Haha dit lieten ze in de studio ook zien, je hoorde op dit moment Jane keihard lachenquote:
Lolquote:
Gewoon erop zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
Daar trap ik geen 2e keer meer in, wasmachine wou laatste ronde centrifugeren. Staat nu mooi op pauze!
Vergeet Jordyquote:
jammer johquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef mario390 het volgende:
niet wordig dat en van de 2 idioten winnt
Tot de laatste minuut hequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef superniger het volgende:
Zelf bij het verlaten van het huis moet Jordy overacten.
Hij wacht maar ff, heeft nog 7 minuten op de teller!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
zet de wasmachine maar weer aan
Wie had jij dan als winnaar willen zien? Dit zijn 2 leuke, niet al te domme jongens. En wat mij betreft terrechte winnaarsquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef mario390 het volgende:
niet wordig dat en van de 2 idioten winnt
Zootje ongeregeld hahahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Iedereen moet blijven zitten.
Te veel mensen van hun plek gegaan, ook de oud-bewoners!
Lijkt me ook wel heel raar na 3 maandenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef Kinga het volgende:
Seriously, Jordy moet toch echt een saai leven hebben buiten het huis, dat ie zo graag erin wil blijven...
Alle wasmachines en drogers ook blijven staan!!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef Kinga het volgende:
Seriously, Jordy moet toch echt een saai leven hebben buiten het huis, dat ie zo graag erin wil blijven...
Jeff probeert te vluchtenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Iedereen moet blijven zitten.
Te veel mensen van hun plek gegaan, ook de oud-bewoners!
you opened up a whole can of wurmsquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie had jij dan als winnaar willen zien? Dit zijn 2 leuke, niet al te domme jongens. En wat mij betreft terrechte winnaars
Maar nu echt de állerlaatste, beloofd.quote:
Vind het wel een leuk liedje, had het ook nog nooit gehoord voor BB.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:43 schreef Poesjuh het volgende:
Dit lied zit nu weer een week in mijn hoofd. Dank u BB apatapate ahah
Wel als er een vergunning voor aangevraagd wordquote:
Streng verbodenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:43 schreef kater1 het volgende:
Ik denk dat de hele zaal aan het dansen is!
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk liedje, had het ook nog nooit gehoord voor BB.
en dansles van Keanuquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:43 schreef kater1 het volgende:
Ik denk dat de hele zaal aan het dansen is!
zullen we er gewoon random wat zettenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe gaat het met de TRs @:Dotteke? Doen we het een beetje goed?
Nee... is echt 250 meter.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:46 schreef Poesjuh het volgende:
Is die studio zo ver weg van het huis dat het zo lang duurt?
Perfect, vorige topic niet eenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe gaat het met de TRs @:Dotteke? Doen we het een beetje goed?
✅quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zullen we er gewoon random wat zetten![]()
Als afscheidquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zullen we er gewoon random wat zetten![]()
jillquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef engine het volgende:
Jill is toch altijd wel weer leuk om even terug te zien
Ja saaiquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
ach lego kind is er en er komt er nog een
vreselijk ego mannetjequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:48 schreef Hoempah het volgende:
Salar: vergeleken met mijn seizoen was het anders.
Geen idee wie dat is.quote:
Waarom ging hij van verloving bijna naar uit elkaar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:48 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind Glen echt zo’n plofkop hebben gekregen…
Nee was ook a aan het kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Iemand al gezien of Deborah er is voor Matteus?
die is op vakantiequote:
Dat strikje, dat past echt niet bij dat pakquote:
Ja... daar heeft RTL nu strenge regels voor he.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef tassie127 het volgende:
Helaas Jordy moet langs Tatyana staan ipv geraldine
zuurrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:49 schreef MacDeMarco het volgende:
jolien staat te klappen, jeffrey blijft zitten.
hele foute kleurquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat strikje, dat past echt niet bij dat pak
ik ben erstens niet gay, ik had jolienquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie had jij dan als winnaar willen zien? Dit zijn 2 leuke, niet al te domme jongens. En wat mij betreft terrechte winnaars
penusverlengingquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
oei jordy gaat zich laten helpen aan wat hij te kort is gekomen aan zijn lichaam
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
oei jordy gaat zich laten helpen aan wat hij te kort is gekomen aan zijn lichaam
ze zou begin april gaan, maar die is daar echtr niet hoorquote:
Wat heeft seksualiteit ermee te maken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben erstens niet gay, ik had jolien
O jee is dat nu op de streamsquote:
Heeft vanmiddag nog wat op insta gepost vanuit thuis. Maar ze is er idd niet zo te zienquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zou begin april gaan, maar die is daar echtr niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Heb ik de verkeerde streams potjandoriequote:
dat ik niet van venten houd en ze zollen ook niet winnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Wat heeft seksualiteit ermee te maken?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Jordy is de winnaar van BB 2025
Gefeliciteerd fans van Jordy
Op naar een volgend seizoen
Dat is het BB script altijd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:54 schreef danaqui het volgende:
Goh verrassing, was al vanaf dag 1 bekend
Dit keer klopte de poll van Salarrr niet, daar stond Matt 2% hoger dan Jordyquote:
😝 sourquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:54 schreef danaqui het volgende:
Goh verrassing, was al vanaf dag 1 bekend
Serieus wat zuur...zoals een kimchi ....quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Pfff, echt geen woord klinkt oprecht bij die jongen
Net zo'n vreselijke winnaar als Jill
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus wat zuur...zoals een kimchi ....
ja hoe vond je dat als eerst nog welquote:
Het was al heel lang overduidelijk dat Jordy ging winnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit keer klote de poll van Salarrr niet, daar stond Matt 2% hoger dan Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |