Klinkt op zich wel aardig, maar ik weet niet of ik snel naar een optreden zal gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn deze zomer op Castlefest, op de vrijdag.
Moet van het weekend maar even kijken of we op de vrijdag gaan dit jaar. Meestal op de zaterdag of zondag.
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
And all the girls say I'm pretty fly for a White guy.
Meezingen is een stuk makkelijker dan titels herkennenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb essie nog niet meermaals![]()
zien posten hoor?
De UWV themesongquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
My friend got a girlfriend and he hates that bitch, he tells me every day.
Heerlijk nummer is het. Sowieso Offspring genotquote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.
Niemand (behalve ik) herkende het
Hoezo kent niemand dat meesterwerk dan?
Nogal jaquote:
Ben ze al druk aan het opsparenquote:
HALLOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 2 april 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik de zingende groenteboer op de markt een keer toegeroepen:
"lelijke meloenenkop, toe geef me een banaan"
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.
Niemand (behalve ik) herkende het
Hoezo kent niemand dat meesterwerk dan?
Ja die zag ik ook. Maar Den Bosch is lastig qua reizen voor mij. En vond het prijzig.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel aardig, maar ik weet niet of ik snel naar een optreden zal gaan.
Ik ga in oktober naar RockCIrcus, Den Bosch. De zondag. Alestorm en BattleBeast als bands die ik dan wil zien.
denk nie dat hij die kentquote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOO
Hoeveel kost hier die watermiloen?
Die dove luipaard toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.
Je bent een echte kenner als je dat weet...
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...quote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Maar Den Bosch is lastig qua reizen voor mij. En vond het prijzig.
Kwam ook Dropkick Murphys toch?
Dat heb ik weleens gelezen (ongetwijfeld in het top2000 topique, maar dat ben ik weer vergetenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.
Je bent een echte kenner als je dat weet...
oeh....quote:
Nomnomnom.quote:
Met de vlam in de pijpquote:
Veel plezier iig. Ben klein beetje jaloers.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
Oh het gaat weer over eten. Gelukkig. Ik herkende jullie al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |