Een vrouw met een mening wordt door veel mannen (en zelfs vrouwen) als hysterisch gezien. Dan maar gaan voor de meneer die je land kapot maakt...quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3llxfrqnhgi2j
[ afbeelding ]
Bij menig ander president was dit een schande geweest om golfen met rijke Saudi vriendjes te verkiezen boven het eren van omgekomen soldaten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 05:01 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3llx62mki4k2y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterker nog als Kamala nu president was en koekjes zou gaan bakken met vriendinnen was de foxhef propaganda samen met het magapaai leger niet van het scherm te krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij menig ander president was dit een schande geweest om golfen met rijke Saudi vriendjes te verkiezen boven het eren van omgekomen soldaten.
Fuck that. We moeten van afhankelijkheid van Amerika af, want Trump is niet te vertrouwen. We moeten doen wat China, Japan en Korea aan het doen zijn - nieuwe bondgenoten en afzetmarkten zoeken binnen Europa, Canada Australië etc.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:17 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-fenomenaals-bieden
Er zijn best mogelijkheden.
Ja man.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Fuck that. We moeten van afhankelijkheid van Amerika af, want Trump is niet te vertrouwen. We moeten doen wat China, Japan en Korea aan het doen zijn - nieuwe bondgenoten en afzetmarkten zoeken binnen Europa, Canada Australië etc.
Onzin, Europa weet zich historisch altijd wel te redden. Als er ergens ter wereld potentieel is om vele crises te weerstaan is het hier wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
Er is momenteel geen enkele reden voor ook maar enig Europees zelfvertrouwen.
En Biden was dement geweest als hij voortijdig het podium afliep terwijl hij nog wat Nazistische decreten moest ondertekenen. Voor de oranje Bokito gelden andere regels.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij menig ander president was dit een schande geweest om golfen met rijke Saudi vriendjes te verkiezen boven het eren van omgekomen soldaten.
Helemaal eens, onderschrijf ik volledig. Had een citaat van mij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onzin, Europa weet zich historisch altijd wel te redden. Als er ergens ter wereld potentieel is om vele crises te weerstaan is het hier wel.
Onze vijanden zijn externe actoren die Europa klein willen houden, uit elkaar willen spelen of kapot willen krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal eens, onderschrijf ik volledig. Had een citaat van mij kunnen zijn.
Maar dat zal niet op korte termijn gaan gebeuren. Grote polieke en sociale hervormingen zijn nodig om ons weer trots en weerbaar te maken. We zullen ons eerst moeten ontdoen van kwade geesten zoals een Verhofstadt, Barosso, Vd Leyen etc etc.
Op lange termijn blijf ik positief. De grootste beschaving aller tijden zal niet zomaar verloren gaan. Maar man man man, wat zal er veel voor nodig zijn.
Wat een kletskoek.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onze vijanden zijn externe actoren die Europa klein willen houden, uit elkaar willen spelen of kapot willen krijgen.
Onze kracht is juist de groep mensen die Europa sterk willen maken en verenigen.
Claim zonder enige onderbouwing.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man.
80% van alle innovaties en belangrijke civiele producten komen uit USA of zijn onder hun certificaat gemaakt. Van medische goederen, tot aan goederen die de Russen op afstand moeten houden.
Wij maken flesjes waar het dopje aan vastkleeft.
En ik kan je verklappen dat men in de vs ook mee bezig is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
Wij maken flesjes waar het dopje aan vastkleeft.
Zoals Canada en Mexico hebben gedaan in Trumps vorige termijn, bedoel jequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:17 schreef phpmystyle het volgende:
Er zijn best mogelijkheden.
Hoe is het met de importheffingen, waarvan jij in november nog zei dat het ging om een pressiemiddel, dat Trump niet daadwerkelijk zou inzetten?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
Er is momenteel geen enkele reden voor ook maar enig Europees zelfvertrouwen.
Ik hoop dat het naïviteit is maar ik ga daar vooralsnog wel even van uit. Dat het vanuit Trump een aanleiding tot een gesprek is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is het met de importheffingen, waarvan jij in november nog zei dat het ging om een pressiemiddel, dat Trump niet daadwerkelijk zou inzetten?
Is dat zo'n mafklapperin (mafklapperes?) dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Laura Loomer die plots aan de knoppen begint te draaien, die is nog veel gevaarlijker dan Mango Mussolini.
Dat het een pressiemiddel is. Dat geeft Trump eigenlijk ook wel aan als dit leest:quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is het met de importheffingen, waarvan jij in november nog zei dat het ging om een pressiemiddel, dat Trump niet daadwerkelijk zou inzetten?
En visa versaquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het een pressiemiddel is. Dat geeft Trump eigenlijk ook wel aan als dit leest:
De man wil graag in gesprek treden met zijn westerse partners.
Overigens heffen wij allang invoerrechten op USA producten:
https://www.belastingdien(...)-bestel-buiten-de-eu
Heb ik jou nooit over gehoord.
Nu in gesprek, wat wellicht tot een overeenstemming leidt, om vervolgens over 2/3 maanden weer zwart gemaakt te worden en het hele circus opnieuw te starten?quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat het naïviteit is maar ik ga daar vooralsnog wel even van uit. Dat het vanuit Trump een aanleiding tot een gesprek is.
Al zeg ik er bij dat ik er ook niet meer zeker van ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |