in real life heb ik mouwenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je irl wel of geen mouwen op de foto? Want je muppet heeft die niet.
Oh je bent ook ineens op het kunstgras gaan staan zie ik nu.
Wil je nummer van Scooter of van The Black Eyed Peas?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd voor weekend. Maandag weer verder.
Waarom niet van the weekend?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je nummer van Scooter of van The Black Eyed Peas?
Ja dat wil ik ook wel. Heb schoenen al uit en korte broek aan. En werkjes gewerkt voor deze week. Het zal eigenliujk wel allemaal.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd voor weekend. Maandag weer verder.
Switch 2quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef mschol het volgende:
ik ga wat kopen...
nu nog druk zoekende naar wat..
Wochenende?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel. Heb schoenen al uit en korte broek aan. En werkjes gewerkt voor deze week. Het zal eigenliujk wel allemaal.
Je weet hoe dat gaat hequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wochenende?
Saufen?
Scheisse arbeit?
nee, dat komt later..quote:
Waarvoor ben je te zwaar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver heb de hele winter doorgetraind en mooi op gewicht tot en met januari, heb ik het godverdomme in februari denk ik toch laten verlopen en nu iets te zwaar.
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanradenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat komt later..
ben opzoek voor o.a. op werk naar een kleine multitool, voornamelijk voor het openen van dozen enzo, rest is bonus. Klein as in maatje fietssleutel
ben wel op een leuke gestuit:
https://www.bever.nl/p/tr(...)0010.html?colour=658
Ik een motor. Maar die heb ik voor mezelf verplaatst naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanraden
oh wat voor 1?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik een motor. Maar die heb ik voor mezelf verplaatst naar volgend jaar.
moet ik naar strand toequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanraden
Ja maar het is het waardquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik naar strand toe, en is zo zeulen...
quote:
Zullen we even langskomen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Beide directe collega's zijn alvast naar huis voor het weekend. Verder is er niemand op komen dagen voor de koffiepauze. Morgen sta ik zo te zien ook alleen in de doka.
Wat moet een mens doen voor een beetje aanspraak.
oh wow wat een futuristisch dingquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, altijd al mijn droommotor geweest
Een Hayabusa?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, altijd al mijn droommotor geweest
Je moet bij een clubje zwabquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Beide directe collega's zijn alvast naar huis voor het weekend. Verder is er niemand op komen dagen voor de koffiepauze. Morgen sta ik zo te zien ook alleen in de doka.
Pak gewoon de boel in joh.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon beidequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Deze zijn leuker.
1340ccquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow wat een futuristisch ding![]()
Hoeveel cc?
Yup, 3e generatie.quote:
FEIERABENDquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wochenende?
Saufen?
Scheisse arbeit?
Gaafquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Filmpje aan het kijken van iemand die van Lego technik een Taco fabriekheeft gebouwd.
Jeetjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1340cc
[..]
Yup, 3e generatie.
Kan ie ook Taco's maken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Filmpje aan het kijken van iemand die van Lego technik een Taco fabriekheeft gebouwd.
Ja, is een legale motor. Die ik nu heb heeft 600cc. Dus deze heeft wel wat meerquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje![]()
kom ik aan met mijn 160 cc
Ga je met dat ding gewoon de weg op?
Voor je het weet moet de brandweer je uit je brandende auto halen midden op de Dam.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
ook nog maar even wat rondjes racen met cde ps3, irl live durf ik dat niet hier kan je nog een paar ongelukken maken
Ah das goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe ik dus. Soort van. Daar ben ik morgen in m'n eentje.
ik heb nu tien jaar mijn rijbewijs en pas 1 keer een boete gekregenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor je het weet moet de brandweer je uit je brandende auto halen midden op de Dam.
Ook pas 1x gereden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu tien jaar mijn rijbewijs en pas 1 keer een boete gekregen
Heb je al eerder op zoveel cc gereden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, is een legale motor. Die ik nu heb heeft 600cc. Dus deze heeft wel wat meer
Dat deed ik vroeger ook wel eens. Ga nu nauwelijks nog naar Pathé. Maar aanspraak in de bioscoop is nauwelijks een ding.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das goedmaar je moet op meerdere paarden wedden.
Ik ging vroeger met vrienden altijd naar de sneak peak ofzo bij pathe. Op dinsdag avond, en daar kwamen ook altijd dezelfde mensen naar toe. Ken je dat? weet niet of ze dat nog steeds doen.
nou ja als je elke week dezelfde mensen ziet raak je wel aan de praat toch uiteindelijk?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens. Ga nu nauwelijks nog naar Pathé. Maar aanspraak in de bioscoop is nauwelijks een ding.
Nou je hoeft geen boetes te krijgen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:53 schreef Karzai het volgende:
ik daarom ook niet eens zin meer om auto te gaan rijden, wat een gekkigheid zeg. die boetes zijn belachelijk
Nog niet, maar er zit een functie op die bepaalt hoeveel vermogen je uit het blok haalt. Dus zet hem even op de laagste stand om te wennenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al eerder op zoveel cc gereden?
Nuttige bijdrage aan de Sociale Hangmat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:53 schreef Karzai het volgende:
ik heb daarom ook niet eens zin meer om auto te gaan rijden, wat een gekkigheid zeg. die boetes zijn belachelijk
is dit ook waar die ene mafkees 400 km/h mee wilde gaan rijden op die brug in Istanbul?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, is een legale motor. Die ik nu heb heeft 600cc. Dus deze heeft wel wat meer
ik raak er ook gestressed van en zit me op te vreten in de autoquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je hoeft geen boetes te krijgen toch?
Ja in adam kan ik mij dat wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik raak er ook gestressed van en zit me op te vreten in de auto
de plaat slaat weer over usquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage aan de Sociale Hangmat.
Wat? Van de regels volgen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik raak er ook gestressed van en zit me op te vreten in de auto
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit ook waar die ene mafkees 400 km/h mee wilde gaan rijden op die brug in Istanbul?
zou ji niet de maximale snelheid willen testen met die motor?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.
hehe nee dat doe ik niet, misschien een wat modernere auto kopen met handige snufjes, rijd nu nog in een oud beestjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En rijbewijs inleveren als je bang en gestrest bent in het verkeer aub.
Uiteraard. Op zijn tijd. Met mijn huidige heb ik dat nog niet gedaan. 180 bij een inhaalactiequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ji niet de maximale snelheid willen testen met die motor?
Vriend van me is zo onthoofd op zijn KTM, pubertje meegenomen in zijn doodscrash.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ji niet de maximale snelheid willen testen met die motor?
Oh ja dat snap ik wel. Lijkt me in Asd ook geen pretje inderdaad. Al rij ik liever zelf dan dat ik machteloos naast iemand zit, dat is eigenlijk nog veel ergerquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
die drukte en overal alert op moeten zijn
Oh niet eens, dat was een Kawaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Je bent wel een mafkees als je het gaat proberen.
Ik schepte weleens op dat ik tussen Amersfoort en Apeldoorn gewoon met 140 km/h langs de file reed met een halve liter aan de kop. Maar sinds afgelopen jaar rijdt er geen BordBistro rijtuig meer in de IC Berlijn. Hopelijk eind dit jaar weer wel als de nieuwe ICx sets gaan rijden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
dus nu maar weer even lekker scheuren op de ps3, pilsje erbij
Toen ik met de Thalys naar Parijs ging was het leuk om te zien hoe de trein sneller ging dan het verkeerquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schepte weleens op dat ik tussen Amersfoort en Apeldoorn gewoon met 140 km/h langs de file reed met een halve liter aan de kop. Maar sinds afgelopen jaar rijdt er geen BordBistro rijtuig meer in de IC Berlijn. Hopelijk eind dit jaar weer wel als de nieuwe ICx sets gaan rijden.
Ja dan denk je echt "Zo, jullie rijden echt hard achteruit!"quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik met de Thalys naar Parijs ging was het leuk om te zien hoe de trein sneller ging dan het verkeer
Zoiets jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan denk je echt "Zo, jullie rijden echt hard achteruit!"
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de Thalysquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets ja
Met een app kon je ook zien hoe hard de trein ging. Lekker relaxed 300
Mooie hondekop in je UI. Ik herinner me nog de tijd toen de gele hondekoppen met blauwe streep tussen de ramen kwamen met van die vliegtuigstoelen (vond ik toen) erin met moderne kunst op de wanden. Die kwam in de plaats van die schudtreinen zonder hondeneus. Wat was dat een luxe! Was 1979/1980 meen ik me ter herinneren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de ThalysBest lang geleden alweer trouwens. 2011 of zo.
Wij niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn GPS geklokte land speed record is 319,51 km/h in de ThalysBest lang geleden alweer trouwens. 2011 of zo.
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ik heb dit net gehaald bij de viskraam
[ afbeelding ]
katwijkse vispaletquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Heeft het een naam? Of "doe maar wat paling en ik heb ook wel zin in wat garnalen"?
kom je ruim optijd meequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterde kuttyfus ik moet ijn bed nog doen
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterde kuttyfus ik moet ijn bed nog doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |