Ik heb niet eens zoveel problemen met afgewezen worden. Gebeurt vaak genoeg, zelfs als ik er niet eens om vraag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Is denk ik ook een vrij gebruikelijke reactie om een "ik zie geen toekomst in dit contact" te beleven als een "JIJ BENT KUT", terwijl het veel waarschijnlijker is dat iemand vrij neutraal over je denkt en dan liever meer tijd steekt in iemand waarbij ze wel een "yaaaaay" gevoel hebben.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Sorry ik ga hier te lang over door,want ik heb net voor de zoveelste keer alleen gezeten tijdens de lunchpauze. Dus ik voel me ineens eenzaam of zo. Even wat werk doen.
Tsss vind ik raar gedrag van je collega'squote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Sorry ik ga hier te lang over door,want ik heb net voor de zoveelste keer alleen gezeten tijdens de lunchpauze. Dus ik voel me ineens eenzaam of zo. Even wat werk doen.
Alleen tijdens de lunch is wel naarquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen eigen keus is en je liever anders zou willen wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen tijdens de lunch is wel naar
* TheStigsDutchCousin Zwabber een schouderklopje geeft
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Wordt niet geholpen door kerels die rare acties uithalen ook denk ik. Als je vaak genoeg in een situatie terecht komt waarbij de ander dacht dat er meer in zat, snap ik wel dat je wat sneller proactief de deur dichtflikkert. Of dat nu nodig was geweest of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel problemen met afgewezen worden. Gebeurt vaak genoeg, zelfs als ik er niet eens om vraag.
Is niet specifiek vanwege mij trouwens. Tenminste, dat hoop ik niet. Maar de groep is tegenwoordig vooral kleinere groepjes geworden die dan ergens anders eten of wat later oid.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tsss vind ik raar gedrag van je collega's
Het is vandaag lekker korte broekenweerquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een heleboel stapjes in de zon was het best al warm.
Ik las boeken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vandaag lekker korte broekenweer
Het is vast ook weer voor korte boeken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las boeken.
Ik heb een probleem denk ik
Boeken lezen is nooit een probleemquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las boeken.
Ik heb een probleem denk ik
Daar denkt mijn baas soms anders overquote:
Waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik switch 2 zal gaan bestellen
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..quote:
Ik wacht al 2 jaar op dit ding, hij gaat er komen ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..
Ik hou het eerst switch 1, want meeste games op switch nog niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..
als de backwards compatibiliteit perfect was, dan was de keuze een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 jaar op dit ding, hij gaat er komen ook.
Maar die prijs van games is echt een enorme afknapper ja
quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik switch 2 zal gaan bestellen
Te pre-orderen sinds vandaag, is afgelopen woensdag gepresenteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |