Wel versloeg ze Jolien nog.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:21 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice zat er alleen maar omdat ze Milena en Jane eruit moest wippen. Niet omdat ze populair was, hè.
Klopt, heb 2x zo moeten stemmen op haar, maar met wel een zuur in de maag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:20 schreef riri het volgende:
Wist het wel, Sharice is alleen maar in de finale gekomen omdat men strategisch is gaan stemmen, de kans dat ze de finale zou winnen was heel klein en dat zie je dus nu ook
die heb wel gas moeten geven zegquote:
Wil ie meekijken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Mis ik verdorie de binnenkomst van Sharice, mijn wasmachine kwam al centrifugerend vanuit de keuken de woonkamer in gewandeld
Ik stem de wasmachine de woonkamer uit!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Mis ik verdorie de binnenkomst van Sharice, mijn wasmachine kwam al centrifugerend vanuit de keuken de woonkamer in gewandeld
En die wasmachine gun je niet ook even wat live stream zo op de valreep!?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Omdat men er Jolien wilde uithebbenquote:
Moet je eerst de notaris zien te vinden die nooit in beeld komt.quote:
Dat was toch het eerste jaar (2021)? Toen liep alles vast en zo.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk zou er nu opnieuw gestemd moeten worden als nummer 3 eruit is.
Ja daar moest ik vandaag nog even aan denken. Chaos!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was toch het eerste jaar (2021)? Toen liep alles vast en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |