SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Hoe zijn ze? Dat moet best goed werken denk ik zo.
Ohja, ik had nog gekeken naar die Fritz rababer enzo maar ik hou niet van kcal drinken, dus niet gehaaldquote:
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de ttquote:
hij is nog niet ingeburgerdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de tt
Oh jezus. Dat is meer dan Coca Cola oid.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En nu moet ik er aan denken dat hier een blikje bitter lemon stond met 50 kcal per 100 ml, dat vond ik echt bizar veel
zo eentje die door een olifantje met de slurf wordt uitgeblazenquote:
ziet er lekker uitquote:[..]
ja!ik wist niet dat het bestond maar dacht ineens 'huh, waarom is de room geel :s' en toen 'OOOOOOOH'
[..]
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de tt
Ja, hij moet wel snel inburgeren hoor, want anders leert ie het nooit..quote:
Ik blijf mezelfquote:
Ziet er uit als een onhandige camera.quote:
Ik heb een voorkeur om kcal te eten ipv te drinken, dat is mijn reden. En beetje principe dingquote:Op woensdag 2 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jezus. Dat is meer dan Coca Cola oid.
Nee fair enough. Ik drink dit alleen af en toe in de bios. Ik mijd frisdrank meestal. Dus dan heb ik er zelf niet zoveel problemen mee.
hoelang staat is een tijdje?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Er is een technische camera die al een tijdje op m'n verlanglijstje staat. Maar vanwege het filmformaat dat meteen weer meer issues met zich meebrengt, heb ik hem nog steeds niet gekocht.
En dan gaat het toch weer jeuken he. Zit ik weer stiekem op ebay en marktplaats te kijken. Misschien wordt dit het jaar dat ik bezwijk en er een haal.
kquote:Op woensdag 2 april 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er uit als een onhandige camera.
Ik wil zo'n soort camera al sind ik klein ben. Dit specifieke model sinds een jaar of twee.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur om kcal te eten ipv te drinken, dat is mijn reden. En beetje principe ding
[..]
hoelang staat is een tijdje?En als je er al een tijdje aan denkt, dan wil je het wel écht
Supquote:
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.quote:
Doe het niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.
Dus dan moet ik ook andere houders halen om het te kunnen ontwikkelen, en een andere vergroter om het op papier uit te kunnen vergroten.
Dus één aanschaf leidt meteen tot een hoop andere dingen.
Het is onvermijdelijk. Uiteindelijk wil ik ook natteplaat gaan schieten. En dan heb je zoiets nodig. Van die super ouderwetse foto's.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here ChristusPa en ma gaan ook naar Engeland.
En die moeten dus ook een ETA
En dat lukt natuurlijk niet.
dat is een lang genoege tijdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil zo'n soort camera al sind ik klein ben. Dit specifieke model sinds een jaar of twee.
En anders gewoon in de vitrine zettenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.
Dus dan moet ik ook andere houders halen om het te kunnen ontwikkelen, en een andere vergroter om het op papier uit te kunnen vergroten.
Dus één aanschaf leidt meteen tot een hoop andere dingen.
Hoe dan.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here ChristusPa en ma gaan ook naar Engeland.
En die moeten dus ook een ETA
En dat lukt natuurlijk niet.
ik denk dat het hier al fout gaatquote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Download de app. Zeg dat je geen terrorist bent. Scan je paspoort. Maak een pasfoto van je kop zonder andere dingen in beeld. Klaar.
die hep mn zus ook niet, dan krijg ik weer een appje dat ik mn CC app even moet openen om oestemming te geven voor de betalingquote:
er liep een witte eend op het midden van de weg en onze blauwe eend hing in de boomquote:Op woensdag 2 april 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag een mooie krakeend gezien op de heenweg, en een mandarijneend op de terugweg.
Het was een goede dag
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hep mn zus ook niet, dan krijg ik weer een appje dat ik mn CC app even moet openen om oestemming te geven voor de betaling![]()
Moet wel zeggen ik krijg meteen dezelfde dag een overschrijving op mn bank van dr dus ik sta het maar toe
Dat gedeelte pasfoto maken zonder andere dingen in beeld was nog het moeilijkste.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Download de app. Zeg dat je geen terrorist bent. Scan je paspoort. Maak een pasfoto van je kop zonder andere dingen in beeld. Klaar.
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.quote:
whatsapp is super betrouwbaarquote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.
Ja dat ging bij mij in 1 keer goedquote:Op woensdag 2 april 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gedeelte pasfoto maken zonder andere dingen in beeld was nog het moeilijkste.
Ik had even een stuk witte muur opgezocht om dat te doen.
ja ik zat ook even te kijken net hoeveel pagina's het 'kan'quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.
ja maar ik heb een veiligheidsgerelateerde functie in een bedrijf waar veiligheid best wel belangrijk is dus ik krijg hier wel wat rode vlekken van in mijn nek.quote:
UK ETA googlen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zat ook even te kijken net hoeveel pagina's het 'kan'
welke is betrouwbaar? Op de site van BuZa staat geen link.
op die van de anwb wel, dan vertrouw ik die link wel
Ja zie je, daar ga je alquote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.
het was een gappiequote:Op woensdag 2 april 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ik heb een veiligheidsgerelateerde functie in een bedrijf waar veiligheid best wel belangrijk is dus ik krijg hier wel wat rode vlekken van in mijn nek.
Ja, dat had ik gedaan. Maar dan wist ik nog niet of de eerste hit na de gesponsorde de echte was.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UK ETA googlen.
En "sponsored results" overslaan.
eerst naar huis dan biertje EN zon .quote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil biertje maar als ik thuis ben is de zon weg FUOAUAIOAUOAUI
ja leuk maar die is er dan niet meerquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst naar huis dan biertje EN zon .
TEGELIJK
Oh je bent nu al te laat?quote:
ik ben niet thuisquote:Op woensdag 2 april 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je bent nu al te laat?Nja dan maar bieries
Ik heb volgens mij met apple pay betaald maar dat zullen je ouders ook niet hebbenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.
magniet.quote:
ja wel snoezig. Maar daar kies ik mijn biertjes niet op. Snoezigheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
oke maar kijk hoe snoezig deze is @:dr_flash
Vaak is het wel zon betaling verzekerd maar met debetcard weet je wel of het meteen kan worden afgeschreven of niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
magniet.
Alleen creditcardpersonen mogen naar de UK
Telt bij mij wel mee, word ik eerder naar toegetrokkenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel snoezig. Maar daar kies ik mijn biertjes niet op. Snoezigheid.![]()
ja maar de klant boeit dat geen kut, die wil Ideal, Klarna, Paypal en alles kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vaak is het wel zon betaling verzekerd maar met debetcard weet je wel of het meteen kan worden afgeschreven of niet.
4,5 gegeven op Untappd! Niet te zuipen maar snoezig blik OMG OMG OMGquote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Telt bij mij wel mee, word ik eerder naar toegetrokkenik vind uiltje echt lelijk
ehh, okequote:Op woensdag 2 april 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4,5 gegeven op Untappd! Niet te zuipen maar snoezig blik OMG OMG OMG![]()
![]()
Nee shiny metal discs ben ik niet van. En hoe het "gratis" kan zijn geloof ik ook niet eigenlijk. Geef mijn portie maar aan fikkie.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Vind jij de vrijheidsuitgifte ook leuk dr_flash ? Of is dat iets heel anders
Raar, want ik heb niet met cc betaald en m'n zus heeft ook geen cc en die is het ook gelukt.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
magniet.
Alleen creditcardpersonen mogen naar de UK
Jullie hebben geen kind in de ITquote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar, want ik heb niet met cc betaald en m'n zus heeft ook geen cc en die is het ook gelukt.
Kan Fles ze uitleggen hoe ze de CC moeten koppelen aan Paypalquote:
Ahhquote:Op woensdag 2 april 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee shiny metal discs ben ik niet van. En hoe het "gratis" kan zijn geloof ik ook niet eigenlijk. Geef mijn portie maar aan fikkie.
Als het gratis is ben jij het product. In het geval van die munten wordt je de rest van je leven helemaal kapot gespamd en tegenwoordig mag het niet meer, maar vroeger kreeg je dan automatisch een abonnement waarbij je elke maand een muntje krijgt en 30 euro mocht aftikkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh
Ik vraag me ook altijd af hoe dat gratis zitvast 10 euro verzendkosten oid
noem je me nu een hoerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het gratis is ben jij het product. In het geval van die munten wordt je de rest van je leven helemaal kapot gespamd en tegenwoordig mag het niet meer, maar vroeger kreeg je dan automatisch een abonnement waarbij je elke maand een muntje krijgt en 30 euro mocht aftikken
Als je wilt dat ik je zo noem dan moet je het zeggen, anders blijf ik wel gewoon bij krekkiequote:
en denk je dat ze iets daarvan hebben? Nee.quote:
is een slet niet 'goedkoper' eigenlijkquote:
krekkie vind ik liever klinkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je zo noem dan moet je het zeggen, anders blijf ik wel gewoon bij krekkie
Apart, ik heb m'n bankrekening eraan gekoppeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan Fles ze uitleggen hoe ze de CC moeten koppelen aan Paypal
Ik zit even in de app te kijken en PayPal staat er niet bij nee. Lekker betrouwbare website was dat dus weer.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en denk je dat ze iets daarvan hebben? Nee.
Paypal kan trouwens niet anders had ik dat zelf wel gedaan. Of het moet na vanochtend geïntroduceerd zijn.
Had ik vroeger ook, tegenwoordig mijn zit mijn AMEX er aan, eigenlijk vooral voor de Flying Blue milesquote:Op woensdag 2 april 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart, ik heb m'n bankrekening eraan gekoppeld.
Moet je maar een Playstation kopenquote:
die had ik op de eerste Wii.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |