tot 21:52 in de gids, kans is groot, geen idee wat ze er anders in willen stoppenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden we ook een blokje 'jatten' krijgen?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan het ineens bijhouden hier.. waar is iedereen?
plassen , champie pakkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Mij ook niet maar het hoort er helaas bij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Paul het volgende:
dit boeit me niet zo, samenvatting van het seizoen
dankuwel mmmm mmmmmmmm dottekequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet maar het hoort er helaas bij.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup Staat al klaar voor de overwinning van Jordy![]()
![]()
Een "jank-compilatie" van Janequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
tot 21:52 in de gids, kans is groot, geen idee wat ze er anders in willen stoppen
als belgie niet wil komt er niet eens een BB26quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
In BB 2027 vinden ze nog ballen van Mattie terug.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
In BB 2027 vinden ze nog ballen van Mattie terug.
Ik was ff met mijn speech bezig in de Kletskoek.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hoi!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was ff met mijn speech bezig in de Kletskoek.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was ff met mijn speech bezig in de Kletskoek.
Ja tijdens een live altijd en zeker met de finalequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoi!
't Gaat hier toch nét ietsje sneller hè?
Prepare for the worst.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nog steeds lachen dat Jordy beweert er niet voor de winst te hebben gezeten. Werkelijk elke actie was daarvoor bedoeld.
Maar alles blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
BB elke editie: niets is vanzelfsprekend, alles is anders.
We hadden het niet kunnen verzinnen hequote:
Ja dan ga ik nu ook maar voor Jordy...quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAA
alleen een topper kan winnen![]()
Ik zei het tochquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan ga ik nu ook maar voor Jordy...
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Zouden Sharice en Milena dan nu eindelijk gaan tongen?
Wel versloeg ze Jolien nog.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:21 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice zat er alleen maar omdat ze Milena en Jane eruit moest wippen. Niet omdat ze populair was, hè.
Klopt, heb 2x zo moeten stemmen op haar, maar met wel een zuur in de maag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:20 schreef riri het volgende:
Wist het wel, Sharice is alleen maar in de finale gekomen omdat men strategisch is gaan stemmen, de kans dat ze de finale zou winnen was heel klein en dat zie je dus nu ook
die heb wel gas moeten geven zegquote:
Wil ie meekijken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Mis ik verdorie de binnenkomst van Sharice, mijn wasmachine kwam al centrifugerend vanuit de keuken de woonkamer in gewandeld
Ik stem de wasmachine de woonkamer uit!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Mis ik verdorie de binnenkomst van Sharice, mijn wasmachine kwam al centrifugerend vanuit de keuken de woonkamer in gewandeld
En die wasmachine gun je niet ook even wat live stream zo op de valreep!?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Omdat men er Jolien wilde uithebbenquote:
Moet je eerst de notaris zien te vinden die nooit in beeld komt.quote:
Dat was toch het eerste jaar (2021)? Toen liep alles vast en zo.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk zou er nu opnieuw gestemd moeten worden als nummer 3 eruit is.
Ja daar moest ik vandaag nog even aan denken. Chaos!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was toch het eerste jaar (2021)? Toen liep alles vast en zo.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Klopt deels wat je zegt idd. En toch was Sharice imo een echt waardige speelster. Lief, verzorgend karakter en heerlijke humor. En velen met mij vonden dat ook wel denk ik, dus niet enkel tegenstemmen denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat men er Jolien wilde uithebben![]()
Sharice is steeds door gekomen omdat de fans andere er uit wilde dan haar
jup ik zeg: we spelen het kartel wegquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:25 schreef maxelu het volgende:
hey ho
lets go
het kartel is ready
for the victory show
Jolien heeft zelf haar reputatie de laatste weken helemaal om zeep geholpenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk heel wat gemist tijdens haar tijd met Milena.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt deels wat je zegt idd. En toch was Sharice imo een echt waardige speelster. Lief, verzorgend karakter en heerlijke humor. En velen met mij vonden dat ook wel denk ik, dus niet enkel tegenstemmen denk ik.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog even snel de repetitie van Jordy's overwinningslied.
Hebben we dat maar even gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog even snel de repetitie van Jordy's overwinningslied.
huh nee toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat we weer konden stemmen voor Mattie of Jordy, maar RTL ligt er uit
Ik heb al gestemd volgens de Belg dus nee dat is fake newsquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat we weer konden stemmen voor Mattie of Jordy, maar RTL ligt er uit
Wie denk je dat er gaat winnen Dot?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan maar een keer stemmen. Dus heb je al gestemd kan je na het vertrek van Sharice niet weer stemmen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ok sgatquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
iedereen gaan zitten weer![]()
snappen dat het gezellig is
maar neem even plaats![]()
Jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie denk je dat er gaat winnen Dot?
ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Lichte voorkeur voor Mattie, maar OG Jordy kan ik ook mee leven als ie wint.
Waarom roept de voiceover dit dan in de uitzending?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan maar een keer stemmen. Dus heb je al gestemd kan je na het vertrek van Sharice niet weer stemmen.
Die roepen ook maar wat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom roept de voiceover dit dan in de uitzending?
oké, okéquote:
TOPSPELER moet winnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
@:Kissingbird gaat dat blijven roepen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
@:Kissingbird en ik staan al klaar voor de polonaise zodra jordy gewonnen heeft!
Jordy.quote:
Mobielquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom roept de voiceover dit dan in de uitzending?
Geen dank, jij opent geloof ik niet , heb je nog DM gestuurd ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:30 schreef kater1 het volgende:
@:kissingbird nog bedankt voor het openen!![]()
![]()
jaaaaquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
@:Kissingbird en ik staan al klaar voor de polonaise zodra jordy gewonnen heeft!
Nope. Alles gezien. Maar ik blijf niet hangen in dingen en kan verder kijken dan dat en mensen een nieuwe kans geven. Daarvoor was ze ook al leuk. Had een slechte periode.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk heel wat gemist tijdens haar tijd met Milena.
Nog maar een rondje dan???quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Oh nee, nog meer recap en ik was al leeg geplast
Neuh, maar laat het dan maar Mattheus worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:31 schreef Thorelf het volgende:
het maakt mij niet meer uit....vind ze alle twee niets..
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, maar laat het dan maar Mattheus worden.
De 2 die zeer berekenend bezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:31 schreef Thorelf het volgende:
het maakt mij niet meer uit....vind ze alle twee niets..
Volgens mij gingen de lijnen dicht om 21:30 maar ik zaten naastquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh hoe kom je er nu bij
dat stemmen?
gewoon kwartier volgend jaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Geraldine heeft echt geen idee wat Jordy met de eland bedoelt.
Godzijdank vraagt ze het nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Geraldine heeft echt geen idee wat Jordy met de eland bedoelt.
Maar hij hoeft niet te winnenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:35 schreef Silves het volgende:
Zo knullig maar toch zo eerlijk, gewoon nr 1 hoop ik..
Ik heb Sharice gestemd omdat ze geen kartel lid is. Dus tja, dan wilde ik toch het liefst dat zij er van de 4 in blijft.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb Sharice gestemd omdat ze geen kartel lid is. Dus tja, dan wilde ik toch het liefst dat zij er van de 4 in blijft.
Maar dat ze er nu alsnog uit zou vliegen zak voor weinigen een verrassing zijn.
Lekker nog effe door slotjes posten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd.
Maar het was allang duidelijk allemaal he
Moet kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |