OMG een vrouw lachte naar me! Ze wil me!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, ik had van de week een avontuurtje. Ik reed met mn auto op de rechterbaan en iemand ging me bijna inhalen maar er reed ook een vrachtwagen voor me die stuk langzamer reed dan ik. Beetje oplettende bestuurder die ziet dat, en maakt dan ruimte voor jou zodat je niet hoeft te remmen
Dat deed dit poppetje ook, ik zwaaien 'thanks!!!![]()
'. Poppetje terugzwaaien '
![]()
![]()
![]()
' toen nog één keer blikken gekruist want ging weer van baan wisselen en weer '
![]()
![]()
'
Vent heeft vervolgens 30 km naast me gereden en geseind richting tankstation en weet ik veel. Wat denkt zo iemand?Vraag me af hoe het zit met de succesrate van zoiets
ja tog niet danquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG een vrouw lachte naar me! Ze wil me!
Beetje weerbaar uitziende vrouw overkomt dit niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh jammerquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooiiii
En jaloers op je roze phlox, dat wil hier niet aanslaan
Ok Spongquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje weerbaar uitziende vrouw overkomt dit niet.
Ok Gerard.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje weerbaar uitziende vrouw overkomt dit niet.
Jezusquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, ik had van de week een avontuurtje. Ik reed met mn auto op de rechterbaan en iemand ging me bijna inhalen maar er reed ook een vrachtwagen voor me die stuk langzamer reed dan ik. Beetje oplettende bestuurder die ziet dat, en maakt dan ruimte voor jou zodat je niet hoeft te remmen
Dat deed dit poppetje ook, ik zwaaien 'thanks!!!![]()
'. Poppetje terugzwaaien '
![]()
![]()
![]()
' toen nog één keer blikken gekruist want ging weer van baan wisselen en weer '
![]()
![]()
'
Vent heeft vervolgens 30 km naast me gereden en geseind richting tankstation en weet ik veel. Wat denkt zo iemand?Vraag me af hoe het zit met de succesrate van zoiets
Nou ja als iemand met zwakbegaafd gedrag denkt een kansje te maken zegt dat wel wat natuurlijk.quote:
Over diegene zelf vooral ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als iemand met zwakbegaafd gedrag denkt een kansje te maken zegt dat wel wat natuurlijk.
Ja datquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
hij is ook prachtigquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh jammerDat vind ik één van de mooiste planten in lente
Groeit hier overal in het dorp, hangt zo over de rotsen heen in de meeste tuinen, roze en paarse.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de kamelia gesnoeid, de fuck?!zoveel bloemen
Mooi!quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.Dan moet je toch meerdere keren per dag denken "Die wil mij! Oh nee, toch niet."
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.Dan moet je toch meerdere keren per dag denken "Die wil mij! Oh nee, toch niet."
Toen de eerste vluchtelingen uit Oekraīne op de Nederlandse treinstations arriveerden stond half Marokkaans Nederland op het perrons te wachten met een tentje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is geen gebruikelijk, laat staan normaal, gedrag van venten ergens in de 50quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat. Thuiswerken ivm corona en dan iedere dag met se lunch rondje lopen in het park.
Wel meer mensen buiten natuurlijk, dus ik groette gewoon iedereen die ik tegenkwam met een glimlach erbij. Zoals normaal in deze regio.
1 vent van ergens in de 50 die na een paar keer dacht dat ik hem wel wilde.die ging vervolgens iedere keer achter me aan met dat hij goed voor me zou zorgen en dat we mooie kindjes zouden krijgen
![]()
Dus naar hem heb ik in het voorbijgaan alleen nog maar gegromd dat ie me met rust moest laten
Dat is een psychiatrische patiënt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat. Thuiswerken ivm corona en dan iedere dag met se lunch rondje lopen in het park.
Wel meer mensen buiten natuurlijk, dus ik groette gewoon iedereen die ik tegenkwam met een glimlach erbij. Zoals normaal in deze regio.
1 vent van ergens in de 50 die na een paar keer dacht dat ik hem wel wilde.die ging vervolgens iedere keer achter me aan met dat hij goed voor me zou zorgen en dat we mooie kindjes zouden krijgen
![]()
Dus naar hem heb ik in het voorbijgaan alleen nog maar gegromd dat ie me met rust moest laten
49 daarentegen? Onverbeterlijke schobbejakken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is geen gebruikelijk, laat staan normaal, gedrag van venten ergens in de 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |