Niet op de stream van de tweede kamer zelfquote:
Neh, beetje allemaal hetzelfde maar dan in andere bewoordingen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer nog wat inhoudelijks gemist?
Ok. Misschien moest er overgeschakeld worden bij de NOS, maar zelf wel geen stroomstoring zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet op de stream van de tweede kamer zelf
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op woensdag 2 april 2025 13:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Misschien moest er overgeschakeld worden bij de NOS, maar zelf wel geen stroomstoring zijn.
Beste Minsiter ever
quote:
Jetten steunt ze eigenlijk want hij zegt dat het vertrouwen gedaald is omdat er veel te weinig aan het beperken van de asielopvang gedaan wordt.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:34 schreef ashardalan het volgende:
16% vertrouwen... Is óók een prestatie...
Hoezo? Een lintje is geen politiekquote:Op woensdag 2 april 2025 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Dat is het failliet van het lintje.
En het knapste van dat alles, je merkt er geen fuck vanquote:Op woensdag 2 april 2025 13:36 schreef Breekfast het volgende:
Wat heeft Faber allemaal al wel niet voor elkaar gekregen zeg![]()
Gras is groen dus.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, beetje allemaal hetzelfde maar dan in andere bewoordingen.
Alleen Wilders is tegendraads.
Ze heeft vooral veel niet voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:36 schreef Breekfast het volgende:
En dat allemaal ondanks de tegenwerking van linksquote:Op woensdag 2 april 2025 13:36 schreef Breekfast het volgende:
Hoho, ze heeft wel met de marechaussee een paar duizend man aan de grens geembeteerd he!quote:Op woensdag 2 april 2025 13:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En het knapste van dat alles, je merkt er geen fuck van![]()
Ah ja, meer files... Dat merken we iddquote:Op woensdag 2 april 2025 13:40 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Hoho, ze heeft wel met de marechaussee een paar duizend man aan de grens geembeteerd he!
Als Faber er nog minstens 3 maand zit krijgt ze bij afscheid sowieso een koninklijke onderscheiding. En ik denk dat ze daar na 12 jaar EK en provinciale staten via die route ook recht op heeft. En terecht, want we belonen volksvertegenwoordigers en bewindspersonen daarmee. En ja, ook als een D66 of Denk minister dat moet tekenen, moet die daarvoor tekenen.quote:
Schijnbaar krijgen bewindspersonen standaard een lintje. Ik hoop dat Faber overgeslagen wordt, of dat anders iemand weigert te tekenen.quote:
Ten koste van capaciteit elders in het land.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:40 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Hoho, ze heeft wel met de marechaussee een paar duizend man aan de grens geembeteerd he!
ajax doet niks andersquote:Op woensdag 2 april 2025 13:42 schreef xpompompomx het volgende:
Als je meer dan 45 jaar terug in de tijd moet gaan omdat je denkt een puntje te kunnen maken...![]()
Beetje de essentie van precedenten... Terug gaan in de tijd.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:42 schreef xpompompomx het volgende:
Als je meer dan 45 jaar terug in de tijd moet gaan omdat je denkt een puntje te kunnen maken...![]()
Nou, nieuwe blondering + z'n nieuwe oogleden schelen wel weer 10 jaar...quote:Op woensdag 2 april 2025 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
Die Geert ziet er ook met de week ongezonder uit trouwens.
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
Nee Geertje, mijn huur is dankzij jou weer maximaal gestegen in juli
Sowieso: een bekende, niet onbesproken, buitenlander die Commandeur in de orde van Oranje-Nassau zou worden (die is zeldzaam en wordt meestal uitgereikt door de Koning zelf) vergelijken met een stel anonieme vrijwilligers die in bijzijn van wat familie een lintje krijgen van de burgemeester.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:42 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hoefde dat hele klote lintje al niet meerquote:Op woensdag 2 april 2025 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
Je zal zo’n vrijwilliger zijn bij het COA en dan deze flauwekul moeten aanhoren
Hij moest nog even een wit voetje halen bij zijn Israëlische broodheren denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sowieso: een bekende, niet onbesproken, buitenlander die Commandeur in de orde van Oranje-Nassau zou worden (die is zeldzaam en wordt meestal uitgereikt door de Koning zelf) vergelijken met een stel anonieme vrijwilligers die in bijzijn van wat familie een lintje krijgen van de burgemeester.
Waar volg je dat in de auto? niet posten in de autoquote:Op woensdag 2 april 2025 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit dan hopelijk in de auto, dus kan dan prima luisteren.
Ze moesten diep graven.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:42 schreef xpompompomx het volgende:
Als hij niet rijdt, kan hij gewoon posten hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 13:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Waar volg je dat in de auto? niet posten in de auto
Niet gewaardeerd worden door Faber zou voor mij een extra beloning zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoefde dat hele klote lintje al niet meer
Daar dacht ik ook aan. Ik zou, serieus weigeren, en de publiciteit zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee dan liever die fles wijn en bloemetje van het COAquote:Op woensdag 2 april 2025 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Capricia is een vrouw, maar point taken.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als hij niet rijdt, kan hij gewoon posten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |