Hele goedemorgen Dotquote:
RIPquote:Op woensdag 2 april 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
Wtf dat is vroeg
https://www.volkskrant.nl(...)y#Echobox=1743568815
RIP Val
quote:Op woensdag 2 april 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
Wtf dat is vroeg
RIP Val
Niet bekende mensen ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
RIP
Bekende mensen vallen bij bosjes om dit jaar.
Ja veel hequote:Op woensdag 2 april 2025 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
RIP
Bekende mensen vallen bij bosjes om dit jaar.
Morguhquote:
Hoi Dottekequote:
ALles goed daar?quote:
Zeker. Daar ook?quote:
Mooi zo, hier ook alles okidoki De ene helft van mijn lijf is warm van de zon, zit voor het raam van de achterkamer. en de andere helft is frisjes dat zit niet in de zonquote:
Nee niet Madmartiganquote:Op woensdag 2 april 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
Wtf dat is vroeg
RIP Val
Ik zag het vanmorgen, heel jongquote:Op woensdag 2 april 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
Wtf dat is vroeg
RIP Val
Poppenkastquote:
Ik ook af en toe.quote:
Nu hopen dat het ook maar iets doet ........quote:Op woensdag 2 april 2025 06:47 schreef pullup het volgende:
Hij heeft het record gewoon gebroken @:marcb1974
Gewoon de volgendequote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu hopen dat het ook maar iets doet ........
Eigenlijk even de TT aanpassen.
In het huidige tempo kan dat nog wel een weekje durenquote:
Dat is waar, dan moet je @Deisyy maar lief aankijkenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het huidige tempo kan dat nog wel een weekje duren
Mjah dat is een soort gegevenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik verbaas me nog het meest over de hypocrisie van de coalitie
I know maar het blijft me iedere keer toch ook verbazenquote:
Mijn stem heeft iequote:
Ik ben nou eenmaal een vastgeroeste PvdD stemmerquote:
Hij is dan ook van het cda dus das logischquote:Op woensdag 2 april 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een vastgeroeste PvdD stemmermaar toch vind ik Bontenbal wel een soort van verademing in vergelijking met zijn voorgangers
![]()
Ik was eigenlijk altijd wel anti CDAquote:Op woensdag 2 april 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is dan ook van het cda dus das logisch
Tuurlijk, als Marc het vraagt pas ik de TT wel even aan hoor.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar, dan moet je @:deisyy maar lief aankijken
Ja dat gaat hard he, vooral als men wat ouder is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Meneer Prisha doet nu boodschappen?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:48 schreef Prisha het volgende:
Als zo de online kassabon bekijk, dan denk ik dat het hutspot gaat worden
ha ja, die zou langs de winkel rijden en voor het eten zorgen. Ik keek net even of er al een kassabon online was en dat was erquote:
Hutsput is een uitstekende keuze! Mijn favo wintergerechtquote:Op woensdag 2 april 2025 17:48 schreef Prisha het volgende:
Als zo de online kassabon bekijk, dan denk ik dat het hutspot gaat worden
Hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 17:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga natuurlijk nu net doen of ik volledig verrast wordt door wat er straks op tafel komt
Heel erg prima inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hutsput is een uitstekende keuze! Mijn favo wintergerecht
zo zal dat ongeveer gaanquote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha'Oh hutspot! Dat had ik nou nooooooooit gedacht'
Prisha checjt Prisho !quote:Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef chufi het volgende:
Online kassabon checken .... wat wordt er nog meer gecheckt ?
Dat kan alleen als je éérst aan Appie verteld hebt wie je bent!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Prisha het volgende:
Dus big brother weet wat we aan boodschappen halen als we naar de AH gaan
En veel koekies eetquote:Op woensdag 2 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je éérst aan Appie verteld hebt wie je bent!
Gebakken lucht.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En betaald met lucht.. ipv keiharde cash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Moet je al naar bed?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
Ja dan is het wel een beetje klaar hé voor de avond
Niet perse maar dit topic lijkt wel wat vermoordquote:
Moet je nog eten ?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
Ja dan is het wel een beetje klaar hé voor de avond
Gelukkig nietquote:
Een Koentje?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet perse maar dit topic lijkt wel wat vermoord
Die is er ook wel heel goed in jaquote:
Hij noemt het salami,quote:
Salami is idd een andere kleurquote:Op woensdag 2 april 2025 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij noemt het salami,
dat is het dus echt niet.
Een roodbefjequote:Op donderdag 3 april 2025 06:15 schreef pullup het volgende:
Deze had ik wellicht al maar hij is leuk
[ afbeelding ]
Een redneck, maar zonder maga-petje.quote:Op donderdag 3 april 2025 06:15 schreef pullup het volgende:
Deze had ik wellicht al maar hij is leuk
[ afbeelding ]
Dit begint een halszaak te wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 06:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een redneck, maar zonder maga-petje.
Rustaaaagh; het is een Jamaicaanse Todyquote:Op donderdag 3 april 2025 06:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit begint een halszaak te worden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 06:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Rustaaaagh; het is een Jamaicaanse Tody
Werkze! Ik ga er ook vantussenquote:Op donderdag 3 april 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
En ik ben foetsie, Wel een heel vroege training helaas
Succes!quote:Op donderdag 3 april 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
En ik ben foetsie, Wel een heel vroege training helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:33 schreef chufi het volgende:
Gezellig op de DamMaar waarom, is het een mislukte aanslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:33 schreef chufi het volgende:
Gezellig op de DamWel heel rustig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
GOAquote:
Een half uurtje in de pauzequote:
Ja is wel heerlijk als de zon naar binnen schijnt..quote:Op donderdag 3 april 2025 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een half uurtje in de pauze![]()
Maar ik word ook al vrolijk als ik het door het raam zie![]()
Dus ja
Jij ?
Laat de lente maar doorkomenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is wel heerlijk als de zon naar binnen schijnt..
Heb even buiten gezeten vanmiddag..
Ja hebben idd wel water uit de hemel nodig..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat de lente maar doorkomen
Wel ff een paar flinke buien erbij, de natuur schreeuwt om water
Vind je het nu al té warm??quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hebben idd wel water uit de hemel nodig..
Ziet er voor de komende dagen wel prima uit.. paar dagen weer iets minder warm
In de zon wel als er geen wind isquote:Op donderdag 3 april 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je het nu al té warm??
quote:
Nee is geen konijntjequote:Op donderdag 3 april 2025 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt naar ava.. aha ze heeft een vachtje, dat verklaart het
Edit: Dit is een konijntje toch?Voordat ik weer iemand beledig
![]()
[ afbeelding ]
Veel naar gekeken jaren geleden..quote:
Aah.. volgens mij hebben we die discussie al eerder gehadnu je het zegt... Ik kan niet anders dan een konijntje zien.. krijg dat er niet uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is geen konijntje![]()
![]()
Maar een meisje/vrouw die een koptelefoon op heeft
Keek ik vroeger altijd met mijn oma en ben het altijd leuk blijven vindenquote:
Dan mag jij er een konijntje in zien, ik zie dat er totaal niet inquote:Op donderdag 3 april 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aah.. volgens mij hebben we die discussie al eerder gehadnu je het zegt... Ik kan niet anders dan een konijntje zien.. krijg dat er niet uit.
Welke zender is t eigenlijk?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Keek ik vroeger altijd met mijn oma en ben het altijd leuk blijven vindenUltieme comfort tv
ONS. Je moet wel een slimme tv hebben. Op mijn tv is het nummer 89quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke zender is t eigenlijk?
Ik kijk nu Young Sheldon, zie ineens dat seizoen 7 nu op tv weer is..
Dus het knotje van mijn ui is het oortje zeg maarquote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg maar dit.. maar dan in spiegelbeeld![]()
[ afbeelding ]
Hier is het duidelijker:quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus het knotje van mijn ui is het oortje zeg maar
Mwa ik zie het nu een klein beetje jaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker:
[ afbeelding ]
OK.. en dan neem nu mijn wazige ogen erbij.. knijp je ogen een beetje dicht et voila!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik zie het nu een klein beetje ja![]()
Ik zie het een heeeeeel klein beetje, maar vooral omdat jij het zegtquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker:
[ afbeelding ]
Heb ik ook niet.. en noem je mijn TV nu dom?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ONS. Je moet wel een slimme tv hebben. Op mijn tv is het nummer 89
KPN online hier.. geen onsquote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook even aan gezet. Bij mij is het op kanaal 50.
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.. en noem je mijn TV nu dom?
Kijk zelf dan ook meestal naar Hulliequote:Op donderdag 3 april 2025 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had nog nooit van die zender gehoord.
Ons kent ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hahaha jaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vertelde Aoibhin een keer dat ik me vaag iets kon herinneren van tv, meer dan 40 jaar geleden. Het ging over ‘pyriet’… 🤔
Aoibhin: Dat is Little House on the Prairie, episode nr. zoveel.
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zienquote:Op donderdag 3 april 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu krijg je Dynasty op dezelfde zender. Daar heb ik wat minder een band mee@:Domnivoor heeft het vroeger wel gekeken
Ik heb het gekeken maar ik was te jong om er veel van te begrijpenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu krijg je Dynasty op dezelfde zender. Daar heb ik wat minder een band mee@:Domnivoor heeft het vroeger wel gekeken
Ik keek allebei en haalde ze door elkaarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zien
Dynastie was op zondag.. zondag was altijd vroeg naar bed bij ons.. dan mocht ik niet altijd kijken
Mooie herinneringen
Liepen die series tegelijk? Geen idee meer.. maar Dallas wel wel eerst dacht ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik keek allebei en haalde ze door elkaar![]()
Het leek ook wel wat op elkaar.
Leukquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zien
Dynastie was op zondag.. zondag was altijd vroeg naar bed bij ons.. dan mocht ik niet altijd kijken
Mooie herinneringen
Ik kan alleen dit:quote:Op donderdag 3 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken maar ik was te jong om er veel van te begrijpen![]()
Dit is wel blijven hangen:
Bekijk deze YouTube-video
Dat keek ik als kind ookquote:Op donderdag 3 april 2025 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja![]()
Ik ken die hele serie uit mijn hoofd. Ik wist meteen welke aflevering je bedoelde
Ik kan me de serie prima herinneren.. maar de verhalen of afleveringen niet echtquote:
De zusjes Mary en Laura en dat stiekeme meisje met die blonde pijpenkrullen. Nellie? Maar ik heb inderdaad ook geen idee wat de verhaallijnen waren.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me de serie prima herinneren.. maar de verhalen of afleveringen niet echt
Nellie inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zusjes Mary en Laura en dat stiekeme meisje met die blonde pijpenkrullen. Nellie? Maar ik heb inderdaad ook geen idee wat de verhaallijnen waren.
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nellie inderdaad![]()
Er zitten ook enkele heel stomme afleveringen tussen, maar over het algemeen vind ik het zo heerlijk warm
Ik nog steeds!quote:Op donderdag 3 april 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragen
Een jurk zou jou idd wel staan.quote:
Daar waar het leven nog simpel en zonder internet en tv isquote:
Komen zijn enkels goed in uitquote:Op donderdag 3 april 2025 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jurk zou jou idd wel staan.
Eeeuh.. 'k neem wel Starlinkquote:Op donderdag 3 april 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waar het leven nog simpel en zonder internet en tv is
Neem je ook je airfryer mee?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. 'k neem wel Starlink
Pasta pesto en net een sinasappelquote:Op donderdag 3 april 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Dag drie met bami en mexicano, nu is het op
Ze liepen tegelijk en concurreerden ook met elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liepen die series tegelijk? Geen idee meer.. maar Dallas wel wel eerst dacht ik.
Who shot JR?. Dat was een cliffhanger.. waar heel NL het een zomer over had .. of winter..
Dallas 1978quote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze liepen tegelijk en concurreerden ook met elkaar.
Welke eerder kwam weet ik niet.
Pics!quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 3 april 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragen
Ja er is brand in de buurtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er vliegt nu al voor de tweede keer een chinook laag over.. Je hoort gewoon aan het geluid dat het een Chinook is, ik loop bij ziets dan ook echt ff naar buiten.. 2x laag over, alle detaisl zichtbaar.. en je voelt hem , ik haat oorlog.. maar heb respect voor dat soort tech !
Hij had geen brandzak.. maar ja, bij Ede is er fik. Gelukkig lijkt de wind zijn gaan liggen, althans hier, dan hebben ze het vaak snel onder controle.quote:
Nou lekker danquote:Op donderdag 3 april 2025 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whuut... ze kwamen niet blussen.. ze hebben het aangestoken
[ afbeelding ]
Luisteren, die kan je aan het geluid vrij snel herkennenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Op zoek naar de Chinook![]()
[ afbeelding ]
Ding gezien wat ik gisteren voor je plaatste, met die 'salami' die geen salami is?quote:
Ja! Wel een leuk idee om te makenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ding gezien wat ik gisteren voor je plaatste, met die 'salami' die geen salami is?
Daarom, deze kon ik voor je plaatsen echt iets mee te doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Wel een leuk idee om te makenIk denk dat het lekkerder smaakt dan echte salami
die *********, $$$$$$$$, %%%%%%%%%%, oranje, ##########, $$$$$$$$$$$$quote:
Ik heb familie in Canada. En die zijn daar fel in. Ze willen niks meer hebben wat uit de VS komt.quote:
Zag een stuk over hotels in het noorden van de vs. Die zijn toch 80% van hun klandizie kwijt omdat de Canadezen niet meer komen.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb familie in Canada. En die zijn daar fel in. Ze willen niks meer hebben wat uit de VS komt.
Zoiets hoorde ik laatst ook al op tv.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb familie in Canada. En die zijn daar fel in. Ze willen niks meer hebben wat uit de VS komt.
Ik denk ook wel dat er een hoop Canadezen zijn die precies zo denken nuquote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik laatst ook al op tv.
Ja, dat is een breed gedragen beweging daar. Ze zeggen massaal Netflix opquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een hoop Canadezen zijn die precies zo denken nu
Canadezen gaan ook niet naar de US op vakantie.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een hoop Canadezen zijn die precies zo denken nu
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Facebook dit nummer als beste ooit bestempeld..........
Je hebt vast ook niks met teletekst. Door facebook veel oude bekenden en vrienden contact gekregen. Verder schrijf ik daar briljante column over Zaltbommel op de site van Bommel. Ik ben niet alleen het gezicht van FOK! ook van Zaltbommel. Soms durf ik niet naar buiten. Ze liggen in slaapzakken voor m'n deur. Als ik ze binnenlaat zuipen ze m'n wijnkelder leeg.quote:
Teletekst heb ik nog nooit gebruikt iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt vast ook niks met teletekst. Door facebook veel oude bekenden en vrienden contact gekregen. Verder schrijf ik daar briljante column over Zaltbommel op de site van Bommel. Ik ben niet alleen het gezicht van FOK! ook van Zaltbommel. Soms durf ik niet naar buiten. Ze liggen in slaapzakken voor m'n deur. Als ik ze binnenlaat zuipen ze m'n wijnkelder leeg.
Dat kan allemaal. Het zijn mijn pijlers in een hectisch en polariserend bestaan. Ik ben dan ook conservatief progressief.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Teletekst heb ik nog nooit gebruikt idd![]()
Fb ben ik jaren geleden mee gestopt
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal. Het zijn mijn pijlers in een hectisch en polariserend bestaan. Ik ben dan ook conservatief progressief.
Saai.quote:
Ik las net ergens BS. Dat scheelt weer een hoop gezeik over stront. (Wat ben je toch gevat Tong)quote:
Hahahihiquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net ergens BS. Dat scheelt weer een hoop gezeik over stront. (Wat ben je toch gevat Tong)
Ben jij soms ook een badeend?quote:
Wat kan je daar meer mee doen dan in bad stoppen?quote:
Ik zag dat ik gisteren evenveel posts had als Hemarookworst. Dat is best wel surrealistisch,quote:
Ja die is wel lachenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is vast een van deze hier:
[ afbeelding ]
Meenemen op de hoedenplankquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat kan je daar meer mee doen dan in bad stoppen?
Gezellig naast het WC-rolhoedje.quote:
Dat zien we wel als we in de buurt van dat gemiddelde komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat die meer dan gemiddeld oud wordt?
Ik zoek echt iemand die veel meer dan gemiddeld oud gaat worden,quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zien we wel als we in de buurt van dat gemiddelde komen
Om dat te weten te komen zul jij minstens net zo oud moeten wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zoek echt iemand die veel meer dan gemiddeld oud gaat worden,
wil weten of ze gelijk hebben.....
https://www.nu.nl/wetensc(...)at-die-ontploft.html
Mijn postadres tegen die tijd is:quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Om dat te weten te komen zul jij minstens net zo oud moeten worden
Ik stuur vast een kaartjequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn postadres tegen die tijd is:
Isolatiecel 13, Hel
Altijd een gokjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat die meer dan gemiddeld oud wordt?
Gezellig, dan zit je naast mij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn postadres tegen die tijd is:
Isolatiecel 13, Hel
Hoezo gokje?quote:
Zo lang niet, dat weet ik welquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gokje?
Je weet toch wel of je nog 23 miljard jaar leeft?
Owquote:
Alles kanquote:
Die heb ik altijd wel leuk gevondenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan
koffie kan
thee kan
water kan
maar
wim kOn
Mooi nummer idd,hoor het wel eens op de radioquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker deuntje dit
Lekker nummer ja, hij is de zanger van de groep die in Ahoy het Songfestival heeft gewonnen, Maneskin. Uniek stemgeluid heeft hij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker deuntje dit
Verhip, dat was best een goede band .. is hij solo gegaan? of is het een uitstapje?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker nummer ja, hij is de zanger van de groep die in Ahoy het Songfestival heeft gewonnen, Maneskin. Uniek stemgeluid heeft hij.
Zijn er veel producten die we niet meer zouden moeten kopen eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Canadese supermarkten hebben alle Amerikaanse producten uit de schappen gehaald
Volgens mij is Maneskin ermee gestopt of hebben ze een pauze ingelast, mooi dat Damiano het nu solo doet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip, dat was best een goede band .. is hij solo gegaan? of is het een uitstapje?
Apaches, F35s...quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er veel producten die we niet meer zouden moeten kopen eigenlijk?
Cola, Lays?
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En weeeeeekendddd !!!Eindelijk.. de hele dag naar het mooie weer vanaf kantoor moeten kijken
Ik mis de bassiste nu alquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is Maneskin ermee gearooof hebben ze een pauze ingelast, mooi dat Damiano het nu solo doet.
Je had je webcam nog.. dus ik zag jequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prettig weekend!![]()
Vrijdag is tegenwoordig een thuiswerkdag, dus ik had al semi weekend en heb lekker met de schuifpui open zitten werken.
Bijvoorbeeld. Maar dat is je eigen keuze.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er veel producten die we niet meer zouden moeten kopen eigenlijk?
Cola, Lays?
Microsoft, instagram, Twitter, etcetcquote:
Ik gebruik Messenger nog ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar dat is je eigen keuze.
Ondergetekende gaat stoppen met Facebook
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je had je webcam nog.. dus ik zag jeDat doe je goed, met de gelakte teennageltjes in de zon bootjes kijken..
.
Het staat in mijn post, in je quote.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niets gewijzigd
Wat zal ik daar eens van denken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Had nog even een teamaoverleg, waarbij Tom het nodig vond om over mijn toetsenbord te lopen en aan mijn oor te likken. Die mocht even naar de gang
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik al niet deedquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Microsoft, instagram, Twitter, etcetc
Whahahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Had nog even een teamaoverleg, waarbij Tom het nodig vond om over mijn toetsenbord te lopen en aan mijn oor te likken. Die mocht even naar de gang
Bassiste? De vrouwelijke bas speelster. Heet dat niet zo?quote:
Je kan stapsgewijs omschakelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gebruik Messenger nog ...
En hoe zit t met whatsapp?
Laten we daar mee beginnen jaquote:
Niet veel hoor, wij hebben hadden Unilever die zijn gevlucht voor Marc Rutte, maar niet naar de VS Unilever.. en dat is al 70% van de supermarktquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Veel dingen zijn Amerikaans, maar wat er allemaal in de supermarkt staat qua producten geen flauw idee
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet veel hoor, wijDat scheelt dan weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hadden Unilever zijn gevlucht voor Marc Rutte, maar niet naar de VS Unilever.. en dat is al 70% van de supermarkt
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Na een korte google....yupquote:
Iets gemist blijkbaarquote:
Ja dat hoef ik al niet meerquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |