SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
tikkie jij bent em!quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook. Het komt uit m'n poriën lijkt het.
Dat is wel lang hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
keuken opgeruimd, de plantjes hebben water, ik hoef maat 13 uur te werken vandaag
lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
keuken opgeruimd, de plantjes hebben water, ik hoef maar tot 13 uur te werken vandaag
Kieeeeepquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:53 schreef Karzai het volgende:
ik heb samen met moeders weer 10 kilo kip besteld bij de veldhoeve, komen ze vanmiddag brengen
https://veldhoevekip.nl/
Knoflookquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:11 schreef DeZwabber het volgende:
Is knoflook eten niet gewoon de default setting?
Tijdens dates?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:11 schreef DeZwabber het volgende:
Is knoflook eten niet gewoon de default setting?
weer?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk is de huisarts weer dicht vandaag.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk zo op tegen vandaag en ik kan het bij niemand kwijt
Sterkte Amaquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk zo op tegen vandaag en ik kan het bij niemand kwijt
¤19 volgens mij. Was een kortingsactie via een youtuber die ik dat ook wel gunde.quote:Op vrijdag 4 april 2025 02:29 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel heb je betaald voor die test @:nattekat ?
Muisquote:
Ik kom er geen wijs uitquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben romantisch, dromer en geduldig.
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeftquote:
*Kijkt naar eigen hand.quote:
Ook de enige juiste volgens mijquote:
Oh, ik ben blijkbaar romantisch, praktisch en huiselijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt naar eigen hand.
Uhm. Romantisch?, praktische dromer?In balans.
En maakt het nog uit welke hand trouwens?
ik denk dat wij samen wel aardig in balans zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik er met fineliner een klein streepje tussen zet, mag ik dan ook in balans zijn? Dat klinkt prettiger.
Dat wisten we al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een licht psychotische ambitieuze romanticus.
Ik heb ook wel een verticale, licht diagonale lijn daar lopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Bij mij loopt er ook nog een verticale streep in het midden, dwars door de hoofdlijn.
Dit is een makkelijke, dan heb je gewoon onpraktische dromen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Bij mij loopt er ook nog een verticale streep in het midden, dwars door de hoofdlijn.
Ah, dank voor de duiding. Heel logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een makkelijke, dan heb je gewoon onpraktische dromen.
"Licht"?quote:
Wees gerust! Faber is er mee bezig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het duurt nou al een paar uur, maar is er inmiddels al iemand naar Louisiana gedeporteerd om zijn handlijnen?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Over 10 jaar is Europa weer een wereldmacht en plaatsen we overal gouden standbeelden van Trump en Vance.
Faber van het Legioen der Serieustenemenen.quote:
Deuglinks had de enorme verontwaardiging minimaal tot eind 2025 vol kunnen houden, die kregen bijna een zichtbare erectie van het gewiewel.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Over 10 jaar is Europa weer een wereldmacht en plaatsen we overal pisbakken van Trump en Vance.
Dat kan ik beamen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deuglinks had de enorme verontwaardiging minimaal tot eind 2025 vol kunnen houden, die kregen bijna een zichtbare erectie van het gewiewel.
Oh meh, lijkt me lekkerder om even te kunnen focussen op je klusjes ja.quote:
Solar he. Elektrisches Kraft Schiffquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dan varen we met het nucleair aangedreven vliegdekschip de EKS Von der Leyen de Zuid-Chinese Zee op en steken een dikke middelvinger op naar al die inferieure gele mannetjes op het strand.
En Duits, Europäisches Kriegs Schiff.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Solar he. Elektrisches Kraft Schiff
Groen ook. Niet grijs. Want groen![]()
En volgens "links" Euroverslindende Kut Schuitquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Duits, Europäisches Kriegs Schiff.
Tipje: wanneer iemand aangeeft depressieve klachten te hebben, helpen suggesties als "ga lekker naar buiten" en "denk aan leuke dingen" nul komma nul. Het kan zelfs averechts werken, want je legt impliciet de oorzaak in een actieve keuze die diegene gemaakt zou kunnen hebben, want als ze maar hard genoeg aan leuke dingen hadden gedacht, hadden ze niet in deze situatie gezeten. En ja, ik snap dat dat niet de achterliggende gedachte is.quote:
Ik ben dol op gamen terwijl ik op de bank hang, maar m'n beestje is oud, dus de batterij is niet fantastisch meer. Bedraad ergens aan vast hangen is niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn switch lite ligt eigenlijk al tijden in de kast
Ik zag dat de spellen wel idioot duur zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuck it. Switch 2 gepre-ordered. Kan m'n oude met pensioen.
Ik heb m'n backlog nog, die kan er ook op gespeeld worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag dat de spellen wel idioot duur zijn.
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n backlog nog, die kan er ook op gespeeld worden.
Madeliefjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nog iets langer wacht dan gaat er vanzelf wel iets in mijn haar groeien ja
Dit heb ik met boeken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.
Ik ben geschokt. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik heb nog een tegoed bij de boekenwinkel
Mijn vriendin wil er ook eentje, maar ze wacht een paar maanden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, same. Ik kom m'n tijd wel door tot het tijd is om nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 Switch games die ik nog nooit gestart heb zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n backlog nog, die kan er ook op gespeeld worden.
Meer achtergelaten dan meegenomen, ik zeg winning!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie boeken in een minibieb gezet en heb er weer twee meegenomen. Dat schiet al op!
Vroeger had je de tijd om ze te spelen maar niet het geld om ze te kopen, nu kun je ze kopen maar heb je geen tijd meer om ze te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. In de laatste week kwamen er vier boeken bij en heb ik een half boek gelezen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik met boeken.
Had er gister weer eentje gekocht maar die was ook afgeprijsd naar 2 euroEn heb er nog twee in de pre-order en twee korte verhalen in de pre-order.
Nee, op Switch valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 Switch games die ik nog nooit gestart heb zelfs.
En geen energie meer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je de tijd om ze te spelen maar niet het geld om ze te kopen, nu kun je ze kopen maar heb je geen tijd meer om ze te spelen
Ik speel vooral indies de laatste tijd. Zijn soms leuker dan die triple-A nonsens.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. Ik kom m'n tijd wel door tot het tijd is om nieuwe te kopen.
Maar IJs, wat speel je nu vooral dan? Nou, free to play spellen uiteraard. Make it make sense.
Er was een tijd dat ik alles wat los en vast zat kocht op de Switch. Meeste nooit gespeeld. Denk dat de meeste me ook niet echt boeien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, op Switch valt dat wel mee.
Steam negeren we even en Epic doet niet mee met al die gratis redeems.
ik maak standaard een % van mijn loon over naar de boekenwinkels waar ik kom.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben geschokt. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Gewoon netjes voor 23.00 uur op bed liggen ipv tot 3 uur 's nachts doorgamenquote:
100%?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik maak standaard een % van mijn loon over naar de boekenwinkels waar ik kom.
Daarom heb ik geen Switch, kom er toch niet aan toequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je de tijd om ze te spelen maar niet het geld om ze te kopen, nu kun je ze kopen maar heb je geen tijd meer om ze te spelen
Ik ben gewoon oud, dan ben je altijd moe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon netjes voor 23.00 uur op bed liggen ipv tot 3 uur 's nachts doorgamen
Ik had gisteren tijd en energie, maar toen besloot m'n laptop compleet over de zeik te gaan. HdP.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen Switch, kom er toch niet aan toe
En als je weer tijd genoeg hebt later, ben je te suf om ze te spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ineens volwassen dingen doen, zoals de was ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En als je weer tijd genoeg hebt later, ben je te suf om ze te spelen.
Hehe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het hangt bij mij echt van m'n bui af, ik wissel tussen hordes afknallen en Animal Crossing, zeg maar. Of ja, nu dan Hello Kitty Island Adventure, want ACNH heb ik "op" gespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel vooral indies de laatste tijd. Zijn soms leuker dan die triple-A nonsens.
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren tijd en energie, maar toen besloot m'n laptop compleet over de zeik te gaan. HdP.
En ja, ik heb m'n desktop, maar vent en ik vinden het gezellig om tegenover elkaar te zitten terwijl we autistisch dezelfde game zitten te spelen (maar niet samen in een team).
Oh god ja, dan heb je eindelijk weer eens echt zin in iets, zijn er honderdmiljoenmiljard updates.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamen
Moet je nu wachten tot oktober?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamen
Nou, mooi op tijd voor DOOM: The Dark Ages!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt bij mij echt van m'n bui af, ik wissel tussen hordes afknallen en Animal Crossing, zeg maar. Of ja, nu dan Hello Kitty Island Adventure, want ACNH heb ik "op" gespeeld.
Al gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag even geen beslissingen nemen.
Dit. Heel erg dit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag even geen beslissingen nemen.
Dan weet je dat voor de rest van de dag of het weekend: geen grote beslissingen nemen, kan wachten tot na het weekend. Volgende week denk je waarschijnlijk wat helderder na en dan heb je er spijt van.quote:
Of een grijze regenachtige dagquote:
Het grote nadeel van een doorzonwoningquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En het licht vraagt gewoon om dat stripje met de gordijnnerd.
Nee ieuw, weet je wat daar in rondloopt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
In de zomer hoor je geen computerspelletjes te spelen maar de grote mooie wijde wereld op te drinken.
Want er bestaat niets tussen rolluik en geen enkele zonwering.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het grote nadeel van een doorzonwoningen ik weiger om rolluiken te nemen, ben toch geen Belg
Lachende vrolijke gezond uitziende mensen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee ieuw, weet je wat daar in rondloopt.
Ja, tot zover in de lijn der verwachting, maar dat er tegoed over is?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik maak standaard een % van mijn loon over naar de boekenwinkels waar ik kom.
Heb je de gemiddelde voeten gezien? Ik hoef niets te drinken waar die geweest zijn hoor, doe eerst maar even goed zuiveren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachende vrolijke gezond uitziende mensen?
Nee er is geen andere optie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want er bestaat niets tussen rolluik en geen enkele zonwering.
Boekenwinkel in Arnhem die paar weken niet op kon ivm die grote brand in het centrum. Dus ik had online tegoed gekocht om ze te steunen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, tot zover in de lijn der verwachting, maar dat er tegoed over is?
Ik heb gordijnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee er is geen andere optie.
Ik heb screen, plise en verduistering. Allemaal voor het zelfde raam hangen
*cholera*quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
In de zomer hoor je geen computerspelletjes te spelen maar de grote mooie wijde wereld op te drinken.
Screen, want zuiden. Maar dat is in de zomer net niet genoeg, dus plisse want dat isoleert maar laat nog wel licht door. En gordijnen zodat in de winter de buren niet zien wat ik doequote:
Is de 2 zoveel beter?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Die zitten blijkbaar op werk te wachten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
Ik had gister om half 5 de aanbetaling gedaan voor warmtepomp. En dan zouden ze binnen 10 werkdagen contact opnemen over de installatiedatum
Vanmorgen om 08.15 belden ze al![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten blijkbaar op werk te wachten.
Wat stevigere hardware, groter scherm, wat extra gimmicks als je joycons als muis kunnen gebruiken (al zie ik daar voor sommige games wel echt een voordeel in) en, wat voor mij de grootste factor was, eigenlijk zo goed als compleet backwards compatible. M'n huidige Switch is gewoon een oud beestje, ik zat al even te twijfelen of ik 'm niet een keer moest vervangen voor een moderner exemplaar, maar als ik al m'n games gewoon op de volgende generatie kan spelen, is dat veel aantrekkelijker.quote:
Vragen of je voortaan halve games mag kopen. De 2e helft gebruik je toch nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de spellen vind ik het altijd tot mid-game leuk en daarna verlies ik de interesse er weer voor en dan ga ik weer iets anders doen en dan na maanden kom ik weer terug bij dat doel en begin ik weer opnieuw.
Naar de sportschool fietsen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar de sportschool of gaan fietsen?...
Fietsen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar de sportschool of gaan fietsen?...
Ja gordijnen en lamellen, maar die verduisteren niet waardoor je alsnog lichtreflectie op het tv-scherm hebtquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want er bestaat niets tussen rolluik en geen enkele zonwering.
Hier ook, de verkoop is compleet ingestort las ik laatst.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten blijkbaar op werk te wachten.
Een dekenfort rond je game set-up bouwenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gordijnen en lamellen, maar die verduisteren niet waardoor je alsnog lichtreflectie op het tv-scherm hebt
Hehe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vragen of je voortaan halve games mag kopen. De 2e helft gebruik je toch niet
Maar ik loop al elke dag uren buiten, mag ik toch nog wel eventjes op de bank zittenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Da's dus gewoon een verkeerde aankoop geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gordijnen en lamellen, maar die verduisteren niet waardoor je alsnog lichtreflectie op het tv-scherm hebt
IST VERBOTENquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik loop al elke dag uren buiten, mag ik toch nog wel eventjes op de bank zitten
Hmm, ik speel eigenlijk niet genoeg op de mijne om een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat stevigere hardware, groter scherm, wat extra gimmicks als je joycons als muis kunnen gebruiken (al zie ik daar voor sommige games wel echt een voordeel in) en, wat voor mij de grootste factor was, eigenlijk zo goed als compleet backwards compatible. M'n huidige Switch is gewoon een oud beestje, ik zat al even te twijfelen of ik 'm niet een keer moest vervangen voor een moderner exemplaar, maar als ik al m'n games gewoon op de volgende generatie kan spelen, is dat veel aantrekkelijker.
Ik dacjt dat dat voor zonnepanelen was, niet voor warmtepompenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, ze verkoop is compleet ingestort las ik laatst.
Neequote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik loop al elke dag uren buiten, mag ik toch nog wel eventjes op de bank zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vergelijkbaar met Xbox en PS5 meen ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat stevigere hardware, groter scherm, wat extra gimmicks als je joycons als muis kunnen gebruiken (al zie ik daar voor sommige games wel echt een voordeel in) en, wat voor mij de grootste factor was, eigenlijk zo goed als compleet backwards compatible. M'n huidige Switch is gewoon een oud beestje, ik zat al even te twijfelen of ik 'm niet een keer moest vervangen voor een moderner exemplaar, maar als ik al m'n games gewoon op de volgende generatie kan spelen, is dat veel aantrekkelijker.
Dat valt hier mee.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacjt dat dat voor zonnepanelen was, niet voor warmtepompen
Ik speel vooral niet zoveel op de mijne omdat ik 'm na 2 uur aan de lader moet hangen of ik moet aankloten met verlengsnoeren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik speel eigenlijk niet genoeg op de mijne om een nieuwe te kopen.
Ja daar zal de situatie net weer anders zijnquote:
Of ik moet een kamer gaan ombouwen tot gamekamer met dichtgemaakte ramen. Beetje zoals in ene gast in K&W, Atmozquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dus gewoon een verkeerde aankoop geweest.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar nu ben ik nog aan het werk dus zit ik er netjes opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Moet mijne ook wel sneller opladen dan voorheen inmiddels, maar gaat nog wel lang genoeg mee voor de tijd die ik erop speel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel vooral niet zoveel op de mijne omdat ik 'm na 2 uur aan de lader moet hangen of ik moet aankloten met verlengsnoeren.En dat tweede vind ik op zich niet zo erg als het iets is wat daadwerkelijk wat rekenkracht vergt, maar het is ook met dingen als Picross.
Ik dacht dat je altijd onderuitgezakt met laptop op schoot thuis werkte?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nu ben ik nog aan het werk dus zit ik er netjes op
Neuh, dat is meestal alleen de laatste uurtjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd onderuitgezakt met laptop op schoot thuis werkte?
Ik heb 'm tegenwoordig zelfs in m'n Insta-advertenties.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik moet een kamer gaan ombouwen tot gamekamer met dichtgemaakte ramen. Beetje zoals in ene gast in K&W, Atmoz
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, dat is meestal alleen de laatste uurtjes
Wat dat betreft is een PS5 wel praktischer, gewoon meerdere controllers hebben zodat er altijd wel eentje aan de lader kan en je altijd kunt spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel vooral niet zoveel op de mijne omdat ik 'm na 2 uur aan de lader moet hangen of ik moet aankloten met verlengsnoeren.En dat tweede vind ik op zich niet zo erg als het iets is wat daadwerkelijk wat rekenkracht vergt, maar het is ook met dingen als Picross.
Dan helemaal prima toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet mijne ook wel sneller opladen dan voorheen inmiddels, maar gaat nog wel lang genoeg mee voor de tijd die ik erop speel eigenlijk.
Theoretisch heb je bij de switch ook twee controllers, maar vind dat niet zo fijn spelen en maak er liever 1 grote vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een PS5 wel praktischer, gewoon meerdere controllers hebben zodat er altijd wel eentje aan de lader kan en je altijd kunt spelen
Ben jij van de inspectiedienst vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dus.. vanaf een uurtje of 3 vanmiddag?
Ja als de nieuwe niet revolutionair anders of beter is (voor wat ik ermee doe), vind ik het wel prima zoquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan helemaal prima toch?Ik heb er flink wat uurtjes op doorgebracht sinds 2017, vind ik een mooie levensduur voor zo'n ding.
Ey, m'n huidige pro-controller en joycons kan ik er ook aan verbinden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een PS5 wel praktischer, gewoon meerdere controllers hebben zodat er altijd wel eentje aan de lader kan en je altijd kunt spelen
M'n boeken hoef ik ook nooit... O wacht, e-readerquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
Haakwerkjes hoef je gelukkig nooit op te laden
Wel veel geklooi met draadjes
Je kunt dat ding ook op de tv aansluiten en met de controller op de bank gaan liggen, heb je ook dat probleem niet met een lege accu op het schermpiequote:Op vrijdag 4 april 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ey, m'n huidige pro-controller en joycons kan ik er ook aan verbinden.
Toegegeven, dat van die pro-controller was wel een extra zetje richting "ja, doen".
Jaquote:
Ik ga niet om de tv vechten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dat ding ook op de tv aansluiten en met de controller op de bank gaan liggen, heb je ook dat probleem niet met een lege accu op het schermpie
Er lekker bij kruipen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Mijn buurman heeft z'n sauna weer aan staan
Kan ook dat ik gewoon eerder stop vandaag, ik ben alleen maar overuren aan het opsparen maar maak ze nooit opquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik moet zorgdragen voor het juiste gebruik van bankhangmethodes
TV erbij zettenquote:
Dat was ik vorige week ook van plan. Toen kwam het er niet van. Dus vandaag ga ik daar maar niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat ik gewoon eerder stop vandaag, ik ben alleen maar overuren aan het opsparen maar maak ze nooit op
Ja wilde ik toen ook maar was ook niet geluktquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ik vorige week ook van plan. Toen kwam het er niet van. Dus vandaag ga ik daar maar niet eens aan denken.
Dat ding is eindelijk naar zolder man.quote:
Ik ga denk ik een weekje eerder met zomervakantie ofzo, dat moet wel lukken. Kun je zoiets niet doen, vakantie verlengen oid?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wilde ik toen ook maar was ook niet gelukt
Ohh en dan lekker buiten chillenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat ik gewoon eerder stop vandaag, ik ben alleen maar overuren aan het opsparen maar maak ze nooit op
Heb al bijna heel september vrijquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een weekje eerder met zomervakantie ofzo, dat moet wel lukken. Kun je zoiets niet doen, vakantie verlengen oid?
Dan neem je toch in juni ofzo ook wat vrijquote:
Meevallertjequote:Op vrijdag 4 april 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
10 euro goedkoper zelfs dan de vorige keer (controle en schoonmaak). Wow iets is niet duurder geworden.
Om 9 uur vanmorgen had ik mijn contracturen er alweer op zitten voor deze week.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wilde ik toen ook maar was ook niet gelukt
Ging er sowieso vanuit dat die shit samen inmiddels wel 100 euro zou zijn ofzo.quote:
Doe ik waarschijnlijk ook, en in juli, en in augustus en en enquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan neem je toch in juni ofzo ook wat vrij
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, ik had van de week een avontuurtje. Ik reed met mn auto op de rechterbaan en iemand ging me bijna inhalen maar er reed ook een vrachtwagen voor me die stuk langzamer reed dan ik. Beetje oplettende bestuurder die ziet dat, en maakt dan ruimte voor jou zodat je niet hoeft te remmen
Dat deed dit poppetje ook, ik zwaaien 'thanks!!!![]()
'. Poppetje terugzwaaien '
![]()
![]()
![]()
' toen nog één keer blikken gekruist want ging weer van baan wisselen en weer '
![]()
![]()
'
Vent heeft vervolgens 30 km naast me gereden en geseind richting tankstation en weet ik veel. Wat denkt zo iemand?Vraag me af hoe het zit met de succesrate van zoiets
vervroegd met pensioenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik waarschijnlijk ook, en in juli, en in augustus en en en
Mooiiiiquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips m'n tulpen komen zowaar (beetje schots en scheef maar ok) uit dit jaar! Zijn dezelfde bollen als vorig jaar, want heb geen nieuwe gepoot. Er zijn er nog steeds een paar met alleen maar bladeren en geen bloem, maar volgend jaar weer een kans![]()
[ afbeelding ]
Ja tandarts is altijd duurquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ging er sowieso vanuit dat die shit samen inmiddels wel 100 euro zou zijn ofzo.Vorige keer was 89 namelijk.
Hele zomer vrijquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik waarschijnlijk ook, en in juli, en in augustus en en en
OMG een vrouw lachte naar me! Ze wil me!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, ik had van de week een avontuurtje. Ik reed met mn auto op de rechterbaan en iemand ging me bijna inhalen maar er reed ook een vrachtwagen voor me die stuk langzamer reed dan ik. Beetje oplettende bestuurder die ziet dat, en maakt dan ruimte voor jou zodat je niet hoeft te remmen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Vent heeft vervolgens 30 km naast me gereden en geseind richting tankstation en weet ik veel. Wat denkt zo iemand?Vraag me af hoe het zit met de succesrate van zoiets
ja tog niet danquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG een vrouw lachte naar me! Ze wil me!
Beetje weerbaar uitziende vrouw overkomt dit niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh jammerquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooiiii
En jaloers op je roze phlox, dat wil hier niet aanslaan
Ok Spongquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje weerbaar uitziende vrouw overkomt dit niet.
Ok Gerard.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje weerbaar uitziende vrouw overkomt dit niet.
Jezusquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Nou ja als iemand met zwakbegaafd gedrag denkt een kansje te maken zegt dat wel wat natuurlijk.quote:
Over diegene zelf vooral ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als iemand met zwakbegaafd gedrag denkt een kansje te maken zegt dat wel wat natuurlijk.
Ja datquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
hij is ook prachtigquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh jammerDat vind ik één van de mooiste planten in lente
Groeit hier overal in het dorp, hangt zo over de rotsen heen in de meeste tuinen, roze en paarse.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de kamelia gesnoeid, de fuck?!zoveel bloemen
Mooi!quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.Dan moet je toch meerdere keren per dag denken "Die wil mij! Oh nee, toch niet."
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.Dan moet je toch meerdere keren per dag denken "Die wil mij! Oh nee, toch niet."
Toen de eerste vluchtelingen uit Oekraīne op de Nederlandse treinstations arriveerden stond half Marokkaans Nederland op het perrons te wachten met een tentje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is geen gebruikelijk, laat staan normaal, gedrag van venten ergens in de 50quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat. Thuiswerken ivm corona en dan iedere dag met se lunch rondje lopen in het park.
Wel meer mensen buiten natuurlijk, dus ik groette gewoon iedereen die ik tegenkwam met een glimlach erbij. Zoals normaal in deze regio.
1 vent van ergens in de 50 die na een paar keer dacht dat ik hem wel wilde.die ging vervolgens iedere keer achter me aan met dat hij goed voor me zou zorgen en dat we mooie kindjes zouden krijgen
![]()
Dus naar hem heb ik in het voorbijgaan alleen nog maar gegromd dat ie me met rust moest laten
Dat is een psychiatrische patiënt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat. Thuiswerken ivm corona en dan iedere dag met se lunch rondje lopen in het park.
Wel meer mensen buiten natuurlijk, dus ik groette gewoon iedereen die ik tegenkwam met een glimlach erbij. Zoals normaal in deze regio.
1 vent van ergens in de 50 die na een paar keer dacht dat ik hem wel wilde.die ging vervolgens iedere keer achter me aan met dat hij goed voor me zou zorgen en dat we mooie kindjes zouden krijgen
![]()
Dus naar hem heb ik in het voorbijgaan alleen nog maar gegromd dat ie me met rust moest laten
49 daarentegen? Onverbeterlijke schobbejakken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is geen gebruikelijk, laat staan normaal, gedrag van venten ergens in de 50
Dit trouwens ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit denk ik dan weer wel iedere dag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit denk ik dan weer wel iedere dag.
Ok Andrew Tate.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit denk ik dan weer wel iedere dag.
[ afbeelding ]
Dat weet ik. Ik ken meer venten van in de 50 en die zijn wel normaalquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik tel niet he, dat weet jequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ken meer venten van in de 50 en die zijn wel normaal
Hier valt ie ook uit maar heeft ook nog nieuwe knoppen. Weet niet wanneer ie uitgebloed isquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Camelia bloeit al weken. Die begint alweer uit te vallen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi!Flink snoeien helpt vaak wel goed ja. Hier ook een boom helemaal gekortwiekt in de herfst, en die heeft er nog nooit zo groen en vol uitgezien.
30 km!!!!!!!!!! Dat je het nog even probeert vind ik alsnog kansloos maar ok, maar dat je dit zo lang volhoudtquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".
hahahaha, ik zie nu oprecht voor me dat je gaat grommen. Dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
![]()
Zelfs dan ken ik nog meer normale 50 achtige ventenquote:
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, ik zie nu oprecht voor me dat je gaat grommen. Dat zou echt geniaal zijn.
"Oh ze heeft het warm denk ik"quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik het pas zou denken als ze voor me staat en haar kleren uit trekt, en zelfs dan zou ik waarschijnlijk nog even twijfelen.
"It's a trap!"quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik het pas zou denken als ze voor me staat en haar kleren uit trekt, en zelfs dan zou ik waarschijnlijk nog even twijfelen.
samequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
En nu zit ze vastgebonden in je kelder?quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest deze week aan je denken op werk zwab. Want ik was met een oudere vrouwelijke collega (50+) aan het babbelen en het ging over mishandelingen oid. En toen zei ze iets van 'dan ben je geschift, of je moet van sm houden'. En toen zei ik iets van 'ja, niks mis mee'. En toen ging het over sm. Niet heel diepgaand maar wel duidelijk dat zij dat ook wel leuk vond, zie je, kan gewoon.
Gewoon kakelen als een kieeepquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ohhhh, dat hoef ik hier niet te proberen denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest deze week aan je denken op werk zwab. Want ik was met een oudere vrouwelijke collega (50+) aan het babbelen en het ging over mishandelingen oid. En toen zei ze iets van 'dan ben je geschift, of je moet van sm houden'. En toen zei ik iets van 'ja, niks mis mee'. En toen ging het over sm. Niet heel diepgaand maar wel duidelijk dat zij dat ook wel leuk vond, zie je, kan gewoon.
quote:
Maar straks is het een furry en vindt ie dat wel lekker kinkyquote:
Ja fair enough. Ik zal er aan denken mocht het per ongeluk ooit gebeuren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
daarom gewoon vragen
is ook even vervelend (meestal hahatjes xD) maar daarna kun je weer door
Ze wilde het zelfquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En nu zit ze vastgebonden in je kelder?
dat weet je pas als je het hebt geprobeerdquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhhh, dat hoef ik hier niet te proberen denk ik.![]()
Mwah, ik kan me ook wel weer voorstellen dat gesprekken die kant niet eens opgaan bij de gemiddelde man-vrouw collega-interactie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf
[..]
dat weet je pas als je het hebt geprobeerdmijn ervaring is dat er veel meer mensen zijn dan je verwacht die dit best oke vinden. Geldt ook voor geluk vinden in het leven trouwens
Niet te veel bij nadenken, gewoon jezelf spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu best een leuke bumblematch maar ik kom zelf voor mn gevoel totaal niet lekker uit de verf. Hij stelt echt leuke wedervragen en leuke grapjes en ik.. niet. Ik weet niet hoe ik dat gesprek een beetje leuk houdt en antwoord gewoon zijn vragen en vraag dan 'en jij?'![]()
En dan ga ik ook heel lang nadenken over mijn reactie en denk dat je dat soort van proeft in zo'n gesprek.
Gelukkig werken er geen vrouwen bij Zwabquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me ook wel weer voorstellen dat gesprekken die kant niet eens opgaan bij de gemiddelde man-vrouw collega-interactie.
'gewoon', waar vind ik dat knopje? Bedoel, dit snap ik zelf ook welquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel bij nadenken, gewoon jezelf spelen![]()
Lust hij sangria?Dan kun je meteen meeten
Argh, dat nadenken steeds is echt naar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu best een leuke bumblematch maar ik kom zelf voor mn gevoel totaal niet lekker uit de verf. Hij stelt echt leuke wedervragen en leuke grapjes en ik.. niet. Ik weet niet hoe ik dat gesprek een beetje leuk houdt en antwoord gewoon zijn vragen en vraag dan 'en jij?'![]()
En dan ga ik ook heel lang nadenken over mijn reactie en denk dat je dat soort van proeft in zo'n gesprek.
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'gewoon', waar vind ik dat knopje? Bedoel, dit snap ik zelf ook wel
Hm, lastig. Echt dat gevoel van "in het echt ben ik leuker dan ik nu reageer, maar het wil niet".quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
ja maar ja dat kan je ook niet zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, lastig. Echt dat gevoel van "in het echt ben ik leuker dan ik nu reageer, maar het wil niet".
Jawel, als je het op de juiste manier brengt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja dat kan je ook niet zeggen
Of toch wel? Als je het idee hebt dat het op deze manier toch niet naar het contact gaat leiden waarvan je denkt dat het er wel in kan zitten, waarom dan ook niet op tafel gooien dat je een beetje vastloopt in de chat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja dat kan je ook niet zeggen
Minder je best doen, meer jezelf zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Voorlopig lukt het al niet eens om gewoon sociaal iets op gang te krijgen. Ook niet bij activiteiten waar ik aan mee doe, of bij m'n tuintje, of whatever. Mijn track record voor vragen of iemand zin heeft om iets te doen blijft 0/10. Dus dan laat ik de spicy onderwerpen al helemaal maar achterwege.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf
[..]
dat weet je pas als je het hebt geprobeerdmijn ervaring is dat er veel meer mensen zijn dan je verwacht die dit best oke vinden. Geldt ook voor geluk vinden in het leven trouwens
Ligt het wel aan hem, dat hij niet door haar zenuwen heen kan kijken. Wat een ontzettende lamlul.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Worst kaas-scenario: het contact houdt op en je hoort er niks meer van.
Wat blaat je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt het wel aan hem, dat hij niet door haar zenuwen heen kan kijken. Wat een ontzettende lamlul.
Ik ga alvast mee in je worst-kaas scenario.quote:
Er is al genoeg gedonder geweest over sociale veiligheid. Gelukkig niet echt in mijn afdeling, maarbik was niet van plan om hier de pionier te zijn op dat gebied.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me ook wel weer voorstellen dat gesprekken die kant niet eens opgaan bij de gemiddelde man-vrouw collega-interactie.
jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, dat nadenken steeds is echt naar.
In het echt soms ook niet hoor, is soms ook best blanco op het beginquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, lastig. Echt dat gevoel van "in het echt ben ik leuker dan ik nu reageer, maar het wil niet".
Dit denk ik ook wel, maar merk dat ik niet meer zo proactief durf te zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, als je het op de juiste manier brengt wel.
Maar met benoemen dat je om wat voor reden dan ook het gevoel hebt niet zo lekker uit de verf te komen, heb je niet per definitie al verloren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zo lang je nog iets te verliezen hebt ga je niet doen alsof je niks meer te verliezen hebt. Tenminste ik niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |