Dat moet minstens 10 jaar geleden zijnquote:
Toen je nog een jonge en kleine essie wasquote:Op zondag 12 januari 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat moet minstens 10 jaar geleden zijn
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen je nog een jonge en kleine essie was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een jonge en kleine essie!
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Vergelijk je d'r nou met een downietijger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Echt hequote:Op zondag 12 januari 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergelijk je d'r nou met een downietijger?
Zou het niet pikken van dat nare prinsesje hoorquote:
Ik heb er al iets van gezegdquote:Op zondag 12 januari 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het niet pikken van dat nare prinsesje hoor
Dat zal d'r leren zo brutaal te zijnquote:
Maar die yt-link ben je zeker wel vergetenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja ach. Een talent voor nutteloze informatieretentie.
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die yt-link ben je zeker wel vergeten
Dat denk ik welquote:
Ja zo ver gaat het dan weer niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders mag ze ook nog een dry february doenquote:
Jullie hebben elkander toch al lang foto's van jullie blote geslachtsdelen bij daglicht gestuurd?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem dus toch nog best normaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zo ver gaat het dan weer niet.
Ik stel me nu zo'n ontvoeringsscenario voor waarin ze denken dat jij waardevolle informatie hebt en iets zeggen als "vertel ons alles" en dat jij dan in een dagenlange rant onophoudelijk allerlei onzin uitspuwt totdat ze je wanhopig weer vrijlaten.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja ach. Een talent voor nutteloze informatieretentie.
Dat ze hem hebben gehoord dat die goed is met beeldmateriaal en ze hopen dat hij verdacht materiaal van een beveiligingscamera kan wissen. Maar in plaats daarvan gaat die de hele oorsprong en berekeningen achter de ISO-waardes in de fotografie uit zitten leggen en hoe je dat kunt onderscheiden in analoog en digitaal fotomateriaal.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n ontvoeringsscenario voor waarin ze denken dat jij waardevolle informatie hebt en iets zeggen als "vertel ons alles" en dat jij dan in een dagenlange rant onophoudelijk allerlei onzin uitspuwt totdat ze je wanhopig weer vrijlaten.
Ik begin gewoon over m'n hobbies. Voor het avondeten weer thuis.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n ontvoeringsscenario voor waarin ze denken dat jij waardevolle informatie hebt en iets zeggen als "vertel ons alles" en dat jij dan in een dagenlange rant onophoudelijk allerlei onzin uitspuwt totdat ze je wanhopig weer vrijlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |