort?

Het gaat al langere tijd niet goed met Nina. Een paar weken geleden werd op een Meerdijks juicekanaal gesuggereerd dat CS failliet was gegaan, terwijl Nina de zaak juist had verkocht aan Stefano. Nu probeert ze met een grote modeklus van de Amerikaanse Helen haar zakelijke imago op te krikken. Maar wat als deze opdracht mislukt? Zal het mysterieuze geklop haar alleen maar afleiden?
pi_217506774
Blijft vaag. Hoe komen ze er toch op die schrijvers. Ze willen maar onbegrijpelijke verhaallijnen toevoegen aan de soap die totaal niet soapy zijn maar meer lijken op vage spooky Netflix serie-achtige verhaallijnen waar GTST helemaal niet aan moet komen, maar dan slecht uitgevoerd. Dat de serie in techniek is veranderd in de afgelopen jaren is te prijzen, mooiere beelden, betere cameravoering, mooiere decors etc. Maar nu slaan ze erg door.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 1 mei 2025 @ 12:33:43 #110
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217507232
Hartstikke leuk natuurlijk dat er een heleboel oude personages terugkomen als Meerdijk straks 350 jaar bestaat (en de serie 35 jaar). Zal niet veel verder komen dan wat veredelde figuranten of een paar korte haastig in elkaar geflanste verhaaltjes. Wie komt er even terug en wie niet? Wie zouden jullie voor even terug willen zien in de serie?

Voor mij is het niet zo moeilijk: ik wil Sjors terug. Alleen de echte, gespeeld door Inge Schrama. Vijftien jaar in de serie om maar te verdwijnen met de stille trom, blijft onafgemaakt aanvoelen. Dan ben je toch echt te lang onderdeel van de serie geweest om helemaal negeert te worden. Heeft ze toch nog een soort afscheid, al is het maar een kort gastoptreden. Misschien wel de laatste mogelijkheid om zoiets te doen. GTST kennende gaat dat nooit gebeuren. Zie ze eerder Melissa Drost laten terugkeren. Laat Sjors dan maar weg, zeker als die vervelende Lana erbij is.

Met wie kunnen ze jou echt verrassen op positieve manier? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 01-05-2025 12:49:55 ]
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:15:39 #111
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217507522
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 12:33 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Hartstikke leuk natuurlijk dat er een heleboel oude personages terugkomen als Meerdijk straks 350 jaar bestaat (en de serie 35 jaar). Zal niet veel verder komen dan wat veredelde figuranten of een paar korte haastig in elkaar geflanste verhaaltjes. Wie komt er even terug en wie niet? Wie zouden jullie voor even terug willen zien in de serie?

Voor mij is het niet zo moeilijk: ik wil Sjors terug. Alleen de echte, gespeeld door Inge Schrama. Vijftien jaar in de serie om maar te verdwijnen met de stille trom, blijft onafgemaakt aanvoelen. Dan ben je toch echt te lang onderdeel van de serie geweest om helemaal negeert te worden. Heeft ze toch nog een soort afscheid, al is het maar een kort gastoptreden. Misschien wel de laatste mogelijkheid om zoiets te doen. GTST kennende gaat dat nooit gebeuren. Zie ze eerder Melissa Drost laten terugkeren. Laat Sjors dan maar weg, zeker als die vervelende Lana erbij is.

Inge schrama ging er uit vanwege een zeer zware burnout die na haar 2e zwangerschap is gekomen. Sindsdien hebben we haar niet meer op sociale media gezien behalve vinted als ze weer eens wat verkoopt.
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:44:43 #112
433862 Mr.Pomtip
pi_217507762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:15 schreef laracroftonline het volgende:

[..]
Inge schrama ging er uit vanwege een zeer zware burnout die na haar 2e zwangerschap is gekomen. Sindsdien hebben we haar niet meer op sociale media gezien behalve vinted als ze weer eens wat verkoopt.
Klopt! Wist ik natuurlijk ook wel. Dat we haar nooit meer zagen is een reden waarom ik haar nog eens terug zou willen zien. Ze was ineens weg en ik was uiteindelijk niet tevreden met wat er daarna met de rol gebeurde.

Waarschijnlijk gaat het om een erg kort gastoptreden, dus dan is het niet zo zwaar voor haar. Maar het gaat gewoon niet gebeuren. Inge Schrama wil waarschijnlijk ook niet terug, nu ze rustig leeft buiten de camera's.

Maar wie dan wel? Het moet eigenlijk nog even goed komen tussen Linda en Sam? Jef en Robert verwacht ik ook wel weer. Jessica vast ook. Shanti heeft mogelijk nog een rol te spelen. Het is in opzichten jammer dat sommige rollen niet terug kunnen keren, zoals Roos, Peter Kelder, Herman Hoogendoorn, enz. Rollen als Frits van Houten, Anita Dendermonde, Bowien Galema, Dian Alberts (de tweede), etc. zal verhaaltechnisch ook moeilijk worden.

Wie zou voor jullie nou echt eens terug moeten keren, als kort gastoptreden? :)

Of wie moet er absoluut NOOIT MEER terugkomen? Wat mij betreft Lucas. Voor mij een reden om niet te kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 01-05-2025 13:50:23 ]
pi_217508525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:44 schreef Mr.Pomtip het volgende:

[..]

Wie zou voor jullie nou echt eens terug moeten keren, als kort gastoptreden? :)
Dieter Jansen en Djuna Hachee als Jan en Petra van Ede 8-)

En leeft Henny van de Berg nog? Een comeback van de befaamde Mevrouw Bleeker kan natuurlijk niet ontbreken _O-

Stiekem zou ik ook wel een cameo van Wim Zomer willen zien die als Daniël in de rij staat bij de sigarenboer :7 Hij hoeft geen tekst te hebben of iets, maar dan hebben we in elk geval de confirmatie dat-ie daadwerkelijk sigaren ging halen.

Het grootste probleem is natuurlijk dat we met deze schrijvers niks bijzonders hoeven te verwachten omtrent de oud-personages. Dus eigenlijk zijn alleen tekstloze cameo's nog op veilige wijze te hanteren onder deze makers, als een 'Where is Waldo'-achtige zoekplaat in bewegende vorm.
pi_217509414
Wil de Smet kan ook terug keren
Hellen Helmink ,maar dan door Marlous Fluitsma
Lisette de Boer ook :P
Linda?
Simon?
Miriam?
Mickey
etc
etc
en iedereen anders die officieel in de serie nog niet is overleden. Al zegt dat ook weer niets bij GTST o|O
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:48:43 #115
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217509449
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 11:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
GTSTCourant vat het even samen:
[..]

Die monteur lijkt mij niet relevant. Die kwam voor de CV in hun huis, boven Sparks. Haar atelier waar ze dat gebonk hoort is weer beneden naast de ruimtes van Sparks. Je zou zeggen dat andere mensen dit gebonk ook horen, inclusief medewerkers.

Maar tot nu toe is het een vage verhaallijn. Als dit bedoeld is om labiele Nina weer eens gek te krijgen omdat ze weer half in een psychose terecht komt, dan hebben de schrijvers weer een dieptepunt gehaald.

Dit voelt even wazig en zweverig als dat verhaal met die dooie Benjamin en helderziende Dorothea.
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:52:55 #116
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217509484
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 12:33 schreef Mr.Pomtip het volgende:

Ik zie het nog wel gebeuren dat de schrijvers zowel Inge als Melissa laten terugkomen, om verwarring bij Lana te veroorzaken wie nu de echte moeder is :') _O-
pi_217509722
De nieuwe maandpromo:
Bekijk deze YouTube-video

Het verhaal rond Sam lijkt dan toch nog een staartje te krijgen...
pi_217510330
Sjors was destijds een leuke toevoeging. Leuk meisje, niet teveel popi jopi maar gewoon een frisse mooie meid zonder te veel opsmuk en met een leuk karakter voor in de serie.
Wie er terug zou moeten komen? Ik vermoed dat Reinout Oerlemans wel eens terug kan gaan komen omdat hij onlangs in Nederland was, en dat was vermoedelijk niet alleen om een TV format te verkopen, maar ook door er weer in 1 te spelen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217513087
Zelfs de socials van GTST zijn van hetzelfde niveau als de serie zelf. Voor bepaalde video's, zoals maandtrailers, houden ze geeneens rekening met degenen die desktop gebruiken; ze gaan er blindelings van uit dat iedereen op hun telefoon zit te kijken. Dat terwijl ze, zelfs op bijvoorbeeld Instagram, prima 16:9 video's kunnen posten zodat wij onze hoofden niet meer hoeven te draaien om ze te op desktop te bekijken. :')
pi_217522680
Haha, ''de geest van Maxime''. GTST neemt haar kijkers echt am-per nog serieus hè?
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 06:55:53 #121
388664 crew  Dotteke
pi_217522902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe maandpromo:

Het verhaal rond Sam lijkt dan toch nog een staartje te krijgen...
ZIet er spannend uit met Stefano
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 3 mei 2025 @ 08:09:29 #122
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217523065
Ik weet niet wat de bedoeling is van die Nina-verhaallijn, maar het is letterlijk op te lossen door gewoon even een geluidsopname te maken en die naar Linda te sturen, dan weet Nina meteen of het een echt geluid is of niet.

En eigenlijk snap ik die stress van haar ook niet. Bing zit dan wel in Spanje, maar een kind van haar ook. Nola is erg zelfstandig en die jongste gaat gewoon naar school. Haar werkplek is 10 meter van haar huis, ze is eigen baas dus veel vrijheid om haar schema in te richten, en geld is geen issue dus waarom die stress?
En waar is Spijker ineens gebleven?
Dat was toch een heel ding voor 2 afleveringen maar die was toch gebleven?
pi_217524282
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 08:09 schreef Ceviche het volgende:

En eigenlijk snap ik die stress van haar ook niet. Bing zit dan wel in Spanje, maar een kind van haar ook. Nola is erg zelfstandig en die jongste gaat gewoon naar school. Haar werkplek is 10 meter van haar huis, ze is eigen baas dus veel vrijheid om haar schema in te richten, en geld is geen issue dus waarom die stress?
Omdat ze (nadat ze online werd afgemaakt for no reason waardoor La Nina op sterven na dood was) nu een grote opdracht heeft gekregen van Amerikaanse Helen in Zaandam New York waar veel op het spel staat, niet alleen voor haar imago maar ook qua tijd/geld.
Maar dat zal waarschijnlijk allemaal bij het plan horen van de Geheimzinnige Opdrachtgever om de familie Sanders compleet te ruïneren :s)
  zaterdag 3 mei 2025 @ 17:55:45 #124
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217526809
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.

Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Schapen zijn relax.
pi_217530537
Kees Boot ook weer terug trouwens. Benieuwd voor hoe lang nu en of hij, in tegenstelling tot zijn vorige terugkeer, wél een volwassen verhaallijn krijgt. Een acteur met zijn staat van dienst verdient dat toch.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 23:04:15 #126
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217530628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Niels_ het volgende:
Kees Boot ook weer terug trouwens. Benieuwd voor hoe lang nu en of hij, in tegenstelling tot zijn vorige terugkeer, wél een volwassen verhaallijn krijgt. Een acteur met zijn staat van dienst verdient dat toch.
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.
  zondag 4 mei 2025 @ 14:44:28 #127
436222 Japepk
Padvinder
pi_217534918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIet er spannend uit met Stefano
Sowieso is dit fragment een droom
't Echte en 't ware!
pi_217536284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:04 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.
Eens.
pi_217542609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:

Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Hij lijkt er wel op en het is net zo'n typische gladjakker zoals Nick Sanders.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 5 mei 2025 @ 09:51:23 #130
346653 Ceviche
pi_217544060
Er wordt zo slecht nagedacht over de verhaallijnen tegenwoordig, dat alles kan, maar ik denk het niet.
Dan zou Nick niet herkend worden door zijn eigen familie, en daarnaast zou Nick nu ook 20 jaar ouder moeten zijn.
Ik vind het te vergezocht.
pi_217555090
Dus Steef heeft een Audi automaat. Waar betaalt hij dat dan van?
pi_217555376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Hij is toch zo'n enooooorm populaire influencer met allerlei lucratieve sponsordeals als LoffeeToffee? :') _O-
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:45:59 #133
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217555528
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 03:38 schreef DumpTruck het volgende:
Ik hoop wel dat Troj blijft wat ze ook gaan doen met Noa.
Gewoon een chille gast en de acteur speelt de rol ook prima.
Ik hoop dat Troj blijft en Steef lekker een functie elders krijgt. Sinds dat ‘Steef’ gespeeld wordt door deze huidige acteur wens ik dit. Ik vind dat deze acteur gewoon een irritant hoofd heeft. Beetje arrogant en geniepig. En dat heeft niks met z’n rol te maken verder.

Troj heeft een gek kapsel. Maar dat rare geknipte voorkantje zie je tegenwoordig (helaas) vaker bij bepaalde jeugdigen. Ik hoop dat ze zijn karakter nu wat meer gaan uitdiepen. Want hij bestond alleen omdat Nola er is. Dus hoe gaat hij verder qua werk, opleiding, contact met z’n moeder? Gaat hij contact leggen met ander personages etc…

Ik vraag me nog steeds af wat er met die kerel van Demi is gebeurd :@

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Helemaal eens hiermee.

Die Steef mag er wat mij betreft echt zsm uit, wat een nietszeggend personage.
Z’n personage kan leuk zijn. Maar dan een andere acteur en even fatsoeneren.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:52:53 #134
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217555556
Pamela Teves zou ik een leuke toevoeging vinden.

Ze was een paar jaar geleden te zien als huisbaas. Ik vond haar in ONM ook altijd erg goed. (Maar toen was ik natuurlijk een stuk jonger dan nu, dus dan was de kijk op acteurs ook anders.)

Maar ze is natuurlijk al met pensioen. (Denk ik)
Toch vind ik haar echt een stevige verschijning.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:56:41 #135
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217555579
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:

Misschien komt ‘Rosie’ nog terug om hier iets in te betekenen. Maar ik vrees ervoor dat zij alleen als escape diende voor Merel.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:19:32 #136
179002 GwaiLow
pi_217555767
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
Pamela Teves
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten :D. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:25:55 #137
268260 Dr.Mikey
pi_217555868
Die actrice van Nola is echt een ondeugend ding.
Die hadden ze best wat meer los mogen laten gaan.
R.I.P DTS.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 13:15:21 #138
346653 Ceviche
pi_217556973
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Die is van Marwan. Ze zeiden dat wel in de preview van de aflevering ervoor maar ik weet niet zeker of het ook in de aflevering zelf zat.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 15:34:45 #139
436222 Japepk
Padvinder
pi_217558025
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten :D. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Wie weet is zij de roerganger bij de familie Sanders. Janine heeft haar destijds toch in diskrediet gebracht?
't Echte en 't ware!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:18:00 #140
346653 Ceviche
pi_217561862
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
  woensdag 7 mei 2025 @ 03:28:57 #141
268260 Dr.Mikey
pi_217563404
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
Ik denk het wel want het komt de laatste jaren regelmatig voorbij recent nog Stefano en Andrea, Linda en Janine een paar jaar geleden nu weer Troy met Bisou, jaren daarvoor had je alleen de space cake voor de moord op Ludo en Job en Harmsen. Tegenwoordig gebeurt het ook vrij luchtig zonder gevolgen misschien zit er wel juist iemand in het team van schrijvers die het veel doet.
R.I.P DTS.
pi_217568659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.

*Voor degenen die het niet weten: 'Poepen' betekent ne*ken in het Vlaams ;)
pi_217570080
1 voordeel! Vlog verhaallijn is afgelopen! Nu gaan we achter klopjesgeesten aan!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217570224
Rik over Aysen: "Ik haatte haar echt. Ik heb haar zo gehaat.

En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."

Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik :')

En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen _O- "Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:17:53 #145
436222 Japepk
Padvinder
pi_217570873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:

En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."

Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik :')

En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen _O- "Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking over
't Echte en 't ware!
pi_217571538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:17 schreef Japepk het volgende:

[..]
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking over
Denk vanwege 35e seizoen. Worden veel dingen uit het verleden bijgehaald zoals ook Nina met haar opname destijds
  donderdag 8 mei 2025 @ 02:43:50 #147
268260 Dr.Mikey
pi_217571953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:

Wat Aysen en Rick seks ?
:? Hij ging toch met Janine toen hij vrij kwam.
R.I.P DTS.
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:12:51 #148
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_217573895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.

*Voor degenen die het niet weten: 'Poepen' betekent ne*ken in het Vlaams ;)
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieus |:(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:41:38 #149
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217580769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieus |:(
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze teruggevraagd is. Dit is de 2e keer dat ze de soap de grond in schrijft.
pi_217587417
Vlogverhaallijn GTST eindelijk gestopt: Steef en Nola worden verliefd

Nou hè hè, het mocht eens tijd worden. Maar is het echt écht gestopt of komt er nog ergens een staartje als de romance tussen Steef en Nola van kracht is? Want die 20.000 kijkers die hun livestreams telkens trokken willen natuurlijk wel die bruiloft zien :')

Het valt mij trouwens op dat, nu Ruud en zijn racistische maatjes zijn afgevoerd, Elisa ineens geen last meer heeft van racisme. Voordien werd ze belaagd, beschimpt, bekogeld en bedreigd bij het leven en nu is het alsof er niks meer aan de hand is. En dat terwijl Racistische Ruud niet de aanjager was van de hel waar ze doorheen ging, hij was simpelweg één van de mensen die Elisa tot slachtoffer koos. Of moeten we er als kijkers bij bedenken dat Elisa er nog wel last van heeft maar dat wij dat simpelweg niet meer te zien krijgen? Iets in de categorie 'off-screen en ineens'...

En ik vond het in de slipstream daarrond ook opmerkelijk dat Rikkemans ineens bang was dat zijn strafblad uit zou lekken waarbij hij dan ''alles kwijt zou raken''. Nu ben ik (gelukkig) niet helemaal mee met hoe dat werkt, maar het lijkt mij toch dat zijn strafblad (waar moord op staat) bij zijn vervroegde vrijlating niet in een digitale kluis is gestopt omdat ie in de bak een paar fitnesslesjes heeft gegeven :') Daarnaast heeft hij nu ook gewoon een huurhuis (of staat dat op naam van Shanti?) en een baan bij Sparks waarbij de eigenaar (Bing) een goede vriend is en weet wat-ie op zijn kerfstok heeft. Daarnaast kon Elisa blijkbaar makkelijk het hele verhaal online terugvinden dus hoezo zit Rik nu met samengeknepen billen?

En ook: Laura ziet dat Henk in zijn auto slaapt en besluit haar appartement aan hem te schenken, maar zei ze tijdens haar speech op haar Grandioze Verjaardagsfeest niet dat ze bij de notaris had laten vastleggen dat het appartement op zijn naam kwam te staan? :?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Wat Aysen en Rick seks ?
:? Hij ging toch met Janine toen hij vrij kwam.
Klopt, maar tijdens (of vlak daarna) heeft Rik het ook een keer met Aysen gedaan - die zich in diezelfde periode ook een paar keer door Job liet doorsmeren. Ik kan me nog een scène herinneren waarin vader en zoon er min of meer tegenover elkaar aan het pochen waren dat het ze allebei met haar hadden gedaan.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:25:33 #151
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217589812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, jammer van de leeftijd. Maar ja -O-

Weet jij een alternatief? ik mis ONM soms ergens wel. Jammer dat je het niet terug kan kijken. Ooit wel die dvd box gekocht maar volgens mij hebben ze de rest nooit uitgebracht
pi_217590442
ONM was top. Ik heb alle 6 seizoenen gezien, en zou nu eigenlijk aan seizoen 7 toe zijn maar NPO Best (hoe het toen heten) heeft toen 'in al haar wijsheid' besloten om die afleveringen niet meer uit te zenden...nu zit ik. Volgens mij was de laatste aflevering van seizoen 6 de bruiloft van Lotje (Karina Smulders), het was in ieder geval een bruiloft.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 11 mei 2025 @ 01:34:00 #153
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217597524
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 09:51 schreef Ceviche het volgende:
Er wordt zo slecht nagedacht over de verhaallijnen tegenwoordig, dat alles kan, maar ik denk het niet.
Dan zou Nick niet herkend worden door zijn eigen familie, en daarnaast zou Nick nu ook 20 jaar ouder moeten zijn.
Ik vind het te vergezocht.
Oh ik denk niet dat het echt Nick is / hoort te zijn. Maar het zou een klassieke soap-twist zijn als Nick erachter zit ofzo. En dat zou weer eens leuk zijn.

quote:
:r :r Nee dank je.
Sowieso, Nola is (weer) 16 en Steef is minimaal toch wel 20 onderhand in soap-tijd?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
En ik vond het in de slipstream daarrond ook opmerkelijk dat Rikkemans ineens bang was dat zijn strafblad uit zou lekken waarbij hij dan ''alles kwijt zou raken''. Nu ben ik (gelukkig) niet helemaal mee met hoe dat werkt, maar het lijkt mij toch dat zijn strafblad (waar moord op staat) bij zijn vervroegde vrijlating niet in een digitale kluis is gestopt omdat ie in de bak een paar fitnesslesjes heeft gegeven :') Daarnaast heeft hij nu ook gewoon een huurhuis (of staat dat op naam van Shanti?) en een baan bij Sparks waarbij de eigenaar (Bing) een goede vriend is en weet wat-ie op zijn kerfstok heeft. Daarnaast kon Elisa blijkbaar makkelijk het hele verhaal online terugvinden dus hoezo zit Rik nu met samengeknepen billen?
Van Moord / poging tot doodslag weet ik het niet, maar je kan met best wat dingen op je strafblad prima een Verklaring Omtrent het Gedrag krijgen, zolang de baan waar je voor gaat maar geen direct verband heeft met je daad.
Je kan bv prima conciërge worden als je fraude hebt gepleegd / bent betrapt op zwart werken, even een voorbeeld uit eigen ervaring bij mijn werk.
Dus als Rik in een (offscreen) re-integratie traject zit/zat en Bing het risico wilde nemen kan dat prima denk ik.
Schapen zijn relax.
pi_217615458
SPOILER
Ik haat de beeldkwaliteit van GTST, veel donkere scenes qua kleur en ze kicken op veel schaduweffecten wat de zichtbaarheid belemmert. Mooi dat ze de manier van opnemen hebben verbetert en dat het meer 'filmisch' er uit ziet tegenwoordig maar ik wordt moe van die donkere beelden met veel schaduw. Geen porem.

[ Bericht 5% gewijzigd door freaky40 op 13-05-2025 00:51:10 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_217615471
SPOILER
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:17:14 #156
268260 Dr.Mikey
pi_217621604
Bij de classics op videoland is het ook prut nu.
Eerst de geniale brand cliffhanger en nu een bult onzin met als dieptepunt Joris Putman.

Ook opvallend na Milan zijn vertrek komt de verkrachting verhaallijn volle vaart terug.
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:35:43 #157
179002 GwaiLow
pi_217623746
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij de classics op videoland is het ook prut nu.
Eerst de geniale brand cliffhanger en nu een bult onzin met als dieptepunt Joris Putman.

Ook opvallend na Milan zijn vertrek komt de verkrachting verhaallijn volle vaart terug.
Ja, ik vond Hoes eigenlijk de beste Morris. Putman absoluut de minste.

Vind die samenwerking tussen Ludo en Barbara ergens wel weer leuk. En Barbara voelt wat meer voor hem..
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:19:56 #158
268260 Dr.Mikey
pi_217625352
geesten onzin.
Ray en Dennis ruzie om de koning we weten waar dat heengaat.
Sjors die opeens weer een hele draai maakt in de verkrachting zaak net nadat Milan weg is opeens is wat Morris met Nick doet dan weer belangrijk.
Ray die ze de nek omdraaien oa.
Amy die opeens leeft terwijl daar heel de wraakzucht van Isabella is ontstaan.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 mei 2025 @ 23:56:54 #159
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217637394
Ik kan niet wachten tot ergens in begin augustus als Ludo zijn wraak neemt op Martine ;).
Het enige spannende als verhaallijn is Carel Kortenaer die een ziekte met zich meedraagt, en uiteindelijk zal overlijden. Waarbij Ludo meteen met Martine kan afrekenen.
pi_217641411
Kan er niet een apart topic komen voor GTST Classics? Weet af en toe niet waarover het gaat omdat ik die classics (nog) niet kijk. Houdt het wel wat overzichtelijker met het huidige seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:45:22 #161
436222 Japepk
Padvinder
pi_217641676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Kan er niet een apart topic komen voor GTST Classics? Weet af en toe niet waarover het gaat omdat ik die classics (nog) niet kijk. Houdt het wel wat overzichtelijker met het huidige seizoen.
Zo'n storm loopt dit topic nu ook weer niet. Je kunt er in het posten over de classics rekening mee houden. Hierboven wordt gepost alsof die afleveringen nu op tv zijn (in theorie zijn ze dat ook, maar soit). Maar post er dan even bij welk seizoen het is ofzo.
't Echte en 't ware!
pi_217654921
Ik denk dat Henk een nieuwe vlam heeft. Lijkt wel een beetje op Laura zelfs. Zo houden ze het karakter Henk nog een beetje relevant als Laura weg valt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217656396
SPOILER
pi_217694357
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217695831
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kan niet wachten tot ergens in begin augustus als Ludo zijn wraak neemt op Martine ;).
Het enige spannende als verhaallijn is Carel Kortenaer die een ziekte met zich meedraagt, en uiteindelijk zal overlijden. Waarbij Ludo meteen met Martine kan afrekenen.
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).

Overigens vond ik het wel funny om te zien hoe Ludo in seizoen 15 nog wordt neergezet als een hunk van middelbare leeftijd met al die vrouwen die aan zijn voeten liggen en om hem vechten (Barbara, Valerie, Janine) _O-

Maar zelfs die verhalen vond ik beter uitgewerkt dan wat ze Ludo nu geven (ja, dit is een bruggetje naar het heden ;) ). Die paniekaanvallen zijn zo'n devaluatie van het personage, en ik vind het moeilijk te geloven dat hij zo makkelijk uit evenwicht te brengen is door een zogenaamde verkoper van een schilderij die telkens op slinkse wijze over diens (vecht)scheiding begint. Dat Ludo paniekaanvallen had na het avontuur op het booreiland kan ik nog begrijpen, maar dit is net zo zwak als toen hij door een paar (door Nina en Stefano gefabriceerde) haatreacties helemaal paranoia werd. Waar is de sterke Ludo gebleven die allang door zou hebben dat er iets niet klopt aan zowel Henriëtte als Andrea als die Jochem Stappers? Het is gewoon pijnlijk om naar de teloorgang van Ludo Sanders te kijken.

Heb ik het nog niet eens over Nina die samen met Linda aan geestuitdrijvingen en seances doet, compleet met salieroken en klankschalen en mantra's als "Weg met de negatieve energie". Dit zijn lijntjes die men normaliter gaf aan al wazige personages als Myriam, Marieke, Hedwig of zelfs Wiet, vaak met een meer humoristische benadering. Maar dit is verre van humoristisch, dit is een onderschatting van je kijkerspubliek die dit soort bullshit moeten uitzitten. Hier dan ook mijn mantra: "Weg met de waardeloze schrijvers!"
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:35:29 #166
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217696860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 10:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).
Het was een leuke afrekening van Ludo, maar zoals je zegt was het erg simpel uitgevoerd in de verhaallijnen. De ondergang van Martine in die loods was wel één van de meeste bekeken scenes door mij. Maar toch vroeg ik me hierover af:

- Hoe kan het dat Ludo opeens de ontvoerders laat betalen met het geld va Hafworks? Of was dit gewoon pure bluf?

En de vermoedelijke locatie van die loods heb ik ook ontdekt. Al zal dit misschien wel een set-opname zijn, of misschien wel een andere loods. Maar gezien de plek van de vuurtoren (grote vuurtoren IJmuiden) is de foto mogelijk erg gedateerd, sowieso gespiegeld, en misschien wel bewerkt, of ik heb het gewoon mis. :P Ik vrees het laatste. :P

dinsdag 20 mei 2025 @ 21:28:10 #167
433862 Mr.Pomtip
pi_217702378
If there's something strange, in your neighborhood
Who you gonna call? Linda dekker!

If there's something weird, and it don't look good
Who you gonna call? Linda Dekker!

Zeker met die muziek denk je dat ze iets teveel naar Ghostbusters hebben gekeken. Alsof Linda hier ineens zoveel over weet. Heeft Dorothea niet ergens een verloren zus, die thuis is in dit spookgebeuren? Helaas, gebeurd het net nu Bing in het buitenland zit. Kan hij zijn niet-bestaande tante niet bellen voor hulp, Moet dat reinigen met as niet door een pastoor of dominee gedaan worden? Misschien vonden ze het toch wat aan de prijs, om daar weer een acteur voor te moeten inhuren. Dr. Peter Venkman in ieder geval niet, maar volgens de muziek moeten we dit grappig vinden.

Verdient Steef niet een enorme klap op zijn bek? Eerst twee lovers laten liegen, dan uit elkaar halen om geld aan te verdienen aan onnozele snoepjes (lekker gezond: het was toch een sportvlog?!), flink doordrammen en dan Nola zelf inpikken. En ze gaat daar gewoon in mee, alsof dat heel normaal is. Die Troj heeft zich wel laten kennen. Echt vrienden was hij in het begin ook niet met Steef, dus waarom het zo ver laten komen? De kaas is zo van zijn brood gegeten. Nola en Steef is geen goede combinatie en gaat het ook niet worden.

Wie gaat degene zijn die alles aanstuurt om wraak op de familie Sanders te nemen? Valt op dat Andrea en Henriëtte momenteel niet te zien zijn. Martine, Nick of Richard? Billy of Maxime, die stiekem toch nog leven? De intussen wel vergeten Raoul of Benthe? Gozer the Gozerian? Alles kan, maar het hangt wel een beetje van toevalligheden aan elkaar. Geestgeluiden, Ludo met paniekaanvallen, Stefano die overal in meegaat... Hoop dat ze er een leuke draai aan geven en de aanvoerder van alle ellende echt een persoon is die indruk gaat maken. Als het die Raoul is dan sla je geen deuk in een pakje boter. Met geen overheersende schurk kom je nu eigenlijk niet meer weg. Dat is een anticlimax. Moet een aanzienlijke schurk achter zitten, anders zakt heel het verhaal in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 20-05-2025 21:35:24 ]
pi_217702773
Ik hoop eerlijk gezegd op een tegenstander uit het verre verleden die niemand verwacht. Iemand als Roxy Belinfante zou een echte twist zijn omdat eigenlijk iedereen automatisch aan Martine denkt. En vergis je niet: Roxy haat Ludo hartgrondig, Stefano heeft haar laten vallen toen haar dubbelspel uitkwam dus die liefde zal ook wel bekoeld zijn, en Nina wordt simpelweg meegenomen in het wraakplan om alle voornaamste Sanders-leden op het randje van een zenuwinzinking te brengen.

Of wat te denken van Meike? Toen ik dit een tijdje terug opperde in de comments op GTSTCourant werd het meteen afgeschoten als "kan niet, ze is in de schroef van die boot terecht gekomen dus zij is dood". Maarre... naar mijn weten is er nooit een lijk gevonden, en dat het water rood kleurde betekent niet automatisch dat ze gestorven is. Er kan evengoed net op dat moment een enorme vis in die schroef terecht zijn gekomen, of er is alleen een been van Meike afgehakt. Het is een soap, after all. Én het zou die belabberde locatieshoot op Curaçao van vorig jaar nog enigszins goed maken als Meike daar toevallig Janine heeft gezien en bij haar alle trauma's en wraakgevoelens jegens de Sanders terug zijn opgelaaid. Het zou me een stunt zijn, oprecht!

Maar goed, het wordt hoogstwaarschijnlijk een enorme domper, wat mij betreft helemaal als het Martine Hafkamp is en nóg meer als Inge Ipenburg zich heeft laten verleiden om haar comeback te maken in een verhaallijn die de Maddy Everest-lijn uit seizoen 27 imiteert en mogelijkerwijs nóg slechter is uitgevoerd. De rol van Martine is echt wel uitgespeeld en als ze nu nog wraakgevoelens jegens Ludo koestert is het personage wel erg afgegleden. Ze heeft hem al twee keer alles afgenomen en beide keren stond Ludo binnen no time weer aan de top, dat zal nu niet heel anders zijn. Waarmee ook de voorspelbaarheid van deze lijn zich opdringt, want iedere kijker die GTST langer dan vijf minuten volgt weet dat Ludo altijd weer opkrabbelt en nog succesvoller dan daarvoor.

Eigenlijk is het hoog tijd dat er een nieuwe vaste bad guy zijn entree maakt om dat stokje van Ludo over te nemen, want die is nog maar een schim van zijn vroegere zelf en komt niet meer verder dan herhalingen van zetten qua verhaallijnen. Dan kan Ludo zich lekker bezighouden met bijles geven aan Nola, de plinten van het huis stofzuigen, het voetbalteam van Manu coachen of samen met bestie Luuk aan de bar van De Koning gaan keuvelen over het leven. Wel zo overzichtelijk voor het sublieme schrijversteam...
pi_217702867
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217703691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Actrice die Elizabeth speelt is Rick Nicolet getrouwd met Rene van Asten ook een bekend acteur.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 21 mei 2025 @ 00:46:39 #171
268260 Dr.Mikey
pi_217703728
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
R.I.P DTS.
  woensdag 21 mei 2025 @ 00:58:15 #172
436222 Japepk
Padvinder
pi_217703759
Inmiddels ben ik zelfs niet meer 'met een schuin oog' aan het kijken en ik mis het ook niet, moet ik zeggen. Het valt me op dat het momenteel kritiek regent op de serie. Ook de huismoeders die gewoon lekker een serietje willen kijken vinden dit niveau te abominabel. Ik zag laatst wat dingen van Laura voorbij komen; die zit in een soort rusthuis? Is dat nog in Spanje zogezegd dan?

En in aanvulling op de speculaties over degene die met de familie Sanders speelt; ik hoop eigenlijk dat het die Raoul is of iemand onbenullig. Dit hele verhaal slaat nergens op, dus laat ze alsjeblieft hier het verleden niet voor overhoop halen. In vergelijking met dit was de comeback van Martine een thriller.
't Echte en 't ware!
pi_217706270
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 mei 2025 @ 12:46:00 #174
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217707258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 11:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.
Eigenlijk was het de fans een paar jaar geleden die marcel wat meer wilden zien
  woensdag 21 mei 2025 @ 14:35:54 #175
268260 Dr.Mikey
pi_217708185
Vorige keer was zijn avontuur met Billy de Palma. Wel leuk, isabella Laura Valerie altijd was hij de trouwe werknemer nu met Marwan laten ze hem bitchen.
R.I.P DTS.
  woensdag 21 mei 2025 @ 15:41:28 #176
436222 Japepk
Padvinder
pi_217708792
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige keer was zijn avontuur met Billy de Palma. Wel leuk, isabella Laura Valerie altijd was hij de trouwe werknemer nu met Marwan laten ze hem bitchen.
En terecht, want waar Marcel ogenschijnlijk 4 of 5 jaar hotelschool heeft gedaan en amper is doorgegroeid is Marwan de Rozemboom binnengesukkeld en in no time floormanager geworden.
't Echte en 't ware!
pi_217712968
Typisch gevalletje 'inclusiviteit' ook in GTST heerst deze ziekte.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217720348
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217724015
In de synopsis van de zomercliff staat bevestigt dat er een onverwachte comeback is van iemand uit het verleden die het leven van meerdere meerdijkers op de kop gaat zetten! Ik denk de persoon die achter de familie Sanders aan zit! Verhaallijntje wordt dus nog even over 6 weken uitgesmeerd
pi_217731307
Straks leeft Maxime nog :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 02:57:16 #181
268260 Dr.Mikey
pi_217731747
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 23:52 schreef Nexum het volgende:
Dat zei ik hier maanden geleden al een keer dat uitspelen van ludo en janine met die andrea en die makelaar was een typische maxime streek.
R.I.P DTS.
  zondag 25 mei 2025 @ 04:18:41 #182
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217742692
Ik vrees het ergste / meest voorspelbare voor welke persoon ze terug brengen. Maar het zou wel "leuk" zijn als het gewoon Jessica is ofzo. Die heeft historie met Ludo, is relevant voor Julian en het zou in ieder geval niet (te) voorspelbaar zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 21:28 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Verdient Steef niet een enorme klap op zijn bek? Eerst twee lovers laten liegen, dan uit elkaar halen om geld aan te verdienen aan onnozele snoepjes (lekker gezond: het was toch een sportvlog?!), flink doordrammen en dan Nola zelf inpikken. En ze gaat daar gewoon in mee, alsof dat heel normaal is. Die Troj heeft zich wel laten kennen. Echt vrienden was hij in het begin ook niet met Steef, dus waarom het zo ver laten komen? De kaas is zo van zijn brood gegeten. Nola en Steef is geen goede combinatie en gaat het ook niet worden.
Steef is echt het meest schijtpersonage dat ze hebben. Wat een stuk ongeluk, en niet op de leuke manier.
Schapen zijn relax.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:48:48 #183
346653 Ceviche
pi_217744333
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 04:18 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vrees het ergste / meest voorspelbare voor welke persoon ze terug brengen. Maar het zou wel "leuk" zijn als het gewoon Jessica is ofzo. Die heeft historie met Ludo, is relevant voor Julian en het zou in ieder geval niet (te) voorspelbaar zijn.
[..]
Steef is echt het meest schijtpersonage dat ze hebben. Wat een stuk ongeluk, en niet op de leuke manier.
Ze doen ook steeds alsof het zo'n leuke jongen is, als hij (terecht) uitgekotst zou worden kan het nog wel interessant zijn dat dat personage niet zo politiek correct is.
Vooral dat met Laura was toch wel zo lelijk, ik snap niet dat dat zo snel vergeven en vergeten is. Nee, Steef is namelijk echt een leuke goede knul }:|
  zondag 25 mei 2025 @ 14:02:49 #184
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_217746406
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 23:52 schreef Nexum het volgende:
Ik denk Nick, en Andrea is zoon
pi_217746787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wannabee manager Marwan een toon aanslaat die totaal niet hoort bij een zaak als de Rozenboom.
  zondag 25 mei 2025 @ 16:53:14 #186
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217749082
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ze doen ook steeds alsof het zo'n leuke jongen is, als hij (terecht) uitgekotst zou worden kan het nog wel interessant zijn dat dat personage niet zo politiek correct is.
Vooral dat met Laura was toch wel zo lelijk, ik snap niet dat dat zo snel vergeven en vergeten is. Nee, Steef is namelijk echt een leuke goede knul }:|
Noud was bv ook vaak wel een beetje een lul, maar die was nog vermakelijk met goede kanten.
Schapen zijn relax.
  zondag 25 mei 2025 @ 17:12:19 #187
268260 Dr.Mikey
pi_217749420
Troy was nog netjes, ik kijk tegelijkertijd de classic.
Iedereen die toen als man erin speelde had Steef een klap verkocht. (milan, Ray Dennis, Stefano. Zelfs Robert en Jef waren er niet vies van met momenten)
R.I.P DTS.
pi_217752052
Zouden ze Maxime nog eens uit de dood laten opstaan?

zondag 25 mei 2025 @ 22:33:56 #189
436222 Japepk
Padvinder
pi_217753488
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 20:51 schreef Niels_ het volgende:
Zouden ze Maxime nog eens uit de dood laten opstaan?

Hoewel het jammer was dat ze dood ging en die ook verre van iconisch was, is Maxime wel gewoon in het ziekenhuis gestorven toch ? Zou zwaar onrealistisch zijn als die er weer staat zometeen.

Haar periode in de serie was wel een interessante, met de vele vetes die ze met Jan en alleman had. Echt een onuitstaanbaar personage.
't Echte en 't ware!
pi_217762919
Voor de Videoland-kijkers: Bing keert morgen terug, maar wel tijdelijk met een ander gezicht :P

Bing Mauricius keert terug in GTST, maar wordt gespeeld door een andere acteur
pi_217770616
Die nieuwe Bing lijkt echt 30 of zo. Hilarisch hoe soapkinderen en -ouders in het echt soms nog geen tien jaar van elkaar verschillen. Kan me herinneren dat de eerste acteur die Job speelde, Teun Kuilboer, nog geen tien jaar jonger was dan Ferri Somogyi. Rikkemans had voor zijn dertigste al een zoon die gewoon al van de middelbare school af was :D En zo zijn er wel meer voorbeelden.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 23:30:25 #192
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_217774633
Bing
SPOILER
  woensdag 28 mei 2025 @ 00:30:12 #193
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_217774756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:41 schreef Niels_ het volgende:
Die nieuwe Bing lijkt echt 30 of zo. Hilarisch hoe soapkinderen en -ouders in het echt soms nog geen tien jaar van elkaar verschillen. Kan me herinneren dat de eerste acteur die Job speelde, Teun Kuilboer, nog geen tien jaar jonger was dan Ferri Somogyi. Rikkemans had voor zijn dertigste al een zoon die gewoon al van de middelbare school af was :D En zo zijn er wel meer voorbeelden.
Maar rik zelf was toen 14 jaar oud. Dus dat klopt wel
pi_217784456
Aha, dat wist ik niet. Blijven verder genoeg onrealistische voorbeelden over.
pi_217788405
Ludo krijgt vrouwelijk bezoek. Denk dan toch Billy.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:38:54 #196
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217789703
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Nexum het volgende:
Of Hafkamp...
Maar een terugkeer van Roxy lijkt mij ook wel interessant. Vooral nu er veel wordt teruggeblikt naar het verleden.
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:52:55 #197
436222 Japepk
Padvinder
pi_217789833
Ik denk toch dat Billy de meest realistische optie is, van de echt interessante opties.
't Echte en 't ware!
pi_217800602
Na alle rommel van de laatste maanden, vind ik de Sanders-lijn op dit moment best boeiend.

Als ik dan toch moet kiezen: Martine. https://gtstcourant.com/w(...)amilie-sanders-gtst/
pi_217802770
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Nexum het volgende:
Of die Henriëtte weer? Die staat nog in de leader zag ik.
pi_217807772
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Japepk het volgende:

[..]
Hoewel het jammer was dat ze dood ging en die ook verre van iconisch was, is Maxime wel gewoon in het ziekenhuis gestorven toch ? Zou zwaar onrealistisch zijn als die er weer staat zometeen.

Haar periode in de serie was wel een interessante, met de vele vetes die ze met Jan en alleman had. Echt een onuitstaanbaar personage.
Die stierf toch bij een brand? Maar lichaam is volgens mij wel gevonden inderdaad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')