quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Facebook dit nummer als beste ooit bestempeld..........
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt vast ook niks met teletekst. Door facebook veel oude bekenden en vrienden contact gekregen. Verder schrijf ik daar briljante column over Zaltbommel op de site van Bommel. Ik ben niet alleen het gezicht van FOK! ook van Zaltbommel. Soms durf ik niet naar buiten. Ze liggen in slaapzakken voor m'n deur. Als ik ze binnenlaat zuipen ze m'n wijnkelder leeg.quote:
Teletekst heb ik nog nooit gebruikt iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt vast ook niks met teletekst. Door facebook veel oude bekenden en vrienden contact gekregen. Verder schrijf ik daar briljante column over Zaltbommel op de site van Bommel. Ik ben niet alleen het gezicht van FOK! ook van Zaltbommel. Soms durf ik niet naar buiten. Ze liggen in slaapzakken voor m'n deur. Als ik ze binnenlaat zuipen ze m'n wijnkelder leeg.
Dat kan allemaal. Het zijn mijn pijlers in een hectisch en polariserend bestaan. Ik ben dan ook conservatief progressief.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Teletekst heb ik nog nooit gebruikt idd![]()
Fb ben ik jaren geleden mee gestopt
quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal. Het zijn mijn pijlers in een hectisch en polariserend bestaan. Ik ben dan ook conservatief progressief.
Saai.quote:
Ik las net ergens BS. Dat scheelt weer een hoop gezeik over stront. (Wat ben je toch gevat Tong)quote:
Hahahihiquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net ergens BS. Dat scheelt weer een hoop gezeik over stront. (Wat ben je toch gevat Tong)
Ben jij soms ook een badeend?quote:
Wat kan je daar meer mee doen dan in bad stoppen?quote:
Ik zag dat ik gisteren evenveel posts had als Hemarookworst. Dat is best wel surrealistisch,quote:
Ja die is wel lachenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is vast een van deze hier:
[ afbeelding ]
Meenemen op de hoedenplankquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat kan je daar meer mee doen dan in bad stoppen?
Gezellig naast het WC-rolhoedje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |