SPOILER: Lijst met User ID´sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Preorder geplaatst aangezien ik nog een Amazon bon had van 50. Hou er nog ruim 2 euro van over ookquote:
Jammer dat ze niet echt iets aan de vormgeving hebben gedaan om te zorgen dat de controller comfortabel isquote:
Ik heb hem daar ook gezien, maar nog niet besteld.quote:Op zondag 6 april 2025 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Preorder geplaatst aangezien ik nog een Amazon bon had van 50. Hou er nog ruim 2 euro van over ook
...daarom beginnen ze natuurlijk met Mario Kart World.quote:
Ja, ongelofelijk.quote:
Ik bedoel, hey, dat is inderdaad geen hall effect dus hij liegt niet. 'Geen hall effect' =/= 'we gebruiken dezelfde zooi'quote:In the ever-evolving landscape of gaming technology, Nintendo has made a significant move to tackle a persistent issue in their controllers. The company recently filed a patent for a magnetic joystick that employs a ‘smart fluid,’ possibly aiming to eliminate stick drift, a long-standing problem in gaming. This innovative joystick contains a ‘magnetorheological fluid’ (MRF), which adjusts its viscosity based on the strength of a magnetic field. Essentially, when a player moves the joystick with their thumb, the fluid thickens, creating resistance. Once the player releases the joystick, it returns to its original position smoothly.
This concept appears reminiscent of ‘Hall Effect’ sticks seen in some third-party peripherals that rely on magnets for movement detection. Due to the absence of connecting parts, these sticks are not susceptible to stick drift. The patent document states, “The speed of return of the operation element [the stick] to the initial position can be made faster in the controller using the MRF. In addition, it is possible to achieve both presentation of a feeling to the user by the operation element, and an operation of the operation element returning to the initial position.”
Samenvatting: alles is beterquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coolblue is live
https://www.coolblue.nl/product/959850/nintendo-switch-2.html
Je kan reserveren en kiezen voor ophalen + betalen in de winkel.
Volgens mij niet, de adapter is ook niet compatible (ander wattage).quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er eigenlijk een Switch 1 in een Switch 2 dok? We weten dat 2 groter is, die past niet in de dock van 1, maar andersom? Zou handig zijn namelijk.
Wattage boeit niet heeeeel veel toch? Apparaten en adapters snappen het verschil wel en overloaden nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de adapter is ook niet compatible (ander wattage).
Natuurlijk, waarom niet? Als Switch bezitter kijk ik uit naar de versie 2 met OLED over 2/3 jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk blijf je hier wel constant klagen.
Hot take (?) : Star Fox had achteraf gezien de beste muziek van heel de serie en Nintendo heeft met Hirasawa een geweldige componist uit hun handen laten glippen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:11 schreef Aether het volgende:
City Pop 🎷Star Fox(SNES) Remix Collection
0:00 Course Map Select
3:37 Corneria
5:32 Corneria Boss
8:45 Course Clear
10:27 Meteor
13:36 Titania
17:20 Fortuna
19:40 Macbeth
22:00 Asteroid & Venom
24:52 Space Armada
26:57 Venom Base
28:40 Sector X & Z
30:43 Sector Y
34:25 Andross(Last Boss)
35:58 Ending
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zoutquote:Update: Nintendo removes the prices of Switch 2 games on the Eshop, looks like an official price drop is incoming.
En nu mog weg met die switch 2 upgrade code onzinquote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Europese webshops verlagen prijzen van Switch games naar 74,99
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zout
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Europese webshops verlagen prijzen van Switch games naar 74,99
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zout
Mooi om te zien dat het dus toch wel kanquote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.
Ja, dit is altijd zo. Daarom is dat gejank om 90 euro ook onzin. Niemand betaalt de adviesprijs.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.
De adviesprijs zou geen 90 moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dit is altijd zo. Daarom is dat gejank om 90 euro ook onzin. Niemand betaalt de adviesprijs.
ik weet van mijn bekende inkoopkanalen dat originele switch spelletjes van nintendo misschien een tientje marge hadden, dan zou 90 euro een forse extra marge betekenen..quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Games neem ik aan (de console kan ik daar niet meer vinden).quote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef Bananenpap het volgende:
Zie dat Bol ook al verlaagd is, straks eens contact opnemen want nu heb ik teveel betaald.
Prijzen van games inderdaad. Mario Kart World is van 85 naar 79 gegaan, heb het geld teruggekregen. Was voor de fysieke versie van Mario Kart gegaan omdat ik dus zo'n sukkel ben die te veel wil betalen voor een fysiek exemplaar.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Games neem ik aan (de console kan ik daar niet meer vinden).
Opa vertelt.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
ik merk het wel maar het boeit me niet zoquote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
Season Pass?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
Breath of the Wild Switch 2 editie bevat niet de season pass
De DLC.quote:
Heel apart, dat voel je toch direct.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ligt ook een beetje aan de games die je speelt. Maar 60 fps is wel een game changer.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben wel gelijk hoewel cartridges duurder waren om te produceren, Nintendo een soort monopoly had en zeker de jaren 90 een niche was in vergelijking met nu.quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tweakers heeft gesproken
https://tweakers.net/revi(...)zien-een-koopje.html
En nu allemaal bakkes houden over de prijzen
zoals aangestipt in de reacties onder het artikel, er zijn zoveel facetten niet meegenomen in die vergelijking dat het bijna lachwekkend isquote:Op zaterdag 12 april 2025 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tweakers heeft gesproken
https://tweakers.net/revi(...)zien-een-koopje.html
En nu allemaal bakkes houden over de prijzen
Mogen snoep worteltjes bij de AH nog wel?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:32 schreef CoExist het volgende:
Gejank over die prijzen door Gen Z figuren.
Alsof het een grondrecht is om een Nintendo console of games te kopen voor een lage prijs. Misschien wat minder limonade koffie van de Starbucks en broodjes zalm pesto bij de AH2GO kopen en sparen voor iets wat je daadwerkelijk wilt.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:32 schreef CoExist het volgende:
Gejank over die prijzen door Gen Z figuren.
Alsof het een grondrecht is om een Nintendo console of games te kopen voor een lage prijs. Misschien wat minder limonade koffie van de Starbucks en broodjes zalm pesto bij de AH2GO kopen en sparen voor iets wat je daadwerkelijk wilt.
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef Bartttt het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Switch 2 en region locks? Ik heb een stuk of 5 fysieke games uit de US regio en dat werkte prima op Switch 1 maar zullen deze fysieke games wel werken op de Switch 2 die volgens mij weer een aantal restricties heeft op dat gebied?
Volgens mij alleen locked voor de accounts (je kunt alleen een Japans account gebruiken).quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.
Daarmee impliceren ze een beetje dat de rest niet locked is.
waarom dat nou weer dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij alleen locked voor de accounts (je kunt alleen een Japans account gebruiken).
Hopelijk werken die games dan gewoon. Zeker de Switch 1 games.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.
Daarmee impliceren ze een beetje dat de rest niet locked is.
Surprise, het is Mario Kart.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel zin in (al zal ik hier vooral gaan klagen morgen)
voor 90 euro jaquote:
Dat is Kirby Air Ridequote:Op woensdag 16 april 2025 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
Geef maar mij Diddy Kong Racing
Lekker vliegen
Vraag me inderdaad af hoe ze dat gaan doen met de onvermijdelijke DLC cups. Alleen maar 'ouderwets' vanuit het menu een cup/baan kunnen kiezen of een tweede world map erbij?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:20 schreef DKUp het volgende:
Echt zin in Mario Kart World. Een openwereld is super slim gedaan. Helemaal als er straks nog een extra map met nieuwe circuits gaat komen
Ik hoop dat je ook vanuit het menu de nieuwe GPs kan kiezen eerlijk gezegd. Open world racers zijn tot nu toe nog niet goed bevallen bij mij.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vraag me inderdaad af hoe ze dat gaan doen met de onvermijdelijke DLC cups. Alleen maar 'ouderwets' vanuit het menu een cup/baan kunnen kiezen of een tweede world map erbij?
Het lijkt me wel voor de hand liggen dat je sowieso voor de oude opzet zal kunnen gaan kiezen (in bepaalde spelmodi natuurlijk, dus misschien niet dat ding waarbij je de halve map doorkruist met checkpoints), want zeker 50% heeft echt geen zin in dat rondrijden tussen races, of geen tijd. Als je dat verplicht maakt ben je gek.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook vanuit het menu de nieuwe GPs kan kiezen eerlijk gezegd. Open world racers zijn tot nu toe nog niet goed bevallen bij mij.
De direct ga ik niet kijken trouwens. Het is Mario Kart, en het zit bij mn Switch. Zie het 5 juni wel allemaal.
Wat een gekke vergelijkingquote:
quote:Nintendo Removes Variable Refresh Rate TV Mention On Switch 2 Websites
https://www.nintendolife.(...)on-switch-2-websites
You can see the original story about Nintendo Switch 2 supporting variable refresh rate below. Hamster's Arcade Archives 2 page for Ridge Racer also references it.
Bijna!quote:
Al $130+ op eBayquote:
Mijne is nog niet verzonden door Amazon. Ze hebben al wel gezegd dat ze kijken naar extra prints.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijne is nog niet verzonden door Amazon. Ze hebben al wel gezegd dat ze kijken naar extra prints.
quote:
quote:We ervaren een vertraging bij het versturen van je bestelling. We zullen alles in het werk stellen om het vertraagde item zo snel mogelijk te leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Maar ja, je koopt een Nintendo eigenlijk alleen om Mario te spelen. Als ik voor mezelf spreek is 80% Nintendo, 15% Square Enix, en 5% overige uitgevers.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:46 schreef Aether het volgende:
Nintendo Switch 2’s gameless Game-Key cards are going to be very common
https://arstechnica.com/g(...)g-to-be-very-common/
En als ik voor mijzelf spreek is het 5% Nintendo en 95% overige uitgevers. Heb de Switch 2 wel gepreordered, maar speel zelden Nintendo games.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ja, je koopt een Nintendo eigenlijk alleen om Mario te spelen. Als ik voor mezelf spreek is 80% Nintendo, 15% Square Enix, en 5% overige uitgevers.
Desalniettemin wel stom. Want opslag is (in ieder geval in het begin) vrij prijzig, en met downloads van 80GB gaat dat rap. Daarnaast weten we niet hoe lang die games beschikbaar zijn met een Key, kan je over vijf of vijftien jaar nog zo'n game downloaden?
Wat speel je? En waarom niet op een krachtige console in 4K?quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als ik voor mijzelf spreek is het 5% Nintendo en 95% overige uitgevers. Heb de Switch 2 wel gepreordered, maar speel zelden Nintendo games.
Waarom haal.je dan in hemelsnaam een switchquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als ik voor mijzelf spreek is het 5% Nintendo en 95% overige uitgevers. Heb de Switch 2 wel gepreordered, maar speel zelden Nintendo games.
Trots op je maatquote:Op zondag 27 april 2025 08:19 schreef Buitendam het volgende:
Galdera gesloopt @:GGMM 104 uur op de teller.
De klantenservice van Amazon geeft aan dat ik mijn exemplaar nu 25 juni zou moeten ontvangen. For what it's worthquote:
Ik speel ook zelden Switch games. Ik ga dan wel geen Switch 2 halen, maar ik ben toch blij met de Switch. Zeker in de zomer om buiten te gamen, of om mee te nemen op vakantie.quote:Op zondag 27 april 2025 08:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom haal.je dan in hemelsnaam een switch
Ik niet, vond Zaandam te ver voor een middagje spelen met iets dat ik al besteld heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:15 schreef FlyingFish het volgende:
Gaan er nog mensen naar die previewdagen komend weekend? Wij hebben uiteindelijk niet opgegeven.
Nice. Ik ga eindelijk aan Trails beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:31 schreef Aether het volgende:
Trails in the Sky 1st Chapter launches September 19
https://www.gematsu.com/2(...)aunches-september-19
Niet je favoriete acroniem gebruikt?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice. Ik ga eindelijk aan Trails beginnen.
Ik denk doe eens volwassenquote:
quote:Samenvatting van de wijzigingen aan de Nintendo-accountovereenkomst
Sectie 1 (Begripsbepalingen) en 2 (Nintendo-account) vermelden nu nieuwe Nintendo-producten en -diensten waar een Nintendo-account voor benodigd is;
Sectie 4 (User-Generated Content) verstrekt nu informatie over de manier waarop Nintendo toezicht houdt op gemelde gecommuniceerde content om een veilige, gezinsvriendelijke omgeving te waarborgen;
De contactinformatie in sectie 15 en 17 en sectie B is bijgewerkt; en
Sectie 16 (Gebruik van digitale producten op apparaten van Apple) is bijgewerkt om overeen te stemmen met de algemene voorwaarden van Apple Media Services.
Lees de volledige bijgewerkte Nintendo-accountovereenkomst zorgvuldig door, zodat je er zeker van bent dat je je rechten en plichten begrijpt.
Samenvatting van de wijzigingen aan het Nintendo-account-privacybeleid
Sectie 2 (Welke informatie wij verzamelen en verwerken) is bijgewerkt om je te informeren over de aanvullende gegevens die Nintendo kan verzamelen en verwerken als je bepaalde nieuwe Nintendo-accountdiensten gebruikt. Om bijvoorbeeld te waarborgen dat GameChat een veilige, gezinsvriendelijke omgeving biedt, kan Nintendo je telefoonnummer registreren en geluids- en video-opnames met andere gebruikers controleren als er melding van is gemaakt; en
Sectie 3 (Hoe de informatie wordt gebruikt – doeleinden van de verwerking) is aangepast om informatie te verstrekken over de manier waarop en de reden waarom Nintendo je gegevens verwerkt als je bepaalde Nintendo-accountdiensten gebruikt, waaronder GameChat of een gegevensoverdracht tussen systemen.
Lees het volledige bijgewerkte Nintendo-account-privacybeleid zorgvuldig door, zodat je er zeker van bent dat je je rechten en plichten begrijpt.
Exploit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
Zojuist een Switch 2 MK bundle besteld op Bol.com. Ze zijn nog beschikbaar voor wie nog een zoekt.
Hoop stiekem op een V1 exploit zoals met mijn Switch V1.![]()
Een hackquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
Zojuist een Switch 2 MK bundle besteld op Bol.com. Ze zijn nog beschikbaar voor wie nog een zoekt.
2D HD of nietsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:28 schreef Aether het volgende:
Yuji Horii Acknowledges Chrono Trigger Remake Requests, Says He's Starting To Contemplate It
The JRPG is celebrating 30 years
https://www.nintendolife.(...)ng-to-contemplate-it
Remake à la Trails mag ook van mij.quote:
Ja, en een uiterlijk als DQVIII/XI mag ook.quote:
Hardware is zo oud dat wave 1 al drie jaar op de plank ligt joh. Zo kan ik ook genoeg voorraad hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
Man hoevaak de switch 2 niet te pre orderen is in tegenstelling tot ps5/xsx. Als ze nu nog tekorten hebben dan weet ik het niet meer.
Nah, Cross was ook al belabberd.quote:
Belabberd gaat me veel te ver, wel gemankeerd. Prijzenswaardig ambitieus verhaal dat uiteindelijk strandt in een clusterfuck omdat tijd en geld op waren, met zo'n lore dump richting het einde. Het Xenogears syndroom of misschien wel PSX Square over het algemeen. Veel te veel niksbetekenende party members ook.quote:
Ik heb een externe hub met videopoorten voor externe monitors op mijn Macbook. Daar zit een Displayport op en die heb ik aan mijn monitor verbonden. Maar het gaat niet hoger dan 30Hz op mijn externe monitor. En ik kan er gewoon NIET mee werken. Ik klik alles mis met de muis, doordat er zo veel muislag is. Echt ontzettend irritant.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:07 schreef RaXz het volgende:
Ik kan 30 fps echt niet uitstaan, het voelt ook heel laggy.
Ik moet dan wel denken aan vroeger, toen kon je vaak kiezen tussen PAL en NTSC en NTSC was een stuk vloeiender terwijl er maar 10hz verschil was, PAL was 50hz en dat voelde al trager aan, laat staan 30hz.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb een externe hub met videopoorten voor externe monitors op mijn Macbook. Daar zit een Displayport op en die heb ik aan mijn monitor verbonden. Maar het gaat niet hoger dan 30Hz op mijn externe monitor. En ik kan er gewoon NIET mee werken. Ik klik alles mis met de muis, doordat er zo veel muislag is. Echt ontzettend irritant.
Dus nu heb ik een thunderbolt->displayport kabeltje direct van de Macbook, dan heb ik wel 60Hz. Helaas een kabeltje extra dus.
Maar 30Hz is echt te laggy, zelfs voor desktopgebruik.
Okay, de soundtrack geef ik je wel. Die is prachtig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Belabberd gaat me veel te ver, wel gemankeerd. Prijzenswaardig ambitieus verhaal dat uiteindelijk strandt in een clusterfuck omdat tijd en geld op waren, met zo'n lore dump richting het einde. Het Xenogears syndroom of misschien wel PSX Square over het algemeen. Veel te veel niksbetekenende party members ook.
Toch heb ik me vroeger echt vermaakt met Cross hoor, de graphics waren voor PSX subliem, die eilandengroep als setting zat boeiend in mekaar en man man wat een soundtrack
Volgens mij niet inderdaad. Maar heb ook niet echt een bron hiervoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef Aether het volgende:
Kan dit niet goed terugvinden: klopt het dat savegames van Zelda TotK naar Switch 2 overgezet kunnen worden via Nintendo Online, maar dat deze dan niet op de Switch 1 gespeeld kunnen worden?
M.a.w. je kunt niet afwisselend Switch 1 en Switch 2 gebruiken?
Nog even gezocht:quote:Op maandag 12 mei 2025 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij niet inderdaad. Maar heb ook niet echt een bron hiervoor.
Beetje gebaseerd op een system transfer waarbij alles op je Switch 2 terechtkomt, en dan niet meer terug naar Switch 1 kan.
Dus ja, lijkt één richting te zijn.quote:According to this new disclaimer, "Save data created in the second save data slot in The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition cannot be transferred to The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom on Nintendo Switch".
So, you'll be able to transfer your old Switch 1 TOTK save file to the Switch 2 Edition, but you won't be able to send it back again once you're done. We'd say the wording also implies that cloud save transfers will be possible between Switch 2 units — makes more sense than removing the feature completely — but there may well be another disclaimer added in the coming days which speaks to that.
https://www.nintendolife.(...)-switch-2-game-pages
Duurt niet lang meer!quote:Op maandag 12 mei 2025 23:20 schreef CoExist het volgende:
Mail van Nintendo (in mijn spam) ontvangen met de melding dat mijn betaling binnenkort zal worden verwerkt.
1x Nintendo Switch Console
2x Nintendo GameCube controller
Oh hey, dat doet me opeens ergens aan denken: ooit Radical Dreamers gespeeld voor de SNES Satellaview? Want een aantal van de bekendste Chrono Cross nummers komen oorspronkelijk uit die game.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, de soundtrack geef ik je wel. Die is prachtig.
Radical Dreamers zit ook bij de Chrono Cross port op Switch. Maar dat trek ik niet joh, zoveel lezen...quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh hey, dat doet me opeens ergens aan denken: ooit Radical Dreamers gespeeld voor de SNES Satellaview? Want een aantal van de bekendste Chrono Cross nummers komen oorspronkelijk uit die game.
Het is een text adventure, maar ook een rechtstreeks prototype voor concepten die Cross zou hergebruiken. Dat stuk met de Viper Manor infiltratie? Daar draait hier alles om, en dat maakt het een gefocust en gestroomlijnd geheel. De 'scope' beperkt zich nog tot een stel dieven die een Lavos-artifact willen stelen uit een eng landhuis, dus al die warrige "wij hebben ook Neon Genesis Evangelion gekeken" shit van de latere game blijft weg.![]()
Misschien interessant om eens te proberen, kost niet veel tijd, elk scenario is best kort (en de meeste New Game+ varianten zijn gags dus verre van essentieel).
Succes dan met Trailsquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radical Dreamers zit ook bij de Chrono Cross port op Switch. Maar dat trek ik niet joh, zoveel lezen...
Ja maar dat is ook spelen. En filmpjes kijken.quote:
RD heeft wel degelijk een (gaar) gevechtssysteem!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook spelen. En filmpjes kijken.
ios/androidquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef Aether het volgende:
Suikoden STAR LEAP | Story Trailer
Awesome!!quote:
quote:Nintendo Switch 2 supports VRR in handheld mode only. The incorrect information was initially published on the Nintendo Switch 2 website, and we apologise for the error.
Tja in 2025 is echt zo dom. Die houding door oude technologie erin te blijven proppen bij Nintendo is wel echt onnodig. HDMI 2.1 had echt wel gekund.quote:
Variable refresh ratequote:
Merk het vooral bij games die rond de 60fps tot de 50fps fluctueren. VRR trekt dat een soort van recht.quote:Variable Refresh Rate technology is a true game-changer, tackling the frustrating issues of screen tearing, stuttering, and input lag to deliver a smoother, more immersive experience.
Als je een VRR compatible tv hebt dan zie je A. Geen screen tear bij fluctuerende frameratesquote:
Wanneer Europa?quote:
Ik zou toch een Switch 2 kopen en Tears of the Kingdomquote:Op zondag 18 mei 2025 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Kan ik eindelijk Breath of the Wild checken, waar iedereen altijd zo lyrisch over is.
Heb er juist al heel over nagedachtquote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch een Switch 2 kopen en Tears of the Kingdom
Denk er nog maar eens goed over na
Voorlopig nietquote:
Odysseyquote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Naast Breath of the Wild moet er natuurlijk ook een Mario game bij
Super Mario Bros Wonders of Super Mario Odyssey?
Mario Kart 8 Deluxe met Booster Pack haal je heel veel content uit. Zelda Echoes of Time, Zelda Tears of The Kingdom, Zelda Link's Awakening, Super Mario Wonder en Super Mario 3D World + Bowser's Fury zijn de moeite waard.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens langs mijn ouders, daar was een pakketje voor mij bezorgd
Daar is namelijk altijd wel iemand thuis, dus meestal laat ik pakketjes daar bezorgen.
De Switch en Breath of the Wild.
En heb vanmiddag bij Intertoys Super Mario Odyssey gehaald.
En mijn backlog op de PS5 en de Series X was al zo groot
319 voor betaald.
En zoals gezegd, omdat ik hier alleen de Zelda games en Mario op ga spelen was het voor mij die meerprijs van 150 euro niet waard om voor de 2 te gaan.
Niet dat ik het niet heb of zo, integendeel, maar om nou 150 euro meer uit te geven voor iets waarvan ik weet dat ik het niet super veel zal gebruiken vond ik persoonlijk zonde.
Koop daar dan liever games voor
Genoteerdquote:Op maandag 19 mei 2025 20:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mario Kart 8 Deluxe met Booster Pack haal je heel veel content uit. Zelda Echoes of Time, Zelda Tears of The Kingdom, Zelda Link's Awakening, Super Mario Wonder en Super Mario 3D World + Bowser's Fury zijn de moeite waard.
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Genoteerd
+kijkt verschrikt naar backlog 😱
Heb zelf nog nooit een Nintendo gehadquote:Op maandag 19 mei 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
HahahaBreath of the Wild en Super Mario Odyssey heb je wel twee van de beste games te pakken.
Nou er zijn echt genoeg toffe games. Speel momenteel RollerCoaster Tycoon Classic en het ziet er echt super goed uit op een klein scherm.
Donkey Kong Tropical Freeze en Metroid Dread zijn ook goed. Rayman Legends ook als je hem nog niet hebt gespeeld. Super Smash Bros. Ultimate als je een party fighter leuk vindt. Animal Crossing eventueel.
Weet niet of je een Wii U hebt gehad.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een vraagje:
Zoals ik begrepen heb laadt de Switch in de dock gewoon op als ie uit staat.
Maar de joycons niet, ook al zijn die aangesloten.
Dan zou je de Switch aan moeten zetten in de dock en zo opladen.
Klopt dat?
Zo ja, dan koop ik morgen zo'n Joycon Charging Grip.
Zit er geen power knop op het apparaat zelf zoals Switch 1?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees net dat de Pro controller van Switch weliswaar gebruikt kan worden op Switch 2, maar niet voor het wakker maken van een Switch 2 uit slaapstand in docked mode. Daarvoor moet je dan eerst je Joycon loskoppelen, ontwaken, en vervolgens je Pro controller synchen
Ik moet dus ook een Pro Controller 2 kopen
Jawel. Maar dan moet je opstaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 02:22 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Zit er geen power knop op het apparaat zelf zoals Switch 1?
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees net dat de Pro controller van Switch weliswaar gebruikt kan worden op Switch 2, maar niet voor het wakker maken van een Switch 2 uit slaapstand in docked mode. Daarvoor moet je dan eerst je Joycon loskoppelen, ontwaken, en vervolgens je Pro controller synchen
Ik moet dus ook een Pro Controller 2 kopen
Gierige Jappen. Boycot Nintendo. Enzo.quote:
Lange USB-kabel gebruiken?quote:
Buiten Japan dan, in Japan is de O gelijk aan de A knop en X aan de Bquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
En ik moet nog énorm wennen aan de 'omgekeerde' functies voor de knoppen.
Waar bij de PlayStation en de Xbox de onderste knop (X cq A) de action knop is, en de rechterknop (O cq B), is dat bij de Switch precies andersom (tenminste bij BotW).
Rare jongens, die Romeinen Japannersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Buiten Japan dan, in Japan is de O gelijk aan de A knop en X aan de B
Is al sinds de SNES zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Buiten Japan dan, in Japan is de O gelijk aan de A knop en X aan de B
Ik laat het zo, kwestie van wennenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:27 schreef Kriegel het volgende:
Overigens, als je het echt irritant vindt dan kun je bijna alle knoppen remappen in de instellingen. Levert alleen wel verwarrende user-interface dingen op.
Zoals het heurt.quote:
Ook maar bij Amazon besteld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon heeft mijn Lunar eindelijk verzonden. Toch ook weer een maandje eerder dan verwacht.
Dat kan je wel ontwijken door er gewoon voorbij te rennen tochquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik neem aan dat bij BotW dat als je ergens bent waar je geen schijn van kans maakt, je er op dat moment nog niet hoort te zijn?
Was na de 1e Shrine, waarna je 3 andere moet doen voor je de glider krijgt, naar de dichtstbijzijnde gegaan, de Eastern Abby, maar wordt daar afgemaakt door die Guardians met hun laser
Morgen eens verder gaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je wel ontwijken door er gewoon voorbij te rennen toch
Volgens mij zitten daar ook best veel muren waar je kan schuilen om er zo sneaky doorheen te lopen.
Oorspronkelijk zou Mario Kart dus een Switch 1 game worden.quote:Wanneer besloten jullie om de ontwikkeling van deze game naar de Nintendo Switch 2 te verplaatsen?
https://www.nintendo.com/(...)dstuk-2-2832717.html
Dat werd steeds uitgesteld omdat 8 bleef verkopen natuurlijk. Kunnen ze leuk praten over functionaliteiten die niet mogelijk waren en nu wel, maar de sales van 8 gaan nog altijd goed. Zelfs nu nog denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zou Mario Kart dus een Switch 1 game worden.
Daarom ziet het er last gen uitquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zou Mario Kart dus een Switch 1 game worden.
Launch games zijn al jaar en dag last gen games met een extraatje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef GGMM het volgende:
En iedereen de matige graphics maar verdedigen
Mhaw PS4-generatie is met de SOONY exclusives lieten wel flink wat zien met matige hardware.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Launch games zijn al jaar en dag last gen games met een extraatje.
De tijd dat je sprongen maakte als naar Mario 64 zijn long gone. Games zijn ook mooi genoeg.
Voor mijn gevoel staan we stil sinds de Xbox 360.
Guardians blijven nog een hele poos levensgevaarlijk voor je, dus die paar shrines gaan geen verschil maken. The Great Plateau is in principe in elke volgorde te doen.quote:
Heb je de GTA VI trailer gemist?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Launch games zijn al jaar en dag last gen games met een extraatje.
De tijd dat je sprongen maakte als naar Mario 64 zijn long gone. Games zijn ook mooi genoeg.
Voor mijn gevoel staan we stil sinds de Xbox 360.
Who cares? Het spel zal met kop en schouders boven alle andere games uitsteken op het gebied van simulatie etc. NPC's en noem maar op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Man, eer je dat kan spelen in 60fps is het 2028.
Ziet fantastisch uit maar maar 30fps![]()
Dat ging dus idd heel makkelijk ja, ik was weer veel te moeilijk aan het denken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Guardians blijven nog een hele poos levensgevaarlijk voor je, dus die paar shrines gaan geen verschil maken. The Great Plateau is in principe in elke volgorde te doen.
Inderdaad ontwijken. Je kunt dat stationaire ding in theorie wel kapot krijgen met je stokjes en soeplepels maar dat is veel teveel gedoe.
Sommige vijanden zijn gewoon irritante damage sponges tot je krachtige wapens hebt. Vooral alles van Sheikah-afkomst, al zijn sommige van een bepaald 'nummer' weer eerder te doen. Maar bij sommigen kun je zeker op dit moment rammen wat je wil maar je jaagt alleen maar al je breekbare shit erdoorheen, terwijl je flintertjes schade doet. Beetje jammer systeem wel soms.
Wonders is veel beter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Luigi's Mansion 3 ziet er ook wel heel tof uit moet ik zeggen
Wat betreft de old school 2d sidescrolling Mario, daar schijn je 2 games van te hebben voor de Switch:
Super Mario Bros Wonders en Super Mario Bros U Deluxe.
Welke is leuker danwel komt het meest bij de oldschool Super Mario van de Nintendo 64 in de buurt?
Nou ja ik vind dat wel kut kan slecht tegen 30fps op een groot scherm. Plus dat je het spel dan weer meerdere malen kan gaan kopen en ging het ook niet ¤100 kosten ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Who cares? Het spel zal met kop en schouders boven alle andere games uitsteken op het gebied van simulatie etc. NPC's en noem maar op.
De consoles worden hier al naar hun max gepushed.
Bij RDR2 kwam het een jaar later op pc. Prima toch.
Ik heb al een PS5 speciaal ervoor gekocht enige tijd terug. Maar ik ben voornamelijk een PC gamer. Maar dat 30fps boeit me echt niet voor een spel van zulks kwaliteit. Bij RDR2 heb ik ook een Xbox One gekocht.
Spel was fucking geweldig en het meer dan waard.
Die was me persoonlijk de meerprijs van 150 euro niet waard (heb hier 319 voor betaald) aangezien ik uiteindelijk toch veruit de meeste uren op de overige consoles speel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:17 schreef Drankster het volgende:
Ja jonge daarom zei ik toch koop de Switch 2.
Volgens mij is Lunar niet zo moeilijk. Fantasian schijnt moeilijker te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef GGMM het volgende:
Is dat Lunar is voor mij?
Ik hou van leuke RPG's die niet zichzelf spelen maar waar uitdaging in zit
Het laatste: https://www.nintendo.com/(...)troller-1518877.htmlquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje nog, in docked mode heb ik de joycons in die Grip zitten (ik heb die Charging Grip gekocht, zodat ik gewoon kan blijven spelen als de batterijen opgeladen moeten worden).
Maar het viel me opeens op dat daar aan weerszijden een groen lampje brandt.
En daaronder zijn nog 3 lampjes, die uit zijn.
Zijn dat de indicatie lampjes voor de batterijen (bovenste brandt = vol, onderste = bijna leeg)?
Of om aan te geven de hoeveelste gekoppelde controller het is (bovenste = 1, onderste = 4)?
Geen Nintendo-product, dus niet interessant.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef Aether het volgende:
This Super Mario World Vinyl Soundtrack Takes You Right Back To 1990
https://www.timeextension(...)u-right-back-to-1990
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar het constant moeten vervangen blijft van begin tot eind een ding.
Ik snap het idee op zich wel, dat het boeiend kan zijn als je steeds ad-hoc moet reageren op het feit dat je zonder wapen kan komen te zitten en dan gauw iets van een vijand afpakt, maar in de praktijk betekent het vooral dat je halve inventory vol staat met sterke wapens die je vervolgens nooit gebruikt omdat je ze misschien op een beter moment nog nodig hebt.Exact wat je in RPG's altijd hebt met potions.
Gelukkig kun je er uiteindelijk ook een heleboel meedragen, ergens in je kont ofzo. Want ook dat is te upgraden. Zoek Koroks.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 23-05-2025 21:51:07 ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:42 schreef Kriegel het volgende:
Stamina wordt absoluut beter als je je Spirit Orbs inruilt voor extra stukjes meter (en je kunt daarbovenop nog bepaalde maaltijden of drankjes tanken die je bonussen geven). Gelukkig maar, anders kwam je bij regen echt nergens overheen.
Over het breekbare wapensysteem is men al sinds het begin verdeeld. Er zijn later ook wapens die een stuk minder snel breken dan de vroege hoorDie Koroks heb ik al een aantal van gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar het constant moeten vervangen blijft van begin tot eind een ding.
Ik snap het idee op zich wel, dat het boeiend kan zijn als je steeds ad-hoc moet reageren op het feit dat je zonder wapen kan komen te zitten en dan gauw iets van een vijand afpakt, maar in de praktijk betekent het vooral dat je halve inventory vol staat met sterke wapens die je vervolgens nooit gebruikt omdat je ze misschien op een beter moment nog nodig hebt.Exact wat je in RPG's altijd hebt met potions.
Gelukkig kun je er uiteindelijk ook een heleboel meedragen, ergens in je kont ofzo. Want ook dat is te upgraden. Zoek Koroks.
Ik ben sowieso altijd wel van het goed Explorer, al zal ik ongetwijfeld het een en ander gemist hebben.
Zojuist mijn paraglider gekregendus ik kan de wijde wereld in, nu begint het pas echt.
Tof achtergrond wel, wat de King mij zojuist vertelde.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
In de spiegelquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
Kun je trouwens ergens zien hoeveel uur je in een game hebt zitten?
Het boeit me niet zo heel veel. De enige game waarin het me stoort is Bloodborne maar dat komt omdat die op verschillende plekken ver onder de 30 fps tankt, vooral in bossbattles waar je dat nou net niet kan gebruiken. Ik heb liever stabiele 30 fps dan 60 fps die van hier naar daar pringt.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Kort en bondig is aan mij niet besteedquote:Op maandag 26 mei 2025 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de nieuwe @:StateofMind is uit. Genot.
Ga zo door.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kort en bondig is aan mij niet besteed
Moedig m nou niet aan...quote:Op maandag 26 mei 2025 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de nieuwe @:StateofMind is uit. Genot.
Tenmiste nog iemand die mijn enthousiasme kan waarderenquote:
Nog even en ik ga mijn wii u ook weer aanslingeren. Ga zo door!quote:Op maandag 26 mei 2025 22:50 schreef StateOfMind het volgende:
15 uur nu in BotW zitten (tenmiste hij geeft 15 hours or more aan) en nu mijn eerste peerd
Daar bij die Dual Peak stable.
's Nachts blijft moeilijk met al die skeletten, die vreten je wapens op
Dus wat ik doe, bij gebrek aan campfires in de regen, is travellen naar een Tower, en dan de tijd uitzitten tot de ochtend
Ik heb hout genoeg, maar tot nu toe maar één Flint, die al lang gebruikt is.
Genoeg andere ore gevonden, maar geen Flint
Morgen verder.
Lijkt natuurlijk best handig maar in acht jaar Nintendo Switch heb ik nog nooit een Switch dock ergens mee naartoe genomenquote:
Beetje te groot om mee te nemen in mijn werktas.quote:
Ik vond het weer een erg leuke editiequote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
Heb alleen zo'n kerrie kees voor de Switch plus joycons (logisch) plus ruimte voor 5 games gekocht.
Is toch wel prettiger gevoelsmatig dan zo los meenemen
Merk wel dat ik een game als Mario wel gewoon handheld kan spelen, maar Breath of the Wild liever op een grote tv speel.
Speaking of BotW, zojuist Hestu ontmoet, kan ik eindelijk mijn inventory vergroten
Ook erg leuk als ie met die sambaballen gaat rammelen
Daar wordt je meteen vrolijk van![]()
Toch wel top 5 materiaal qua mijn persoonlijke GOAT 🐏, misschien zelfs top 3.
En het mooie is, omdat ik nooit een Nintendo heb gehad 😱heb ik nooit filmpjes gekeken van/over BotW, dus ik heb totaal geen idee wat er nog komen gaat
@:Buitendam de nieuwe State is uit
Wat hij in het begin zegt, so much charm.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:02 schreef Drankster het volgende:
Altijd wanneer iemand over BotW praat denk ik aan dit filmpje.
Ik ook niet, maar ik gok dat Ganondorf de eindbaas is en dat je Zelda van hem moet bevrijden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
En het mooie is, omdat ik nooit een Nintendo heb gehad 😱 heb ik nooit filmpjes gekeken van/over BotW, dus ik heb totaal geen idee wat er nog komen gaat
Ga je nu echt van ongeveer 30 games het einde verklappen!! :$quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gok dat Ganondorf de eindbaas is en dat je Zelda van hem moet bevrijden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gok dat Ganondorf de eindbaas is en dat je Zelda van hem moet bevrijden.
Die staat ook hoog op het lijstjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:11 schreef DKUp het volgende:
Begonnen aan Super Mario Wonder, wat een ontzettend verschil met New Super Mario Bros. U (Deluxe). Dit spel straalt gewoon uit hoe mooi een 2D Mario kan zijn en flink variatie in plaats van bijna dezelfde meuk als alle andere New delen op de DS, Wii, 3DS en Wii U.
Echt een top game, verwachtte een Switch 2 update eigenlijk. Nu bang dat er een Switch 2 Edition/Upgrade komt.
Dat verhaal dat de linker joy-con sneller op was ondanks dat die minder gebruikt werd maakte voor mij een hoop goed.quote:
Laatste alineaquote:
Wel enkel digitaal of game key cardquote:
Levering op de release datum, ik ben benieuwd!quote:Beste __________,
Hierbij laten we je weten dat je bestelling MNS_NL_____________ klaar is om verstuurd te worden.
Je krijgt opnieuw bericht zodra je bestelling wordt verstuurd.
Houd er rekening mee dat artikelen die op 5 juni 2025 uitkomen, in de volgende landen voor levering op de releasedatum worden verstuurd: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
In de volgende landen kan de levering, afhankelijk van de leveringsdienst, na de releasedatum plaatsvinden: Tsjechië, Denemarken, Estland, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Andorra, Gibraltar, Monaco, San Marino, Vaticaanstad, Polen, Liechtenstein, Guernsey (Kanaaleilanden), Jersey en Man.
Als je vragen hebt, kun je terecht op de pagina met veelgestelde vragen.
Bedankt voor je geduld
My Nintendo Store
Nou, dat is nog maar twee nachtjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:31 schreef RaXz het volgende:
Ik hou dit topic nauwlettend in de gaten, best benieuwd naar de release van de Switch 2.
Gaat nooit een shadowdrop worden, die droom mag je loslatenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:05 schreef Evangelion het volgende:
Hollow Knight: Silksong Steam Packages Updated for the First Time in 15 Months
Switch 2 release game shadowdrop
Meer een running gagquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gaat nooit een shadowdrop worden, die droom mag je loslaten
Wtf die van mij nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nedgame heeft mn Switch 2 aangemeld bij DHL.
69quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:21 schreef Aether het volgende:
Nog 44 jaar
https://redd.it/1l2da0u
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |