Die zitten blijkbaar op werk te wachten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
Ik had gister om half 5 de aanbetaling gedaan voor warmtepomp. En dan zouden ze binnen 10 werkdagen contact opnemen over de installatiedatum
Vanmorgen om 08.15 belden ze al![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten blijkbaar op werk te wachten.
Wat stevigere hardware, groter scherm, wat extra gimmicks als je joycons als muis kunnen gebruiken (al zie ik daar voor sommige games wel echt een voordeel in) en, wat voor mij de grootste factor was, eigenlijk zo goed als compleet backwards compatible. M'n huidige Switch is gewoon een oud beestje, ik zat al even te twijfelen of ik 'm niet een keer moest vervangen voor een moderner exemplaar, maar als ik al m'n games gewoon op de volgende generatie kan spelen, is dat veel aantrekkelijker.quote:
Vragen of je voortaan halve games mag kopen. De 2e helft gebruik je toch nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de spellen vind ik het altijd tot mid-game leuk en daarna verlies ik de interesse er weer voor en dan ga ik weer iets anders doen en dan na maanden kom ik weer terug bij dat doel en begin ik weer opnieuw.
Naar de sportschool fietsen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar de sportschool of gaan fietsen?...
Fietsen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar de sportschool of gaan fietsen?...
Ja gordijnen en lamellen, maar die verduisteren niet waardoor je alsnog lichtreflectie op het tv-scherm hebtquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want er bestaat niets tussen rolluik en geen enkele zonwering.
Hier ook, de verkoop is compleet ingestort las ik laatst.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten blijkbaar op werk te wachten.
Een dekenfort rond je game set-up bouwenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gordijnen en lamellen, maar die verduisteren niet waardoor je alsnog lichtreflectie op het tv-scherm hebt
Hehe.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vragen of je voortaan halve games mag kopen. De 2e helft gebruik je toch niet
Maar ik loop al elke dag uren buiten, mag ik toch nog wel eventjes op de bank zittenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
In de zomer hoor je geen computerspelletjes te spelen maar de grote mooie wijde wereld op te drinken.
Da's dus gewoon een verkeerde aankoop geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gordijnen en lamellen, maar die verduisteren niet waardoor je alsnog lichtreflectie op het tv-scherm hebt
IST VERBOTENquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik loop al elke dag uren buiten, mag ik toch nog wel eventjes op de bank zitten
Hmm, ik speel eigenlijk niet genoeg op de mijne om een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat stevigere hardware, groter scherm, wat extra gimmicks als je joycons als muis kunnen gebruiken (al zie ik daar voor sommige games wel echt een voordeel in) en, wat voor mij de grootste factor was, eigenlijk zo goed als compleet backwards compatible. M'n huidige Switch is gewoon een oud beestje, ik zat al even te twijfelen of ik 'm niet een keer moest vervangen voor een moderner exemplaar, maar als ik al m'n games gewoon op de volgende generatie kan spelen, is dat veel aantrekkelijker.
Ik dacjt dat dat voor zonnepanelen was, niet voor warmtepompenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, ze verkoop is compleet ingestort las ik laatst.
Neequote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik loop al elke dag uren buiten, mag ik toch nog wel eventjes op de bank zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vergelijkbaar met Xbox en PS5 meen ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat stevigere hardware, groter scherm, wat extra gimmicks als je joycons als muis kunnen gebruiken (al zie ik daar voor sommige games wel echt een voordeel in) en, wat voor mij de grootste factor was, eigenlijk zo goed als compleet backwards compatible. M'n huidige Switch is gewoon een oud beestje, ik zat al even te twijfelen of ik 'm niet een keer moest vervangen voor een moderner exemplaar, maar als ik al m'n games gewoon op de volgende generatie kan spelen, is dat veel aantrekkelijker.
Dat valt hier mee.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacjt dat dat voor zonnepanelen was, niet voor warmtepompen
Ik speel vooral niet zoveel op de mijne omdat ik 'm na 2 uur aan de lader moet hangen of ik moet aankloten met verlengsnoeren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik speel eigenlijk niet genoeg op de mijne om een nieuwe te kopen.
Ja daar zal de situatie net weer anders zijnquote:
Of ik moet een kamer gaan ombouwen tot gamekamer met dichtgemaakte ramen. Beetje zoals in ene gast in K&W, Atmozquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dus gewoon een verkeerde aankoop geweest.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar nu ben ik nog aan het werk dus zit ik er netjes opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Moet mijne ook wel sneller opladen dan voorheen inmiddels, maar gaat nog wel lang genoeg mee voor de tijd die ik erop speel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel vooral niet zoveel op de mijne omdat ik 'm na 2 uur aan de lader moet hangen of ik moet aankloten met verlengsnoeren.En dat tweede vind ik op zich niet zo erg als het iets is wat daadwerkelijk wat rekenkracht vergt, maar het is ook met dingen als Picross.
Ik dacht dat je altijd onderuitgezakt met laptop op schoot thuis werkte?quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nu ben ik nog aan het werk dus zit ik er netjes op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |