abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2025 @ 09:25:58 #251
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217282587
quote:
Een vrouw met een mening wordt door veel mannen (en zelfs vrouwen) als hysterisch gezien. Dan maar gaan voor de meneer die je land kapot maakt...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:16:12 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217283036
quote:
Bij menig ander president was dit een schande geweest om golfen met rijke Saudi vriendjes te verkiezen boven het eren van omgekomen soldaten.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:17:15 #253
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217283042
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217283095
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij menig ander president was dit een schande geweest om golfen met rijke Saudi vriendjes te verkiezen boven het eren van omgekomen soldaten.
Sterker nog als Kamala nu president was en koekjes zou gaan bakken met vriendinnen was de foxhef propaganda samen met het magapaai leger niet van het scherm te krijgen. :P
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:26:18 #255
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217283120
quote:
Fuck that. We moeten van afhankelijkheid van Amerika af, want Trump is niet te vertrouwen. We moeten doen wat China, Japan en Korea aan het doen zijn - nieuwe bondgenoten en afzetmarkten zoeken binnen Europa, Canada Australië etc.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:27:17 #256
201761 phpmystyle
pi_217283125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Fuck that. We moeten van afhankelijkheid van Amerika af, want Trump is niet te vertrouwen. We moeten doen wat China, Japan en Korea aan het doen zijn - nieuwe bondgenoten en afzetmarkten zoeken binnen Europa, Canada Australië etc.
Ja man.
80% van alle innovaties en belangrijke civiele producten komen uit USA of zijn onder hun certificaat gemaakt. Van medische goederen, tot aan goederen die de Russen op afstand moeten houden.

Wij maken flesjes waar het dopje aan vastkleeft.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:27:31 #257
201761 phpmystyle
pi_217283129
Er is momenteel geen enkele reden voor ook maar enig Europees zelfvertrouwen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:29:34 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217283140
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
Onzin, Europa weet zich historisch altijd wel te redden. Als er ergens ter wereld potentieel is om vele crises te weerstaan is het hier wel.

We hebben ons erg afhankelijk gemaakt van anderen helaas. Hopelijk leren we meer op eigen benen te staan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217283151
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:16 schreef Momo het volgende:

[..]
En Biden was dement geweest als hij voortijdig het podium afliep terwijl hij nog wat Nazistische decreten moest ondertekenen. Voor de oranje Bokito gelden andere regels.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:35:51 #260
201761 phpmystyle
pi_217283177
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Onzin, Europa weet zich historisch altijd wel te redden. Als er ergens ter wereld potentieel is om vele crises te weerstaan is het hier wel.

Helemaal eens, onderschrijf ik volledig. Had een citaat van mij kunnen zijn.

Maar dat zal niet op korte termijn gaan gebeuren. Grote polieke en sociale hervormingen zijn nodig om ons weer trots en weerbaar te maken. We zullen ons eerst moeten ontdoen van kwade geesten zoals een Verhofstadt, Barosso, Vd Leyen etc etc.

Op lange termijn blijf ik positief. De grootste beschaving aller tijden zal niet zomaar verloren gaan. Maar man man man, wat zal er veel voor nodig zijn.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:40:38 #261
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217283228
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Helemaal eens, onderschrijf ik volledig. Had een citaat van mij kunnen zijn.

Maar dat zal niet op korte termijn gaan gebeuren. Grote polieke en sociale hervormingen zijn nodig om ons weer trots en weerbaar te maken. We zullen ons eerst moeten ontdoen van kwade geesten zoals een Verhofstadt, Barosso, Vd Leyen etc etc.

Op lange termijn blijf ik positief. De grootste beschaving aller tijden zal niet zomaar verloren gaan. Maar man man man, wat zal er veel voor nodig zijn.
Onze vijanden zijn externe actoren die Europa klein willen houden, uit elkaar willen spelen of kapot willen krijgen.

Onze kracht is juist de groep mensen die Europa sterk wil maken en verenigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 04-04-2025 11:35:27 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:42:12 #262
201761 phpmystyle
pi_217283240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 10:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Onze vijanden zijn externe actoren die Europa klein willen houden, uit elkaar willen spelen of kapot willen krijgen.

Onze kracht is juist de groep mensen die Europa sterk willen maken en verenigen.
Wat een kletskoek.
Systemen vallen over het algemeen door interne problemen en onopgeloste. De USSR is daar een mooi recent voorbeeld, maar denk ook aan het Romeinse rijk. Of het Ottomaanse rijk.
pi_217283261
quote:

[..]
Ja man.
80% van alle innovaties en belangrijke civiele producten komen uit USA of zijn onder hun certificaat gemaakt. Van medische goederen, tot aan goederen die de Russen op afstand moeten houden.

Claim zonder enige onderbouwing.
pi_217283618
Musk is niet weggestuurd, maar gewoon een bewuste pion geweest in de zeer gewenste chaos.
pi_217283665
quote:

En ik kan je verklappen dat men in de vs ook mee bezig is. :P maar kan er verder vanwege nda geen details over vertellen.
pi_217283938
quote:
Zoals Canada en Mexico hebben gedaan in Trumps vorige termijn, bedoel je
pi_217284063
quote:
Hoe is het met de importheffingen, waarvan jij in november nog zei dat het ging om een pressiemiddel, dat Trump niet daadwerkelijk zou inzetten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_217284087
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe is het met de importheffingen, waarvan jij in november nog zei dat het ging om een pressiemiddel, dat Trump niet daadwerkelijk zou inzetten?
Ik hoop dat het naïviteit is maar ik ga daar vooralsnog wel even van uit. Dat het vanuit Trump een aanleiding tot een gesprek is.

Al zeg ik er bij dat ik er ook niet meer zeker van ben.
  vrijdag 4 april 2025 @ 12:27:10 #269
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217284100
Laura Loomer die plots aan de knoppen begint te draaien, die is nog veel gevaarlijker dan Mango Mussolini.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217284124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Laura Loomer die plots aan de knoppen begint te draaien, die is nog veel gevaarlijker dan Mango Mussolini.
Is dat zo'n mafklapperin (mafklapperes?) dan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217284138
Far right conspiracy theorist volgens Google.

Ja dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 4 april 2025 @ 12:40:04 #272
201761 phpmystyle
pi_217284195
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat het een pressiemiddel is. Dat geeft Trump eigenlijk ook wel aan als dit leest:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-fenomenaals-bieden

De man wil graag in gesprek treden met zijn westerse partners.

Overigens heffen wij allang invoerrechten op USA producten:
https://www.belastingdien(...)-bestel-buiten-de-eu

Heb ik jou nooit over gehoord.
pi_217284228
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat het een pressiemiddel is. Dat geeft Trump eigenlijk ook wel aan als dit leest:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-fenomenaals-bieden

De man wil graag in gesprek treden met zijn westerse partners.

Overigens heffen wij allang invoerrechten op USA producten:
https://www.belastingdien(...)-bestel-buiten-de-eu

Heb ik jou nooit over gehoord.
En visa versa
  vrijdag 4 april 2025 @ 12:48:07 #274
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_217284243
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:25 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik hoop dat het naïviteit is maar ik ga daar vooralsnog wel even van uit. Dat het vanuit Trump een aanleiding tot een gesprek is.

Al zeg ik er bij dat ik er ook niet meer zeker van ben.
Nu in gesprek, wat wellicht tot een overeenstemming leidt, om vervolgens over 2/3 maanden weer zwart gemaakt te worden en het hele circus opnieuw te starten?

Nee, het vertrouwen is volledig weggeslagen. Voor de EU en andere landen is het nu zaak om de deur open te houden (al is het voor de buhne), maar achter de schermen heel snel aan de slag met als einddoel om zo onafhankelijk mogelijk te worden van de VS.
Hier wil je je economie toch niet aan bloot blijven stellen?

Dit heeft natuurlijk niks te maken met "graag in gesprek willen met je partners", dit is een gijzeling van je partners met een mes op de keel.
  vrijdag 4 april 2025 @ 12:51:02 #275
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217284274
Er is alle reden voor Europees zelfvertrouwen. Nu de dom-rechtse mafklappers echt aan de macht zijn komt hun eigenlijke agenda en de consequenties van gecombineerd roof-kapitalisme, nationalisme en fascisme aan het licht. En dat is voor de meeste mensen, de meerderheid van dom-rechtse stemmers inclusief, een akelig slecht recept.

Europa groeit, Europa heeft alle ingrediënten om zich binnen een decennium te ontworstelen aan ongewenste afhankelijkheden. Om dat waar te maken is door kiezers ondersteunde durf nodig. Die steun groeit, die durf groeit. We hebben uitstekend onderwijs, we hebben uitstekende infrastructuur, we hebben uitstekende wetgeving, veel beter dan de zooi die de VS werkelijk is. We hebben gebrek aan durf, meer niet.

Nu nog zorgen dat de vijfde colonne, de krachten die ook hier actief zijn, onschadelijk gemaakt worden. Het veroordelen van criminele fascisten als Franse Marieke is een goede eerste stap. Actief onderzoek, afsluiten en waar mogelijk veroordeling van internet-trollen op sociale media en fora is een goede volgende stap. Afsluiten via hoge belastingen van Amerikaanse sociale netwerken ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')