SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Daaronder ook hoor. Studentenliedquote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef Haags het volgende:
tering, volgens mij kan iedere 30+ dat hele lied meezingen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn die dingen gesignaleerd in Nederland dan?
dagtekening 1 april?quote:
Klinktquote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben jij een geluksvogel. Denk aan de geur van rottende mayo en half vergane uien met een flinke scheut azijn
Ik heb deze informatie aan het eind van de zomer al gehad, dus helaas. 31 maart trouwens.quote:
Als dit geen 1 april grap is dan leest het wel weg als die scene uit van Kooten en de Bie waarin ze tuinen winterklaar maken.quote:
Je bent zelluf.quote:
Herman in de zon op het terrasquote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan dat lied en dat geldt voor het gehele repertoire van die twee
quote:
Wiequote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan dat lied en dat geldt voor het gehele repertoire van die twee
Bij mijn absoluut bestaande tuin.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dit geen 1 april grap is dan leest het wel weg als die scene uit van Kooten en de Bie waarin ze tuinen winterklaar maken.
quote:
Mijn toetsenbord kan dat niet typen. kijk maar naar deTTquote:
Dat soort mensen zijn verschrikkelijk, laat staan als ze ook nog liedjes gaan maken.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kwiwi?quote:
Nee dat was gewoon op een rechte wegquote:
Ken jij de band Eihwar?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord kan dat niet typen. kijk maar naar deTT
En dan ook nog die samenwerking met Van Dik Hout...Echt gewoon niet voor mijn oren geschikt...quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn verschrikkelijk, laat staan als ze ook nog liedjes gaan maken.
Preciesquote:
ah nee oke dan was die uit de bocht toch die van Hermannquote:
die boom stak de weg overquote:Op woensdag 2 april 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Jij speelde raak de boom voor gevorderden
Gewoon uit de bocht vliegen is voor amateurs
Leuk excuses voor tijdens de F1.quote:
Die dacht dat die een kikker wasquote:
Ook nog eens de allerlaatste boom uit de rijquote:Op woensdag 2 april 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Jij speelde raak de boom voor gevorderden
Gewoon uit de bocht vliegen is voor amateurs
Misschien even aan @Bomenverzameling vragen of hij even sen stapje opzij wil doenquote:
Daar was ie voor PSVquote:Op woensdag 2 april 2025 20:54 schreef Haags het volgende:
Vond Thomas Acda altijd wel leuk. Ook als acteur.
Toch wel soms gierend moeten lachen om bijvoorbeeld zijn rol in All Stars de serie en films.
quote:
een witte eend.quote:
Ja de laatste is de jackpotquote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog eens de allerlaatste boom uit de rij
quote:
Moet alleen nog even wachten tot die wordt bijgeschreven zekerquote:
Zet het zo opquote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel fan.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga nu wel even douchen. Ik zit al in mijn blote reetquote:Op woensdag 2 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien even aan @:bomenverzameling vragen of hij even sen stapje opzij wil doen
Jaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet alleen nog even wachten tot die wordt bijgeschreven zeker
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet het zo op
[..]
Ik ga nu wel even douchen. Ik zit al in mijn blote reet
Zijn deze zomer op Castlefest, op de vrijdag.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet het zo op
[..]
tmiquote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben nog aan het wachten op de chirurg die me medisch moet gaan keuren voor het smartengeldquote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Weet niet of het een geldboom was of niet
Gister schenen die wel te koop te zijn
nee. Heb ze aangeraden het bij het reisbureau voor te leggen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het eindelijk kunnen regelen voor je lieve oudertjes?
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar essie blijft een schatje hoor. In iedereen zit wel een schoonheidsfoutje
quote:
Nu is ie niets niet niemand nergens meeeeeerquote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hield ie vroeger al z'n meningen en al z′n dromen stil
Daar heb ik dan echt niets mee. Niet mijn muziek.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
De vlieger van Andre Hazes kan ik ook van begin tot eind meezingen trouwens.
Dat stukje kwam er altijd wel wat belabberd uit na iets teveel alcohol op.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is ie niets niet niemand nergens meeeeeer
das niet nodig. Ha6 krijgt tegenwoordig brieven van zijn moeder.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
Flap Flapquote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
Moest lachen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet nodig. Ha6 krijgt tegenwoordig brieven van zijn moeder.
en anders van advocaatjes van zn moeder
Het is een nachtquote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
quote:
Oef. Nee dat zou ik dan weer niet doen. Ik haal die dingen met een doel.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En anders gewoon in de vitrine zetten![]()
maaaaar van achter een pilaar verschijnt haar lachende gezichtquote:
Koenquote:
We zijn nu de Karaoke Slow Chatquote:
...wat.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Flap flap nigga wat bitch dat ho'
Flap flap als een flamingo
Ja je moet flappen met je bil, schat
Flappen dan
WANT DIE BLIKKEN IN JE OGENquote:Op woensdag 2 april 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
maaaaar van achter een pilaar verschijnt haar lachende gezicht
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Flap flap nigga wat bitch dat ho'
Flap flap als een flamingo
Ja je moet flappen met je bil, schat
Flappen dan
And all the girls say I'm pretty fly for a White guy.quote:
Die kan ik ook wel aardig meezingen jaquote:
quote:
Moest denken aan de Lama's.quote:
Ik krijg Top 2000 vibesquote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel aardig meezingen ja
want de dingen in de kamer zouden levenloze dingen zijn, zonder jouquote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel aardig meezingen ja
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest denken aan de Lama's.
quote:
Ik heb essie nog niet meermaalsquote:
Die jaquote:
Ik was een keer met een vriendin in zo'n klein winkeltje theeblikken aan het kopen. 2 gozers achter de kassa. 1 helpt vriendin, die ander helpt mij.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rubenvandermeer.jpg/gif whatever
waarom kan ik maar 1 keer op vinnikleuk rammen?!?!?!quote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb essie nog niet meermaals![]()
zien posten hoor?
True truequote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb essie nog niet meermaals![]()
zien posten hoor?
zo heb ik de zingende groenteboer op de markt een keer toegeroepen:quote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een keer met een vriendin in zo'n klein winkeltje theeblikken aan het kopen. 2 gozers achter de kassa. 1 helpt vriendin, die ander helpt mij.
Ik zeg iets als "heb alleen deze blikken" gozer zegt iets als "blikken in je ogen?"
Wij liggen helemaal in een deuk
Vriendin en andere gozer snapten se grap niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |