quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
Mis ik verdorie de binnenkomst van Sharice, mijn wasmachine kwam al centrifugerend vanuit de keuken de woonkamer in gewandeld
Klopt deels wat je zegt idd. En toch was Sharice imo een echt waardige speelster. Lief, verzorgend karakter en heerlijke humor. En velen met mij vonden dat ook wel denk ik, dus niet enkel tegenstemmen denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat men er Jolien wilde uithebben![]()
Sharice is steeds door gekomen omdat de fans andere er uit wilde dan haar
jup ik zeg: we spelen het kartel wegquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:25 schreef maxelu het volgende:
hey ho
lets go
het kartel is ready
for the victory show
Jolien heeft zelf haar reputatie de laatste weken helemaal om zeep geholpenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk heel wat gemist tijdens haar tijd met Milena.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt deels wat je zegt idd. En toch was Sharice imo een echt waardige speelster. Lief, verzorgend karakter en heerlijke humor. En velen met mij vonden dat ook wel denk ik, dus niet enkel tegenstemmen denk ik.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog even snel de repetitie van Jordy's overwinningslied.
Hebben we dat maar even gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog even snel de repetitie van Jordy's overwinningslied.
huh nee toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat we weer konden stemmen voor Mattie of Jordy, maar RTL ligt er uit
Ik heb al gestemd volgens de Belg dus nee dat is fake newsquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat we weer konden stemmen voor Mattie of Jordy, maar RTL ligt er uit
Wie denk je dat er gaat winnen Dot?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan maar een keer stemmen. Dus heb je al gestemd kan je na het vertrek van Sharice niet weer stemmen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ok sgatquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
iedereen gaan zitten weer![]()
snappen dat het gezellig is
maar neem even plaats![]()
Jordyquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie denk je dat er gaat winnen Dot?
ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Lichte voorkeur voor Mattie, maar OG Jordy kan ik ook mee leven als ie wint.
Waarom roept de voiceover dit dan in de uitzending?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan maar een keer stemmen. Dus heb je al gestemd kan je na het vertrek van Sharice niet weer stemmen.
Die roepen ook maar wat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom roept de voiceover dit dan in de uitzending?
oké, okéquote:
TOPSPELER moet winnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
@:Kissingbird gaat dat blijven roepen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
@:Kissingbird en ik staan al klaar voor de polonaise zodra jordy gewonnen heeft!
Jordy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |