Ja fair enough. Ik zal er aan denken mocht het per ongeluk ooit gebeuren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
daarom gewoon vragen
is ook even vervelend (meestal hahatjes xD) maar daarna kun je weer door
Ze wilde het zelfquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En nu zit ze vastgebonden in je kelder?
dat weet je pas als je het hebt geprobeerdquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhhh, dat hoef ik hier niet te proberen denk ik.![]()
Mwah, ik kan me ook wel weer voorstellen dat gesprekken die kant niet eens opgaan bij de gemiddelde man-vrouw collega-interactie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf
[..]
dat weet je pas als je het hebt geprobeerdmijn ervaring is dat er veel meer mensen zijn dan je verwacht die dit best oke vinden. Geldt ook voor geluk vinden in het leven trouwens
Niet te veel bij nadenken, gewoon jezelf spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu best een leuke bumblematch maar ik kom zelf voor mn gevoel totaal niet lekker uit de verf. Hij stelt echt leuke wedervragen en leuke grapjes en ik.. niet. Ik weet niet hoe ik dat gesprek een beetje leuk houdt en antwoord gewoon zijn vragen en vraag dan 'en jij?'![]()
En dan ga ik ook heel lang nadenken over mijn reactie en denk dat je dat soort van proeft in zo'n gesprek.
Gelukkig werken er geen vrouwen bij Zwabquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me ook wel weer voorstellen dat gesprekken die kant niet eens opgaan bij de gemiddelde man-vrouw collega-interactie.
'gewoon', waar vind ik dat knopje? Bedoel, dit snap ik zelf ook welquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel bij nadenken, gewoon jezelf spelen![]()
Lust hij sangria?Dan kun je meteen meeten
Argh, dat nadenken steeds is echt naar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu best een leuke bumblematch maar ik kom zelf voor mn gevoel totaal niet lekker uit de verf. Hij stelt echt leuke wedervragen en leuke grapjes en ik.. niet. Ik weet niet hoe ik dat gesprek een beetje leuk houdt en antwoord gewoon zijn vragen en vraag dan 'en jij?'![]()
En dan ga ik ook heel lang nadenken over mijn reactie en denk dat je dat soort van proeft in zo'n gesprek.
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'gewoon', waar vind ik dat knopje? Bedoel, dit snap ik zelf ook wel
Hm, lastig. Echt dat gevoel van "in het echt ben ik leuker dan ik nu reageer, maar het wil niet".quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
ja maar ja dat kan je ook niet zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, lastig. Echt dat gevoel van "in het echt ben ik leuker dan ik nu reageer, maar het wil niet".
Jawel, als je het op de juiste manier brengt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja dat kan je ook niet zeggen
Of toch wel? Als je het idee hebt dat het op deze manier toch niet naar het contact gaat leiden waarvan je denkt dat het er wel in kan zitten, waarom dan ook niet op tafel gooien dat je een beetje vastloopt in de chat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja dat kan je ook niet zeggen
Minder je best doen, meer jezelf zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Voorlopig lukt het al niet eens om gewoon sociaal iets op gang te krijgen. Ook niet bij activiteiten waar ik aan mee doe, of bij m'n tuintje, of whatever. Mijn track record voor vragen of iemand zin heeft om iets te doen blijft 0/10. Dus dan laat ik de spicy onderwerpen al helemaal maar achterwege.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf
[..]
dat weet je pas als je het hebt geprobeerdmijn ervaring is dat er veel meer mensen zijn dan je verwacht die dit best oke vinden. Geldt ook voor geluk vinden in het leven trouwens
Ligt het wel aan hem, dat hij niet door haar zenuwen heen kan kijken. Wat een ontzettende lamlul.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Worst kaas-scenario: het contact houdt op en je hoort er niks meer van.
Wat blaat je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt het wel aan hem, dat hij niet door haar zenuwen heen kan kijken. Wat een ontzettende lamlul.
Ik ga alvast mee in je worst-kaas scenario.quote:
Er is al genoeg gedonder geweest over sociale veiligheid. Gelukkig niet echt in mijn afdeling, maarbik was niet van plan om hier de pionier te zijn op dat gebied.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me ook wel weer voorstellen dat gesprekken die kant niet eens opgaan bij de gemiddelde man-vrouw collega-interactie.
jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, dat nadenken steeds is echt naar.
In het echt soms ook niet hoor, is soms ook best blanco op het beginquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, lastig. Echt dat gevoel van "in het echt ben ik leuker dan ik nu reageer, maar het wil niet".
Dit denk ik ook wel, maar merk dat ik niet meer zo proactief durf te zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, als je het op de juiste manier brengt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |