SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
tikkie jij bent em!quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook. Het komt uit m'n poriën lijkt het.
Dat is wel lang hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
keuken opgeruimd, de plantjes hebben water, ik hoef maat 13 uur te werken vandaag
lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
keuken opgeruimd, de plantjes hebben water, ik hoef maar tot 13 uur te werken vandaag
Kieeeeepquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:53 schreef Karzai het volgende:
ik heb samen met moeders weer 10 kilo kip besteld bij de veldhoeve, komen ze vanmiddag brengen
https://veldhoevekip.nl/
Knoflookquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:11 schreef DeZwabber het volgende:
Is knoflook eten niet gewoon de default setting?
Tijdens dates?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:11 schreef DeZwabber het volgende:
Is knoflook eten niet gewoon de default setting?
weer?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk is de huisarts weer dicht vandaag.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk zo op tegen vandaag en ik kan het bij niemand kwijt
Sterkte Amaquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk zo op tegen vandaag en ik kan het bij niemand kwijt
¤19 volgens mij. Was een kortingsactie via een youtuber die ik dat ook wel gunde.quote:Op vrijdag 4 april 2025 02:29 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel heb je betaald voor die test @:nattekat ?
Muisquote:
Ik kom er geen wijs uitquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben romantisch, dromer en geduldig.
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeftquote:
*Kijkt naar eigen hand.quote:
Ook de enige juiste volgens mijquote:
Oh, ik ben blijkbaar romantisch, praktisch en huiselijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt naar eigen hand.
Uhm. Romantisch?, praktische dromer?In balans.
En maakt het nog uit welke hand trouwens?
ik denk dat wij samen wel aardig in balans zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik er met fineliner een klein streepje tussen zet, mag ik dan ook in balans zijn? Dat klinkt prettiger.
Dat wisten we al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een licht psychotische ambitieuze romanticus.
Ik heb ook wel een verticale, licht diagonale lijn daar lopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Bij mij loopt er ook nog een verticale streep in het midden, dwars door de hoofdlijn.
Dit is een makkelijke, dan heb je gewoon onpraktische dromen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Bij mij loopt er ook nog een verticale streep in het midden, dwars door de hoofdlijn.
Ah, dank voor de duiding. Heel logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een makkelijke, dan heb je gewoon onpraktische dromen.
"Licht"?quote:
Wees gerust! Faber is er mee bezig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het duurt nou al een paar uur, maar is er inmiddels al iemand naar Louisiana gedeporteerd om zijn handlijnen?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Over 10 jaar is Europa weer een wereldmacht en plaatsen we overal gouden standbeelden van Trump en Vance.
Faber van het Legioen der Serieustenemenen.quote:
Deuglinks had de enorme verontwaardiging minimaal tot eind 2025 vol kunnen houden, die kregen bijna een zichtbare erectie van het gewiewel.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Over 10 jaar is Europa weer een wereldmacht en plaatsen we overal pisbakken van Trump en Vance.
Dat kan ik beamen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deuglinks had de enorme verontwaardiging minimaal tot eind 2025 vol kunnen houden, die kregen bijna een zichtbare erectie van het gewiewel.
Oh meh, lijkt me lekkerder om even te kunnen focussen op je klusjes ja.quote:
Solar he. Elektrisches Kraft Schiffquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dan varen we met het nucleair aangedreven vliegdekschip de EKS Von der Leyen de Zuid-Chinese Zee op en steken een dikke middelvinger op naar al die inferieure gele mannetjes op het strand.
En Duits, Europäisches Kriegs Schiff.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Solar he. Elektrisches Kraft Schiff
Groen ook. Niet grijs. Want groen![]()
En volgens "links" Euroverslindende Kut Schuitquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Duits, Europäisches Kriegs Schiff.
Tipje: wanneer iemand aangeeft depressieve klachten te hebben, helpen suggesties als "ga lekker naar buiten" en "denk aan leuke dingen" nul komma nul. Het kan zelfs averechts werken, want je legt impliciet de oorzaak in een actieve keuze die diegene gemaakt zou kunnen hebben, want als ze maar hard genoeg aan leuke dingen hadden gedacht, hadden ze niet in deze situatie gezeten. En ja, ik snap dat dat niet de achterliggende gedachte is.quote:
Ik ben dol op gamen terwijl ik op de bank hang, maar m'n beestje is oud, dus de batterij is niet fantastisch meer. Bedraad ergens aan vast hangen is niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn switch lite ligt eigenlijk al tijden in de kast
Ik zag dat de spellen wel idioot duur zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuck it. Switch 2 gepre-ordered. Kan m'n oude met pensioen.
Ik heb m'n backlog nog, die kan er ook op gespeeld worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag dat de spellen wel idioot duur zijn.
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n backlog nog, die kan er ook op gespeeld worden.
Madeliefjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nog iets langer wacht dan gaat er vanzelf wel iets in mijn haar groeien ja
Dit heb ik met boeken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.
Ik ben geschokt. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik heb nog een tegoed bij de boekenwinkel
Mijn vriendin wil er ook eentje, maar ze wacht een paar maanden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuck it. Switch 2 gepre-ordered. Kan m'n oude met pensioen.
Ja, same. Ik kom m'n tijd wel door tot het tijd is om nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat helpt inderdaad. Ik ben beter in games kopen dan in ze spelen.
Ik heb nog 30 Switch games die ik nog nooit gestart heb zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n backlog nog, die kan er ook op gespeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |