Met de vlam in de pijpquote:
Veel plezier iig. Ben klein beetje jaloers.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
Oh het gaat weer over eten. Gelukkig. Ik herkende jullie al niet.
Eten is leven, leven is etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over eten
ik ook niet, maar morgen even halenquote:
Dat je je afvraagt waarom het hier opeens gaat over kwantummechanica in het tijd-ruimte continuüm en het uiteindelijk gewoon blijkt te gaan over hoe lang en op welke temperatuur een kroket in de oven moetquote:Op woensdag 2 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
's Avonds laat uit een David Lynch film rollen en iedereen doet ineens een beetje anders dan dat je gewend bent, dat is licht trippy.
Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Oké wtf die plek op mijn vinger begint wel heel erg los te raken. Nou dat afspraakje in het ziekenhuis over een maand is sowieso niet meer nodig.
en daaronder ziet het er goed uit? (zover je kan beoordelen?)quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Oké wtf die plek op mijn vinger begint wel heel erg los te raken. Nou dat afspraakje in het ziekenhuis over een maand is sowieso niet meer nodig.
je lichaam het werk laten doen lijkt me verstandigerquote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik denk echt als ik hard door trek dat ik het er helemaal af krijg alleen dat lijkt me niet verstandig.
Ik zou heen gaan omdat het niet los liet maar een dag nadat ik de brief binnen had voor de afspraak begon het ineens al heel erg los te raken en nu is het wel voor 80% ongeveer los denk ik.quote:
geil.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik denk echt als ik hard door trek dat ik het er helemaal af krijg alleen dat lijkt me niet verstandig.
Ja ja ik heb heel verstandig weer snel nu een verbandje erom gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je lichaam het werk laten doen lijkt me verstandiger
*geeft schouderklopjequote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ja ik heb heel verstandig weer snel nu een verbandje erom gedaan.
Ja wat is goed maar het ziet er gezond uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en daaronder ziet het er goed uit? (zover je kan beoordelen?)
Ahhh achsoquote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou heen gaan omdat het niet los liet maar een dag nadat ik de brief binnen had voor de afspraak begon het ineens al heel erg los te raken en nu is het wel voor 80% ongeveer los denk ik.
Goeie update welquote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ooooh weer een biljetje in de post vandaag![]()
maar ja, modem van KPN update gehad dus nou doet ftp het niet meer
ja en dan klaag ik over app updates dat ik steeds uitgelogd wordt en dus in de winkel ineens niet bij mijn klantenkaart kanquote:
uehh.. huh? tenzij je zelf er 1 draait zou dat geen invloed moeten hebben toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt de ader weer?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja weeniet. Alles doet het weer behalve het FTP protocol.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
uehh.. huh? tenzij je zelf er 1 draait zou dat geen invloed moeten hebben toch?
raar, enige zinnige wat ik kan verzinnen is een te stricte firewallquote:Op woensdag 2 april 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weeniet. Alles doet het weer behalve het FTP protocol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |