Ja, die ken ik. Maar ik heb geen tijd om nog iets te laten vermaken. En net niet is ook maar net niet. Maar thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
In de binnenstad op t jansplein zit een winkel met galajurken ook in plussize. Maar weet niet of je t red daar langs te gaan
Ja, same.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:09 schreef Tink89 het volgende:
Lbd'es![]()
Maar net zo lief in gala of in een spijkerjurkje. Of in een harembroek. Ik draag echt alles.
Hier nog één. Jeans, thats it. Wel in huis, in de zomer een jurkje, maar buitenquote:
Lief! Dat wordt wat krap qua tijd denk ik. Volgens mij woon je ook niet echt bij mij in de buurt geloof ik.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:39 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb in 3xl trouwens wel nog een zwarte galajurk hangen. Spaghettibandjes, recht model, met hoge split. Mag je lenen of overnemen. Moet ik 'm wel opsturen.
Joh, anwb heeft echt prima jassen en praktisch kleding spul.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:04 schreef Schanu het volgende:
Het ging hier laatst over zomerjassen. Die van mij ging dus stuk deze week, de rits deed het niet meer. Dus vandaag ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe, en dat was heel lastig. Maar heb er 1 gevonden.
Bij de ANWB.
Ik voel mij stokoud![]()
We hebben het overwogen, maar zij had geen nieuwe nodigquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, anwb heeft echt prima jassen en praktisch kleding spul.![]()
Of heeft je partner dezelfde?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
We hebben het overwogen, maar zij had geen nieuwe nodig
Wettelijk moeten ze totdat ze 1.35 meter zijn, in een autostoel. Dochter heeft ook tot die lengte in een autostoel gezeten en voor zoon kocht ik later maar een zittingverhoger omdat ik die er niet meer in kreegquote:Op zondag 13 april 2025 07:31 schreef Hupje het volgende:
Vraagje. Tot welke lengte laten jullie je kind in een autostoel (groep III met rugleuning) zitten?
MIjn oudste is nu 122 en past er nog prima in. Ze zou ook echt nog niet los op de zitting kunnen, ze is smal en dan zou de gordel heel rot in haar nek zitten denk ik. De komende jaren zit ze er nog wel in.quote:Op zondag 13 april 2025 07:31 schreef Hupje het volgende:
Vraagje. Tot welke lengte laten jullie je kind in een autostoel (groep III met rugleuning) zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |