Suikertaartje zie ik zo nu en dan, maar niet hier.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje kwam laatste jaren juist weer geregeld, bv MPG en Suikertaartje zijn al zo'n 10 jaar pleite
Nee. Zat nog een beetje op Funda te scrollen en toen zag ik de Flamingo en Panterprintmurenquote:
Waar zie je die panterprint?quote:Op maandag 13 januari 2025 03:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Zat nog een beetje op Funda te scrollen en toen zag ik de Flamingo en Panterprintmuren
ohhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2025 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee posts boven de flamingo
ja dat lijkt mij wel tofquote:Op maandag 13 januari 2025 04:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt wel zo’n hip behangetje nemen
Met minizwembadje voor de gekko’squote:Op maandag 13 januari 2025 04:04 schreef bitterbal het volgende:
kan een miniatuur versie van dat huis hier bouwen :p
quote:Op maandag 13 januari 2025 04:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met minizwembadje voor de gekko’s
Zonder te werken zie je je vermogen ook alleen maar achteruit lopenquote:
Doe d'r de groeten, laatste keer dat ik d'r irl zag was alweer in 2017quote:Op maandag 13 januari 2025 02:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Suikertaartje zie ik zo nu en dan, maar niet hier.
Vermogen, wat is dat?quote:Op maandag 13 januari 2025 06:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonder te werken zie je je vermogen ook alleen maar achteruit lopen
In dat geval ga ik toch maar weer naar kantoor toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonder te werken zie je je vermogen ook alleen maar achteruit lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |