Dang.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet dan dit topic afgestoft worden?
LIT / Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole
Met Bernhard jr wat pandjes kopen?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Zo maar eens richting bed. Morgen huizen kijken.
Ga je de Gouden Bocht verlaten?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Zo maar eens richting bed. Morgen huizen kijken.
Weet nietquote:Op zondag 12 januari 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere week 1 en 1 week vakantie.
Wil je dit jaar meer of minder?
Je moet wat met je toelagequote:Op zondag 12 januari 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met Bernhard jr wat pandjes kopen?
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je de Gouden Bocht verlaten?
Weer aan de andere kant, daar zit nou eenmaal een onderdeel van het bedrijf waar ik voor werkquote:Op zondag 12 januari 2025 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu dichterbij of weer aan de andere kant?
Leuk al die KSC-ers from the pastquote:Op zondag 12 januari 2025 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet dan dit topic afgestoft worden?
LIT / Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole
beter kan ik de woonkamer behagelijk houden...quote:
Laatste maanden ook geen spoor meer van @RockNijntjequote:Op zondag 12 januari 2025 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, even tripje naar memory lane dat topic.
Dat geldt wel voor meer mensen die hier vroeger kwamen. Die hebben FOK! ingeruild voor het echte levenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste maanden ook geen spoor meer van @:rocknijntje
Nijntje kwam laatste jaren juist weer geregeld, bv MPG en Suikertaartje zijn al zo'n 10 jaar pleitequote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer mensen die hier vroeger kwamen. Die hebben FOK! ingeruild voor het echte leven.
Suikertaartje zie ik zo nu en dan, maar niet hier.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje kwam laatste jaren juist weer geregeld, bv MPG en Suikertaartje zijn al zo'n 10 jaar pleite
Nee. Zat nog een beetje op Funda te scrollen en toen zag ik de Flamingo en Panterprintmurenquote:
Waar zie je die panterprint?quote:Op maandag 13 januari 2025 03:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Zat nog een beetje op Funda te scrollen en toen zag ik de Flamingo en Panterprintmuren
ohhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2025 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee posts boven de flamingo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |