SPOILER: Lijst met User ID´sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Preorder geplaatst aangezien ik nog een Amazon bon had van 50. Hou er nog ruim 2 euro van over ookquote:
Jammer dat ze niet echt iets aan de vormgeving hebben gedaan om te zorgen dat de controller comfortabel isquote:
Ik heb hem daar ook gezien, maar nog niet besteld.quote:Op zondag 6 april 2025 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Preorder geplaatst aangezien ik nog een Amazon bon had van 50. Hou er nog ruim 2 euro van over ook
...daarom beginnen ze natuurlijk met Mario Kart World.quote:
Ja, ongelofelijk.quote:
Ik bedoel, hey, dat is inderdaad geen hall effect dus hij liegt niet. 'Geen hall effect' =/= 'we gebruiken dezelfde zooi'quote:In the ever-evolving landscape of gaming technology, Nintendo has made a significant move to tackle a persistent issue in their controllers. The company recently filed a patent for a magnetic joystick that employs a ‘smart fluid,’ possibly aiming to eliminate stick drift, a long-standing problem in gaming. This innovative joystick contains a ‘magnetorheological fluid’ (MRF), which adjusts its viscosity based on the strength of a magnetic field. Essentially, when a player moves the joystick with their thumb, the fluid thickens, creating resistance. Once the player releases the joystick, it returns to its original position smoothly.
This concept appears reminiscent of ‘Hall Effect’ sticks seen in some third-party peripherals that rely on magnets for movement detection. Due to the absence of connecting parts, these sticks are not susceptible to stick drift. The patent document states, “The speed of return of the operation element [the stick] to the initial position can be made faster in the controller using the MRF. In addition, it is possible to achieve both presentation of a feeling to the user by the operation element, and an operation of the operation element returning to the initial position.”
Samenvatting: alles is beterquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coolblue is live
https://www.coolblue.nl/product/959850/nintendo-switch-2.html
Je kan reserveren en kiezen voor ophalen + betalen in de winkel.
Volgens mij niet, de adapter is ook niet compatible (ander wattage).quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er eigenlijk een Switch 1 in een Switch 2 dok? We weten dat 2 groter is, die past niet in de dock van 1, maar andersom? Zou handig zijn namelijk.
Wattage boeit niet heeeeel veel toch? Apparaten en adapters snappen het verschil wel en overloaden nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de adapter is ook niet compatible (ander wattage).
Natuurlijk, waarom niet? Als Switch bezitter kijk ik uit naar de versie 2 met OLED over 2/3 jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk blijf je hier wel constant klagen.
Hot take (?) : Star Fox had achteraf gezien de beste muziek van heel de serie en Nintendo heeft met Hirasawa een geweldige componist uit hun handen laten glippen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:11 schreef Aether het volgende:
City Pop 🎷Star Fox(SNES) Remix Collection
0:00 Course Map Select
3:37 Corneria
5:32 Corneria Boss
8:45 Course Clear
10:27 Meteor
13:36 Titania
17:20 Fortuna
19:40 Macbeth
22:00 Asteroid & Venom
24:52 Space Armada
26:57 Venom Base
28:40 Sector X & Z
30:43 Sector Y
34:25 Andross(Last Boss)
35:58 Ending
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zoutquote:Update: Nintendo removes the prices of Switch 2 games on the Eshop, looks like an official price drop is incoming.
En nu mog weg met die switch 2 upgrade code onzinquote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Europese webshops verlagen prijzen van Switch games naar 74,99
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zout
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Europese webshops verlagen prijzen van Switch games naar 74,99
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zout
Mooi om te zien dat het dus toch wel kanquote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.
Ja, dit is altijd zo. Daarom is dat gejank om 90 euro ook onzin. Niemand betaalt de adviesprijs.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.
De adviesprijs zou geen 90 moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dit is altijd zo. Daarom is dat gejank om 90 euro ook onzin. Niemand betaalt de adviesprijs.
ik weet van mijn bekende inkoopkanalen dat originele switch spelletjes van nintendo misschien een tientje marge hadden, dan zou 90 euro een forse extra marge betekenen..quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Games neem ik aan (de console kan ik daar niet meer vinden).quote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef Bananenpap het volgende:
Zie dat Bol ook al verlaagd is, straks eens contact opnemen want nu heb ik teveel betaald.
Prijzen van games inderdaad. Mario Kart World is van 85 naar 79 gegaan, heb het geld teruggekregen. Was voor de fysieke versie van Mario Kart gegaan omdat ik dus zo'n sukkel ben die te veel wil betalen voor een fysiek exemplaar.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Games neem ik aan (de console kan ik daar niet meer vinden).
Opa vertelt.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
ik merk het wel maar het boeit me niet zoquote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
Season Pass?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
Breath of the Wild Switch 2 editie bevat niet de season pass
De DLC.quote:
Heel apart, dat voel je toch direct.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ligt ook een beetje aan de games die je speelt. Maar 60 fps is wel een game changer.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben wel gelijk hoewel cartridges duurder waren om te produceren, Nintendo een soort monopoly had en zeker de jaren 90 een niche was in vergelijking met nu.quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tweakers heeft gesproken
https://tweakers.net/revi(...)zien-een-koopje.html
En nu allemaal bakkes houden over de prijzen
zoals aangestipt in de reacties onder het artikel, er zijn zoveel facetten niet meegenomen in die vergelijking dat het bijna lachwekkend isquote:Op zaterdag 12 april 2025 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tweakers heeft gesproken
https://tweakers.net/revi(...)zien-een-koopje.html
En nu allemaal bakkes houden over de prijzen
Mogen snoep worteltjes bij de AH nog wel?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:32 schreef CoExist het volgende:
Gejank over die prijzen door Gen Z figuren.
Alsof het een grondrecht is om een Nintendo console of games te kopen voor een lage prijs. Misschien wat minder limonade koffie van de Starbucks en broodjes zalm pesto bij de AH2GO kopen en sparen voor iets wat je daadwerkelijk wilt.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:32 schreef CoExist het volgende:
Gejank over die prijzen door Gen Z figuren.
Alsof het een grondrecht is om een Nintendo console of games te kopen voor een lage prijs. Misschien wat minder limonade koffie van de Starbucks en broodjes zalm pesto bij de AH2GO kopen en sparen voor iets wat je daadwerkelijk wilt.
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef Bartttt het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Switch 2 en region locks? Ik heb een stuk of 5 fysieke games uit de US regio en dat werkte prima op Switch 1 maar zullen deze fysieke games wel werken op de Switch 2 die volgens mij weer een aantal restricties heeft op dat gebied?
Volgens mij alleen locked voor de accounts (je kunt alleen een Japans account gebruiken).quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.
Daarmee impliceren ze een beetje dat de rest niet locked is.
waarom dat nou weer dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij alleen locked voor de accounts (je kunt alleen een Japans account gebruiken).
Hopelijk werken die games dan gewoon. Zeker de Switch 1 games.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.
Daarmee impliceren ze een beetje dat de rest niet locked is.
Surprise, het is Mario Kart.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel zin in (al zal ik hier vooral gaan klagen morgen)
voor 90 euro jaquote:
Dat is Kirby Air Ridequote:Op woensdag 16 april 2025 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
Geef maar mij Diddy Kong Racing
Lekker vliegen
Vraag me inderdaad af hoe ze dat gaan doen met de onvermijdelijke DLC cups. Alleen maar 'ouderwets' vanuit het menu een cup/baan kunnen kiezen of een tweede world map erbij?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:20 schreef DKUp het volgende:
Echt zin in Mario Kart World. Een openwereld is super slim gedaan. Helemaal als er straks nog een extra map met nieuwe circuits gaat komen
Ik hoop dat je ook vanuit het menu de nieuwe GPs kan kiezen eerlijk gezegd. Open world racers zijn tot nu toe nog niet goed bevallen bij mij.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vraag me inderdaad af hoe ze dat gaan doen met de onvermijdelijke DLC cups. Alleen maar 'ouderwets' vanuit het menu een cup/baan kunnen kiezen of een tweede world map erbij?
Het lijkt me wel voor de hand liggen dat je sowieso voor de oude opzet zal kunnen gaan kiezen (in bepaalde spelmodi natuurlijk, dus misschien niet dat ding waarbij je de halve map doorkruist met checkpoints), want zeker 50% heeft echt geen zin in dat rondrijden tussen races, of geen tijd. Als je dat verplicht maakt ben je gek.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook vanuit het menu de nieuwe GPs kan kiezen eerlijk gezegd. Open world racers zijn tot nu toe nog niet goed bevallen bij mij.
De direct ga ik niet kijken trouwens. Het is Mario Kart, en het zit bij mn Switch. Zie het 5 juni wel allemaal.
Wat een gekke vergelijkingquote:
quote:Nintendo Removes Variable Refresh Rate TV Mention On Switch 2 Websites
https://www.nintendolife.(...)on-switch-2-websites
You can see the original story about Nintendo Switch 2 supporting variable refresh rate below. Hamster's Arcade Archives 2 page for Ridge Racer also references it.
Bekijk deze YouTube-video
Bijna!quote:
Al $130+ op eBayquote:
Mijne is nog niet verzonden door Amazon. Ze hebben al wel gezegd dat ze kijken naar extra prints.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijne is nog niet verzonden door Amazon. Ze hebben al wel gezegd dat ze kijken naar extra prints.
quote:
quote:We ervaren een vertraging bij het versturen van je bestelling. We zullen alles in het werk stellen om het vertraagde item zo snel mogelijk te leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |