Ja saaiquote:

quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
ach lego kind is er en er komt er nog een

vreselijk ego mannetjequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:48 schreef Hoempah het volgende:
Salar: vergeleken met mijn seizoen was het anders.

Geen idee wie dat is.quote:

Waarom ging hij van verloving bijna naar uit elkaar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:48 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind Glen echt zo’n plofkop hebben gekregen…

quote:

Nee was ook a aan het kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Iemand al gezien of Deborah er is voor Matteus?

die is op vakantiequote:

Dat strikje, dat past echt niet bij dat pakquote:

Ja... daar heeft RTL nu strenge regels voor he.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef tassie127 het volgende:
Helaas Jordy moet langs Tatyana staan ipv geraldine

zuurrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:49 schreef MacDeMarco het volgende:
jolien staat te klappen, jeffrey blijft zitten.

hele foute kleurquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat strikje, dat past echt niet bij dat pak

ik ben erstens niet gay, ik had jolienquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie had jij dan als winnaar willen zien? Dit zijn 2 leuke, niet al te domme jongens. En wat mij betreft terrechte winnaars

penusverlengingquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
oei jordy gaat zich laten helpen aan wat hij te kort is gekomen aan zijn lichaam

quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
oei jordy gaat zich laten helpen aan wat hij te kort is gekomen aan zijn lichaam

ze zou begin april gaan, maar die is daar echtr niet hoorquote:

Wat heeft seksualiteit ermee te maken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben erstens niet gay, ik had jolien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |