abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:25:33 #151
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217589812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten :D. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Ja, jammer van de leeftijd. Maar ja -O-

Weet jij een alternatief? ik mis ONM soms ergens wel. Jammer dat je het niet terug kan kijken. Ooit wel die dvd box gekocht maar volgens mij hebben ze de rest nooit uitgebracht
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_217590442
ONM was top. Ik heb alle 6 seizoenen gezien, en zou nu eigenlijk aan seizoen 7 toe zijn maar NPO Best (hoe het toen heten) heeft toen 'in al haar wijsheid' besloten om die afleveringen niet meer uit te zenden...nu zit ik. Volgens mij was de laatste aflevering van seizoen 6 de bruiloft van Lotje (Karina Smulders), het was in ieder geval een bruiloft.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 11 mei 2025 @ 01:34:00 #153
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217597524
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 09:51 schreef Ceviche het volgende:
Er wordt zo slecht nagedacht over de verhaallijnen tegenwoordig, dat alles kan, maar ik denk het niet.
Dan zou Nick niet herkend worden door zijn eigen familie, en daarnaast zou Nick nu ook 20 jaar ouder moeten zijn.
Ik vind het te vergezocht.
Oh ik denk niet dat het echt Nick is / hoort te zijn. Maar het zou een klassieke soap-twist zijn als Nick erachter zit ofzo. En dat zou weer eens leuk zijn.

quote:
:r :r Nee dank je.
Sowieso, Nola is (weer) 16 en Steef is minimaal toch wel 20 onderhand in soap-tijd?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
En ik vond het in de slipstream daarrond ook opmerkelijk dat Rikkemans ineens bang was dat zijn strafblad uit zou lekken waarbij hij dan ''alles kwijt zou raken''. Nu ben ik (gelukkig) niet helemaal mee met hoe dat werkt, maar het lijkt mij toch dat zijn strafblad (waar moord op staat) bij zijn vervroegde vrijlating niet in een digitale kluis is gestopt omdat ie in de bak een paar fitnesslesjes heeft gegeven :') Daarnaast heeft hij nu ook gewoon een huurhuis (of staat dat op naam van Shanti?) en een baan bij Sparks waarbij de eigenaar (Bing) een goede vriend is en weet wat-ie op zijn kerfstok heeft. Daarnaast kon Elisa blijkbaar makkelijk het hele verhaal online terugvinden dus hoezo zit Rik nu met samengeknepen billen?
Van Moord / poging tot doodslag weet ik het niet, maar je kan met best wat dingen op je strafblad prima een Verklaring Omtrent het Gedrag krijgen, zolang de baan waar je voor gaat maar geen direct verband heeft met je daad.
Je kan bv prima conciërge worden als je fraude hebt gepleegd / bent betrapt op zwart werken, even een voorbeeld uit eigen ervaring bij mijn werk.
Dus als Rik in een (offscreen) re-integratie traject zit/zat en Bing het risico wilde nemen kan dat prima denk ik.
Schapen zijn relax.
pi_217615458
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat de beeldkwaliteit van GTST, veel donkere scenes qua kleur en ze kicken op veel schaduweffecten wat de zichtbaarheid belemmert. Mooi dat ze de manier van opnemen hebben verbetert en dat het meer 'filmisch' er uit ziet tegenwoordig maar ik wordt moe van die donkere beelden met veel schaduw. Geen porem.

[ Bericht 5% gewijzigd door freaky40 op 13-05-2025 00:51:10 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_217615471
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:17:14 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217621604
Bij de classics op videoland is het ook prut nu.
Eerst de geniale brand cliffhanger en nu een bult onzin met als dieptepunt Joris Putman.

Ook opvallend na Milan zijn vertrek komt de verkrachting verhaallijn volle vaart terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:35:43 #157
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217623746
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij de classics op videoland is het ook prut nu.
Eerst de geniale brand cliffhanger en nu een bult onzin met als dieptepunt Joris Putman.

Ook opvallend na Milan zijn vertrek komt de verkrachting verhaallijn volle vaart terug.
Ja, ik vond Hoes eigenlijk de beste Morris. Putman absoluut de minste.

Vind die samenwerking tussen Ludo en Barbara ergens wel weer leuk. En Barbara voelt wat meer voor hem..
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:19:56 #158
268260 Dr.Mikey
pi_217625352
geesten onzin.
Ray en Dennis ruzie om de koning we weten waar dat heengaat.
Sjors die opeens weer een hele draai maakt in de verkrachting zaak net nadat Milan weg is opeens is wat Morris met Nick doet dan weer belangrijk.
Ray die ze de nek omdraaien oa.
Amy die opeens leeft terwijl daar heel de wraakzucht van Isabella is ontstaan.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 mei 2025 @ 23:56:54 #159
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217637394
Ik kan niet wachten tot ergens in begin augustus als Ludo zijn wraak neemt op Martine ;).
Het enige spannende als verhaallijn is Carel Kortenaer die een ziekte met zich meedraagt, en uiteindelijk zal overlijden. Waarbij Ludo meteen met Martine kan afrekenen.
pi_217641411
Kan er niet een apart topic komen voor GTST Classics? Weet af en toe niet waarover het gaat omdat ik die classics (nog) niet kijk. Houdt het wel wat overzichtelijker met het huidige seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:45:22 #161
436222 Japepk
Padvinder
pi_217641676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Kan er niet een apart topic komen voor GTST Classics? Weet af en toe niet waarover het gaat omdat ik die classics (nog) niet kijk. Houdt het wel wat overzichtelijker met het huidige seizoen.
Zo'n storm loopt dit topic nu ook weer niet. Je kunt er in het posten over de classics rekening mee houden. Hierboven wordt gepost alsof die afleveringen nu op tv zijn (in theorie zijn ze dat ook, maar soit). Maar post er dan even bij welk seizoen het is ofzo.
't Echte en 't ware!
pi_217654921
Ik denk dat Henk een nieuwe vlam heeft. Lijkt wel een beetje op Laura zelfs. Zo houden ze het karakter Henk nog een beetje relevant als Laura weg valt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217656396
SPOILER
pi_217694357
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217695831
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kan niet wachten tot ergens in begin augustus als Ludo zijn wraak neemt op Martine ;).
Het enige spannende als verhaallijn is Carel Kortenaer die een ziekte met zich meedraagt, en uiteindelijk zal overlijden. Waarbij Ludo meteen met Martine kan afrekenen.
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).

Overigens vond ik het wel funny om te zien hoe Ludo in seizoen 15 nog wordt neergezet als een hunk van middelbare leeftijd met al die vrouwen die aan zijn voeten liggen en om hem vechten (Barbara, Valerie, Janine) _O-

Maar zelfs die verhalen vond ik beter uitgewerkt dan wat ze Ludo nu geven (ja, dit is een bruggetje naar het heden ;) ). Die paniekaanvallen zijn zo'n devaluatie van het personage, en ik vind het moeilijk te geloven dat hij zo makkelijk uit evenwicht te brengen is door een zogenaamde verkoper van een schilderij die telkens op slinkse wijze over diens (vecht)scheiding begint. Dat Ludo paniekaanvallen had na het avontuur op het booreiland kan ik nog begrijpen, maar dit is net zo zwak als toen hij door een paar (door Nina en Stefano gefabriceerde) haatreacties helemaal paranoia werd. Waar is de sterke Ludo gebleven die allang door zou hebben dat er iets niet klopt aan zowel Henriëtte als Andrea als die Jochem Stappers? Het is gewoon pijnlijk om naar de teloorgang van Ludo Sanders te kijken.

Heb ik het nog niet eens over Nina die samen met Linda aan geestuitdrijvingen en seances doet, compleet met salieroken en klankschalen en mantra's als "Weg met de negatieve energie". Dit zijn lijntjes die men normaliter gaf aan al wazige personages als Myriam, Marieke, Hedwig of zelfs Wiet, vaak met een meer humoristische benadering. Maar dit is verre van humoristisch, dit is een onderschatting van je kijkerspubliek die dit soort bullshit moeten uitzitten. Hier dan ook mijn mantra: "Weg met de waardeloze schrijvers!"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:35:29 #166
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217696860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 10:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Mwah, ik vond de wijze waarop Ludo zijn revanche kon nemen wel erg makkelijk, alles werd hem zowat op een gouden presenteerblaadje aangereikt om zich te ontdoen van Martine. En het maakte hem daarna de Grootmacht van Meerdijk die eigenlijk alles wat er was in handen had, en zonder waardige tegenstander die hem de baas kon zijn (want Dian #3 was dat verre van, ondanks verwoede pogingen van haar kant).
Het was een leuke afrekening van Ludo, maar zoals je zegt was het erg simpel uitgevoerd in de verhaallijnen. De ondergang van Martine in die loods was wel één van de meeste bekeken scenes door mij. Maar toch vroeg ik me hierover af:

- Hoe kan het dat Ludo opeens de ontvoerders laat betalen met het geld va Hafworks? Of was dit gewoon pure bluf?

En de vermoedelijke locatie van die loods heb ik ook ontdekt. Al zal dit misschien wel een set-opname zijn, of misschien wel een andere loods. Maar gezien de plek van de vuurtoren (grote vuurtoren IJmuiden) is de foto mogelijk erg gedateerd, sowieso gespiegeld, en misschien wel bewerkt, of ik heb het gewoon mis. :P Ik vrees het laatste. :P

dinsdag 20 mei 2025 @ 21:28:10 #167
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217702378
If there's something strange, in your neighborhood
Who you gonna call? Linda dekker!

If there's something weird, and it don't look good
Who you gonna call? Linda Dekker!

Zeker met die muziek denk je dat ze iets teveel naar Ghostbusters hebben gekeken. Alsof Linda hier ineens zoveel over weet. Heeft Dorothea niet ergens een verloren zus, die thuis is in dit spookgebeuren? Helaas, gebeurd het net nu Bing in het buitenland zit. Kan hij zijn niet-bestaande tante niet bellen voor hulp, Moet dat reinigen met as niet door een pastoor of dominee gedaan worden? Misschien vonden ze het toch wat aan de prijs, om daar weer een acteur voor te moeten inhuren. Dr. Peter Venkman in ieder geval niet, maar volgens de muziek moeten we dit grappig vinden.

Verdient Steef niet een enorme klap op zijn bek? Eerst twee lovers laten liegen, dan uit elkaar halen om geld aan te verdienen aan onnozele snoepjes (lekker gezond: het was toch een sportvlog?!), flink doordrammen en dan Nola zelf inpikken. En ze gaat daar gewoon in mee, alsof dat heel normaal is. Die Troj heeft zich wel laten kennen. Echt vrienden was hij in het begin ook niet met Steef, dus waarom het zo ver laten komen? De kaas is zo van zijn brood gegeten. Nola en Steef is geen goede combinatie en gaat het ook niet worden.

Wie gaat degene zijn die alles aanstuurt om wraak op de familie Sanders te nemen? Valt op dat Andrea en Henriëtte momenteel niet te zien zijn. Martine, Nick of Richard? Billy of Maxime, die stiekem toch nog leven? De intussen wel vergeten Raoul of Benthe? Gozer the Gozerian? Alles kan, maar het hangt wel een beetje van toevalligheden aan elkaar. Geestgeluiden, Ludo met paniekaanvallen, Stefano die overal in meegaat... Hoop dat ze er een leuke draai aan geven en de aanvoerder van alle ellende echt een persoon is die indruk gaat maken. Als het die Raoul is dan sla je geen deuk in een pakje boter. Met geen overheersende schurk kom je nu eigenlijk niet meer weg. Dat is een anticlimax. Moet een aanzienlijke schurk achter zitten, anders zakt heel het verhaal in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 20-05-2025 21:35:24 ]
pi_217702773
Ik hoop eerlijk gezegd op een tegenstander uit het verre verleden die niemand verwacht. Iemand als Roxy Belinfante zou een echte twist zijn omdat eigenlijk iedereen automatisch aan Martine denkt. En vergis je niet: Roxy haat Ludo hartgrondig, Stefano heeft haar laten vallen toen haar dubbelspel uitkwam dus die liefde zal ook wel bekoeld zijn, en Nina wordt simpelweg meegenomen in het wraakplan om alle voornaamste Sanders-leden op het randje van een zenuwinzinking te brengen.

Of wat te denken van Meike? Toen ik dit een tijdje terug opperde in de comments op GTSTCourant werd het meteen afgeschoten als "kan niet, ze is in de schroef van die boot terecht gekomen dus zij is dood". Maarre... naar mijn weten is er nooit een lijk gevonden, en dat het water rood kleurde betekent niet automatisch dat ze gestorven is. Er kan evengoed net op dat moment een enorme vis in die schroef terecht zijn gekomen, of er is alleen een been van Meike afgehakt. Het is een soap, after all. Én het zou die belabberde locatieshoot op Curaçao van vorig jaar nog enigszins goed maken als Meike daar toevallig Janine heeft gezien en bij haar alle trauma's en wraakgevoelens jegens de Sanders terug zijn opgelaaid. Het zou me een stunt zijn, oprecht!

Maar goed, het wordt hoogstwaarschijnlijk een enorme domper, wat mij betreft helemaal als het Martine Hafkamp is en nóg meer als Inge Ipenburg zich heeft laten verleiden om haar comeback te maken in een verhaallijn die de Maddy Everest-lijn uit seizoen 27 imiteert en mogelijkerwijs nóg slechter is uitgevoerd. De rol van Martine is echt wel uitgespeeld en als ze nu nog wraakgevoelens jegens Ludo koestert is het personage wel erg afgegleden. Ze heeft hem al twee keer alles afgenomen en beide keren stond Ludo binnen no time weer aan de top, dat zal nu niet heel anders zijn. Waarmee ook de voorspelbaarheid van deze lijn zich opdringt, want iedere kijker die GTST langer dan vijf minuten volgt weet dat Ludo altijd weer opkrabbelt en nog succesvoller dan daarvoor.

Eigenlijk is het hoog tijd dat er een nieuwe vaste bad guy zijn entree maakt om dat stokje van Ludo over te nemen, want die is nog maar een schim van zijn vroegere zelf en komt niet meer verder dan herhalingen van zetten qua verhaallijnen. Dan kan Ludo zich lekker bezighouden met bijles geven aan Nola, de plinten van het huis stofzuigen, het voetbalteam van Manu coachen of samen met bestie Luuk aan de bar van De Koning gaan keuvelen over het leven. Wel zo overzichtelijk voor het sublieme schrijversteam...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217702867
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217703691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Actrice die Elizabeth speelt is Rick Nicolet getrouwd met Rene van Asten ook een bekend acteur.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 21 mei 2025 @ 00:46:39 #171
268260 Dr.Mikey
pi_217703728
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
R.I.P DTS.
  woensdag 21 mei 2025 @ 00:58:15 #172
436222 Japepk
Padvinder
pi_217703759
Inmiddels ben ik zelfs niet meer 'met een schuin oog' aan het kijken en ik mis het ook niet, moet ik zeggen. Het valt me op dat het momenteel kritiek regent op de serie. Ook de huismoeders die gewoon lekker een serietje willen kijken vinden dit niveau te abominabel. Ik zag laatst wat dingen van Laura voorbij komen; die zit in een soort rusthuis? Is dat nog in Spanje zogezegd dan?

En in aanvulling op de speculaties over degene die met de familie Sanders speelt; ik hoop eigenlijk dat het die Raoul is of iemand onbenullig. Dit hele verhaal slaat nergens op, dus laat ze alsjeblieft hier het verleden niet voor overhoop halen. In vergelijking met dit was de comeback van Martine een thriller.
't Echte en 't ware!
pi_217706270
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Marcel zo een bitch geworden.
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 mei 2025 @ 12:46:00 #174
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217707258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 11:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die heeft ook wat meer dynamiek in zijn 'rol' geëist bij de schrijvers zeker...Wilde niet alleen maar de figurant zijn met af en toe wat tekst. Lijkt me wel zo'n ijdel mannetje die dit doet.
Eigenlijk was het de fans een paar jaar geleden die marcel wat meer wilden zien
  woensdag 21 mei 2025 @ 14:35:54 #175
268260 Dr.Mikey
pi_217708185
Vorige keer was zijn avontuur met Billy de Palma. Wel leuk, isabella Laura Valerie altijd was hij de trouwe werknemer nu met Marwan laten ze hem bitchen.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')