hmmm, koekjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Jongens noem eens één ding wat ik ga halen in de supermarkt.
Bijna niets op een bibliotheek van tienduizenden gamesquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nintendo zelf aangeeft dat games o.a. bootproblemen hebben ?
https://tweakers.net/nieu(...)switch-2-werken.html
ja, dat percentage zal laag zijn maar toch
Ohquote:
beschuitquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Blauwe bessenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Ik ben fan van Disney Dreamlight Valley. Zelfde soort game en die kan ik zowel op de pc als xbox spelen door game pass abo. Zelfs op steamdeck werkt dat spel xbox cloud gamingquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort games als bankhanggames, dat werkt niet met een logge laptop. (En desktop al helemaal niet) Net als ACNH, heerlijk om een half uurtje mee op de bank te hangen.
Dat heb ik nog liggen uit Duitsland net als chips.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En chocolade moet genoemd zijn, uiteraard.
zou ik in de winkel denk ik laten liggen. Maar nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn supermarkt catch of the day was dit
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ieke%20smaakbeleving.
Ik heb alleen Ring Adeventure game, waarbij 1 joy con onbruikbaar is, maar daar is vast een oplossing voor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna niets op een bibliotheek van tienduizenden games
Geitenkaas crackies.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn supermarkt catch of the day was dit
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ieke%20smaakbeleving.
Het spel doet het gewoonquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ring Adeventure game, waarbij 1 joy con onbruikbaar is, maar daar is vast een oplossing voor.
Grootste ding daarbij is dat je de joycons van de eerste Switch moet hebben, de software loopt gewoon.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ring Adeventure game, waarbij 1 joy con onbruikbaar is, maar daar is vast een oplossing voor.
Switch, playstation 5 en steamdeck gekocht.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb al sinds de Wii geen console gekocht, dus boeie.
Gewoon de nieuwe joy con een beetje proppen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het spel doet het gewoon
Alleen wat minder praktisch.
Wat?quote:
Eerst voor Xbox.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FF7 remake sowieso niet.
FF16 is een vraagteken of die uitkomt voor switch.
Heb ik even geprobeerd toen ik nog Gamepass had, maar dat was 'm voor mij net niet. Maar die samenwerking is mooi ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben fan van Disney Dreamlight Valley. Zelfde soort game en die kan ik zowel op de pc als xbox spelen door game pass abo. Zelfs op steamdeck werkt dat spel xbox cloud gaming
Als die joy cons gewoon compatibel zou zijn met de switch 2 dat is er weinig aan de hand,quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grootste ding daarbij is dat je de joycons van de eerste Switch moet hebben, de software loopt gewoon.
Je kan ze er alleen niet fysiek aanhangen, je kan ze wel draadloos verbinden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die joy cons gewoon compatibel zou zijn met de switch 2 dat is er weinig aan de hand,
Snacks is altijd een goed onderwerp, dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
En ik zal ook hier weer even wat meer posten want dat is ook weer wat afleiding.
Sorry als het niet altijd over het onderwerp gaat of als ik het tien keer gezegd heb maar afleiding is voor mij nu echt belangrijk.
Dat scheelt, maar dan nog wacht ik wel met de aanschaf van de switch 2 vanwege dat ik op switch 1 al amper speel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ze er alleen niet fysiek aanhangen, je kan ze wel draadloos verbinden.
Ja heb er nu nog niet heel veel zin in maar na wat ik net zei tegen je komt dat misschien wel en ik moet sowieso eten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snacks is altijd een goed onderwerp, dat scheelt alweer.
maar dus wel precies toevallig games die ik heb (goed, niet allemaal maar toch)quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna niets op een bibliotheek van tienduizenden games
Voor Ama:quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
En ik zal ook hier weer even wat meer posten want dat is ook weer wat afleiding.
Sorry als het niet altijd over het onderwerp gaat of als ik het tien keer gezegd heb maar afleiding is voor mij nu echt belangrijk.
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar dan nog wacht ik wel met de aanschaf van de switch 2 vanwege dat ik op switch 1 al amper speel.
Dan doet ie wat voor de kostquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
Ondertussen lag er weer een dode vlinder op de vloer toen ik wakker werd van mijn dutje. 100% dat die kat met nog mooier weer gewoon met muizen komt. Fun.
denk dat ik dan juist weer meer ga spelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar dan nog wacht ik wel met de aanschaf van de switch 2 vanwege dat ik op switch 1 al amper speel.
Oh, was ook niet mijn intentie om aan te zetten tot kopen hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kan hem goedkoper krijgen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat ik dan juist weer meer ga spelen
ik kan hem bij werk nog niet bestellen, had graag de prijs dan willen weten
geen idee.. ligt eraan wat de inkoopprijs gaat wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kan hem goedkoper krijgen?
NSO?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk wel uit naar de Gamecube bij NSO
Nou dan heb ik liever dat ze zelf haar voerbakje even schoonmaakt of de banken even zelf zo goed mogelijk kattenvrij maken.quote:
Ik denk al wat een rare kat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor Ama:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ynyjid6ErBUu99qQY5YtKA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTU5OQ--/https://media.zenfs.com/e(...)31a455fc2]afbeelding[/url] ]
Oh zo. Nintendo doet wat Xbox al jaren doet, de boel goed BC makenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.nwtv.nl/28751(...)or-nintendo-switch-2
Nintendo Switch Online. Zit ook een bak emulator bij ingegrepen.quote:
Dat is ook het enige wat xbox goed + game pass.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo. Nintendo doet wat Xbox al jaren doet, de boel goed BC maken
Ik ben meer van de konijnen, weet je tochquote:
Die neuken er toch op losquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben meer van de konijnen, weet je toch
Ik vind het een leuke console. Staat vaker aan dan de PS5.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat xbox goed + game pass.
quote:
Ja weet ik alleen ging ik er even snel vanuit dat het een kattenplaatje was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben meer van de konijnen, weet je toch
Bij mij is het juist andersom.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke console. Staat vaker aan dan de PS5.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik alleen ging ik er even snel vanuit dat het een kattenplaatje was.
Sorryquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat ze maar komen met een nieuwe Killer Instinct.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom.
Ik kijk wel uit naar volgend jaar met de nieuwe Fable
Dat zat er toch wel aan te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet je wat humor is door tariffs van Trump wordt de Switch 2 voor de meeste Amerikanen flink duurder
De Switch 2 niet alleen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet je wat humor is door tariffs van Trump wordt de Switch 2 voor de meeste Amerikanen flink duurder
Nu pas?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het maar een rare wereld vandaag
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie al dat chatgpt je foto kan vermuppeten ?
[ afbeelding ]
Dat zijn ze ook soort van volgend mijquote:
De teringquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
En versmurfen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
KIEP.quote:
Dan weet ik al de smurfafbeelding van Nattekat: Moppersmurfquote:
Deze was wel heel makkelijk hequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik al de smurfafbeelding van Nattekat: Moppersmurf
Inkoppertjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze was wel heel makkelijk he
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik al de smurfafbeelding van Nattekat: Moppersmurf
Ziet eruit alsof je pijnlijk verbrand bent.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de CD nog gehadquote:
mijn gezicht een beetje jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je pijnlijk verbrand bent.
Feature request!quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kan die niet
weet nu van die gihbli style en muppet
Ik heb cassettebandje weggedaan omdat ik het niet kon afspelenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb cassettebandje weggedaan omdat ik het niet kon afspelen
Heel veel meen ikquote:
nee gewoon, die functie aanvragen voor chatGPTquote:
Bijna een full revealquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
dit is dezelfde foto maar dan in ghibli style
[ afbeelding ]
Heb je irl wel of geen mouwen op de foto? Want je muppet heeft die niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
die ogen..quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |