Ja, jammer van de leeftijd. Maar jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Oh ik denk niet dat het echt Nick is / hoort te zijn. Maar het zou een klassieke soap-twist zijn als Nick erachter zit ofzo. En dat zou weer eens leuk zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:51 schreef Ceviche het volgende:
Er wordt zo slecht nagedacht over de verhaallijnen tegenwoordig, dat alles kan, maar ik denk het niet.
Dan zou Nick niet herkend worden door zijn eigen familie, en daarnaast zou Nick nu ook 20 jaar ouder moeten zijn.
Ik vind het te vergezocht.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
Vlogverhaallijn GTST eindelijk gestopt: Steef en Nola worden verliefd
Van Moord / poging tot doodslag weet ik het niet, maar je kan met best wat dingen op je strafblad prima een Verklaring Omtrent het Gedrag krijgen, zolang de baan waar je voor gaat maar geen direct verband heeft met je daad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
En ik vond het in de slipstream daarrond ook opmerkelijk dat Rikkemans ineens bang was dat zijn strafblad uit zou lekken waarbij hij dan ''alles kwijt zou raken''. Nu ben ik (gelukkig) niet helemaal mee met hoe dat werkt, maar het lijkt mij toch dat zijn strafblad (waar moord op staat) bij zijn vervroegde vrijlating niet in een digitale kluis is gestopt omdat ie in de bak een paar fitnesslesjes heeft gegevenDaarnaast heeft hij nu ook gewoon een huurhuis (of staat dat op naam van Shanti?) en een baan bij Sparks waarbij de eigenaar (Bing) een goede vriend is en weet wat-ie op zijn kerfstok heeft. Daarnaast kon Elisa blijkbaar makkelijk het hele verhaal online terugvinden dus hoezo zit Rik nu met samengeknepen billen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat de beeldkwaliteit van GTST, veel donkere scenes qua kleur en ze kicken op veel schaduweffecten wat de zichtbaarheid belemmert. Mooi dat ze de manier van opnemen hebben verbetert en dat het meer 'filmisch' er uit ziet tegenwoordig maar ik wordt moe van die donkere beelden met veel schaduw. Geen porem.
[ Bericht 5% gewijzigd door freaky40 op 13-05-2025 00:51:10 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vond Hoes eigenlijk de beste Morris. Putman absoluut de minste.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij de classics op videoland is het ook prut nu.
Eerst de geniale brand cliffhanger en nu een bult onzin met als dieptepunt Joris Putman.
Ook opvallend na Milan zijn vertrek komt de verkrachting verhaallijn volle vaart terug.
Zo'n storm loopt dit topic nu ook weer niet. Je kunt er in het posten over de classics rekening mee houden. Hierboven wordt gepost alsof die afleveringen nu op tv zijn (in theorie zijn ze dat ook, maar soit). Maar post er dan even bij welk seizoen het is ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Kan er niet een apart topic komen voor GTST Classics? Weet af en toe niet waarover het gaat omdat ik die classics (nog) niet kijk. Houdt het wel wat overzichtelijker met het huidige seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kan niet wachten tot ergens in begin augustus als Ludo zijn wraak neemt op Martine.
Het enige spannende als verhaallijn is Carel Kortenaer die een ziekte met zich meedraagt, en uiteindelijk zal overlijden. Waarbij Ludo meteen met Martine kan afrekenen.
Het was een leuke afrekening van Ludo, maar zoals je zegt was het erg simpel uitgevoerd in de verhaallijnen. De ondergang van Martine in die loods was wel één van de meeste bekeken scenes door mij. Maar toch vroeg ik me hierover af:quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Actrice die Elizabeth speelt is Rick Nicolet getrouwd met Rene van Asten ook een bekend acteur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
Eigenlijk was het de fans een paar jaar geleden die marcel wat meer wilden zienquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |