Klinkt op zich wel aardig, maar ik weet niet of ik snel naar een optreden zal gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn deze zomer op Castlefest, op de vrijdag.
Moet van het weekend maar even kijken of we op de vrijdag gaan dit jaar. Meestal op de zaterdag of zondag.
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
And all the girls say I'm pretty fly for a White guy.
Meezingen is een stuk makkelijker dan titels herkennenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb essie nog niet meermaals![]()
zien posten hoor?
De UWV themesongquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
My friend got a girlfriend and he hates that bitch, he tells me every day.
Heerlijk nummer is het. Sowieso Offspring genotquote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.
Niemand (behalve ik) herkende het
Hoezo kent niemand dat meesterwerk dan?
Nogal jaquote:
Ben ze al druk aan het opsparenquote:
HALLOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 2 april 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik de zingende groenteboer op de markt een keer toegeroepen:
"lelijke meloenenkop, toe geef me een banaan"
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een pubquiz kregen we een keer van dit liedje 1 stilstaand plaatje te zien van het intro. Van welk liedje het was.
Niemand (behalve ik) herkende het
Hoezo kent niemand dat meesterwerk dan?
Ja die zag ik ook. Maar Den Bosch is lastig qua reizen voor mij. En vond het prijzig.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel aardig, maar ik weet niet of ik snel naar een optreden zal gaan.
Ik ga in oktober naar RockCIrcus, Den Bosch. De zondag. Alestorm en BattleBeast als bands die ik dan wil zien.
denk nie dat hij die kentquote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOO
Hoeveel kost hier die watermiloen?
Die dove luipaard toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.
Je bent een echte kenner als je dat weet...
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...quote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Maar Den Bosch is lastig qua reizen voor mij. En vond het prijzig.
Kwam ook Dropkick Murphys toch?
Dat heb ik weleens gelezen (ongetwijfeld in het top2000 topique, maar dat ben ik weer vergetenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van welk nummer hebben ze het intro "gejat' Dat Duitse gedeelte dus.
Je bent een echte kenner als je dat weet...
oeh....quote:
Nomnomnom.quote:
Met de vlam in de pijpquote:
Veel plezier iig. Ben klein beetje jaloers.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die komen zaterdags. Ik ga echt niet twee dagen. en te duur en voor mij te zwaar. Ik woon in Eindhoven dus voor mij is het reizen niet echt een probleem...
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
Oh het gaat weer over eten. Gelukkig. Ik herkende jullie al niet.
Eten is leven, leven is etenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar het over gaat, uiteindelijk gaat het altijd weer over eten
ik ook niet, maar morgen even halenquote:
Dat je je afvraagt waarom het hier opeens gaat over kwantummechanica in het tijd-ruimte continuüm en het uiteindelijk gewoon blijkt te gaan over hoe lang en op welke temperatuur een kroket in de oven moetquote:Op woensdag 2 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
's Avonds laat uit een David Lynch film rollen en iedereen doet ineens een beetje anders dan dat je gewend bent, dat is licht trippy.
Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Oké wtf die plek op mijn vinger begint wel heel erg los te raken. Nou dat afspraakje in het ziekenhuis over een maand is sowieso niet meer nodig.
en daaronder ziet het er goed uit? (zover je kan beoordelen?)quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Oké wtf die plek op mijn vinger begint wel heel erg los te raken. Nou dat afspraakje in het ziekenhuis over een maand is sowieso niet meer nodig.
je lichaam het werk laten doen lijkt me verstandigerquote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik denk echt als ik hard door trek dat ik het er helemaal af krijg alleen dat lijkt me niet verstandig.
Ik zou heen gaan omdat het niet los liet maar een dag nadat ik de brief binnen had voor de afspraak begon het ineens al heel erg los te raken en nu is het wel voor 80% ongeveer los denk ik.quote:
geil.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik denk echt als ik hard door trek dat ik het er helemaal af krijg alleen dat lijkt me niet verstandig.
Ja ja ik heb heel verstandig weer snel nu een verbandje erom gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je lichaam het werk laten doen lijkt me verstandiger
*geeft schouderklopjequote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ja ik heb heel verstandig weer snel nu een verbandje erom gedaan.
Ja wat is goed maar het ziet er gezond uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en daaronder ziet het er goed uit? (zover je kan beoordelen?)
Ahhh achsoquote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou heen gaan omdat het niet los liet maar een dag nadat ik de brief binnen had voor de afspraak begon het ineens al heel erg los te raken en nu is het wel voor 80% ongeveer los denk ik.
Goeie update welquote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ooooh weer een biljetje in de post vandaag![]()
maar ja, modem van KPN update gehad dus nou doet ftp het niet meer
ja en dan klaag ik over app updates dat ik steeds uitgelogd wordt en dus in de winkel ineens niet bij mijn klantenkaart kanquote:
uehh.. huh? tenzij je zelf er 1 draait zou dat geen invloed moeten hebben toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt de ader weer?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja weeniet. Alles doet het weer behalve het FTP protocol.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
uehh.. huh? tenzij je zelf er 1 draait zou dat geen invloed moeten hebben toch?
raar, enige zinnige wat ik kan verzinnen is een te stricte firewallquote:Op woensdag 2 april 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weeniet. Alles doet het weer behalve het FTP protocol.
reset van de experia box heeft iig niet geholpen. Misschien een reset van het glasmodem.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, enige zinnige wat ik kan verzinnen is een te stricte firewall
glas is breekbaar dus niet te ruig mee doenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reset van de experia box heeft iig niet geholpen. Misschien een reset van het glasmodem.
Anyway ik had deze al eerder geplaatstis vandaag binnen gekomen
![]()
[ afbeelding ]
Sorry, was even douchenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende: [..] Laatste maanden ook geen spoor meer van @:rocknijntje
![]()
ja dat kan vaak wel even duren iddquote:
it takes one...quote:
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is me wel een goeie douchebeurt geweest, je water rekening zal niet mals zijn
Nijn is nooit ver weg.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.
Omg Zwab jij ultieme sad boyquote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pap, heb je de melk eindelijk gehaald?
HAHAquote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.
El Salvador is om de hoek inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaalquote:
Stopover in de VS?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaal
Ik ga waarschijnlijk weer alleen in een woning wonenquote:
Nee, daar ben ik niet welkomquote:
Je bent in "foute" landen geweest?quote:
Wat goedquote:Op woensdag 2 april 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer alleen in een woning wonen![]()
Cuba na 2021 maar voor 2023 toen ze deze onzinregel bedachtenquote:
Typisch.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cuba na 2021 maar voor 2023 toen ze deze onzinregel bedachten
Geen huisgenoten maar wel met begeleiding, maar dan wel op afstand. Nu zit ik in een klein kamertje met 16 anderen in het pand.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat goedIk ben misschien niet helemaal op de hoogte van de laatste situatie, maar betekent dat zonder begeleiding? Of zonder 'huisgenoten' (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen)? Ik kan me wel nog herinneren dat je vorig jaar naar een minder ideale plek moest verhuizen
Je moet straks minstens één cybertruck in de pre-order hebben staan voor je een visum krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Typisch.
Er komen vast nog meer onzinregels.
El Salvador en Nicaragua?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaal
Ja, bijzonder! Lieve mensen altijd in zulke landen.quote:
Ow dat wist ik niet. Hij werd ook niet echt gemitst hier kennelijkquote:Op woensdag 2 april 2025 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik zie dat Kuckel met de kerst nog liep te haten op m'n gereis maar ik kan hem niet quoten omdat hij inmiddels op anoniem staat. Fijne Kerst Kuckel.
Allemaal in 1 trip?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, bijzonder! Lieve mensen altijd in zulke landen.
Verder nog in Mexico, Belize, Guatemala en Honduras geweest. Nu dus in El Salvador en Nicaragua en Costa Rica staan nog op de planning. En dan heb ik nog drie vakantiedagen over voor de rest van het jaar
Hoop dat ze wachten met dat invoeren tot na zaterdagquote:Op woensdag 2 april 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet straks minstens één cybertruck in de pre-order hebben staan voor je een visum krijgt.
Met de hoeveelheid bagage die jij doorgaans mee mag nemen kan hij vast wel in het ruim.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat ze wachten met dat invoeren tot na zaterdag
Ik ben niet verrastquote:Op woensdag 2 april 2025 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Hij werd ook niet echt gemitst hier kennelijk
Siquote:
Zal ik er een extra koffer bij bestellen voor de zekerheid?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid bagage die jij doorgaans mee mag nemen kan hij vast wel in het ruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
De MAWA-speech nu is ook weer een pareltje.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet straks minstens één cybertruck in de pre-order hebben staan voor je een visum krijgt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik er een extra koffer bij bestellen voor de zekerheid?Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik er een extra koffer bij bestellen voor de zekerheid?BagasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
oeh, KSC-houswarming party bij bos danquote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen huisgenoten maar wel met begeleiding, maar dan wel op afstand. Nu zit ik in een klein kamertje met 16 anderen in het pand.
Dus dan woon ik wat meer tussen de burgers, nu is het echt afgeschermd van de buitenwereld. je komt hier niet zomaar op de afdeling..
Het is nog niet helemaal zeker, ik heb de woning nog niet gezien, maar ik ben wel blij verrast met het aanbod wat ze mij gedaan hebben.
En ik mag deze kans eigenlijk niet laten schieten, want ons is beloofd dat we nog tot september 2026 voorrang hebben op de plaatsingslijsten binnen deze GGz. Dus een vangnet is er al...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |