Welke zender is t eigenlijk?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Keek ik vroeger altijd met mijn oma en ben het altijd leuk blijven vindenUltieme comfort tv
ONS. Je moet wel een slimme tv hebben. Op mijn tv is het nummer 89quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke zender is t eigenlijk?
Ik kijk nu Young Sheldon, zie ineens dat seizoen 7 nu op tv weer is..
Dus het knotje van mijn ui is het oortje zeg maarquote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg maar dit.. maar dan in spiegelbeeld![]()
[ afbeelding ]
Hier is het duidelijker:quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus het knotje van mijn ui is het oortje zeg maar
Mwa ik zie het nu een klein beetje jaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker:
[ afbeelding ]
OK.. en dan neem nu mijn wazige ogen erbij.. knijp je ogen een beetje dicht et voila!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik zie het nu een klein beetje ja![]()
Ik zie het een heeeeeel klein beetje, maar vooral omdat jij het zegtquote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker:
[ afbeelding ]
Heb ik ook niet.. en noem je mijn TV nu dom?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ONS. Je moet wel een slimme tv hebben. Op mijn tv is het nummer 89
KPN online hier.. geen onsquote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook even aan gezet. Bij mij is het op kanaal 50.
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.. en noem je mijn TV nu dom?
Kijk zelf dan ook meestal naar Hulliequote:Op donderdag 3 april 2025 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had nog nooit van die zender gehoord.
Ons kent ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Hahaha jaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vertelde Aoibhin een keer dat ik me vaag iets kon herinneren van tv, meer dan 40 jaar geleden. Het ging over ‘pyriet’… 🤔
Aoibhin: Dat is Little House on the Prairie, episode nr. zoveel.
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zienquote:Op donderdag 3 april 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu krijg je Dynasty op dezelfde zender. Daar heb ik wat minder een band mee@:Domnivoor heeft het vroeger wel gekeken
Ik heb het gekeken maar ik was te jong om er veel van te begrijpenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu krijg je Dynasty op dezelfde zender. Daar heb ik wat minder een band mee@:Domnivoor heeft het vroeger wel gekeken
Ik keek allebei en haalde ze door elkaarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zien
Dynastie was op zondag.. zondag was altijd vroeg naar bed bij ons.. dan mocht ik niet altijd kijken
Mooie herinneringen
Liepen die series tegelijk? Geen idee meer.. maar Dallas wel wel eerst dacht ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik keek allebei en haalde ze door elkaar![]()
Het leek ook wel wat op elkaar.
Leukquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dalles eerst.. weet niet meer welke dag, maar ik mocht het wel zien
Dynastie was op zondag.. zondag was altijd vroeg naar bed bij ons.. dan mocht ik niet altijd kijken
Mooie herinneringen
Ik kan alleen dit:quote:Op donderdag 3 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken maar ik was te jong om er veel van te begrijpen![]()
Dit is wel blijven hangen:
Bekijk deze YouTube-video
Dat keek ik als kind ookquote:Op donderdag 3 april 2025 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja![]()
Ik ken die hele serie uit mijn hoofd. Ik wist meteen welke aflevering je bedoelde
Ik kan me de serie prima herinneren.. maar de verhalen of afleveringen niet echtquote:
De zusjes Mary en Laura en dat stiekeme meisje met die blonde pijpenkrullen. Nellie? Maar ik heb inderdaad ook geen idee wat de verhaallijnen waren.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me de serie prima herinneren.. maar de verhalen of afleveringen niet echt
Nellie inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zusjes Mary en Laura en dat stiekeme meisje met die blonde pijpenkrullen. Nellie? Maar ik heb inderdaad ook geen idee wat de verhaallijnen waren.
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nellie inderdaad![]()
Er zitten ook enkele heel stomme afleveringen tussen, maar over het algemeen vind ik het zo heerlijk warm
Ik nog steeds!quote:Op donderdag 3 april 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragen
Een jurk zou jou idd wel staan.quote:
Daar waar het leven nog simpel en zonder internet en tv isquote:
Komen zijn enkels goed in uitquote:Op donderdag 3 april 2025 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jurk zou jou idd wel staan.
Eeeuh.. 'k neem wel Starlinkquote:Op donderdag 3 april 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waar het leven nog simpel en zonder internet en tv is
Neem je ook je airfryer mee?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. 'k neem wel Starlink
Pasta pesto en net een sinasappelquote:Op donderdag 3 april 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Dag drie met bami en mexicano, nu is het op
Ze liepen tegelijk en concurreerden ook met elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liepen die series tegelijk? Geen idee meer.. maar Dallas wel wel eerst dacht ik.
Who shot JR?. Dat was een cliffhanger.. waar heel NL het een zomer over had .. of winter..
Dallas 1978quote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze liepen tegelijk en concurreerden ook met elkaar.
Welke eerder kwam weet ik niet.
Pics!quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 3 april 2025 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook wonen, tussen het hooi slapen en van die jurken als Laura en Mary dragen
Ja er is brand in de buurtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er vliegt nu al voor de tweede keer een chinook laag over.. Je hoort gewoon aan het geluid dat het een Chinook is, ik loop bij ziets dan ook echt ff naar buiten.. 2x laag over, alle detaisl zichtbaar.. en je voelt hem , ik haat oorlog.. maar heb respect voor dat soort tech !
Hij had geen brandzak.. maar ja, bij Ede is er fik. Gelukkig lijkt de wind zijn gaan liggen, althans hier, dan hebben ze het vaak snel onder controle.quote:
Nou lekker danquote:Op donderdag 3 april 2025 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whuut... ze kwamen niet blussen.. ze hebben het aangestoken
[ afbeelding ]
Luisteren, die kan je aan het geluid vrij snel herkennenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Op zoek naar de Chinook![]()
[ afbeelding ]
Ding gezien wat ik gisteren voor je plaatste, met die 'salami' die geen salami is?quote:
Ja! Wel een leuk idee om te makenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ding gezien wat ik gisteren voor je plaatste, met die 'salami' die geen salami is?
Daarom, deze kon ik voor je plaatsen echt iets mee te doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Wel een leuk idee om te makenIk denk dat het lekkerder smaakt dan echte salami
die *********, $$$$$$$$, %%%%%%%%%%, oranje, ##########, $$$$$$$$$$$$quote:
Ik heb familie in Canada. En die zijn daar fel in. Ze willen niks meer hebben wat uit de VS komt.quote:
Zag een stuk over hotels in het noorden van de vs. Die zijn toch 80% van hun klandizie kwijt omdat de Canadezen niet meer komen.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb familie in Canada. En die zijn daar fel in. Ze willen niks meer hebben wat uit de VS komt.
Zoiets hoorde ik laatst ook al op tv.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb familie in Canada. En die zijn daar fel in. Ze willen niks meer hebben wat uit de VS komt.
Ik denk ook wel dat er een hoop Canadezen zijn die precies zo denken nuquote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik laatst ook al op tv.
Ja, dat is een breed gedragen beweging daar. Ze zeggen massaal Netflix opquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een hoop Canadezen zijn die precies zo denken nu
Canadezen gaan ook niet naar de US op vakantie.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een hoop Canadezen zijn die precies zo denken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |