Neuh, dat is meestal alleen de laatste uurtjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd onderuitgezakt met laptop op schoot thuis werkte?
Ik heb 'm tegenwoordig zelfs in m'n Insta-advertenties.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik moet een kamer gaan ombouwen tot gamekamer met dichtgemaakte ramen. Beetje zoals in ene gast in K&W, Atmoz
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, dat is meestal alleen de laatste uurtjes
Wat dat betreft is een PS5 wel praktischer, gewoon meerdere controllers hebben zodat er altijd wel eentje aan de lader kan en je altijd kunt spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel vooral niet zoveel op de mijne omdat ik 'm na 2 uur aan de lader moet hangen of ik moet aankloten met verlengsnoeren.En dat tweede vind ik op zich niet zo erg als het iets is wat daadwerkelijk wat rekenkracht vergt, maar het is ook met dingen als Picross.
Dan helemaal prima toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet mijne ook wel sneller opladen dan voorheen inmiddels, maar gaat nog wel lang genoeg mee voor de tijd die ik erop speel eigenlijk.
Theoretisch heb je bij de switch ook twee controllers, maar vind dat niet zo fijn spelen en maak er liever 1 grote vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een PS5 wel praktischer, gewoon meerdere controllers hebben zodat er altijd wel eentje aan de lader kan en je altijd kunt spelen
Ben jij van de inspectiedienst vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dus.. vanaf een uurtje of 3 vanmiddag?
Ja als de nieuwe niet revolutionair anders of beter is (voor wat ik ermee doe), vind ik het wel prima zoquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan helemaal prima toch?Ik heb er flink wat uurtjes op doorgebracht sinds 2017, vind ik een mooie levensduur voor zo'n ding.
Ey, m'n huidige pro-controller en joycons kan ik er ook aan verbinden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een PS5 wel praktischer, gewoon meerdere controllers hebben zodat er altijd wel eentje aan de lader kan en je altijd kunt spelen
M'n boeken hoef ik ook nooit... O wacht, e-readerquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
Haakwerkjes hoef je gelukkig nooit op te laden
Wel veel geklooi met draadjes
Je kunt dat ding ook op de tv aansluiten en met de controller op de bank gaan liggen, heb je ook dat probleem niet met een lege accu op het schermpiequote:Op vrijdag 4 april 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ey, m'n huidige pro-controller en joycons kan ik er ook aan verbinden.
Toegegeven, dat van die pro-controller was wel een extra zetje richting "ja, doen".
Jaquote:
Ik ga niet om de tv vechten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dat ding ook op de tv aansluiten en met de controller op de bank gaan liggen, heb je ook dat probleem niet met een lege accu op het schermpie
Er lekker bij kruipen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Mijn buurman heeft z'n sauna weer aan staan
Kan ook dat ik gewoon eerder stop vandaag, ik ben alleen maar overuren aan het opsparen maar maak ze nooit opquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik moet zorgdragen voor het juiste gebruik van bankhangmethodes
TV erbij zettenquote:
Dat was ik vorige week ook van plan. Toen kwam het er niet van. Dus vandaag ga ik daar maar niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat ik gewoon eerder stop vandaag, ik ben alleen maar overuren aan het opsparen maar maak ze nooit op
Ja wilde ik toen ook maar was ook niet geluktquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ik vorige week ook van plan. Toen kwam het er niet van. Dus vandaag ga ik daar maar niet eens aan denken.
Dat ding is eindelijk naar zolder man.quote:
Ik ga denk ik een weekje eerder met zomervakantie ofzo, dat moet wel lukken. Kun je zoiets niet doen, vakantie verlengen oid?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wilde ik toen ook maar was ook niet gelukt
Ohh en dan lekker buiten chillenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat ik gewoon eerder stop vandaag, ik ben alleen maar overuren aan het opsparen maar maak ze nooit op
Heb al bijna heel september vrijquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een weekje eerder met zomervakantie ofzo, dat moet wel lukken. Kun je zoiets niet doen, vakantie verlengen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |