Dat zien we wel als we in de buurt van dat gemiddelde komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat die meer dan gemiddeld oud wordt?
Ik zoek echt iemand die veel meer dan gemiddeld oud gaat worden,quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zien we wel als we in de buurt van dat gemiddelde komen
Om dat te weten te komen zul jij minstens net zo oud moeten wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zoek echt iemand die veel meer dan gemiddeld oud gaat worden,
wil weten of ze gelijk hebben.....
https://www.nu.nl/wetensc(...)at-die-ontploft.html
Mijn postadres tegen die tijd is:quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Om dat te weten te komen zul jij minstens net zo oud moeten worden
Ik stuur vast een kaartjequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn postadres tegen die tijd is:
Isolatiecel 13, Hel
Altijd een gokjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat die meer dan gemiddeld oud wordt?
Gezellig, dan zit je naast mij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn postadres tegen die tijd is:
Isolatiecel 13, Hel
Hoezo gokje?quote:
Zo lang niet, dat weet ik welquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gokje?
Je weet toch wel of je nog 23 miljard jaar leeft?
Owquote:
Alles kanquote:
Die heb ik altijd wel leuk gevondenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan
koffie kan
thee kan
water kan
maar
wim kOn
Mooi nummer idd,hoor het wel eens op de radioquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker deuntje dit
Bekijk deze YouTube-video
Lekker nummer ja, hij is de zanger van de groep die in Ahoy het Songfestival heeft gewonnen, Maneskin. Uniek stemgeluid heeft hij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker deuntje dit
Bekijk deze YouTube-video
Verhip, dat was best een goede band .. is hij solo gegaan? of is het een uitstapje?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker nummer ja, hij is de zanger van de groep die in Ahoy het Songfestival heeft gewonnen, Maneskin. Uniek stemgeluid heeft hij.
Zijn er veel producten die we niet meer zouden moeten kopen eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Canadese supermarkten hebben alle Amerikaanse producten uit de schappen gehaald
Volgens mij is Maneskin ermee gestopt of hebben ze een pauze ingelast, mooi dat Damiano het nu solo doet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip, dat was best een goede band .. is hij solo gegaan? of is het een uitstapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |