Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren tijd en energie, maar toen besloot m'n laptop compleet over de zeik te gaan. HdP.
En ja, ik heb m'n desktop, maar vent en ik vinden het gezellig om tegenover elkaar te zitten terwijl we autistisch dezelfde game zitten te spelen (maar niet samen in een team).
Oh god ja, dan heb je eindelijk weer eens echt zin in iets, zijn er honderdmiljoenmiljard updates.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamen
Moet je nu wachten tot oktober?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week eindelijk Atomic Heart in de PS5 gestopt, was natuurlijk eerst de halve avond bezig met het installeren en updates binnen halen waardoor ik er 's avonds geen zin meer in had. En toen werd het opeens zomertijd waardoor het te licht is om te gamen
Nou, mooi op tijd voor DOOM: The Dark Ages!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt bij mij echt van m'n bui af, ik wissel tussen hordes afknallen en Animal Crossing, zeg maar. Of ja, nu dan Hello Kitty Island Adventure, want ACNH heb ik "op" gespeeld.
Al gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag even geen beslissingen nemen.
Dit. Heel erg dit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag even geen beslissingen nemen.
Dan weet je dat voor de rest van de dag of het weekend: geen grote beslissingen nemen, kan wachten tot na het weekend. Volgende week denk je waarschijnlijk wat helderder na en dan heb je er spijt van.quote:
Of een grijze regenachtige dagquote:
Het grote nadeel van een doorzonwoningquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En het licht vraagt gewoon om dat stripje met de gordijnnerd.
Nee ieuw, weet je wat daar in rondloopt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
In de zomer hoor je geen computerspelletjes te spelen maar de grote mooie wijde wereld op te drinken.
Want er bestaat niets tussen rolluik en geen enkele zonwering.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het grote nadeel van een doorzonwoningen ik weiger om rolluiken te nemen, ben toch geen Belg
Lachende vrolijke gezond uitziende mensen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee ieuw, weet je wat daar in rondloopt.
Ja, tot zover in de lijn der verwachting, maar dat er tegoed over is?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik maak standaard een % van mijn loon over naar de boekenwinkels waar ik kom.
Heb je de gemiddelde voeten gezien? Ik hoef niets te drinken waar die geweest zijn hoor, doe eerst maar even goed zuiveren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachende vrolijke gezond uitziende mensen?
Nee er is geen andere optie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want er bestaat niets tussen rolluik en geen enkele zonwering.
Boekenwinkel in Arnhem die paar weken niet op kon ivm die grote brand in het centrum. Dus ik had online tegoed gekocht om ze te steunen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, tot zover in de lijn der verwachting, maar dat er tegoed over is?
Ik heb gordijnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee er is geen andere optie.
Ik heb screen, plise en verduistering. Allemaal voor het zelfde raam hangen
*cholera*quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
In de zomer hoor je geen computerspelletjes te spelen maar de grote mooie wijde wereld op te drinken.
Screen, want zuiden. Maar dat is in de zomer net niet genoeg, dus plisse want dat isoleert maar laat nog wel licht door. En gordijnen zodat in de winter de buren niet zien wat ik doequote:
Is de 2 zoveel beter?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuck it. Switch 2 gepre-ordered. Kan m'n oude met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |