Was ff weg, wat zei hij?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat staat ie voor de rechtstaat het, die Omtzigt
Niks, oorverdovend stil. Dat was het punt.quote:
Ah, okquote:Op woensdag 2 april 2025 17:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niks, oorverdovend stil. Dat was het punt.
Het gaat erom dat NSC gruwelijk hypocriet is en alles wat ze verkondigd hebben tijdens de campagne met voeten treden.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet, Kamerleden gaan zelf over hun eigen inbreng.
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat NSC gruwelijk hypocriet is en alles wat ze verkondigd hebben tijdens de campagne met voeten treden.
Tsja, het is wel Dilan..quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als ik de vvd was zou ik toch gaan twijfelen om Faber niet weg te sturen. Met haar aan de leiding gaan die asielwetten er niet komen. Dan stapt Wilders er misschien uit, maar dat maakt zonder asielwetten toch weinig uit
Ik betaal anders nog steeds Eigen Risico en 130 mag ik ook nog steeds niet. Dus NSC is hierin niet de enige.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat NSC gruwelijk hypocriet is en alles wat ze verkondigd hebben tijdens de campagne met voeten treden.
Haha, not gonna happen..quote:Op woensdag 2 april 2025 18:04 schreef JAM het volgende:
Nou, Van Vroonhoven, trek het stekkertje eruit.
dan gaat de spreidingswet TOCH door en krijgt ieder dorp een AZC en kan iedere vrouw daar nederlandse taalles gaan geven aan de syrische vluchtelingen en een lintje verdienen , hoe mooi is datquote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als ik de vvd was zou ik toch gaan twijfelen om Faber niet weg te sturen. Met haar aan de leiding gaan die asielwetten er niet komen. Dan stapt Wilders er misschien uit, maar dat maakt zonder asielwetten toch weinig uit
Met Faber in de leiding zou ik het intrekken van de spreidingswet ook niet als zekerheid zien. En dat ligt aan 1 persoonquote:Op woensdag 2 april 2025 18:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan gaat de spreidingswet TOCH door en krijgt ieder dorp een AZC en kan iedere vrouw daar nederlandse taalles gaan geven aan de syrische vluchtelingen en een lintje verdienen , hoe mooi is dat
Ga je schamenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
nsc wat een kut partij
ja op gestemd...
Waarom dan? Waardoor dacht jij ‘nee, ik stem geen CDA, een partij die bewezen heeft capabele mensen te leveren, ik stem op een afgescheiden CDA’er met een bijeengeraapt zooitje ongeregeld op de lijst’?quote:Op woensdag 2 april 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
nsc wat een kut partij
ja op gestemd...
Right back at ya!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
die vroonhoven moet die grijns van der rotkop halen
quote:Broers vragen lintje aan voor hun moeder, maar minister Faber wil niet tekenen: ‘Het voelt alsof mam een landverrader is’
De broers Frank en Jordy dienden een aanvraag in voor een koninklijke onderscheiding voor hun bij het COA werkende moeder. Nu blijkt dat zij een van ‘de vijf van Faber’ is, waarvan de minister de aanvraag niet wil tekenen. Ze doen hun verhaal.
De broers Frank en Jordy* vroegen het zich al jaren af. Zou hun moeder in aanmerking komen voor een lintje? Ze doet immers zo veel vrijwilligerswerk. Ze is mantelzorger, hielp in een welzijnsinstelling en werkt daarnaast al sinds jaar en dag voor het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). „Iedereen die we spraken met wie ze heeft gewerkt was enthousiast. Sommigen vroegen zich zelfs af waarom ze nog geen koninklijke onderscheiding had.”
Omdat ik er vanuit was gegaan dat omtzigt niet met de pvv in zee zou gaanquote:Op woensdag 2 april 2025 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom dan? Waardoor dacht jij ‘nee, ik stem geen CDA, een partij die bewezen heeft capabele mensen te leveren, ik stem op een afgescheiden CDA’er met een bijeengeraapt zooitje ongeregeld op de lijst’?
De gebruikelijke onzinquote:Op woensdag 2 april 2025 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Dilan? Was even met iets anders bezig en was heel kort..
Dat ze al de hele tijd benadrukt dat Faber aan het werk moet. Dus ze wast haar handen in onschuld.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Dilan? Was even met iets anders bezig en was heel kort..
Over 2 bewindsliedenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:19 schreef Faraday01 het volgende:
We hebben inmiddels 3 moties van wantrouwen, dat is een beetje overdreven
O vind het nog vrij weinig voor zo’n puinzooiquote:Op woensdag 2 april 2025 18:19 schreef Faraday01 het volgende:
Dank!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat ze al de hele tijd benadrukt dat Faber aan het werk moet. Dus ze wast haar handen in onschuld.
Dat is geen Nederlands. Dus ik heb geen idee wat je wilt zeggen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van der Plas roept op tot vrijwilligers
Dat heb je wel, doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlands. Dus ik heb geen idee wat je wilt zeggen.
Nee, dat heb ik niet, want het slaat nergens op. Je kunt oproepen tot een activiteit, je kunt niet oproepen tot personen.quote:
Zucht.quote:
Ik snap niet dat daar geen interruptie op kwam. Hoe kan ze dat serieus denken dat deze hele situatie daaraan bijdraagt? Integendeel.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van der Plas roept op tot meer vrijwilligers
Van der Plas roept op tot meer vrijwilligersquote:Op woensdag 2 april 2025 18:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van der Plas roept op tot meer vrijwilligers
Niet kinkshamen aubquote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
Ben er van overtuigt dat Faber een degradation kink heeft...
Goed dat dit ook even benoemd wordt.quote:
Tot ie erachter komt dat het nu zijn beurt is om de piepers te jassen 😱quote:Op woensdag 2 april 2025 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
die schoof staat gewoon keihard te lachen
Zou mooi zijn. Dan doet hij nog eens iets goeds voor zijn medemens.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot ie erachter komt dat het nu zijn beurt is om de piepers te jassen 😱
Van der Plas wordt weinig geļnterrumpeerd, want je krijgt standaard een soort boerenwijsheid terug die helemaal nergens op slaat. Als je hier op had geļnterrumpeerd, was je waarschijnlijk weggezet als iemand die tegen vrijwilligers was oid.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar geen interruptie op kwam. Hoe kan ze dat serieus denken dat deze hele situatie daaraan bijdraagt? Integendeel.
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Van der Plas wordt weinig geļnterrumpeerd, want je krijgt standaard een soort boerenwijsheid terug die helemaal nergens op slaat. Als je hier op had geļnterrumpeerd, was je waarschijnlijk weggezet als iemand die tegen vrijwilligers was oid.
Morgen is ook nooit vandaag... zoiets?quote:
Morgen is vandaag gisteren.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Morgen is ook nooit vandaag... zoiets?
Ze zei het toch echt!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Morgen is ook nooit vandaag... zoiets?
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Iedereen die dit debat heeft gevolgd verdient een lintje.
In Utrecht hadden we er een die er maar liefst 8 had.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:19 schreef Faraday01 het volgende:
Straks dient een minister een MvW in, ik kijk nergens meer van op bij deze clownshow.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:00 schreef Szura het volgende:
Rest kabinet is klaar met Boer Zoekt Vrouw-minister:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wiersma-niet-fit-job
Kan jij niet beter gewoon een leuk vriendinnetje zoeken die je positieve aandacht geeft ipv hier de hele dag sneu op zoek te zijn naar negatieve aandacht?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
Je kan veel van Faber zeggen, maar niet dat ze zich niet mooi kleedt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan jij niet beter gewoon een leuk vriendinnetje zoeken die je positieve aandacht geeft ipv hier de hele dag sneu op zoek te zijn naar negatieve aandacht?
Mooie meiden versieren is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan jij niet beter gewoon een leuk vriendinnetje zoeken die je positieve aandacht geeft ipv hier de hele dag sneu op zoek te zijn naar negatieve aandacht?
Uhh, ja. Morgen, 3 april, is vandaag, 2 april, "gisteren" als je erover praat.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
Je kan veel van Faber zeggen, maar niet dat ze zich niet mooi kleedt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |