quote:Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben gehoord dat die goed is met beeldmateriaal en ze hopen dat hij verdacht materiaal van een beveiligingscamera kan wissen. Maar in plaats daarvan gaat die de hele oorsprong en berekeningen achter de ISO-waardes in de fotografie uit zitten leggen en hoe je dat kunt onderscheiden in analoog en digitaal fotomateriaal.
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begin gewoon over m'n hobbies. Voor het avondeten weer thuis.
Dat ze losgeld betalen om weer van je af te zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
"Wees gewoon jezelf."
...
"Nee, nee, alsjeblieft niet zo."
Iedere week 1 en 1 week vakantie.quote:
Dat is eigenlijk best een leuk idee om een keer te verwerken in een verhaal...quote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n ontvoeringsscenario voor waarin ze denken dat jij waardevolle informatie hebt en iets zeggen als "vertel ons alles" en dat jij dan in een dagenlange rant onophoudelijk allerlei onzin uitspuwt totdat ze je wanhopig weer vrijlaten.
Daarom is daten ook zo moeilijk. Ik cater naar de niche van vrouwen die helemaal wild worden van willekeurige infodumps buiten hun eigen interessegebied.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ze losgeld betalen om weer van je af te zijn
ja dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Als ze er daar per ongleuk eens eentje van maken, oh boy.
Ben je een schrijver?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een leuk idee om een keer te verwerken in een verhaal....
* DaMart registreert alvast de domeinnaam Zwabdating.nlquote:Op zondag 12 januari 2025 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Als ze er daar per ongleuk eens eentje van maken, oh boy.
Misschien een mooi inspiratiemomentje?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schrijf graag verhalen ja.
De laatste jaren alleen veel te weinig.
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders mag ze ook nog een dry february doen
Ik mag niet klagen eigenlijk met mijn chronische typtyfusquote:Op zondag 12 januari 2025 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik de autocorrectie van Swiftkey aanzet dan is het nog erger oké.
Welnee, dat is gewoon wibbly wobbly timey wimey en dan is ze ineens oud genoegquote:Op zondag 12 januari 2025 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan zou ze ook veel te jong zijn trouwens, als die nog gemaakt moet worden. Laat maar.
Moet dan dit topic afgestoft worden?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik de autocorrectie van Swiftkey aanzet dan is het nog erger oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aaah monsieur Etto. Precies op tijd, ik ging net net vlindergarnituur uitdelen.
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
Was een grapje. Dit is de echte foto van EssieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja. Ik heb het even genoteerdquote:Op zondag 12 januari 2025 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien een mooi inspiratiemomentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |