SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ben je dan onzeker dat je niet leuk genoeg bent als je jezelf bent? Of ben je aan het uitzoeken wat er van je verwacht wordt? Wat de ander leuk vindt?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het echt soms ook niet hoor, is soms ook best blanco op het begin
Blegh, dat lijkt me echt klote. Kreeg je nog een beetje feedback?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel, maar merk dat ik niet meer zo proactief durf te zijn. Ben de afgelopen keren alleen maar afgewezen
zowel online om af te spreken als fysiek.
Hoe dan. Jij bent leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Ben de afgelopen keren alleen maar afgewezenzowel online om af te spreken als fysiek.
Aw.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel, maar merk dat ik niet meer zo proactief durf te zijn. Ben de afgelopen keren alleen maar afgewezen
zowel online om af te spreken als fysiek.
Hmm, ja om meteen daarover te beginnen is ook wel wat apartquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voorlopig lukt het al niet eens om gewoon sociaal iets op gang te krijgen. Ook niet bij activiteiten waar ik aan mee doe, of bij m'n tuintje, of whatever. Mijn track record voor vragen of iemand zin heeft om iets te doen blijft 0/10. Dus dan laat ik de spicy onderwerpen al helemaal maar achterwege.
orlyquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder je best doen, meer jezelf zijn.
Dat scenario vind ik helemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Worst kaas-scenario: het contact houdt op en je hoort er niks meer van.
Ik zou daar echt heel snel klaar mee zijn ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aw.![]()
Is ook gewoon kut, stel je jezelf open, krijg je de deksel op je neus.
Goede vraag, ik weet het niet. Het is oprecht blank dan, gewoon leeg. Dit heb ik niet alleen met daten hoor, ook bij nieuwe mensen waarbij ik 1 op 1 afspreek. Daarom is dat zo'n rampquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan onzeker dat je niet leuk genoeg bent als je jezelf bent? Of ben je aan het uitzoeken wat er van je verwacht wordt? Wat de ander leuk vindt?
Nee, eigenlijk niet maar heb er ook niet naar gevraagd. Wel goede eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Blegh, dat lijkt me echt klote. Kreeg je nog een beetje feedback?
Vinden zij ook wel, maar niet op díé manierquote:
Nee, is het uiteindelijk ook niet, daarom juist.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat scenario vind ik helemaal niet zo ergdat is ook raar
Is wel vervelend jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aw.![]()
Is ook gewoon kut, stel je jezelf open, krijg je de deksel op je neus.
Ik zit met blote benen en armen buitenquote:
Ah, yes. Die ken ik. High five.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vinden zij ook wel, maar niet op díé manier
Dat ken ik ook wel. Dan weet je niet wat je moet zeggen/doen en dan zeg/doe je alles maar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede vraag, ik weet het niet. Het is oprecht blank dan, gewoon leeg. Dit heb ik niet alleen met daten hoor, ook bij nieuwe mensen waarbij ik 1 op 1 afspreek. Daarom is dat zo'n ramp. En dan ga ik heel druk doen want ik weet niet hoe ik me moet gedragen
Voor op de tuinstoel liggend grotendeels in de schaduw ook alquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een heleboel stapjes in de zon was het best al warm.
Spijt krijgen in 3....2...1...quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch besloten om te gaan werken ipv de laatste 20 blz te lezen
Had ik al, maar werk moet ook gedaan wordenquote:
Oh nou. Ik vroeg niet eens watquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Meeste mensen die ik tegenkom hoef ik niet 1-op-1 op de koffie, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |