Hij wacht maar ff, heeft nog 7 minuten op de teller!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
zet de wasmachine maar weer aan
Wie had jij dan als winnaar willen zien? Dit zijn 2 leuke, niet al te domme jongens. En wat mij betreft terrechte winnaarsquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef mario390 het volgende:
niet wordig dat en van de 2 idioten winnt
Zootje ongeregeld hahahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Iedereen moet blijven zitten.
Te veel mensen van hun plek gegaan, ook de oud-bewoners!
Lijkt me ook wel heel raar na 3 maandenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef Kinga het volgende:
Seriously, Jordy moet toch echt een saai leven hebben buiten het huis, dat ie zo graag erin wil blijven...
Alle wasmachines en drogers ook blijven staan!!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef Kinga het volgende:
Seriously, Jordy moet toch echt een saai leven hebben buiten het huis, dat ie zo graag erin wil blijven...
Jeff probeert te vluchtenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Iedereen moet blijven zitten.
Te veel mensen van hun plek gegaan, ook de oud-bewoners!
you opened up a whole can of wurmsquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie had jij dan als winnaar willen zien? Dit zijn 2 leuke, niet al te domme jongens. En wat mij betreft terrechte winnaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |