En terecht, want waar Marcel ogenschijnlijk 4 of 5 jaar hotelschool heeft gedaan en amper is doorgegroeid is Marwan de Rozemboom binnengesukkeld en in no time floormanager geworden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige keer was zijn avontuur met Billy de Palma. Wel leuk, isabella Laura Valerie altijd was hij de trouwe werknemer nu met Marwan laten ze hem bitchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Dat zei ik hier maanden geleden al een keer dat uitspelen van ludo en janine met die andrea en die makelaar was een typische maxime streek.quote:
Steef is echt het meest schijtpersonage dat ze hebben. Wat een stuk ongeluk, en niet op de leuke manier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:28 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Verdient Steef niet een enorme klap op zijn bek? Eerst twee lovers laten liegen, dan uit elkaar halen om geld aan te verdienen aan onnozele snoepjes (lekker gezond: het was toch een sportvlog?!), flink doordrammen en dan Nola zelf inpikken. En ze gaat daar gewoon in mee, alsof dat heel normaal is. Die Troj heeft zich wel laten kennen. Echt vrienden was hij in het begin ook niet met Steef, dus waarom het zo ver laten komen? De kaas is zo van zijn brood gegeten. Nola en Steef is geen goede combinatie en gaat het ook niet worden.
Ze doen ook steeds alsof het zo'n leuke jongen is, als hij (terecht) uitgekotst zou worden kan het nog wel interessant zijn dat dat personage niet zo politiek correct is.quote:Op zondag 25 mei 2025 04:18 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vrees het ergste / meest voorspelbare voor welke persoon ze terug brengen. Maar het zou wel "leuk" zijn als het gewoon Jessica is ofzo. Die heeft historie met Ludo, is relevant voor Julian en het zou in ieder geval niet (te) voorspelbaar zijn.
[..]
Steef is echt het meest schijtpersonage dat ze hebben. Wat een stuk ongeluk, en niet op de leuke manier.
Sinds wannabee manager Marwan een toon aanslaat die totaal niet hoort bij een zaak als de Rozenboom.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
Noud was bv ook vaak wel een beetje een lul, maar die was nog vermakelijk met goede kanten.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze doen ook steeds alsof het zo'n leuke jongen is, als hij (terecht) uitgekotst zou worden kan het nog wel interessant zijn dat dat personage niet zo politiek correct is.
Vooral dat met Laura was toch wel zo lelijk, ik snap niet dat dat zo snel vergeven en vergeten is. Nee, Steef is namelijk echt een leuke goede knul
Hoewel het jammer was dat ze dood ging en die ook verre van iconisch was, is Maxime wel gewoon in het ziekenhuis gestorven toch ? Zou zwaar onrealistisch zijn als die er weer staat zometeen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:51 schreef Niels_ het volgende:
Zouden ze Maxime nog eens uit de dood laten opstaan?
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar rik zelf was toen 14 jaar oud. Dus dat klopt welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:41 schreef Niels_ het volgende:
Die nieuwe Bing lijkt echt 30 of zo. Hilarisch hoe soapkinderen en -ouders in het echt soms nog geen tien jaar van elkaar verschillen. Kan me herinneren dat de eerste acteur die Job speelde, Teun Kuilboer, nog geen tien jaar jonger was dan Ferri Somogyi. Rikkemans had voor zijn dertigste al een zoon die gewoon al van de middelbare school af wasEn zo zijn er wel meer voorbeelden.
Of Hafkamp...quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Nexum het volgende:
Ludo krijgt vrouwelijk bezoek. Denk dan toch Billy.
Of die Henriëtte weer? Die staat nog in de leader zag ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Nexum het volgende:
Ludo krijgt vrouwelijk bezoek. Denk dan toch Billy.
Die stierf toch bij een brand? Maar lichaam is volgens mij wel gevonden inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hoewel het jammer was dat ze dood ging en die ook verre van iconisch was, is Maxime wel gewoon in het ziekenhuis gestorven toch ? Zou zwaar onrealistisch zijn als die er weer staat zometeen.
Haar periode in de serie was wel een interessante, met de vele vetes die ze met Jan en alleman had. Echt een onuitstaanbaar personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |