abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2025 @ 23:04:15 #126
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217530628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Niels_ het volgende:
Kees Boot ook weer terug trouwens. Benieuwd voor hoe lang nu en of hij, in tegenstelling tot zijn vorige terugkeer, wél een volwassen verhaallijn krijgt. Een acteur met zijn staat van dienst verdient dat toch.
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.
  zondag 4 mei 2025 @ 14:44:28 #127
436222 Japepk
Padvinder
pi_217534918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIet er spannend uit met Stefano
Sowieso is dit fragment een droom
't Echte en 't ware!
pi_217536284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:04 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Dan moet hij wel ver bij Linda wegblijven, anders gaat een volwassen verhaallijn moeilijk worden.
Eens.
pi_217542609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.

Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Hij lijkt er wel op en het is net zo'n typische gladjakker zoals Nick Sanders.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 5 mei 2025 @ 09:51:23 #130
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217544060
Er wordt zo slecht nagedacht over de verhaallijnen tegenwoordig, dat alles kan, maar ik denk het niet.
Dan zou Nick niet herkend worden door zijn eigen familie, en daarnaast zou Nick nu ook 20 jaar ouder moeten zijn.
Ik vind het te vergezocht.
pi_217555090
Dus Steef heeft een Audi automaat. Waar betaalt hij dat dan van?
pi_217555376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Hij is toch zo'n enooooorm populaire influencer met allerlei lucratieve sponsordeals als LoffeeToffee? :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:45:59 #133
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217555528
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 03:38 schreef DumpTruck het volgende:
Ik hoop wel dat Troj blijft wat ze ook gaan doen met Noa.
Gewoon een chille gast en de acteur speelt de rol ook prima.
Ik hoop dat Troj blijft en Steef lekker een functie elders krijgt. Sinds dat ‘Steef’ gespeeld wordt door deze huidige acteur wens ik dit. Ik vind dat deze acteur gewoon een irritant hoofd heeft. Beetje arrogant en geniepig. En dat heeft niks met z’n rol te maken verder.

Troj heeft een gek kapsel. Maar dat rare geknipte voorkantje zie je tegenwoordig (helaas) vaker bij bepaalde jeugdigen. Ik hoop dat ze zijn karakter nu wat meer gaan uitdiepen. Want hij bestond alleen omdat Nola er is. Dus hoe gaat hij verder qua werk, opleiding, contact met z’n moeder? Gaat hij contact leggen met ander personages etc…

Ik vraag me nog steeds af wat er met die kerel van Demi is gebeurd :@

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Helemaal eens hiermee.

Die Steef mag er wat mij betreft echt zsm uit, wat een nietszeggend personage.
Z’n personage kan leuk zijn. Maar dan een andere acteur en even fatsoeneren.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:52:53 #134
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217555556
Pamela Teves zou ik een leuke toevoeging vinden.

Ze was een paar jaar geleden te zien als huisbaas. Ik vond haar in ONM ook altijd erg goed. (Maar toen was ik natuurlijk een stuk jonger dan nu, dus dan was de kijk op acteurs ook anders.)

Maar ze is natuurlijk al met pensioen. (Denk ik)
Toch vind ik haar echt een stevige verschijning.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:56:41 #135
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217555579
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef DumpTruck het volgende:
Ze moeten weer eens met een oldschool bizarre plottwist komen.

Ik stel voor: Die nieuwe Italiaanse vriend van Stefano is stiekem Nick Sanders, uit op wraak.
Misschien komt ‘Rosie’ nog terug om hier iets in te betekenen. Maar ik vrees ervoor dat zij alleen als escape diende voor Merel.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:19:32 #136
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217555767
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
Pamela Teves
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten :D. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:25:55 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217555868
Die actrice van Nola is echt een ondeugend ding.
Die hadden ze best wat meer los mogen laten gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 13:15:21 #138
346653 Ceviche
pi_217556973
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef NedKelly het volgende:
Die is van Marwan. Ze zeiden dat wel in de preview van de aflevering ervoor maar ik weet niet zeker of het ook in de aflevering zelf zat.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 15:34:45 #139
436222 Japepk
Padvinder
pi_217558025
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Pamela is inderdaad top! Als Bettina Wertheimer in ONM was het altijd genieten :D. Ze is wel al 75 jaar, dus ik verwacht niet dat ze nog een vaste rol wil hebben.
Wie weet is zij de roerganger bij de familie Sanders. Janine heeft haar destijds toch in diskrediet gebracht?
't Echte en 't ware!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:18:00 #140
346653 Ceviche
pi_217561862
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
  woensdag 7 mei 2025 @ 03:28:57 #141
268260 Dr.Mikey
pi_217563404
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Zouden de schrijvers van gtst zelf überhaupt ooit hebben geblowd? Het lijkt erop ze het anno 2025 nog steeds zo superspannend en badass vinden alsof ze zelf nog vijftien zijn.
Ik denk het wel want het komt de laatste jaren regelmatig voorbij recent nog Stefano en Andrea, Linda en Janine een paar jaar geleden nu weer Troy met Bisou, jaren daarvoor had je alleen de space cake voor de moord op Ludo en Job en Harmsen. Tegenwoordig gebeurt het ook vrij luchtig zonder gevolgen misschien zit er wel juist iemand in het team van schrijvers die het veel doet.
R.I.P DTS.
pi_217568659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.

*Voor degenen die het niet weten: 'Poepen' betekent ne*ken in het Vlaams ;)
pi_217570080
1 voordeel! Vlog verhaallijn is afgelopen! Nu gaan we achter klopjesgeesten aan!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217570224
Rik over Aysen: "Ik haatte haar echt. Ik heb haar zo gehaat.

En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."

Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik :')

En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen _O- "Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:17:53 #145
436222 Japepk
Padvinder
pi_217570873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:

En toen ik na amper twee jaar vrijkwam uit de gevangenis terwijl ik een straf van 15 jaar opgelegd kreeg haatte ik haar nog zo erg dat ik een aantal keer met haar heb geneukt."

Oh nee, dat laatste zei hij er niet bij. Had ie ter volledigheid wel kunnen doen - al zullen de schrijvers die episode in het leven van Rikkemans ook liever vergeten denk ik :')

En dat jochie dat Tom speelt en zonder filter reageert op de teksten van de anderen _O- "Ik ben al vijf." "Ik heb aardbei!" "Wat bedoel je met waterijsje?" "Wat meen je niet echt?"
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking over
't Echte en 't ware!
pi_217571538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:17 schreef Japepk het volgende:

[..]
Sowieso beetje vaag dat ze hem nu over die moord laten beginnen. Het is letterlijk nergens een item in zijn leven. Had het beter laten rusten, want nu trekt het de rest nogal uit zijn verband. Shanti heeft hij dit ook niet opgebiecht, al wist die het wel volgens mij. Richard maakte er geregeld een opmerking over
Denk vanwege 35e seizoen. Worden veel dingen uit het verleden bijgehaald zoals ook Nina met haar opname destijds
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 8 mei 2025 @ 02:43:50 #147
268260 Dr.Mikey
pi_217571953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef PeterKelder het volgende:

Wat Aysen en Rick seks ?
:? Hij ging toch met Janine toen hij vrij kwam.
R.I.P DTS.
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:12:51 #148
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_217573895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Aangezien de serie is opgezadeld met een hoofdschrijfster die een wc-set wil hebben zodat daar naar hartenlust gepoept kan worden in de Vlaamse betekenis van het woord*, vermoed ik dat blowen (net zoals vloggen) iets is waar de schrijvers van denken dat dit enorm taboedoorbrekend en inderdaad super spannend is.

*Voor degenen die het niet weten: 'Poepen' betekent ne*ken in het Vlaams ;)
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieus |:(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:41:38 #149
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217580769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Wat is er in vredesnaam mis met die vrouw? Serieus |:(
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze teruggevraagd is. Dit is de 2e keer dat ze de soap de grond in schrijft.
pi_217587417
Vlogverhaallijn GTST eindelijk gestopt: Steef en Nola worden verliefd

Nou hè hè, het mocht eens tijd worden. Maar is het echt écht gestopt of komt er nog ergens een staartje als de romance tussen Steef en Nola van kracht is? Want die 20.000 kijkers die hun livestreams telkens trokken willen natuurlijk wel die bruiloft zien :')

Het valt mij trouwens op dat, nu Ruud en zijn racistische maatjes zijn afgevoerd, Elisa ineens geen last meer heeft van racisme. Voordien werd ze belaagd, beschimpt, bekogeld en bedreigd bij het leven en nu is het alsof er niks meer aan de hand is. En dat terwijl Racistische Ruud niet de aanjager was van de hel waar ze doorheen ging, hij was simpelweg één van de mensen die Elisa tot slachtoffer koos. Of moeten we er als kijkers bij bedenken dat Elisa er nog wel last van heeft maar dat wij dat simpelweg niet meer te zien krijgen? Iets in de categorie 'off-screen en ineens'...

En ik vond het in de slipstream daarrond ook opmerkelijk dat Rikkemans ineens bang was dat zijn strafblad uit zou lekken waarbij hij dan ''alles kwijt zou raken''. Nu ben ik (gelukkig) niet helemaal mee met hoe dat werkt, maar het lijkt mij toch dat zijn strafblad (waar moord op staat) bij zijn vervroegde vrijlating niet in een digitale kluis is gestopt omdat ie in de bak een paar fitnesslesjes heeft gegeven :') Daarnaast heeft hij nu ook gewoon een huurhuis (of staat dat op naam van Shanti?) en een baan bij Sparks waarbij de eigenaar (Bing) een goede vriend is en weet wat-ie op zijn kerfstok heeft. Daarnaast kon Elisa blijkbaar makkelijk het hele verhaal online terugvinden dus hoezo zit Rik nu met samengeknepen billen?

En ook: Laura ziet dat Henk in zijn auto slaapt en besluit haar appartement aan hem te schenken, maar zei ze tijdens haar speech op haar Grandioze Verjaardagsfeest niet dat ze bij de notaris had laten vastleggen dat het appartement op zijn naam kwam te staan? :?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Wat Aysen en Rick seks ?
:? Hij ging toch met Janine toen hij vrij kwam.
Klopt, maar tijdens (of vlak daarna) heeft Rik het ook een keer met Aysen gedaan - die zich in diezelfde periode ook een paar keer door Job liet doorsmeren. Ik kan me nog een scène herinneren waarin vader en zoon er min of meer tegenover elkaar aan het pochen waren dat het ze allebei met haar hadden gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')