SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Daaronder ook hoor. Studentenliedquote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef Haags het volgende:
tering, volgens mij kan iedere 30+ dat hele lied meezingen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn die dingen gesignaleerd in Nederland dan?
dagtekening 1 april?quote:
Klinktquote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben jij een geluksvogel. Denk aan de geur van rottende mayo en half vergane uien met een flinke scheut azijn
Ik heb deze informatie aan het eind van de zomer al gehad, dus helaas. 31 maart trouwens.quote:
Als dit geen 1 april grap is dan leest het wel weg als die scene uit van Kooten en de Bie waarin ze tuinen winterklaar maken.quote:
Je bent zelluf.quote:
Herman in de zon op het terrasquote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan dat lied en dat geldt voor het gehele repertoire van die twee
quote:
Wiequote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan dat lied en dat geldt voor het gehele repertoire van die twee
Bij mijn absoluut bestaande tuin.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dit geen 1 april grap is dan leest het wel weg als die scene uit van Kooten en de Bie waarin ze tuinen winterklaar maken.
quote:
Mijn toetsenbord kan dat niet typen. kijk maar naar deTTquote:
Dat soort mensen zijn verschrikkelijk, laat staan als ze ook nog liedjes gaan maken.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kwiwi?quote:
Nee dat was gewoon op een rechte wegquote:
Ken jij de band Eihwar?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord kan dat niet typen. kijk maar naar deTT
En dan ook nog die samenwerking met Van Dik Hout...Echt gewoon niet voor mijn oren geschikt...quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn verschrikkelijk, laat staan als ze ook nog liedjes gaan maken.
Preciesquote:
ah nee oke dan was die uit de bocht toch die van Hermannquote:
die boom stak de weg overquote:Op woensdag 2 april 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Jij speelde raak de boom voor gevorderden
Gewoon uit de bocht vliegen is voor amateurs
Leuk excuses voor tijdens de F1.quote:
Die dacht dat die een kikker wasquote:
Ook nog eens de allerlaatste boom uit de rijquote:Op woensdag 2 april 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Jij speelde raak de boom voor gevorderden
Gewoon uit de bocht vliegen is voor amateurs
Misschien even aan @Bomenverzameling vragen of hij even sen stapje opzij wil doenquote:
Daar was ie voor PSVquote:Op woensdag 2 april 2025 20:54 schreef Haags het volgende:
Vond Thomas Acda altijd wel leuk. Ook als acteur.
Toch wel soms gierend moeten lachen om bijvoorbeeld zijn rol in All Stars de serie en films.
quote:
een witte eend.quote:
Ja de laatste is de jackpotquote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog eens de allerlaatste boom uit de rij
quote:
Moet alleen nog even wachten tot die wordt bijgeschreven zekerquote:
Zet het zo opquote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel fan.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga nu wel even douchen. Ik zit al in mijn blote reetquote:Op woensdag 2 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien even aan @:bomenverzameling vragen of hij even sen stapje opzij wil doen
Jaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet alleen nog even wachten tot die wordt bijgeschreven zeker
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet het zo op
[..]
Ik ga nu wel even douchen. Ik zit al in mijn blote reet
Zijn deze zomer op Castlefest, op de vrijdag.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet het zo op
[..]
tmiquote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben nog aan het wachten op de chirurg die me medisch moet gaan keuren voor het smartengeldquote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Weet niet of het een geldboom was of niet
Gister schenen die wel te koop te zijn
nee. Heb ze aangeraden het bij het reisbureau voor te leggen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het eindelijk kunnen regelen voor je lieve oudertjes?
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar essie blijft een schatje hoor. In iedereen zit wel een schoonheidsfoutje
quote:
Nu is ie niets niet niemand nergens meeeeeerquote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hield ie vroeger al z'n meningen en al z′n dromen stil
Daar heb ik dan echt niets mee. Niet mijn muziek.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
De vlieger van Andre Hazes kan ik ook van begin tot eind meezingen trouwens.
Dat stukje kwam er altijd wel wat belabberd uit na iets teveel alcohol op.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is ie niets niet niemand nergens meeeeeer
das niet nodig. Ha6 krijgt tegenwoordig brieven van zijn moeder.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
Flap Flapquote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
Moest lachen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet nodig. Ha6 krijgt tegenwoordig brieven van zijn moeder.
en anders van advocaatjes van zn moeder
Het is een nachtquote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
quote:
Oef. Nee dat zou ik dan weer niet doen. Ik haal die dingen met een doel.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En anders gewoon in de vitrine zetten![]()
maaaaar van achter een pilaar verschijnt haar lachende gezichtquote:
Koenquote:
We zijn nu de Karaoke Slow Chatquote:
...wat.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Flap flap nigga wat bitch dat ho'
Flap flap als een flamingo
Ja je moet flappen met je bil, schat
Flappen dan
WANT DIE BLIKKEN IN JE OGENquote:Op woensdag 2 april 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
maaaaar van achter een pilaar verschijnt haar lachende gezicht
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Flap flap nigga wat bitch dat ho'
Flap flap als een flamingo
Ja je moet flappen met je bil, schat
Flappen dan
And all the girls say I'm pretty fly for a White guy.quote:
Die kan ik ook wel aardig meezingen jaquote:
quote:
Moest denken aan de Lama's.quote:
Ik krijg Top 2000 vibesquote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel aardig meezingen ja
want de dingen in de kamer zouden levenloze dingen zijn, zonder jouquote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel aardig meezingen ja
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest denken aan de Lama's.
quote:
Ik heb essie nog niet meermaalsquote:
Die jaquote:
Ik was een keer met een vriendin in zo'n klein winkeltje theeblikken aan het kopen. 2 gozers achter de kassa. 1 helpt vriendin, die ander helpt mij.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rubenvandermeer.jpg/gif whatever
waarom kan ik maar 1 keer op vinnikleuk rammen?!?!?!quote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb essie nog niet meermaals![]()
zien posten hoor?
True truequote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zien posten hoor?
zo heb ik de zingende groenteboer op de markt een keer toegeroepen:quote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een keer met een vriendin in zo'n klein winkeltje theeblikken aan het kopen. 2 gozers achter de kassa. 1 helpt vriendin, die ander helpt mij.
Ik zeg iets als "heb alleen deze blikken" gozer zegt iets als "blikken in je ogen?"
Wij liggen helemaal in een deuk
Vriendin en andere gozer snapten se grap niet
Klinkt op zich wel aardig, maar ik weet niet of ik snel naar een optreden zal gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn deze zomer op Castlefest, op de vrijdag.
Moet van het weekend maar even kijken of we op de vrijdag gaan dit jaar. Meestal op de zaterdag of zondag.
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
And all the girls say I'm pretty fly for a White guy.
Meezingen is een stuk makkelijker dan titels herkennenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zien posten hoor?
De UWV themesongquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
My friend got a girlfriend and he hates that bitch, he tells me every day.
Heerlijk nummer is het. Sowieso Offspring genotquote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.
Niemand (behalve ik) herkende het
Hoezo kent niemand dat meesterwerk dan?
Nogal jaquote:
Ben ze al druk aan het opsparenquote:
HALLOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 2 april 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik de zingende groenteboer op de markt een keer toegeroepen:
"lelijke meloenenkop, toe geef me een banaan"
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.
Niemand (behalve ik) herkende het
Hoezo kent niemand dat meesterwerk dan?
Ja die zag ik ook. Maar Den Bosch is lastig qua reizen voor mij. En vond het prijzig.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel aardig, maar ik weet niet of ik snel naar een optreden zal gaan.
Ik ga in oktober naar RockCIrcus, Den Bosch. De zondag. Alestorm en BattleBeast als bands die ik dan wil zien.
denk nie dat hij die kentquote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOO
Hoeveel kost hier die watermiloen?
Die dove luipaard toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.
Je bent een echte kenner als je dat weet...
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...quote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Maar Den Bosch is lastig qua reizen voor mij. En vond het prijzig.
Kwam ook Dropkick Murphys toch?
Dat heb ik weleens gelezen (ongetwijfeld in het top2000 topique, maar dat ben ik weer vergetenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.
Je bent een echte kenner als je dat weet...
oeh....quote:
Nomnomnom.quote:
Met de vlam in de pijpquote:
Veel plezier iig. Ben klein beetje jaloers.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
Oh het gaat weer over eten. Gelukkig. Ik herkende jullie al niet.
Eten is leven, leven is etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over eten
ik ook niet, maar morgen even halenquote:
Dat je je afvraagt waarom het hier opeens gaat over kwantummechanica in het tijd-ruimte continuüm en het uiteindelijk gewoon blijkt te gaan over hoe lang en op welke temperatuur een kroket in de oven moetquote:Op woensdag 2 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
's Avonds laat uit een David Lynch film rollen en iedereen doet ineens een beetje anders dan dat je gewend bent, dat is licht trippy.
Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Oké wtf die plek op mijn vinger begint wel heel erg los te raken. Nou dat afspraakje in het ziekenhuis over een maand is sowieso niet meer nodig.
en daaronder ziet het er goed uit? (zover je kan beoordelen?)quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Oké wtf die plek op mijn vinger begint wel heel erg los te raken. Nou dat afspraakje in het ziekenhuis over een maand is sowieso niet meer nodig.
je lichaam het werk laten doen lijkt me verstandigerquote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik denk echt als ik hard door trek dat ik het er helemaal af krijg alleen dat lijkt me niet verstandig.
Ik zou heen gaan omdat het niet los liet maar een dag nadat ik de brief binnen had voor de afspraak begon het ineens al heel erg los te raken en nu is het wel voor 80% ongeveer los denk ik.quote:
geil.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik denk echt als ik hard door trek dat ik het er helemaal af krijg alleen dat lijkt me niet verstandig.
Ja ja ik heb heel verstandig weer snel nu een verbandje erom gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je lichaam het werk laten doen lijkt me verstandiger
*geeft schouderklopjequote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ja ik heb heel verstandig weer snel nu een verbandje erom gedaan.
Ja wat is goed maar het ziet er gezond uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en daaronder ziet het er goed uit? (zover je kan beoordelen?)
Ahhh achsoquote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou heen gaan omdat het niet los liet maar een dag nadat ik de brief binnen had voor de afspraak begon het ineens al heel erg los te raken en nu is het wel voor 80% ongeveer los denk ik.
Goeie update welquote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ooooh weer een biljetje in de post vandaag![]()
maar ja, modem van KPN update gehad dus nou doet ftp het niet meer
ja en dan klaag ik over app updates dat ik steeds uitgelogd wordt en dus in de winkel ineens niet bij mijn klantenkaart kanquote:
uehh.. huh? tenzij je zelf er 1 draait zou dat geen invloed moeten hebben toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt de ader weer?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja weeniet. Alles doet het weer behalve het FTP protocol.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
uehh.. huh? tenzij je zelf er 1 draait zou dat geen invloed moeten hebben toch?
raar, enige zinnige wat ik kan verzinnen is een te stricte firewallquote:Op woensdag 2 april 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weeniet. Alles doet het weer behalve het FTP protocol.
reset van de experia box heeft iig niet geholpen. Misschien een reset van het glasmodem.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, enige zinnige wat ik kan verzinnen is een te stricte firewall
glas is breekbaar dus niet te ruig mee doenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reset van de experia box heeft iig niet geholpen. Misschien een reset van het glasmodem.
Anyway ik had deze al eerder geplaatstis vandaag binnen gekomen
![]()
[ afbeelding ]
Sorry, was even douchenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende: [..] Laatste maanden ook geen spoor meer van @:rocknijntje
![]()
ja dat kan vaak wel even duren iddquote:
it takes one...quote:
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is me wel een goeie douchebeurt geweest, je water rekening zal niet mals zijn
Nijn is nooit ver weg.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.
Omg Zwab jij ultieme sad boyquote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pap, heb je de melk eindelijk gehaald?
HAHAquote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.
El Salvador is om de hoek inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaalquote:
Stopover in de VS?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaal
Ik ga waarschijnlijk weer alleen in een woning wonenquote:
Nee, daar ben ik niet welkomquote:
Je bent in "foute" landen geweest?quote:
Wat goedquote:Op woensdag 2 april 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer alleen in een woning wonen![]()
Cuba na 2021 maar voor 2023 toen ze deze onzinregel bedachtenquote:
Typisch.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cuba na 2021 maar voor 2023 toen ze deze onzinregel bedachten
Geen huisgenoten maar wel met begeleiding, maar dan wel op afstand. Nu zit ik in een klein kamertje met 16 anderen in het pand.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat goedIk ben misschien niet helemaal op de hoogte van de laatste situatie, maar betekent dat zonder begeleiding? Of zonder 'huisgenoten' (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen)? Ik kan me wel nog herinneren dat je vorig jaar naar een minder ideale plek moest verhuizen
Je moet straks minstens één cybertruck in de pre-order hebben staan voor je een visum krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Typisch.
Er komen vast nog meer onzinregels.
El Salvador en Nicaragua?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaal
Ja, bijzonder! Lieve mensen altijd in zulke landen.quote:
Ow dat wist ik niet. Hij werd ook niet echt gemitst hier kennelijkquote:Op woensdag 2 april 2025 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik zie dat Kuckel met de kerst nog liep te haten op m'n gereis maar ik kan hem niet quoten omdat hij inmiddels op anoniem staat. Fijne Kerst Kuckel.
Allemaal in 1 trip?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, bijzonder! Lieve mensen altijd in zulke landen.
Verder nog in Mexico, Belize, Guatemala en Honduras geweest. Nu dus in El Salvador en Nicaragua en Costa Rica staan nog op de planning. En dan heb ik nog drie vakantiedagen over voor de rest van het jaar
Hoop dat ze wachten met dat invoeren tot na zaterdagquote:Op woensdag 2 april 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet straks minstens één cybertruck in de pre-order hebben staan voor je een visum krijgt.
Met de hoeveelheid bagage die jij doorgaans mee mag nemen kan hij vast wel in het ruim.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat ze wachten met dat invoeren tot na zaterdag
Ik ben niet verrastquote:Op woensdag 2 april 2025 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Hij werd ook niet echt gemitst hier kennelijk
Siquote:
Zal ik er een extra koffer bij bestellen voor de zekerheid?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid bagage die jij doorgaans mee mag nemen kan hij vast wel in het ruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
De MAWA-speech nu is ook weer een pareltje.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet straks minstens één cybertruck in de pre-order hebben staan voor je een visum krijgt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik er een extra koffer bij bestellen voor de zekerheid?Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik er een extra koffer bij bestellen voor de zekerheid?BagasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
oeh, KSC-houswarming party bij bos danquote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen huisgenoten maar wel met begeleiding, maar dan wel op afstand. Nu zit ik in een klein kamertje met 16 anderen in het pand.
Dus dan woon ik wat meer tussen de burgers, nu is het echt afgeschermd van de buitenwereld. je komt hier niet zomaar op de afdeling..
Het is nog niet helemaal zeker, ik heb de woning nog niet gezien, maar ik ben wel blij verrast met het aanbod wat ze mij gedaan hebben.
En ik mag deze kans eigenlijk niet laten schieten, want ons is beloofd dat we nog tot september 2026 voorrang hebben op de plaatsingslijsten binnen deze GGz. Dus een vangnet is er al...
Gaat goed daar.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De MAWA-speech nu is ook weer een pareltje.
Ah ik had het kunnen radenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Make America Wealthy Again. Ofja, maak de rijke mensen nog rijker.
Hij heeft nu een bord in zijn handen met alle landen erop en dan de tariffs die ze krijgen. Songfestival is er niets bij.quote:
Oeh, ik kan in de dropdown ook alternatieven voor de koffers kiezen.quote:
Trump zijn achterban is toch juist arm en dom?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump zijn achterban wil ook net zo rijk en succesvol zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump zijn achterban is toch juist arm en dom?
Geen auto's meer uit Europa zodat den Amerikaanse arbeider weer wat te produceren en te eten heeft?
Straks kost een uitsmijter in Texas 220 dollar, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump zijn achterban wil ook net zo rijk en succesvol zijn
Braboneger begon zijn carrière ook als uitsmijter.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kost een uitsmijter in Texas 220 dollar, dat zal ze leren.
Als jullie allemaal een eigen slaapplek regelen, ben ik misschien heel misschien tot zo iets bereidquote:Op woensdag 2 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, KSC-houswarming party bij bos dan
Ik vond het wel lache dat ze iedereen op de tenen trappen, en vijandelijke maatregelen treffen tegen bondgenoten. En dan zeuren dat Europa hun nieuwe defensie aankopen lokaal gaat aanbesteden ipv bij de VS.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
EU, they rip us off. So pathetic.
Wie krijgt de douze points van Trump? Heeft hij er nog met een sharpie wat bijgetekend zoals met die orkaan toen?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft nu een bord in zijn handen met alle landen erop en dan de tariffs die ze krijgen. Songfestival is er niets bij.
Cambodja gooit hoge ogen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie krijgt de douze points van Trump? Heeft hij er nog met een sharpie wat bijgetekend zoals met die orkaan toen?
Ik denk dat Donald vroeger wel iets met Kim Wilde jaquote:
Top 10% of Americans own 70% of the nation’s wealth. The top 0.1% have more than 5x as much wealth as the bottom 50%.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
feestquote:Op woensdag 2 april 2025 22:45 schreef Ama het volgende:
VS komt met importheffing van 20 procent op alle producten uit EU - https://nos.nl/l/2562146
Bill Gates heeft 100 miljard van zijn totale vermogen van 264 miljard aan goede doelen geschonken, ik stel voor dat iedere mens op deze planeet hetzelfde gaat doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Top 10% of Americans own 70% of the nation’s wealth. The top 0.1% have more than 5x as much wealth as the bottom 50%.
Ik wil ook best 100 miljard van Bill Gates zijn vermogen schenken aan het goede doel.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bill Gates heeft 100 miljard van zijn totale vermogen van 264 miljard aan goede doelen geschonken, ik stel voor dat iedere mens op deze planeet hetzelfde gaat doen.
Heet dat niet gewoon diefstal?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ook best 100 miljard van Bill Gates zijn vermogen schenken aan het goede doel.
Ik geef je een seintje zodra ik 264 miljard heb.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bill Gates heeft 100 miljard van zijn totale vermogen van 264 miljard aan goede doelen geschonken, ik stel voor dat iedere mens op deze planeet hetzelfde gaat doen.
Gewoon 1/3 weggeven.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef je een seintje zodra ik 264 miljard heb.
Al jaren donateur van het KWF hierquote:Op woensdag 2 april 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
De meeste mensen geven nog geen tientje vrijwillig aan Oemfoefoe en z'n vriendjes uit op jaarbasis.
Ik zag vandaag bij de Jumbo 1 + 1 gratis op Ben en Jerry maar ik heb mij nog ingehouden. Het is nu ¤4 per pot dus waarschijnlijk ga ik het morgen toch kopen.quote:
krijgt de jumbo op dinsdag niet nieuwe aanbiedingen?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag vandaag bij de Jumbo 1 + 1 gratis op Ben en Jerry maar ik heb mij nog ingehouden. Het is nu ¤4 per pot dus waarschijnlijk ga ik het morgen toch kopen.
In Nederland hebben mensen veelal meer goesting in drank, drugs, Limburgse vlaaien, computerspelletjes en LEGO.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vandaag bij mensen die hadden naast hun 2 banen een stichting (die goed liep) waarvan alle opbrengst ging naar gezinnen in de omgeving die ondersteuning nodig zijn. En geen geld maar bv leermiddelen voor de kinderen, hulp bij zoeken naar werk, een fiets, een auto wanneer nodig voor werk.
Vond ik wel nobel.
Dat klopt, ze zochten mensen die echt willen werken maar in armoede waren geraakt en gaven dus ook geen geld of speelgoed maar dingen die ze weer op rails bracht, zoals een karakter.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Nederland hebben mensen veelal meer goesting in drank, drugs, Limburgse vlaaien, computerspelletjes en LEGO.
Nee woensdag.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgt de jumbo op dinsdag niet nieuwe aanbiedingen?
Oehquote:Op woensdag 2 april 2025 23:21 schreef Fogel het volgende:
Iemand heeft de nachtverlichting aangezet![]()
[ link | afbeelding ]
Maar ik heb helemaal geen zin om al die onzin nog al die tijd te moet lezen en zien.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, hoe meer ze zichzelf belachelijk maken, hoe beter
Keizer Barron William Trump I.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
Wie van zijn kinderen wordt zijn Medvedev als zijn derde termijn niet lukt?
Oh oh oh oh ohquote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dit geen 1 april grap is dan leest het wel weg als die scene uit van Kooten en de Bie waarin ze tuinen winterklaar maken.
De dag is net begonnen en ik ben er nu al klaar mee.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:22 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/praat-m(...)esident-is~aa524f13/
Netflix kost over een poosje 1500 euro per maand.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De dag is net begonnen en ik ben er nu al klaar mee.
die was selfhosted?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh
Ik denk dat KPN gewoon het FTP protocol uitgezet heeft met die mooie update van ze. Voorlopig geen scheurkalenderaids meer.
Mijn ticket is al geboektquote:Op donderdag 3 april 2025 07:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga daar toch niet heen om gezellie te borrelen met Donnie?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de vorige grote oorlog waren er ook mensen die sympathie voor onze Oosterburen hadden.
Nee maar ik deed alle upload gewoon via ws_ftp en dat kan dus niet meer blijkbaarquote:
Lijkt me wel hilarisch trouwens.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga daar toch niet heen om gezellie te borrelen met Donnie?
Ik ga niet eens klikken. Maar het lijkt me gewoon niet verstandig om daar heen te gaan nu nee.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:22 schreef UitStraling het volgende:
Minder handel is minder boten en minder vervuiling. Minder toerisme is minder vervuiling.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:22 schreef UitStraling het volgende:
Dan moet je een ESTA aanvragen. *ril*quote:Op donderdag 3 april 2025 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet eens klikken. Maar het lijkt me gewoon niet verstandig om daar heen te gaan nu nee.
Je moet maar durven met LGBTQVDK als username op FOK!. Dat gaat je wel wat kritische vragen opleveren bij de douane.quote:
Je krijgt er tegenwoordig gratis een doorreisje naar El Salvador bij. Met gratis kost en inwoning.quote:
Ja gewoon genieten hoor.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Microsoft heeft het al over een hitterecord.
*kruipt terug in hol*quote:Op donderdag 3 april 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een liefde hier.
Je kan merken dat de lente is begonnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt nu wel heel warm hier in de KSC.
Goed ideequote:Op donderdag 3 april 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Systeem werkt ook niet meer mee.
![]()
[Me=]gooit laptop uit het raam en gaat in de zon zitten [/me]
Heb ik je even mee geholpenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Systeem werkt ook niet meer mee.
![]()
* gooit laptop uit het raam en gaat in de zon zitten
quote:Op donderdag 3 april 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de vorige grote oorlog waren er ook mensen die sympathie voor onze Oosterburen hadden.
Slechte nacht?quote:
TaMiekequote:
Vraag dat maar aan die mug die om 3:15 tegen m'n muur kapot geslagen is.quote:
Is die door je hor gevlogen?quote:Op donderdag 3 april 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die mug die om 3:15 tegen m'n muur kapot geslagen is.
Denk dat ik pas om 4:30 eindelijk in slaap gevallen ben.
Jaloers. Bij ons is het de hele dag minmaal 23. Altijd.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers. Bij ons is het de hele dag minmaal 23. Altijd.Blij dat ik vooral thuis werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |