SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ben je dan onzeker dat je niet leuk genoeg bent als je jezelf bent? Of ben je aan het uitzoeken wat er van je verwacht wordt? Wat de ander leuk vindt?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het echt soms ook niet hoor, is soms ook best blanco op het begin
Blegh, dat lijkt me echt klote. Kreeg je nog een beetje feedback?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel, maar merk dat ik niet meer zo proactief durf te zijn. Ben de afgelopen keren alleen maar afgewezen
zowel online om af te spreken als fysiek.
Hoe dan. Jij bent leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Ben de afgelopen keren alleen maar afgewezenzowel online om af te spreken als fysiek.
Aw.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel, maar merk dat ik niet meer zo proactief durf te zijn. Ben de afgelopen keren alleen maar afgewezen
zowel online om af te spreken als fysiek.
Hmm, ja om meteen daarover te beginnen is ook wel wat apartquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voorlopig lukt het al niet eens om gewoon sociaal iets op gang te krijgen. Ook niet bij activiteiten waar ik aan mee doe, of bij m'n tuintje, of whatever. Mijn track record voor vragen of iemand zin heeft om iets te doen blijft 0/10. Dus dan laat ik de spicy onderwerpen al helemaal maar achterwege.
orlyquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder je best doen, meer jezelf zijn.
Dat scenario vind ik helemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Worst kaas-scenario: het contact houdt op en je hoort er niks meer van.
Ik zou daar echt heel snel klaar mee zijn ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aw.![]()
Is ook gewoon kut, stel je jezelf open, krijg je de deksel op je neus.
Goede vraag, ik weet het niet. Het is oprecht blank dan, gewoon leeg. Dit heb ik niet alleen met daten hoor, ook bij nieuwe mensen waarbij ik 1 op 1 afspreek. Daarom is dat zo'n rampquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan onzeker dat je niet leuk genoeg bent als je jezelf bent? Of ben je aan het uitzoeken wat er van je verwacht wordt? Wat de ander leuk vindt?
Nee, eigenlijk niet maar heb er ook niet naar gevraagd. Wel goede eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Blegh, dat lijkt me echt klote. Kreeg je nog een beetje feedback?
Vinden zij ook wel, maar niet op díé manierquote:
Nee, is het uiteindelijk ook niet, daarom juist.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat scenario vind ik helemaal niet zo ergdat is ook raar
Is wel vervelend jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aw.![]()
Is ook gewoon kut, stel je jezelf open, krijg je de deksel op je neus.
Ik zit met blote benen en armen buitenquote:
Ah, yes. Die ken ik. High five.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vinden zij ook wel, maar niet op díé manier
Dat ken ik ook wel. Dan weet je niet wat je moet zeggen/doen en dan zeg/doe je alles maar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede vraag, ik weet het niet. Het is oprecht blank dan, gewoon leeg. Dit heb ik niet alleen met daten hoor, ook bij nieuwe mensen waarbij ik 1 op 1 afspreek. Daarom is dat zo'n ramp. En dan ga ik heel druk doen want ik weet niet hoe ik me moet gedragen
Voor op de tuinstoel liggend grotendeels in de schaduw ook alquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een heleboel stapjes in de zon was het best al warm.
Spijt krijgen in 3....2...1...quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch besloten om te gaan werken ipv de laatste 20 blz te lezen
Had ik al, maar werk moet ook gedaan wordenquote:
Oh nou. Ik vroeg niet eens watquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Meeste mensen die ik tegenkom hoef ik niet 1-op-1 op de koffie, zeg maar.
Efficiënt, ik ben het.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel. Dan weet je niet wat je moet zeggen/doen en dan zeg/doe je alles maar.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Is denk ik ook een vrij gebruikelijke reactie om een "ik zie geen toekomst in dit contact" te beleven als een "JIJ BENT KUT", terwijl het veel waarschijnlijker is dat iemand vrij neutraal over je denkt en dan liever meer tijd steekt in iemand waarbij ze wel een "yaaaaay" gevoel hebben.
Meeste mensen die ik tegenkom hoef ik niet 1-op-1 op de koffie, zeg maar.
Ik heb niet eens zoveel problemen met afgewezen worden. Gebeurt vaak genoeg, zelfs als ik er niet eens om vraag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Is denk ik ook een vrij gebruikelijke reactie om een "ik zie geen toekomst in dit contact" te beleven als een "JIJ BENT KUT", terwijl het veel waarschijnlijker is dat iemand vrij neutraal over je denkt en dan liever meer tijd steekt in iemand waarbij ze wel een "yaaaaay" gevoel hebben.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Sorry ik ga hier te lang over door,want ik heb net voor de zoveelste keer alleen gezeten tijdens de lunchpauze. Dus ik voel me ineens eenzaam of zo. Even wat werk doen.
Tsss vind ik raar gedrag van je collega'squote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Sorry ik ga hier te lang over door,want ik heb net voor de zoveelste keer alleen gezeten tijdens de lunchpauze. Dus ik voel me ineens eenzaam of zo. Even wat werk doen.
Alleen tijdens de lunch is wel naarquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen eigen keus is en je liever anders zou willen wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen tijdens de lunch is wel naar
* TheStigsDutchCousin Zwabber een schouderklopje geeft
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Wordt niet geholpen door kerels die rare acties uithalen ook denk ik. Als je vaak genoeg in een situatie terecht komt waarbij de ander dacht dat er meer in zat, snap ik wel dat je wat sneller proactief de deur dichtflikkert. Of dat nu nodig was geweest of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel problemen met afgewezen worden. Gebeurt vaak genoeg, zelfs als ik er niet eens om vraag.
Is niet specifiek vanwege mij trouwens. Tenminste, dat hoop ik niet. Maar de groep is tegenwoordig vooral kleinere groepjes geworden die dan ergens anders eten of wat later oid.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tsss vind ik raar gedrag van je collega's
Het is vandaag lekker korte broekenweerquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een heleboel stapjes in de zon was het best al warm.
Ik las boeken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vandaag lekker korte broekenweer
Het is vast ook weer voor korte boeken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las boeken.
Ik heb een probleem denk ik
Boeken lezen is nooit een probleemquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las boeken.
Ik heb een probleem denk ik
Daar denkt mijn baas soms anders overquote:
Waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik switch 2 zal gaan bestellen
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..quote:
Ik wacht al 2 jaar op dit ding, hij gaat er komen ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..
Ik hou het eerst switch 1, want meeste games op switch nog niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..
als de backwards compatibiliteit perfect was, dan was de keuze een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 jaar op dit ding, hij gaat er komen ook.
Maar die prijs van games is echt een enorme afknapper ja
quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik switch 2 zal gaan bestellen
Te pre-orderen sinds vandaag, is afgelopen woensdag gepresenteerd.quote:
FUCKYEAAAAAquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste aardbei van eigen balkon is aan het groeien
warme oortjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft je UI het niet warm nu trouwens? @:mschol
Taytaybes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ook een frambozenstrruikje en ik twijfel of ik een taybes moet nemen en die lekker moet laten klimmen
Ja die denk ik. Geschikt voor op het balkon schijntquote:
Dat is het gewoon, ben wel heel benieuwd waarom je anders denkt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
als de backwards compatibiliteit perfect was, dan was de keuze een stuk makkelijker
Ik dacht eerst Taytaybytes te lezenquote:
omdat nintendo zelf aangeeft dat games o.a. bootproblemen hebben ?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het gewoon, ben wel heel benieuwd waarom je anders denkt.
Dat zou gewoon niet mogen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nintendo zelf aangeeft dat games o.a. bootproblemen hebben ?
https://tweakers.net/nieu(...)switch-2-werken.html
ja, dat percentage zal laag zijn maar toch
Dat was ook mijn associatie ja.quote:
dit..quote:
Oh, van die lijst heb ik precies nul games. Dikke prima.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
Bedoel ze met final fantasy de pixel remaster versie?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dit..
ik heb de lijst met optart issues eens doorgebladerd vlug en zie al meerdere games die ik heb op de lijst
vooral benieuwd hoe ze het gaan oplossen
geen ideequote:Op vrijdag 4 april 2025 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel ze met final fantasy de pixel remaster versie?
Ziet er uit als frambramenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel taybes
En kiek dan
[ afbeelding ]
De games die ik daar nog voor heb, staan niet op de problemenlijst, dus ik zie het als een mooi moment voor nieuwe hardware.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hou het wel bij de OG switch daar veel te veel leuke games voor.
Volgens mij waren de nieuwere games niet compatibel met de OG switch.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee
misschien gewoon heel de final fantasy serie?
Zijn het ook, leerde ik net!quote:
Ik vermaak me prima met de playstation op dit moment en dan de final fantasy games in volgorde te spelen met als uitzondering FF11 en FF14.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De games die ik daar nog voor heb, staan niet op de problemenlijst, dus ik zie het als een mooi moment voor nieuwe hardware.
Op de Switch zit ik momenteel vooral in Hello Kitty, verder veel op PC.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima met de playstation op dit moment en dan de final fantasy games in volgorde te spelen met als uitzondering FF11 en FF14.
huh? hoe dan? zoveel iteraties van de switch heb je niet...quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij waren de nieuwere games niet compatibel met de OG switch.
Die van Hello Kitty koop ik wel voor de PC als ie een keer in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de Switch zit ik momenteel vooral in Hello Kitty, verder veel op PC.
Engels dropquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Jongens noem eens één ding wat ik ga halen in de supermarkt.
IJs.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
FF7 remake sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
huh? hoe dan? zoveel iteraties van de switch heb je niet...
origineel, de Lite en de OLED
Misschien had ik er even specifiek bij moeten zeggen iets wat lekker is.quote:
Sweet chili kroepoek van de AH.quote:
Ik hou van dat soort games als bankhanggames, dat werkt niet met een logge laptop. (En desktop al helemaal niet) Net als ACNH, heerlijk om een half uurtje mee op de bank te hangen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van Hello Kitty koop ik wel voor de PC als ie een keer in de aanbieding is.
hmmm, koekjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Bijna niets op een bibliotheek van tienduizenden gamesquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
Ohquote:
beschuitquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Blauwe bessenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Ik ben fan van Disney Dreamlight Valley. Zelfde soort game en die kan ik zowel op de pc als xbox spelen door game pass abo. Zelfs op steamdeck werkt dat spel xbox cloud gamingquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort games als bankhanggames, dat werkt niet met een logge laptop. (En desktop al helemaal niet) Net als ACNH, heerlijk om een half uurtje mee op de bank te hangen.
Dat heb ik nog liggen uit Duitsland net als chips.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En chocolade moet genoemd zijn, uiteraard.
zou ik in de winkel denk ik laten liggen. Maar nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn supermarkt catch of the day was dit
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ieke%20smaakbeleving.
Ik heb alleen Ring Adeventure game, waarbij 1 joy con onbruikbaar is, maar daar is vast een oplossing voor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna niets op een bibliotheek van tienduizenden games
Geitenkaas crackies.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn supermarkt catch of the day was dit
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ieke%20smaakbeleving.
Het spel doet het gewoonquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ring Adeventure game, waarbij 1 joy con onbruikbaar is, maar daar is vast een oplossing voor.
Grootste ding daarbij is dat je de joycons van de eerste Switch moet hebben, de software loopt gewoon.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ring Adeventure game, waarbij 1 joy con onbruikbaar is, maar daar is vast een oplossing voor.
Switch, playstation 5 en steamdeck gekocht.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb al sinds de Wii geen console gekocht, dus boeie.
Gewoon de nieuwe joy con een beetje proppen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het spel doet het gewoon
Alleen wat minder praktisch.
Wat?quote:
Eerst voor Xbox.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FF7 remake sowieso niet.
FF16 is een vraagteken of die uitkomt voor switch.
Heb ik even geprobeerd toen ik nog Gamepass had, maar dat was 'm voor mij net niet. Maar die samenwerking is mooi ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben fan van Disney Dreamlight Valley. Zelfde soort game en die kan ik zowel op de pc als xbox spelen door game pass abo. Zelfs op steamdeck werkt dat spel xbox cloud gaming
Als die joy cons gewoon compatibel zou zijn met de switch 2 dat is er weinig aan de hand,quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grootste ding daarbij is dat je de joycons van de eerste Switch moet hebben, de software loopt gewoon.
Je kan ze er alleen niet fysiek aanhangen, je kan ze wel draadloos verbinden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die joy cons gewoon compatibel zou zijn met de switch 2 dat is er weinig aan de hand,
Snacks is altijd een goed onderwerp, dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
En ik zal ook hier weer even wat meer posten want dat is ook weer wat afleiding.
Sorry als het niet altijd over het onderwerp gaat of als ik het tien keer gezegd heb maar afleiding is voor mij nu echt belangrijk.
Dat scheelt, maar dan nog wacht ik wel met de aanschaf van de switch 2 vanwege dat ik op switch 1 al amper speel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ze er alleen niet fysiek aanhangen, je kan ze wel draadloos verbinden.
Ja heb er nu nog niet heel veel zin in maar na wat ik net zei tegen je komt dat misschien wel en ik moet sowieso eten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snacks is altijd een goed onderwerp, dat scheelt alweer.
maar dus wel precies toevallig games die ik heb (goed, niet allemaal maar toch)quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna niets op een bibliotheek van tienduizenden games
Voor Ama:quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
En ik zal ook hier weer even wat meer posten want dat is ook weer wat afleiding.
Sorry als het niet altijd over het onderwerp gaat of als ik het tien keer gezegd heb maar afleiding is voor mij nu echt belangrijk.
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar dan nog wacht ik wel met de aanschaf van de switch 2 vanwege dat ik op switch 1 al amper speel.
Dan doet ie wat voor de kostquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
Ondertussen lag er weer een dode vlinder op de vloer toen ik wakker werd van mijn dutje. 100% dat die kat met nog mooier weer gewoon met muizen komt. Fun.
denk dat ik dan juist weer meer ga spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar dan nog wacht ik wel met de aanschaf van de switch 2 vanwege dat ik op switch 1 al amper speel.
Oh, was ook niet mijn intentie om aan te zetten tot kopen hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kan hem goedkoper krijgen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat ik dan juist weer meer ga spelen
ik kan hem bij werk nog niet bestellen, had graag de prijs dan willen weten
geen idee.. ligt eraan wat de inkoopprijs gaat wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kan hem goedkoper krijgen?
NSO?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk wel uit naar de Gamecube bij NSO
Nou dan heb ik liever dat ze zelf haar voerbakje even schoonmaakt of de banken even zelf zo goed mogelijk kattenvrij maken.quote:
Ik denk al wat een rare kat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor Ama:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ynyjid6ErBUu99qQY5YtKA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTU5OQ--/https://media.zenfs.com/e(...)31a455fc2]afbeelding[/url] ]
Oh zo. Nintendo doet wat Xbox al jaren doet, de boel goed BC makenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.nwtv.nl/28751(...)or-nintendo-switch-2
Nintendo Switch Online. Zit ook een bak emulator bij ingegrepen.quote:
Dat is ook het enige wat xbox goed + game pass.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo. Nintendo doet wat Xbox al jaren doet, de boel goed BC maken
Ik ben meer van de konijnen, weet je tochquote:
Die neuken er toch op losquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben meer van de konijnen, weet je toch
Ik vind het een leuke console. Staat vaker aan dan de PS5.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat xbox goed + game pass.
quote:
Ja weet ik alleen ging ik er even snel vanuit dat het een kattenplaatje was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben meer van de konijnen, weet je toch
Bij mij is het juist andersom.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke console. Staat vaker aan dan de PS5.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik alleen ging ik er even snel vanuit dat het een kattenplaatje was.
Sorryquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat ze maar komen met een nieuwe Killer Instinct.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom.
Ik kijk wel uit naar volgend jaar met de nieuwe Fable
Dat zat er toch wel aan te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet je wat humor is door tariffs van Trump wordt de Switch 2 voor de meeste Amerikanen flink duurder
De Switch 2 niet alleen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet je wat humor is door tariffs van Trump wordt de Switch 2 voor de meeste Amerikanen flink duurder
Nu pas?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het maar een rare wereld vandaag
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie al dat chatgpt je foto kan vermuppeten ?
[ afbeelding ]
Dat zijn ze ook soort van volgend mijquote:
De teringquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
En versmurfen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
KIEP.quote:
Dan weet ik al de smurfafbeelding van Nattekat: Moppersmurfquote:
Deze was wel heel makkelijk hequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik al de smurfafbeelding van Nattekat: Moppersmurf
Inkoppertjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze was wel heel makkelijk he
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik al de smurfafbeelding van Nattekat: Moppersmurf
Ziet eruit alsof je pijnlijk verbrand bent.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de CD nog gehadquote:
mijn gezicht een beetje jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je pijnlijk verbrand bent.
Feature request!quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kan die niet
weet nu van die gihbli style en muppet
Ik heb cassettebandje weggedaan omdat ik het niet kon afspelenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb cassettebandje weggedaan omdat ik het niet kon afspelen
Heel veel meen ikquote:
nee gewoon, die functie aanvragen voor chatGPTquote:
Bijna een full revealquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
dit is dezelfde foto maar dan in ghibli style
[ afbeelding ]
Heb je irl wel of geen mouwen op de foto? Want je muppet heeft die niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
die ogen..quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
in real life heb ik mouwenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je irl wel of geen mouwen op de foto? Want je muppet heeft die niet.
Oh je bent ook ineens op het kunstgras gaan staan zie ik nu.
Wil je nummer van Scooter of van The Black Eyed Peas?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd voor weekend. Maandag weer verder.
Waarom niet van the weekend?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je nummer van Scooter of van The Black Eyed Peas?
Ja dat wil ik ook wel. Heb schoenen al uit en korte broek aan. En werkjes gewerkt voor deze week. Het zal eigenliujk wel allemaal.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd voor weekend. Maandag weer verder.
Switch 2quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef mschol het volgende:
ik ga wat kopen...
nu nog druk zoekende naar wat..
Wochenende?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel. Heb schoenen al uit en korte broek aan. En werkjes gewerkt voor deze week. Het zal eigenliujk wel allemaal.
Je weet hoe dat gaat hequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wochenende?
Saufen?
Scheisse arbeit?
nee, dat komt later..quote:
Waarvoor ben je te zwaar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver heb de hele winter doorgetraind en mooi op gewicht tot en met januari, heb ik het godverdomme in februari denk ik toch laten verlopen en nu iets te zwaar.
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanradenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat komt later..
ben opzoek voor o.a. op werk naar een kleine multitool, voornamelijk voor het openen van dozen enzo, rest is bonus. Klein as in maatje fietssleutel
ben wel op een leuke gestuit:
https://www.bever.nl/p/tr(...)0010.html?colour=658
Ik een motor. Maar die heb ik voor mezelf verplaatst naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanraden
oh wat voor 1?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik een motor. Maar die heb ik voor mezelf verplaatst naar volgend jaar.
moet ik naar strand toequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanraden
Ja maar het is het waardquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik naar strand toe, en is zo zeulen...
quote:
Zullen we even langskomen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Beide directe collega's zijn alvast naar huis voor het weekend. Verder is er niemand op komen dagen voor de koffiepauze. Morgen sta ik zo te zien ook alleen in de doka.
Wat moet een mens doen voor een beetje aanspraak.
oh wow wat een futuristisch dingquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, altijd al mijn droommotor geweest
Een Hayabusa?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, altijd al mijn droommotor geweest
Je moet bij een clubje zwabquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Beide directe collega's zijn alvast naar huis voor het weekend. Verder is er niemand op komen dagen voor de koffiepauze. Morgen sta ik zo te zien ook alleen in de doka.
Pak gewoon de boel in joh.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon beidequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Deze zijn leuker.
1340ccquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow wat een futuristisch ding![]()
Hoeveel cc?
Yup, 3e generatie.quote:
FEIERABENDquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wochenende?
Saufen?
Scheisse arbeit?
Gaafquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Filmpje aan het kijken van iemand die van Lego technik een Taco fabriekheeft gebouwd.
Jeetjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1340cc
[..]
Yup, 3e generatie.
Kan ie ook Taco's maken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Filmpje aan het kijken van iemand die van Lego technik een Taco fabriekheeft gebouwd.
Ja, is een legale motor. Die ik nu heb heeft 600cc. Dus deze heeft wel wat meerquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje![]()
kom ik aan met mijn 160 cc
Ga je met dat ding gewoon de weg op?
Voor je het weet moet de brandweer je uit je brandende auto halen midden op de Dam.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
ook nog maar even wat rondjes racen met cde ps3, irl live durf ik dat niet hier kan je nog een paar ongelukken maken
Ah das goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe ik dus. Soort van. Daar ben ik morgen in m'n eentje.
ik heb nu tien jaar mijn rijbewijs en pas 1 keer een boete gekregenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor je het weet moet de brandweer je uit je brandende auto halen midden op de Dam.
Ook pas 1x gereden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu tien jaar mijn rijbewijs en pas 1 keer een boete gekregen
Heb je al eerder op zoveel cc gereden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, is een legale motor. Die ik nu heb heeft 600cc. Dus deze heeft wel wat meer
Dat deed ik vroeger ook wel eens. Ga nu nauwelijks nog naar Pathé. Maar aanspraak in de bioscoop is nauwelijks een ding.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das goedmaar je moet op meerdere paarden wedden.
Ik ging vroeger met vrienden altijd naar de sneak peak ofzo bij pathe. Op dinsdag avond, en daar kwamen ook altijd dezelfde mensen naar toe. Ken je dat? weet niet of ze dat nog steeds doen.
nou ja als je elke week dezelfde mensen ziet raak je wel aan de praat toch uiteindelijk?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens. Ga nu nauwelijks nog naar Pathé. Maar aanspraak in de bioscoop is nauwelijks een ding.
Nou je hoeft geen boetes te krijgen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:53 schreef Karzai het volgende:
ik daarom ook niet eens zin meer om auto te gaan rijden, wat een gekkigheid zeg. die boetes zijn belachelijk
Nog niet, maar er zit een functie op die bepaalt hoeveel vermogen je uit het blok haalt. Dus zet hem even op de laagste stand om te wennenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al eerder op zoveel cc gereden?
Nuttige bijdrage aan de Sociale Hangmat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:53 schreef Karzai het volgende:
ik heb daarom ook niet eens zin meer om auto te gaan rijden, wat een gekkigheid zeg. die boetes zijn belachelijk
is dit ook waar die ene mafkees 400 km/h mee wilde gaan rijden op die brug in Istanbul?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, is een legale motor. Die ik nu heb heeft 600cc. Dus deze heeft wel wat meer
ik raak er ook gestressed van en zit me op te vreten in de autoquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je hoeft geen boetes te krijgen toch?
Ja in adam kan ik mij dat wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik raak er ook gestressed van en zit me op te vreten in de auto
de plaat slaat weer over usquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage aan de Sociale Hangmat.
Wat? Van de regels volgen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik raak er ook gestressed van en zit me op te vreten in de auto
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit ook waar die ene mafkees 400 km/h mee wilde gaan rijden op die brug in Istanbul?
zou ji niet de maximale snelheid willen testen met die motor?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.
hehe nee dat doe ik niet, misschien een wat modernere auto kopen met handige snufjes, rijd nu nog in een oud beestjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En rijbewijs inleveren als je bang en gestrest bent in het verkeer aub.
Uiteraard. Op zijn tijd. Met mijn huidige heb ik dat nog niet gedaan. 180 bij een inhaalactiequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ji niet de maximale snelheid willen testen met die motor?
Vriend van me is zo onthoofd op zijn KTM, pubertje meegenomen in zijn doodscrash.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ji niet de maximale snelheid willen testen met die motor?
Oh ja dat snap ik wel. Lijkt me in Asd ook geen pretje inderdaad. Al rij ik liever zelf dan dat ik machteloos naast iemand zit, dat is eigenlijk nog veel ergerquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
die drukte en overal alert op moeten zijn
Oh niet eens, dat was een Kawaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.
Ik schepte weleens op dat ik tussen Amersfoort en Apeldoorn gewoon met 140 km/h langs de file reed met een halve liter aan de kop. Maar sinds afgelopen jaar rijdt er geen BordBistro rijtuig meer in de IC Berlijn. Hopelijk eind dit jaar weer wel als de nieuwe ICx sets gaan rijden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
dus nu maar weer even lekker scheuren op de ps3, pilsje erbij
Toen ik met de Thalys naar Parijs ging was het leuk om te zien hoe de trein sneller ging dan het verkeerquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schepte weleens op dat ik tussen Amersfoort en Apeldoorn gewoon met 140 km/h langs de file reed met een halve liter aan de kop. Maar sinds afgelopen jaar rijdt er geen BordBistro rijtuig meer in de IC Berlijn. Hopelijk eind dit jaar weer wel als de nieuwe ICx sets gaan rijden.
Ja dan denk je echt "Zo, jullie rijden echt hard achteruit!"quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik met de Thalys naar Parijs ging was het leuk om te zien hoe de trein sneller ging dan het verkeer
Zoiets jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan denk je echt "Zo, jullie rijden echt hard achteruit!"
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de Thalysquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets ja
Met een app kon je ook zien hoe hard de trein ging. Lekker relaxed 300
Mooie hondekop in je UI. Ik herinner me nog de tijd toen de gele hondekoppen met blauwe streep tussen de ramen kwamen met van die vliegtuigstoelen (vond ik toen) erin met moderne kunst op de wanden. Die kwam in de plaats van die schudtreinen zonder hondeneus. Wat was dat een luxe! Was 1979/1980 meen ik me ter herinneren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de ThalysBest lang geleden alweer trouwens. 2011 of zo.
Wij niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de ThalysBest lang geleden alweer trouwens. 2011 of zo.
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ik heb dit net gehaald bij de viskraam
[ afbeelding ]
katwijkse vispaletquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?
kom je ruim optijd meequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterde kuttyfus ik moet ijn bed nog doen
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterde kuttyfus ik moet ijn bed nog doen
Dat is een uitdrukking, 'leuk geweest' betekent gewoon dat je er wel weer klaar mee bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |