SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Hoe zijn ze? Dat moet best goed werken denk ik zo.
Ohja, ik had nog gekeken naar die Fritz rababer enzo maar ik hou niet van kcal drinken, dus niet gehaaldquote:
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de ttquote:
hij is nog niet ingeburgerdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de tt
Oh jezus. Dat is meer dan Coca Cola oid.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En nu moet ik er aan denken dat hier een blikje bitter lemon stond met 50 kcal per 100 ml, dat vond ik echt bizar veel
zo eentje die door een olifantje met de slurf wordt uitgeblazenquote:
ziet er lekker uitquote:[..]
ja!ik wist niet dat het bestond maar dacht ineens 'huh, waarom is de room geel :s' en toen 'OOOOOOOH'
[..]
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de tt
Ja, hij moet wel snel inburgeren hoor, want anders leert ie het nooit..quote:
Ik blijf mezelfquote:
Ziet er uit als een onhandige camera.quote:
Ik heb een voorkeur om kcal te eten ipv te drinken, dat is mijn reden. En beetje principe dingquote:Op woensdag 2 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jezus. Dat is meer dan Coca Cola oid.
Nee fair enough. Ik drink dit alleen af en toe in de bios. Ik mijd frisdrank meestal. Dus dan heb ik er zelf niet zoveel problemen mee.
hoelang staat is een tijdje?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Er is een technische camera die al een tijdje op m'n verlanglijstje staat. Maar vanwege het filmformaat dat meteen weer meer issues met zich meebrengt, heb ik hem nog steeds niet gekocht.
En dan gaat het toch weer jeuken he. Zit ik weer stiekem op ebay en marktplaats te kijken. Misschien wordt dit het jaar dat ik bezwijk en er een haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |