Oh ja dat snap ik wel. Lijkt me in Asd ook geen pretje inderdaad. Al rij ik liever zelf dan dat ik machteloos naast iemand zit, dat is eigenlijk nog veel ergerquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
die drukte en overal alert op moeten zijn
Oh niet eens, dat was een Kawaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.
Ik schepte weleens op dat ik tussen Amersfoort en Apeldoorn gewoon met 140 km/h langs de file reed met een halve liter aan de kop. Maar sinds afgelopen jaar rijdt er geen BordBistro rijtuig meer in de IC Berlijn. Hopelijk eind dit jaar weer wel als de nieuwe ICx sets gaan rijden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
dus nu maar weer even lekker scheuren op de ps3, pilsje erbij
Toen ik met de Thalys naar Parijs ging was het leuk om te zien hoe de trein sneller ging dan het verkeerquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schepte weleens op dat ik tussen Amersfoort en Apeldoorn gewoon met 140 km/h langs de file reed met een halve liter aan de kop. Maar sinds afgelopen jaar rijdt er geen BordBistro rijtuig meer in de IC Berlijn. Hopelijk eind dit jaar weer wel als de nieuwe ICx sets gaan rijden.
Ja dan denk je echt "Zo, jullie rijden echt hard achteruit!"quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik met de Thalys naar Parijs ging was het leuk om te zien hoe de trein sneller ging dan het verkeer
Zoiets jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan denk je echt "Zo, jullie rijden echt hard achteruit!"
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de Thalysquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets ja
Met een app kon je ook zien hoe hard de trein ging. Lekker relaxed 300
Mooie hondekop in je UI. Ik herinner me nog de tijd toen de gele hondekoppen met blauwe streep tussen de ramen kwamen met van die vliegtuigstoelen (vond ik toen) erin met moderne kunst op de wanden. Die kwam in de plaats van die schudtreinen zonder hondeneus. Wat was dat een luxe! Was 1979/1980 meen ik me ter herinneren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de ThalysBest lang geleden alweer trouwens. 2011 of zo.
Wij niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de ThalysBest lang geleden alweer trouwens. 2011 of zo.
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ik heb dit net gehaald bij de viskraam
[ afbeelding ]
katwijkse vispaletquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?
kom je ruim optijd meequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterde kuttyfus ik moet ijn bed nog doen
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterde kuttyfus ik moet ijn bed nog doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |