Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Niels_ het volgende:
Kees Boot ook weer terug trouwens. Benieuwd voor hoe lang nu en of hij, in tegenstelling tot zijn vorige terugkeer, wél een volwassen verhaallijn krijgt. Een acteur met zijn staat van dienst verdient dat toch.
Eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.
Hij lijkt er wel op en het is net zo'n typische gladjakker zoals Nick Sanders.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.
Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Hij is toch zo'n enooooorm populaire influencer met allerlei lucratieve sponsordeals als LoffeeToffee?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Dus Steef heeft een Audi automaat. Waar betaalt hij dat dan van?
Ik hoop dat Troj blijft en Steef lekker een functie elders krijgt. Sinds dat ‘Steef’ gespeeld wordt door deze huidige acteur wens ik dit. Ik vind dat deze acteur gewoon een irritant hoofd heeft. Beetje arrogant en geniepig. En dat heeft niks met z’n rol te maken verder.quote:Op maandag 28 april 2025 03:38 schreef DumpTruck het volgende:
Ik hoop wel dat Troj blijft wat ze ook gaan doen met Noa.
Gewoon een chille gast en de acteur speelt de rol ook prima.
Z’n personage kan leuk zijn. Maar dan een andere acteur en even fatsoeneren.quote:Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Helemaal eens hiermee.
Die Steef mag er wat mij betreft echt zsm uit, wat een nietszeggend personage.
Misschien komt ‘Rosie’ nog terug om hier iets in te betekenen. Maar ik vrees ervoor dat zij alleen als escape diende voor Merel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.
Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genietenquote:
Die is van Marwan. Ze zeiden dat wel in de preview van de aflevering ervoor maar ik weet niet zeker of het ook in de aflevering zelf zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Dus Steef heeft een Audi automaat. Waar betaalt hij dat dan van?
Wie weet is zij de roerganger bij de familie Sanders. Janine heeft haar destijds toch in diskrediet gebracht?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Ik denk het wel want het komt de laatste jaren regelmatig voorbij recent nog Stefano en Andrea, Linda en Janine een paar jaar geleden nu weer Troy met Bisou, jaren daarvoor had je alleen de space cake voor de moord op Ludo en Job en Harmsen. Tegenwoordig gebeurt het ook vrij luchtig zonder gevolgen misschien zit er wel juist iemand in het team van schrijvers die het veel doet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking overquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Rik over Aysen: "Ik haatte haar echt. Ik heb haar zo gehaat.
En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."
Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik
En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen"Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
Denk vanwege 35e seizoen. Worden veel dingen uit het verleden bijgehaald zoals ook Nina met haar opname destijdsquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:17 schreef Japepk het volgende:
[..]
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking over
Wat Aysen en Rick seks ?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Rik over Aysen: "Ik haatte haar echt. Ik heb haar zo gehaat.
En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."
Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik
En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen"Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieusquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.
*Voor degenen die het niet weten: 'Poepen' betekent ne*ken in het Vlaams
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze teruggevraagd is. Dit is de 2e keer dat ze de soap de grond in schrijft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieus
Klopt, maar tijdens (of vlak daarna) heeft Rik het ook een keer met Aysen gedaan - die zich in diezelfde periode ook een paar keer door Job liet doorsmeren. Ik kan me nog een scène herinneren waarin vader en zoon er min of meer tegenover elkaar aan het pochen waren dat het ze allebei met haar hadden gedaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat Aysen en Rick seks ?
Hij ging toch met Janine toen hij vrij kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |