Aah, dat soort dingen zijn altijd jammer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:10 schreef Phaidra het volgende:
Hier net een moederfaal. De jongste komt zelf naar huis normaal gesproken. Maar na 20 min was hij nog niet thuis. Dus ik zoeken.. niet te vinden. Uiteindelijk school even ingelopen, bleek er een kijkmiddag die ik totaal vergeten was
. Maar vlak voor ik binnenkwam, was zoon maar naar huis gegaan omdat niemand kwam. Aaaargh. Slapstickwaardig dit hoor. Ik had wel een briefje op de deur gedaan, dat hij naar de buren moest gaan. Dus die konden me bellen. Kwam het toch nog goed
.
Sterktequote:Op vrijdag 11 april 2025 15:54 schreef exode het volgende:
We gaan naar de dierenarts, we worden tussen half 7 en half 9 gebeld.
Toevallig net pootafdrukken in gips gemaakt. Dat was een hele bevalling maar gelukkig is hij voor eten nog te porren. Dus schaal met gips tussen hem en wat snoepjes gelegd.
B wil graag een plukje vacht omdat hij zo zacht is, maar dat knipt de dierenarts nadat hij is overleden.
In het cement in de uitbouw is hij sowieso vereeuwigd, daar staat een afdruk van hem in.
Sterkte zo, voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:54 schreef exode het volgende:
We gaan naar de dierenarts, we worden tussen half 7 en half 9 gebeld.
Toevallig net pootafdrukken in gips gemaakt. Dat was een hele bevalling maar gelukkig is hij voor eten nog te porren. Dus schaal met gips tussen hem en wat snoepjes gelegd.
B wil graag een plukje vacht omdat hij zo zacht is, maar dat knipt de dierenarts nadat hij is overleden.
In het cement in de uitbouw is hij sowieso vereeuwigd, daar staat een afdruk van hem in.
wat is een lbd? Een long black dress?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:11 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Exode![]()
Veel plezier FF!
Ik heb dinsdag een nogal chique evenement van mijn werk. Ik dacht gewoon een lbd aan te trekken maar al mijn vrouwelijke collega's gaan in het lang (galajurken). Dus nu ben ik ook halsoverkop op zoek naar een galajurk. Maar flinke plussize en eigenlijk geen tijd
Ik gok littlequote:Op zaterdag 12 april 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat is een lbd? Een long black dress?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Oh grootmoe wat hebt u grote oren
Ik ken de uitdrukking dus wel. Maar was indd nog niet wakker.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik kende de uitdrukking ook niet![]()
Ik heb 1 jurk van Miljuschka die ik nooit gedragen heb en nu niet meer pas
Ik ken de term wel maar dat het als afkorting wordt gebruikt, nee.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik kende de uitdrukking ook niet![]()
Ik heb 1 jurk van Miljuschka die ik nooit gedragen heb en nu niet meer pas
In de binnenstad op t jansplein zit een winkel met galajurken ook in plussize. Maar weet niet of je t red daar langs te gaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:11 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Exode![]()
Veel plezier FF!
Ik heb dinsdag een nogal chique evenement van mijn werk. Ik dacht gewoon een lbd aan te trekken maar al mijn vrouwelijke collega's gaan in het lang (galajurken). Dus nu ben ik ook halsoverkop op zoek naar een galajurk. Maar flinke plussize en eigenlijk geen tijd
Dat heb ik mijn hele leven lang weten te ontwijkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:32 schreef Kyara het volgende:
Ik kom uit het Tina/Yes/Viva en een vleugje Cosmopolitan tijdperk
Ja, die ken ik. Maar ik heb geen tijd om nog iets te laten vermaken. En net niet is ook maar net niet. Maar thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
In de binnenstad op t jansplein zit een winkel met galajurken ook in plussize. Maar weet niet of je t red daar langs te gaan
Ja, same.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:09 schreef Tink89 het volgende:
Lbd'es![]()
Maar net zo lief in gala of in een spijkerjurkje. Of in een harembroek. Ik draag echt alles.
Hier nog één. Jeans, thats it. Wel in huis, in de zomer een jurkje, maar buitenquote:
Lief! Dat wordt wat krap qua tijd denk ik. Volgens mij woon je ook niet echt bij mij in de buurt geloof ik.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:39 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb in 3xl trouwens wel nog een zwarte galajurk hangen. Spaghettibandjes, recht model, met hoge split. Mag je lenen of overnemen. Moet ik 'm wel opsturen.
Joh, anwb heeft echt prima jassen en praktisch kleding spul.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:04 schreef Schanu het volgende:
Het ging hier laatst over zomerjassen. Die van mij ging dus stuk deze week, de rits deed het niet meer. Dus vandaag ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe, en dat was heel lastig. Maar heb er 1 gevonden.
Bij de ANWB.
Ik voel mij stokoud![]()
We hebben het overwogen, maar zij had geen nieuwe nodigquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, anwb heeft echt prima jassen en praktisch kleding spul.![]()
Of heeft je partner dezelfde?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
We hebben het overwogen, maar zij had geen nieuwe nodig
Wettelijk moeten ze totdat ze 1.35 meter zijn, in een autostoel. Dochter heeft ook tot die lengte in een autostoel gezeten en voor zoon kocht ik later maar een zittingverhoger omdat ik die er niet meer in kreegquote:Op zondag 13 april 2025 07:31 schreef Hupje het volgende:
Vraagje. Tot welke lengte laten jullie je kind in een autostoel (groep III met rugleuning) zitten?
MIjn oudste is nu 122 en past er nog prima in. Ze zou ook echt nog niet los op de zitting kunnen, ze is smal en dan zou de gordel heel rot in haar nek zitten denk ik. De komende jaren zit ze er nog wel in.quote:Op zondag 13 april 2025 07:31 schreef Hupje het volgende:
Vraagje. Tot welke lengte laten jullie je kind in een autostoel (groep III met rugleuning) zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ze hebben je aan het twijfelen gebracht, wat eigenlijk wel jammer is.quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef Hupje het volgende:
De reden dat ik het vroeg van de autostoel is dat vriend een gesprek had gehad met vrienden die vonden dat wij (te) beschermend zijn naar ons kind toe omdat die nog in de groep III stoel zit. Hij is nu ongeveer 1,37. Dus ja, het mág zonder, maar de stoel kan nog best een poos qua lengte. Aangezien wij een familielid verloren zijn door een auto ongeluk (zonder schuld van eigen kant) zijn wij wel voorzichtig. Maar zij vonden het hypocriet om wel in een autostoel te zitten en niet (meer) met helm op te fietsen.
Maar als ik het hier zo hoor, zijn die vrienden dus niet helemaal gek![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 19:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb geen eigen auto maar mijn zoon is al een tijdje uit de autostoel, inmiddels is hij 1.42 dus dat werkt in zijn voordeel.
Nog 1 week tot vakantie, woensdag paasviering en donderdag koningsspelen en volgens de kinderen hun aftelkalender komt dan zaterdag onze pup Cooper naar huis maaaaar die ga ik woensdag stiekem al halen terwijl zij denken dat ik een afspraak heb, dus als ze dan thuiskomen van de oppas is de pup al thuis...Top verrassing! Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |